Nav nekas tāds, tikai 400 euro turbomotors.lv un būs kā jauna!tomins_ wrote:Jautājums par turbīnu! 1998 gada 9-3 2.2 tid! pēkšņi turbīna sāka sīkt! ar jaudu viss ok! varbūt kāds kautko var ieteikt ko un kā vai arī tas nav nekas tāds!?
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
tas jau nu būtu par šerpu priekš skolēna jo pats saabs tik maksāja!:Delmo wrote:Nav nekas tāds, tikai 400 euro turbomotors.lv un būs kā jauna!tomins_ wrote:Jautājums par turbīnu! 1998 gada 9-3 2.2 tid! pēkšņi turbīna sāka sīkt! ar jaudu viss ok! varbūt kāds kautko var ieteikt ko un kā vai arī tas nav nekas tāds!?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tiesi ta,mes turbinas remontejam vienreiz gada,ilgak netur,taka izcenojumus zinam
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vajadzeja pirkt dargaku saabu,tad nebuta ta cena tik tuvu auto vertibaitomins_ wrote:tas jau nu būtu par šerpu priekš skolēna jo pats saabs tik maksāja!:Delmo wrote:Nav nekas tāds, tikai 400 euro turbomotors.lv un būs kā jauna!tomins_ wrote:Jautājums par turbīnu! 1998 gada 9-3 2.2 tid! pēkšņi turbīna sāka sīkt! ar jaudu viss ok! varbūt kāds kautko var ieteikt ko un kā vai arī tas nav nekas tāds!?
Ar veciem auto ir jarejkinas kad vini bus jaremonte un izbeigties var jebkas,jebkura bridi,ta luk,spried pats ko iesaksi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ar veciem auto ir jarejkinas kad vini bus jaremonte un izbeigties var jebkas,jebkura bridi,ta luk,spried pats ko iesaksi.[/quote]
nu manuprāt 9-3 lidz 2002 ir daudz labaks par to kas nāk pēc 2002 un vai ir ta vērts? un kā nekā pirmā mašīna papriekšu braukt jāiemacas.
nu manuprāt 9-3 lidz 2002 ir daudz labaks par to kas nāk pēc 2002 un vai ir ta vērts? un kā nekā pirmā mašīna papriekšu braukt jāiemacas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vecs dīzelis jau nu nav studenta auto!Pārāk daudz kam lūzt un ne jau tāpēc viņus par tik lētu naudu tirgo, ka tie būtu baigi koptie un uzticamie eksemplāri!
Studentam vairāk ir piemēroti mazlitrāžas japānīši, kas tērē pieticīgi un vienkārši nelūzt!Piemēram tie paši Civic ar 1,5 motoriem iet pat labāk par to 2,2 dīzeli un uz šosejas tāpat iekļaujas 5 litros uz 100. Vienkārši un lēti uzturēšanā!Pat elementāra eļļas maiņa izmaksā 2x lētāk kā dīzelim.
Kad sāk pelnīt lielo piķi, tad jau var tēmēt uz nākamo līmeni ar dārgajām turbīnām, vēl dārgākiem augstspiediena sūkņiem, nenormāli dārgajām sprauslām EGR vārstiem, DPF filtriem un citiem dīzeļa problēmelementiem!
Protams vari riskēt pirkt lietotu turbīnu, vai arī sūtīt no neta jau nobalansētu asīti ar visiem propelleriem (tikai skrūvēšanas jautājums), bet man jau liekas, ka studenta gados es gāztu ar to dīzeli, kamēr viņš kust, un kad noklapē, tad pārdod tālāk tādu kā ir, vai izjauktu detaļās un mēģinātu atpelnīt iegādē ieguldīto naudu!
Studentam vairāk ir piemēroti mazlitrāžas japānīši, kas tērē pieticīgi un vienkārši nelūzt!Piemēram tie paši Civic ar 1,5 motoriem iet pat labāk par to 2,2 dīzeli un uz šosejas tāpat iekļaujas 5 litros uz 100. Vienkārši un lēti uzturēšanā!Pat elementāra eļļas maiņa izmaksā 2x lētāk kā dīzelim.
Kad sāk pelnīt lielo piķi, tad jau var tēmēt uz nākamo līmeni ar dārgajām turbīnām, vēl dārgākiem augstspiediena sūkņiem, nenormāli dārgajām sprauslām EGR vārstiem, DPF filtriem un citiem dīzeļa problēmelementiem!
Protams vari riskēt pirkt lietotu turbīnu, vai arī sūtīt no neta jau nobalansētu asīti ar visiem propelleriem (tikai skrūvēšanas jautājums), bet man jau liekas, ka studenta gados es gāztu ar to dīzeli, kamēr viņš kust, un kad noklapē, tad pārdod tālāk tādu kā ir, vai izjauktu detaļās un mēģinātu atpelnīt iegādē ieguldīto naudu!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
biedri, need a help.
vai šājās bildēs redzamais caurums ir vienkārši caurums, kurā trūkst skrūve un kurā satecējusi (visticamāk stūres pastiprinātāja) eļļa vai arī tas ir skrūvju caurums, kam ir funkcionāls pielietojums, piemēram, kārbas eļļas līmeņa noteikšana un kāds to vnk skrūvi aizmirsis ieskrūvēt atpakaļ? vai bez šīs skrūves var dzīvot tālāk?
