Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

tomins_ wrote:Jautājums par turbīnu! 1998 gada 9-3 2.2 tid! pēkšņi turbīna sāka sīkt! ar jaudu viss ok! varbūt kāds kautko var ieteikt ko un kā vai arī tas nav nekas tāds!?
Nav nekas tāds, tikai 400 euro turbomotors.lv un būs kā jauna! :mrgreen:
User avatar
tomins_
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Wed Sep 30, 2015 2:12 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tomins_ »

elmo wrote:
tomins_ wrote:Jautājums par turbīnu! 1998 gada 9-3 2.2 tid! pēkšņi turbīna sāka sīkt! ar jaudu viss ok! varbūt kāds kautko var ieteikt ko un kā vai arī tas nav nekas tāds!?
Nav nekas tāds, tikai 400 euro turbomotors.lv un būs kā jauna! :mrgreen:
tas jau nu būtu par šerpu priekš skolēna jo pats saabs tik maksāja!:D
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Tiesi ta,mes turbinas remontejam vienreiz gada,ilgak netur,taka izcenojumus zinam :mrgreen:
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins »

tomins_ wrote:
elmo wrote:
tomins_ wrote:Jautājums par turbīnu! 1998 gada 9-3 2.2 tid! pēkšņi turbīna sāka sīkt! ar jaudu viss ok! varbūt kāds kautko var ieteikt ko un kā vai arī tas nav nekas tāds!?
Nav nekas tāds, tikai 400 euro turbomotors.lv un būs kā jauna! :mrgreen:
tas jau nu būtu par šerpu priekš skolēna jo pats saabs tik maksāja!:D
Vajadzeja pirkt dargaku saabu,tad nebuta ta cena tik tuvu auto vertibai :mrgreen:

Ar veciem auto ir jarejkinas kad vini bus jaremonte un izbeigties var jebkas,jebkura bridi,ta luk,spried pats ko iesaksi.
User avatar
tomins_
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Wed Sep 30, 2015 2:12 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tomins_ »

Ar veciem auto ir jarejkinas kad vini bus jaremonte un izbeigties var jebkas,jebkura bridi,ta luk,spried pats ko iesaksi.[/quote]
nu manuprāt 9-3 lidz 2002 ir daudz labaks par to kas nāk pēc 2002 un vai ir ta vērts? un kā nekā pirmā mašīna papriekšu braukt jāiemacas.:D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Vecs dīzelis jau nu nav studenta auto!Pārāk daudz kam lūzt un ne jau tāpēc viņus par tik lētu naudu tirgo, ka tie būtu baigi koptie un uzticamie eksemplāri!
Studentam vairāk ir piemēroti mazlitrāžas japānīši, kas tērē pieticīgi un vienkārši nelūzt!Piemēram tie paši Civic ar 1,5 motoriem iet pat labāk par to 2,2 dīzeli un uz šosejas tāpat iekļaujas 5 litros uz 100. Vienkārši un lēti uzturēšanā!Pat elementāra eļļas maiņa izmaksā 2x lētāk kā dīzelim.

Kad sāk pelnīt lielo piķi, tad jau var tēmēt uz nākamo līmeni ar dārgajām turbīnām, vēl dārgākiem augstspiediena sūkņiem, nenormāli dārgajām sprauslām EGR vārstiem, DPF filtriem un citiem dīzeļa problēmelementiem!


Protams vari riskēt pirkt lietotu turbīnu, vai arī sūtīt no neta jau nobalansētu asīti ar visiem propelleriem (tikai skrūvēšanas jautājums), bet man jau liekas, ka studenta gados es gāztu ar to dīzeli, kamēr viņš kust, un kad noklapē, tad pārdod tālāk tādu kā ir, vai izjauktu detaļās un mēģinātu atpelnīt iegādē ieguldīto naudu!
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Henry »

biedri, need a help.

vai šājās bildēs redzamais caurums ir vienkārši caurums, kurā trūkst skrūve un kurā satecējusi (visticamāk stūres pastiprinātāja) eļļa vai arī tas ir skrūvju caurums, kam ir funkcionāls pielietojums, piemēram, kārbas eļļas līmeņa noteikšana un kāds to vnk skrūvi aizmirsis ieskrūvēt atpakaļ? vai bez šīs skrūves var dzīvot tālāk?

