Visu auto rokasgramatas


User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Visu auto rokasgramatas

Post by vidvuds »

Sveiki,

uzgaju ineta pa brivu ovners manualus 9-3 un 9-5 autiniem!

http://lv.diplodocs.com/lo/SAAB


Ceru ka kadam noderes, kartigi palasot atkrit daudz jautajumu, kurus biezi seit nakas uzdot.


p.s.

likas ka SAAB ir daudz funkciju, bet izlasot un uzzinot vel t asauktas ACIM neredzamas funkcijas - WOUW! Cepuri nost!
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by Diks »

Laba lieta!!! Es krietni nomocījos ar sava 9k oriģinālo grāmatiņu, kas bija vācu valodā:( ,kuru, diemžēl, nepārzinu tā kā angļu. Arī patreizējā 9-5 grāmata man ir vāciskā:angry: . Paldies par info!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by Arnijs »

Vidvuds... +1! Kāreiz ar owner`s manual izlasīšanu būtu jāsākas katra SAABista dzīvei!:woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by lawyer »

Vidvuds, paldies! ;)

Ilgi un nesekmīgi es to biju mēģinājis dabūt krieviski...

+1 ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by vecais »

Šeit ir manuālis krievu valodā.
http://saab95.5go.ru/
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by vecais »

Internetā atradu arī SAAb detaļu katalogu
http://www.elcats.ru/saab/
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by KoreFun »

vecais wrote:Šeit ir manuālis krievu valodā.
http://saab95.5go.ru/
Nedaudz Offtop:
Atvēru lapu, kreisā pusē ir saraksts ar visādām sistēmām kārbām un t.t un zemāk tests "Kogda Vi Umrjote":laugh: :laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
iRAFAR
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Thu May 22, 2008 8:58 am
Location: Âgenskalns

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by iRAFAR »

Ja jau tēma sākusies par literatūru...

Ir radusies interese par Haynes grāmatu priekš 9-3 hečbeka...
Papētot pa internetu, izskatās, ka grāmata ir pietiekami nopietna, lai pēc tās vadoties veiktu šādus tādus remontiņus...

Varbūt kādam uz diska mētājas .pdf versija?
Varbūt ir zināms kāds veikals, kur šo grāmatu var pašķirstīt?
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by mixeris »

Valterā un Rapā vajadzētu būt.
User avatar
RRudi
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 79
Joined: Wed Jun 11, 2008 10:29 am

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by RRudi »

palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.

Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by Arnijs »

RRudi wrote:palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.

Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
Kritisks tur nav nekas! Tas ir ieteiktais maiņas intervāls ar ierēķinātu izturības rezervi. Siksna teorētiski var nokalpot arī divus mūžus, bet - ja tad trūkst, tad atliek vainot vienīgi sevi.
Pie kam - šis ir vairāk attiecināms uz motorstundām - tātad - ekspluatācijas īpatnibām, vai auto ir "gargabalnieks", vai "pilsētnieks" Zobsiksnu var nodeldēt arī nebraucot! ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
RRudi
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 79
Joined: Wed Jun 11, 2008 10:29 am

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by RRudi »

Arnijs wrote:
RRudi wrote:palasot manuāli, kas škiet paredzēts ZAmerikas tirgum, interesanta liekas starpība siksnas (Camshaft drive belt (245 lp.)) nomaiņas intervālam - 96 tūkst. km. Vikingi enerģiski skaidroja, ka 80 tūkst. km ir pēdējais kritiskais brīdis, kad to mainīt. Kā tad īsti ir? Jāpasktās arī manuālis, kas nāca līdzi auto.

Manā gadījumā tā ir 1.5 gadu starpība
Kritisks tur nav nekas! Tas ir ieteiktais maiņas intervāls ar ierēķinātu izturības rezervi. Siksna teorētiski var nokalpot arī divus mūžus, bet - ja tad trūkst, tad atliek vainot vienīgi sevi.
Pie kam - šis ir vairāk attiecināms uz motorstundām - tātad - ekspluatācijas īpatnibām, vai auto ir "gargabalnieks", vai "pilsētnieks" Zobsiksnu var nodeldēt arī nebraucot! ;)
Diez vai ar šo gribēji teikt, ka ZA siksnas ir ar lielāku izturības rezervi. Tas ko es vēlējos pateikt, ka norādīti dažādi "derīguma termiņi", kas, piem., manā gadījumā nozīmētu siksnas maiņas intervāla pagarināšanu par 1.5 gadiem.

Sanāca, ka savam auto siksnu 2.reizi mainīju ap 200 tūkst. km. Gadījumā, ja siksna trūkst un būtu vizinājies vairāk par dīlera norādītajiem 80 tūkst. km - pats vainīgs. Ja mazāk par 80 tūkst. - grieztos pie mainītāja. Neatkarīgi no tā vai braucu pa pilsētu vai ārpus tās - laikā noteiktu derīguma termiņa ierobežojumu manuāli neatradu.

Pēc šī manuāla, savukārt, tiek garantēts par 20% ilgāks "derīguma termiņš", visdrīzāk, ka pilnīgi identiskai siksnai, kas nozīmē mazākas vidējās ekspluatācijas izmaksas gadā.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by Arnijs »

RRudi... Dažādiem tirgiem ir dažādi apkopju intervāli. Pēc tā arī tiek sastādīti apkopēs darāmie darbi un tāpēc rodas atšķirības kilometrāžās. Siksnas, dabiski, ka ir vienādiem parametriem. Tev bija benzīns vai dīzelis??
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
RRudi
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 79
Joined: Wed Jun 11, 2008 10:29 am

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by RRudi »

benzīns
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Visu auto rokasgramatas

Post by Arnijs »

RRudi wrote:benzīns
Tā arī ir! Tie ir rūpnīcas noteiktie apkopju intervāli, kuros z-siksna EU apkopēs mainās pie 80tk km, bet ASV/Can tirgus apkopēs - pie 60tk miles.
Autodata piem. saka, ka pirmā maiņa ir 54tk miles vai reizi 5 gados (atkarībā, kas pienāk pirmais), pēc tam 48tk miles vai reizi 4 gados. Tā, ka domāju, ka tie 80 tk km ir optimālais mainīšanas laiks. Protams, ka z-siksnai teorētiski ir izturības rezerve, bet - CIK!??? Un - ja nu nesaiet, tad pēc tam ir abas galvas nost, čupa ar vārstiem un iespējamās sekas arī virzuļu grupā. Un rēķinā 4-ciparu skaitlis.
Vai ir vērts eksperimentēt? :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply