Uz tava 9-3?elmo wrote:Man bij 205/60 un bija baigi OK!
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Manējais grab tikai uz slikta bruģa vai arī pa reālu bedrogradu Bet man arī tagad ir 15" gan ziemā, gan vasarā (195/65 vai 185/65), noteikti komfortablāk kā ar 16" 205/55. Protams, 9-5 ir komfortablāks pēc definīcijas, jo aizmugurējā piekare ir modernāka
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Protams... pa jaunu asfaltu neviena negrabees.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Uz 9-3ss diskiem!Ainars wrote:Uz tava 9-3?elmo wrote:Man bij 205/60 un bija baigi OK!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāds ir šeit 2003+ gadam mēģinājis salonu pārkrāmēt no drēbes uz ādas ar apsildi?!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nekādu problēmu līdz 2006. gadam. Vienīgi vajag klimu ar apsildes pogām un pieprecināt klimu ar TECH2.fixed wrote:Kāds ir šeit 2003+ gadam mēģinājis salonu pārkrāmēt no drēbes uz ādas ar apsildi?!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tieši tas arī man interesēja...
Spoguļiem tas pielocīšanās mehānisms ir tik tiem kam viņš nāca komplektācijā?!
Spoguļiem tas pielocīšanās mehānisms ir tik tiem kam viņš nāca komplektācijā?!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jā, mehānisms, savādāka vadības konsole spoguļiem ar papildus pogām un protams TECH2fixed wrote:Tieši tas arī man interesēja...
Spoguļiem tas pielocīšanās mehānisms ir tik tiem kam viņš nāca komplektācijā?!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tieši konsoli gribēju pirkt bet viņam pogas pa daudz Spoguļus gan nav vēlme pārkrāsot
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Divas mega problēmas:
1. Kaut kur nenormālos apjomos zūd eļļa. Pie maiņas piefiksēju, ka ārā iztek mazāk, nekā gaidīju. Salēju visu kā nākas, tagad pēc pāris tūkstošiem vakar straujāk nobremzējot iemidžinājās sarkanā lampiņa. Uzreiz metu mierā, pielēju kaut ko klāt (cik nu bija līdzi), tagad vēl litru, bet joprojām nav līmenī. Izskatās, ka tek kaut kur dzinēja kārbas pusē, jo tur viss ir bišķi eļļā (bija jau pie maiņas). Kas tur varētu būt? Mēģinās mazgāt un skatīties, bet baigi grūti tur redzēt kaut ko, jo viss aizbāzts ar kaut kādām detaļām. Varbūt ir kādi raksturīgākie punkti, kam pievērst uzmanību?
2. Pavasarī vai vasarā mainīju aizmugurē bremžu klučus un diskus, bet tagad skatos, ka vienā pusē atkal strauji izbeigušies, otrā vēl stabils atlikums ir. Kas varētu būt izdarīts nepareizi, kas novedis pie šāda rezultāta?
Vēl viena problēma ir tā, ka jābrauc katru dienu un baigi grūti ieplānot servisu, tāpēc jādarbojas pašam. Tāpēc jau iepriekš paldies par padomiem!
1. Kaut kur nenormālos apjomos zūd eļļa. Pie maiņas piefiksēju, ka ārā iztek mazāk, nekā gaidīju. Salēju visu kā nākas, tagad pēc pāris tūkstošiem vakar straujāk nobremzējot iemidžinājās sarkanā lampiņa. Uzreiz metu mierā, pielēju kaut ko klāt (cik nu bija līdzi), tagad vēl litru, bet joprojām nav līmenī. Izskatās, ka tek kaut kur dzinēja kārbas pusē, jo tur viss ir bišķi eļļā (bija jau pie maiņas). Kas tur varētu būt? Mēģinās mazgāt un skatīties, bet baigi grūti tur redzēt kaut ko, jo viss aizbāzts ar kaut kādām detaļām. Varbūt ir kādi raksturīgākie punkti, kam pievērst uzmanību?
2. Pavasarī vai vasarā mainīju aizmugurē bremžu klučus un diskus, bet tagad skatos, ka vienā pusē atkal strauji izbeigušies, otrā vēl stabils atlikums ir. Kas varētu būt izdarīts nepareizi, kas novedis pie šāda rezultāta?
Vēl viena problēma ir tā, ka jābrauc katru dienu un baigi grūti ieplānot servisu, tāpēc jādarbojas pašam. Tāpēc jau iepriekš paldies par padomiem!
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Par bremzēm, nebrauc pa grunti
Tek visdrīzāk gar kloķenes blīvslēgu, pie aukstumiem parasti ar veciem saļņikiem tā notiek.
Tek visdrīzāk gar kloķenes blīvslēgu, pie aukstumiem parasti ar veciem saļņikiem tā notiek.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-3og aizmugurējie suporti oriģinālie regulāri čakarējas - uzliec no 9-5 un miers mājās
Par eļļu man arī pirmā doma par blīvslēgu starp kārbu un dzinēju
Par eļļu man arī pirmā doma par blīvslēgu starp kārbu un dzinēju
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Un ja tek gar to blīvslēgu, tad tur principā kārbas ņemšana nost un visas lietas, ja? Izklausās reāli slikti.
Par bremzēm - diemžēl grants ir pietiekami, taču tas ir NG.
Par bremzēm - diemžēl grants ir pietiekami, taču tas ir NG.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Protams, ja pie vainas kloķenes blīvslēgs. Bez kārbas nocelšanas neko tur neizdarīsi.Cenas ziņā arī ap eur 100 pastieps tikai par saļņika maiņu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
1. Jāpaskatās arī eļļas radiatora trubas. Viņas tomēr ir no gumijas. Bieži tek no vārstu vāka un sakrājās apakšā, līdz ar to liekas, ka tek apakšā. Ja tek kloķenes saļņiks, tad eļļā būs apakša, ap spararata aizsargu.
Bet vispār lai atrast noplūdi ir jānomazgā kārtīgi motoru un vērot, būs uzreiz skaidrs.
(Starp citu to es par benzīnmotoru)
2. Visdrīzāk ķīlē vai nu bremžu kluči vadīklās, vai nu virzulīši. Pēc braukšanas patausti ar roku (prātīgi), ja ir karstāks par otru pusi, tad ķīlē.
P.S. Varu piedāvāt pāris gadus atpakaļ restaurētus 9-3 suportus (jāpārbauda saderība pēc gadiem, ja interesē)
P.P.S Varu piedāvāt arī 9-5 suportus
Bet vispār lai atrast noplūdi ir jānomazgā kārtīgi motoru un vērot, būs uzreiz skaidrs.
(Starp citu to es par benzīnmotoru)
2. Visdrīzāk ķīlē vai nu bremžu kluči vadīklās, vai nu virzulīši. Pēc braukšanas patausti ar roku (prātīgi), ja ir karstāks par otru pusi, tad ķīlē.
P.S. Varu piedāvāt pāris gadus atpakaļ restaurētus 9-3 suportus (jāpārbauda saderība pēc gadiem, ja interesē)
P.P.S Varu piedāvāt arī 9-5 suportus