• Visu auto rokasgramatas
Page 1 of 2

Visu auto rokasgramatas

Posted: Wed Dec 10, 2008 8:07 pm
by vidvuds
Sveiki,

uzgaju ineta pa brivu ovners manualus 9-3 un 9-5 autiniem!

http://lv.diplodocs.com/lo/SAAB


Ceru ka kadam noderes, kartigi palasot atkrit daudz jautajumu, kurus biezi seit nakas uzdot.


p.s.

likas ka SAAB ir daudz funkciju, bet izlasot un uzzinot vel t asauktas ACIM neredzamas funkcijas - WOUW! Cepuri nost!

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Thu Dec 11, 2008 6:47 am
by Diks
Laba lieta!!! Es krietni nomocījos ar sava 9k oriģinālo grāmatiņu, kas bija vācu valodā:( ,kuru, diemžēl, nepārzinu tā kā angļu. Arī patreizējā 9-5 grāmata man ir vāciskā:angry: . Paldies par info!

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Thu Dec 11, 2008 7:25 am
by Arnijs
Vidvuds... +1! Kāreiz ar owner`s manual izlasīšanu būtu jāsākas katra SAABista dzīvei!:woohoo:

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Thu Dec 11, 2008 5:44 pm
by lawyer
Vidvuds, paldies! ;)

Ilgi un nesekmīgi es to biju mēģinājis dabūt krieviski...

+1 ;)

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Thu Dec 11, 2008 10:55 pm
by vecais
Šeit ir manuālis krievu valodā.
http://saab95.5go.ru/

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Thu Dec 11, 2008 10:57 pm
by vecais
Internetā atradu arī SAAb detaļu katalogu
http://www.elcats.ru/saab/

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Fri Dec 12, 2008 4:23 am
by KoreFun
vecais wrote:Šeit ir manuālis krievu valodā.
http://saab95.5go.ru/
Nedaudz Offtop:
Atvēru lapu, kreisā pusē ir saraksts ar visādām sistēmām kārbām un t.t un zemāk tests "Kogda Vi Umrjote":laugh: :laugh: :laugh:

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Fri Dec 12, 2008 5:03 pm
by iRAFAR
Ja jau tēma sākusies par literatūru...

Ir radusies interese par Haynes grāmatu priekš 9-3 hečbeka...
Papētot pa internetu, izskatās, ka grāmata ir pietiekami nopietna, lai pēc tās vadoties veiktu šādus tādus remontiņus...

Varbūt kādam uz diska mētājas .pdf versija?
Varbūt ir zināms kāds veikals, kur šo grāmatu var pašķirstīt?

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Fri Dec 12, 2008 5:52 pm
by mixeris
Valterā un Rapā vajadzētu būt.

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Fri Dec 12, 2008 7:25 pm
by RRudi
palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.

Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Fri Dec 12, 2008 10:16 pm
by Arnijs
RRudi wrote:palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.

Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
Kritisks tur nav nekas! Tas ir ieteiktais maiņas intervāls ar ierēķinātu izturības rezervi. Siksna teorētiski var nokalpot arī divus mūžus, bet - ja tad trūkst, tad atliek vainot vienīgi sevi.
Pie kam - šis ir vairāk attiecināms uz motorstundām - tātad - ekspluatācijas īpatnibām, vai auto ir "gargabalnieks", vai "pilsētnieks" Zobsiksnu var nodeldēt arī nebraucot! ;)

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Sat Dec 13, 2008 12:19 am
by RRudi
Arnijs wrote:
RRudi wrote:palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.

Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
Kritisks tur nav nekas! Tas ir ieteiktais maiņas intervāls ar ierēķinātu izturības rezervi. Siksna teorētiski var nokalpot arī divus mūžus, bet - ja tad trūkst, tad atliek vainot vienīgi sevi.
Pie kam - šis ir vairāk attiecināms uz motorstundām - tātad - ekspluatācijas īpatnibām, vai auto ir "gargabalnieks", vai "pilsētnieks" Zobsiksnu var nodeldēt arī nebraucot! ;)
Diez vai ar šo gribēji teikt, ka ZA siksnas ir ar lielāku izturības rezervi. Tas ko es vēlējos pateikt, ka norādīti dažādi "derīguma termiņi", kas, piem., manā gadījumā nozīmētu siksnas maiņas intervāla pagarināšanu par 1.5 gadiem.

Sanāca, ka savam auto siksnu 2.reizi mainīju ap 200 tūkst. km. Gadījumā, ja siksna trūkst un būtu vizinājies vairāk par dīlera norādītajiem 80 tūkst. km - pats vainīgs. Ja mazāk par 80 tūkst. - grieztos pie mainītāja. Neatkarīgi no tā vai braucu pa pilsētu vai ārpus tās - laikā noteiktu derīguma termiņa ierobežojumu manuāli neatradu.

Pēc šī manuāla, savukārt, tiek garantēts par 20% ilgāks "derīguma termiņš", visdrīzāk, ka pilnīgi identiskai siksnai, kas nozīmē mazākas vidējās ekspluatācijas izmaksas gadā.

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Sat Dec 13, 2008 12:46 am
by Arnijs
RRudi... Dažādiem tirgiem ir dažādi apkopju intervāli. Pēc tā arī tiek sastādīti apkopēs darāmie darbi un tāpēc rodas atšķirības kilometrāžās. Siksnas, dabiski, ka ir vienādiem parametriem. Tev bija benzīns vai dīzelis??

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Sat Dec 13, 2008 1:25 am
by RRudi
benzīns

Re:Visu auto rokasgramatas

Posted: Sat Dec 13, 2008 1:44 am
by Arnijs
RRudi wrote:benzīns
Tā arī ir! Tie ir rūpnīcas noteiktie apkopju intervāli, kuros z-siksna EU apkopēs mainās pie 80tk km, bet ASV/Can tirgus apkopēs - pie 60tk miles.
Autodata piem. saka, ka pirmā maiņa ir 54tk miles vai reizi 5 gados (atkarībā, kas pienāk pirmais), pēc tam 48tk miles vai reizi 4 gados. Tā, ka domāju, ka tie 80 tk km ir optimālais mainīšanas laiks. Protams, ka z-siksnai teorētiski ir izturības rezerve, bet - CIK!??? Un - ja nu nesaiet, tad pēc tam ir abas galvas nost, čupa ar vārstiem un iespējamās sekas arī virzuļu grupā. Un rēķinā 4-ciparu skaitlis.
Vai ir vērts eksperimentēt? :)