9-3og, 2.0, aero, mehāniskā kārba, MY2001

paldies!
Attachments
karba 1.jpg
karba 2.jpg
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

tomins_ wrote:Ar veciem auto ir jarejkinas kad vini bus jaremonte un izbeigties var jebkas,jebkura bridi,ta luk,spried pats ko iesaksi.
nu manuprāt 9-3 lidz 2002 ir daudz labaks par to kas nāk pēc 2002 un vai ir ta vērts? un kā nekā pirmā mašīna papriekšu braukt jāiemacas.:D[/quote]

Sīkšana, augot slodzei (apgriezieniem), vēl nav nekas traģisks, bet nav arī tā, ka var braukt bez bēdu - seko regulāri dzinēja eļļas līmenim, jo caur turbīnu tā tagad pastiprināti zudīs. Ja auto virsbūve ir laba un viss pārējais arī ir OK, gan jau ir jēga labot. Bet atceries, ka pēc sīkšanas nākamā stadija ir kāda no turbīnas elementiem salūšana dēļ pastiprinātās berzes - un tad gan būs pilna izplūde ar eļļu un dūmu mākonis aizmugurē :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Henry wrote:biedri, need a help.

vai šājās bildēs redzamais caurums ir vienkārši caurums, kurā trūkst skrūve un kurā satecējusi (visticamāk stūres pastiprinātāja) eļļa vai arī tas ir skrūvju caurums, kam ir funkcionāls pielietojums, piemēram, kārbas eļļas līmeņa noteikšana un kāds to vnk skrūvi aizmirsis ieskrūvēt atpakaļ? vai bez šīs skrūves var dzīvot tālāk?

9-3og, 2.0, aero, mehāniskā kārba, MY2001

paldies!
Henrij tas caurums taču domāts čokam! Pirms starta čoks jāizvelk līdz galam!Bet izskatās, ka iepriekšējais saimnieks čoku ir likvidējis! :mrgreen:

Bet ja nopietni, nav ne jausmas, kas tas par caurumu, bet tur noteikti kaut kas ir bijis, jo viņš izskatās tīrāks, nekā viss apkārt! :)
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by envoy »

Jautājums, vai tu to caurumu esi patīrījis, vai viņš tāds tīrs jau bija? Mazliet pa labi izskatās, ka ir precīzi tāds pats, tikai netīrs..
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Henry »

paldies Arnijam par konsultāciju. tam caurumam jaabuut ciet ar korķi, bet šajā gadījumā nav bīstami iekšējiem orgāniem.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
janiszilvers
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Sun Nov 08, 2015 9:43 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by janiszilvers »

Šodien manam 9-3 gadījās interesanta lieta, līdz galam tā arī neesmu sapratis kas pa vainu.

Vakardien nobraucu kādus 200 km, degviela bākā bij zems līmenis, bet indikators vēl nebija iededzies.
Šorīt mēģināju sākt braukt, bet tu tū, pa nakti bij nelieli mīnusi

Startējot saabu viss griež, itkā pat pielec, bet uzreiz noslāpst, degvielas sūknis dīc, sajūta, ka nevar uzpumpēt degvielu.
pielēju bāku ar dīzeli, bij pa laimi mājā kanna. Startēju, bet scenārijs tāds pats.
Tad ar citu mašīnu pavalkāja manu saabu un pēc kādiem 400m pielec un viss ok.
Nobraucu kādus 30 km viss ok, atstāju mašīnu, pēc 2h eju startēt, pielec uzreiz, bet nav jaudas, spiežot gāzes pedāli nekas nemainās, principā pedālis bez pretestības, spaidi pa tukšo, bet tad pēc 30 sek auto sāk reaģēt uz gāzes pedāli un smuki rūc.
Rīt redzēs kas būs, leks neleks, brauks nebrauks.
Secinājums no manas puses, kaut kas ar degvielu, bet varbūt ar degvielas padevi, uzsildīšanu...

kādi jums varianti?

p.s. tikko veikta lielā apkope arteha.

saab 9-3, 2007 gads 1,9 tdi manuālā kārba
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Es zinu kas par vainu - tev mašīna saplīsa! ;):lol:
Bet ja nopietni, tad jāslēdz pie kompja, jāskatās, kas par desām!
User avatar
Edgars86
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 98
Joined: Wed Jul 02, 2008 3:55 am
Location: Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Edgars86 »

Neapgalvošu, ka tā ir patiesā vaina, bet dīzeli, it īpaši ziemā, bākā vajadzētu turēt tuvu maksimumam. Es parasti zem pusbākas mazāk neturu.
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins »

PIlnigas mulkibas,tad jau no rupnicas butu naklene uz bakas vacina. :mrgreen:
Post Reply