Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pirmā daļa apskatāma šeit: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 0&catid=13
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai tiešām 9-3 T7 modeļiem un 2.2 TiD ir vienāds CrossFlow IC??:ohmy:

Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Protams, a kā tad Tu domāji - mums taču ir arī lielais Garrets :PKoreFun wrote:Vai tiešām 9-3 T7 modeļiem un 2.2 TiD ir vienāds CrossFlow IC??:ohmy:![]()
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tiešām der:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kādā ļoti aukstā rītā vēru vaļā bagāžnieku un vāka amortizatori izdvesa tādu "Psssssss" :dry: No tiem acīmredzot izplūda darba šķidrums - resnā daļa pēc tam bija tāda lipīga/apsalusi... Un tagad vairs bagāžnieks neturas vaļā un krīt ciet :( Tās tā kā būtu šo amortizatoru gals un ir jāmeklē citi/jauni? :huh: Ja tā, tad cik $$$ varētu prasīt par tādiem? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šķiet ka bija ap 18 Ls viens gab.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tad jau laikam būs jāpērk jauni, ja Tevis minētā cena bija par jauniem? :huh:mixeris wrote:Šķiet ka bija ap 18 Ls viens gab.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ir, ir pa jauniem. Kkad Subāram ar izbeidzās un pēc garuma varēju piestiķēt no 9-3 Sāba, jo Subāram piedāvāja tikai oriģinālos par kodīgu ciparu. Man pat liekas, ka cena bija vēl zemāka.
SAAB un SUBARU
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
15ls/gb nāk vāka amortiņi. Iespējams, ka var arī atrast kko lētāk, jo pa 15Ls nav galīgi lētā gala ražotājs (bet - vai vajag)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tad tos var dabūt ne tikai Vikingos, bet arī citur? :cheer:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Protams. Jebkurā daudz maz normālā autobodē.lawyer wrote:Tad tos var dabūt ne tikai Vikingos, bet arī citur? :cheer:
SAAB un SUBARU
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Lawyer, apsveicu, es ar tikko mainīju bagāžniekam amortiņu:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 41
- Joined: Fri Oct 16, 2009 2:52 pm
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Motora bukse auzmugur šofera pusē, 9-3 98g 2,0 bezturbo, veikalā man nemācēja atbildēt īsti, ko piedāvāt, bet viņa ir beigta un ir jāmaina. problēma ka īsti nezinu kāda izskatas. ir ieteikumi ar kkādiem kodiem vai bildēm(shēmām)?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
No ziņu dublēšanas padomi parasti nedublējas :PSmildzinjsh wrote:Motora bukse auzmugur šofera pusē, 9-3 98g 2,0 bezturbo, veikalā man nemācēja atbildēt īsti, ko piedāvāt, bet viņa ir beigta un ir jāmaina. problēma ka īsti nezinu kāda izskatas. ir ieteikumi ar kkādiem kodiem vai bildēm(shēmām)?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sekojoša ķibele...
Pāris dienas jutu, ka nelaiž riktīgi vaļā pakaļējā bremze - šofera puse. Pa pāris dienām uzlika plika. Šodien pieķēros pie šīs problēmas, un atklājās sekojošais:
1. ārējā cilindra gumijas piļņiks pušu un lilindrs smagi staigā.
2. iekšējā cilindra maliņa nolūzusi un arī, izskatās, ka dēļ tā ir pušu gumija. Pat ja nav pušu - tad dēļ nolauztās malas kārtīgi nepieguļ. Un attiecīgi arī smagi staigā.
Ko iesakat...? Meklēt šrota citu - normālu suportu, mainīt cilindru un gumijas...?
Varbūt kadam garažā mētajas nevajadzīgs / lieks / suports, un būtu to gatavs pārdot?
Tas "melnim" 9-3 2001g. esmu parliecinats, ka visiem 9-3 98-03g tie ir vienādi.
Pāris dienas jutu, ka nelaiž riktīgi vaļā pakaļējā bremze - šofera puse. Pa pāris dienām uzlika plika. Šodien pieķēros pie šīs problēmas, un atklājās sekojošais:
1. ārējā cilindra gumijas piļņiks pušu un lilindrs smagi staigā.
2. iekšējā cilindra maliņa nolūzusi un arī, izskatās, ka dēļ tā ir pušu gumija. Pat ja nav pušu - tad dēļ nolauztās malas kārtīgi nepieguļ. Un attiecīgi arī smagi staigā.
Ko iesakat...? Meklēt šrota citu - normālu suportu, mainīt cilindru un gumijas...?
Varbūt kadam garažā mētajas nevajadzīgs / lieks / suports, un būtu to gatavs pārdot?
Tas "melnim" 9-3 2001g. esmu parliecinats, ka visiem 9-3 98-03g tie ir vienādi.