Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars »

elmo wrote:Man bij 205/60 un bija baigi OK!
Uz tava 9-3?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Manējais grab tikai uz slikta bruģa vai arī pa reālu bedrogradu :think: Bet man arī tagad ir 15" gan ziemā, gan vasarā (195/65 vai 185/65), noteikti komfortablāk kā ar 16" 205/55. Protams, 9-5 ir komfortablāks pēc definīcijas, jo aizmugurējā piekare ir modernāka :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars »

Protams... pa jaunu asfaltu neviena negrabees.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Ainars wrote:
elmo wrote:Man bij 205/60 un bija baigi OK!
Uz tava 9-3?
Uz 9-3ss diskiem! ;)
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

Kāds ir šeit 2003+ gadam mēģinājis salonu pārkrāmēt no drēbes uz ādas ar apsildi?!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

fixed wrote:Kāds ir šeit 2003+ gadam mēģinājis salonu pārkrāmēt no drēbes uz ādas ar apsildi?!
Nekādu problēmu līdz 2006. gadam. Vienīgi vajag klimu ar apsildes pogām un pieprecināt klimu ar TECH2.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

Tieši tas arī man interesēja... :dance:
Spoguļiem tas pielocīšanās mehānisms ir tik tiem kam viņš nāca komplektācijā?!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

fixed wrote:Tieši tas arī man interesēja... :dance:
Spoguļiem tas pielocīšanās mehānisms ir tik tiem kam viņš nāca komplektācijā?!
Jā, mehānisms, savādāka vadības konsole spoguļiem ar papildus pogām un protams TECH2 :mrgreen:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

Tieši konsoli gribēju pirkt bet viņam pogas pa daudz :D Spoguļus gan nav vēlme pārkrāsot :D
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Divas mega problēmas:

1. Kaut kur nenormālos apjomos zūd eļļa. Pie maiņas piefiksēju, ka ārā iztek mazāk, nekā gaidīju. Salēju visu kā nākas, tagad pēc pāris tūkstošiem vakar straujāk nobremzējot iemidžinājās sarkanā lampiņa. Uzreiz metu mierā, pielēju kaut ko klāt (cik nu bija līdzi), tagad vēl litru, bet joprojām nav līmenī. Izskatās, ka tek kaut kur dzinēja kārbas pusē, jo tur viss ir bišķi eļļā (bija jau pie maiņas). Kas tur varētu būt? Mēģinās mazgāt un skatīties, bet baigi grūti tur redzēt kaut ko, jo viss aizbāzts ar kaut kādām detaļām. Varbūt ir kādi raksturīgākie punkti, kam pievērst uzmanību?

2. Pavasarī vai vasarā mainīju aizmugurē bremžu klučus un diskus, bet tagad skatos, ka vienā pusē atkal strauji izbeigušies, otrā vēl stabils atlikums ir. Kas varētu būt izdarīts nepareizi, kas novedis pie šāda rezultāta?

Vēl viena problēma ir tā, ka jābrauc katru dienu un baigi grūti ieplānot servisu, tāpēc jādarbojas pašam. Tāpēc jau iepriekš paldies par padomiem! :pray:
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall »

Par bremzēm, nebrauc pa grunti :mrgreen:
Tek visdrīzāk gar kloķenes blīvslēgu, pie aukstumiem parasti ar veciem saļņikiem tā notiek.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

9-3og aizmugurējie suporti oriģinālie regulāri čakarējas - uzliec no 9-5 un miers mājās :roll:

Par eļļu man arī pirmā doma par blīvslēgu starp kārbu un dzinēju :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Un ja tek gar to blīvslēgu, tad tur principā kārbas ņemšana nost un visas lietas, ja? :? Izklausās reāli slikti.

Par bremzēm - diemžēl grants ir pietiekami, taču tas ir NG.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall »

Protams, ja pie vainas kloķenes blīvslēgs. Bez kārbas nocelšanas neko tur neizdarīsi.Cenas ziņā arī ap eur 100 pastieps tikai par saļņika maiņu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

1. Jāpaskatās arī eļļas radiatora trubas. Viņas tomēr ir no gumijas. Bieži tek no vārstu vāka un sakrājās apakšā, līdz ar to liekas, ka tek apakšā. Ja tek kloķenes saļņiks, tad eļļā būs apakša, ap spararata aizsargu.
Bet vispār lai atrast noplūdi ir jānomazgā kārtīgi motoru un vērot, būs uzreiz skaidrs.
(Starp citu to es par benzīnmotoru)

2. Visdrīzāk ķīlē vai nu bremžu kluči vadīklās, vai nu virzulīši. Pēc braukšanas patausti ar roku (prātīgi), ja ir karstāks par otru pusi, tad ķīlē.

P.S. Varu piedāvāt pāris gadus atpakaļ restaurētus 9-3 suportus :P (jāpārbauda saderība pēc gadiem, ja interesē)
P.P.S Varu piedāvāt arī 9-5 suportus :P:P
Post Reply