Visu auto rokasgramatas
Visu auto rokasgramatas
Sveiki,
uzgaju ineta pa brivu ovners manualus 9-3 un 9-5 autiniem!
http://lv.diplodocs.com/lo/SAAB
Ceru ka kadam noderes, kartigi palasot atkrit daudz jautajumu, kurus biezi seit nakas uzdot.
p.s.
likas ka SAAB ir daudz funkciju, bet izlasot un uzzinot vel t asauktas ACIM neredzamas funkcijas - WOUW! Cepuri nost!
uzgaju ineta pa brivu ovners manualus 9-3 un 9-5 autiniem!
http://lv.diplodocs.com/lo/SAAB
Ceru ka kadam noderes, kartigi palasot atkrit daudz jautajumu, kurus biezi seit nakas uzdot.
p.s.
likas ka SAAB ir daudz funkciju, bet izlasot un uzzinot vel t asauktas ACIM neredzamas funkcijas - WOUW! Cepuri nost!
Re:Visu auto rokasgramatas
Laba lieta!!! Es krietni nomocījos ar sava 9k oriģinālo grāmatiņu, kas bija vācu valodā:( ,kuru, diemžēl, nepārzinu tā kā angļu. Arī patreizējā 9-5 grāmata man ir vāciskā:angry: . Paldies par info!
Re:Visu auto rokasgramatas
Vidvuds... +1! Kāreiz ar owner`s manual izlasīšanu būtu jāsākas katra SAABista dzīvei!:woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Visu auto rokasgramatas
Vidvuds, paldies! ;)
Ilgi un nesekmīgi es to biju mēģinājis dabūt krieviski...
+1 ;)
Ilgi un nesekmīgi es to biju mēģinājis dabūt krieviski...
+1 ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Visu auto rokasgramatas
Šeit ir manuālis krievu valodā.
http://saab95.5go.ru/
http://saab95.5go.ru/
Re:Visu auto rokasgramatas
Internetā atradu arī SAAb detaļu katalogu
http://www.elcats.ru/saab/
http://www.elcats.ru/saab/
Re:Visu auto rokasgramatas
Nedaudz Offtop:vecais wrote:Šeit ir manuālis krievu valodā.
http://saab95.5go.ru/
Atvēru lapu, kreisā pusē ir saraksts ar visādām sistēmām kārbām un t.t un zemāk tests "Kogda Vi Umrjote":laugh: :laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Visu auto rokasgramatas
Ja jau tēma sākusies par literatūru...
Ir radusies interese par Haynes grāmatu priekš 9-3 hečbeka...
Papētot pa internetu, izskatās, ka grāmata ir pietiekami nopietna, lai pēc tās vadoties veiktu šādus tādus remontiņus...
Varbūt kādam uz diska mētājas .pdf versija?
Varbūt ir zināms kāds veikals, kur šo grāmatu var pašķirstīt?
Ir radusies interese par Haynes grāmatu priekš 9-3 hečbeka...
Papētot pa internetu, izskatās, ka grāmata ir pietiekami nopietna, lai pēc tās vadoties veiktu šādus tādus remontiņus...
Varbūt kādam uz diska mētājas .pdf versija?
Varbūt ir zināms kāds veikals, kur šo grāmatu var pašķirstīt?
Re:Visu auto rokasgramatas
Valterā un Rapā vajadzētu būt.
Re:Visu auto rokasgramatas
palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.
Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
Re:Visu auto rokasgramatas
Kritisks tur nav nekas! Tas ir ieteiktais maiņas intervāls ar ierēķinātu izturības rezervi. Siksna teorētiski var nokalpot arī divus mūžus, bet - ja tad trūkst, tad atliek vainot vienīgi sevi.RRudi wrote:palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.
Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
Pie kam - šis ir vairāk attiecināms uz motorstundām - tātad - ekspluatācijas īpatnibām, vai auto ir "gargabalnieks", vai "pilsētnieks" Zobsiksnu var nodeldēt arī nebraucot! ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Visu auto rokasgramatas
Diez vai ar šo gribēji teikt, ka ZA siksnas ir ar lielāku izturības rezervi. Tas ko es vēlējos pateikt, ka norādīti dažādi "derīguma termiņi", kas, piem., manā gadījumā nozīmētu siksnas maiņas intervāla pagarināšanu par 1.5 gadiem.Arnijs wrote:Kritisks tur nav nekas! Tas ir ieteiktais maiņas intervāls ar ierēķinātu izturības rezervi. Siksna teorētiski var nokalpot arī divus mūžus, bet - ja tad trūkst, tad atliek vainot vienīgi sevi.RRudi wrote:palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.
Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
Pie kam - šis ir vairāk attiecināms uz motorstundām - tātad - ekspluatācijas īpatnibām, vai auto ir "gargabalnieks", vai "pilsētnieks" Zobsiksnu var nodeldēt arī nebraucot! ;)
Sanāca, ka savam auto siksnu 2.reizi mainīju ap 200 tūkst. km. Gadījumā, ja siksna trūkst un būtu vizinājies vairāk par dīlera norādītajiem 80 tūkst. km - pats vainīgs. Ja mazāk par 80 tūkst. - grieztos pie mainītāja. Neatkarīgi no tā vai braucu pa pilsētu vai ārpus tās - laikā noteiktu derīguma termiņa ierobežojumu manuāli neatradu.
Pēc šī manuāla, savukārt, tiek garantēts par 20% ilgāks "derīguma termiņš", visdrīzāk, ka pilnīgi identiskai siksnai, kas nozīmē mazākas vidējās ekspluatācijas izmaksas gadā.
Re:Visu auto rokasgramatas
RRudi... Dažādiem tirgiem ir dažādi apkopju intervāli. Pēc tā arī tiek sastādīti apkopēs darāmie darbi un tāpēc rodas atšķirības kilometrāžās. Siksnas, dabiski, ka ir vienādiem parametriem. Tev bija benzīns vai dīzelis??
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Visu auto rokasgramatas
benzīns
Re:Visu auto rokasgramatas
Tā arī ir! Tie ir rūpnīcas noteiktie apkopju intervāli, kuros z-siksna EU apkopēs mainās pie 80tk km, bet ASV/Can tirgus apkopēs - pie 60tk miles.RRudi wrote:benzīns
Autodata piem. saka, ka pirmā maiņa ir 54tk miles vai reizi 5 gados (atkarībā, kas pienāk pirmais), pēc tam 48tk miles vai reizi 4 gados. Tā, ka domāju, ka tie 80 tk km ir optimālais mainīšanas laiks. Protams, ka z-siksnai teorētiski ir izturības rezerve, bet - CIK!??? Un - ja nu nesaiet, tad pēc tam ir abas galvas nost, čupa ar vārstiem un iespējamās sekas arī virzuļu grupā. Un rēķinā 4-ciparu skaitlis.
Vai ir vērts eksperimentēt? :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629