9-3og, 2.0, aero, mehāniskā kārba, MY2001
paldies!
vai šājās bildēs redzamais caurums ir vienkārši caurums, kurā trūkst skrūve un kurā satecējusi (visticamāk stūres pastiprinātāja) eļļa vai arī tas ir skrūvju caurums, kam ir funkcionāls pielietojums, piemēram, kārbas eļļas līmeņa noteikšana un kāds to vnk skrūvi aizmirsis ieskrūvēt atpakaļ? vai bez šīs skrūves var dzīvot tālāk?
9-3og, 2.0, aero, mehāniskā kārba, MY2001
paldies!
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
nu manuprāt 9-3 lidz 2002 ir daudz labaks par to kas nāk pēc 2002 un vai ir ta vērts? un kā nekā pirmā mašīna papriekšu braukt jāiemacas.[/quote]tomins_ wrote:Ar veciem auto ir jarejkinas kad vini bus jaremonte un izbeigties var jebkas,jebkura bridi,ta luk,spried pats ko iesaksi.
Sīkšana, augot slodzei (apgriezieniem), vēl nav nekas traģisks, bet nav arī tā, ka var braukt bez bēdu - seko regulāri dzinēja eļļas līmenim, jo caur turbīnu tā tagad pastiprināti zudīs. Ja auto virsbūve ir laba un viss pārējais arī ir OK, gan jau ir jēga labot. Bet atceries, ka pēc sīkšanas nākamā stadija ir kāda no turbīnas elementiem salūšana dēļ pastiprinātās berzes - un tad gan būs pilna izplūde ar eļļu un dūmu mākonis aizmugurē
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Henrij tas caurums taču domāts čokam! Pirms starta čoks jāizvelk līdz galam!Bet izskatās, ka iepriekšējais saimnieks čoku ir likvidējis!Henry wrote:biedri, need a help.
vai šājās bildēs redzamais caurums ir vienkārši caurums, kurā trūkst skrūve un kurā satecējusi (visticamāk stūres pastiprinātāja) eļļa vai arī tas ir skrūvju caurums, kam ir funkcionāls pielietojums, piemēram, kārbas eļļas līmeņa noteikšana un kāds to vnk skrūvi aizmirsis ieskrūvēt atpakaļ? vai bez šīs skrūves var dzīvot tālāk?
9-3og, 2.0, aero, mehāniskā kārba, MY2001
paldies!
Bet ja nopietni, nav ne jausmas, kas tas par caurumu, bet tur noteikti kaut kas ir bijis, jo viņš izskatās tīrāks, nekā viss apkārt!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums, vai tu to caurumu esi patīrījis, vai viņš tāds tīrs jau bija? Mazliet pa labi izskatās, ka ir precīzi tāds pats, tikai netīrs..
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
paldies Arnijam par konsultāciju. tam caurumam jaabuut ciet ar korķi, bet šajā gadījumā nav bīstami iekšējiem orgāniem.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 24
- Joined: Sun Nov 08, 2015 9:43 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šodien manam 9-3 gadījās interesanta lieta, līdz galam tā arī neesmu sapratis kas pa vainu.
Vakardien nobraucu kādus 200 km, degviela bākā bij zems līmenis, bet indikators vēl nebija iededzies.
Šorīt mēģināju sākt braukt, bet tu tū, pa nakti bij nelieli mīnusi
Startējot saabu viss griež, itkā pat pielec, bet uzreiz noslāpst, degvielas sūknis dīc, sajūta, ka nevar uzpumpēt degvielu.
pielēju bāku ar dīzeli, bij pa laimi mājā kanna. Startēju, bet scenārijs tāds pats.
Tad ar citu mašīnu pavalkāja manu saabu un pēc kādiem 400m pielec un viss ok.
Nobraucu kādus 30 km viss ok, atstāju mašīnu, pēc 2h eju startēt, pielec uzreiz, bet nav jaudas, spiežot gāzes pedāli nekas nemainās, principā pedālis bez pretestības, spaidi pa tukšo, bet tad pēc 30 sek auto sāk reaģēt uz gāzes pedāli un smuki rūc.
Rīt redzēs kas būs, leks neleks, brauks nebrauks.
Secinājums no manas puses, kaut kas ar degvielu, bet varbūt ar degvielas padevi, uzsildīšanu...
kādi jums varianti?
p.s. tikko veikta lielā apkope arteha.
saab 9-3, 2007 gads 1,9 tdi manuālā kārba
Vakardien nobraucu kādus 200 km, degviela bākā bij zems līmenis, bet indikators vēl nebija iededzies.
Šorīt mēģināju sākt braukt, bet tu tū, pa nakti bij nelieli mīnusi
Startējot saabu viss griež, itkā pat pielec, bet uzreiz noslāpst, degvielas sūknis dīc, sajūta, ka nevar uzpumpēt degvielu.
pielēju bāku ar dīzeli, bij pa laimi mājā kanna. Startēju, bet scenārijs tāds pats.
Tad ar citu mašīnu pavalkāja manu saabu un pēc kādiem 400m pielec un viss ok.
Nobraucu kādus 30 km viss ok, atstāju mašīnu, pēc 2h eju startēt, pielec uzreiz, bet nav jaudas, spiežot gāzes pedāli nekas nemainās, principā pedālis bez pretestības, spaidi pa tukšo, bet tad pēc 30 sek auto sāk reaģēt uz gāzes pedāli un smuki rūc.
Rīt redzēs kas būs, leks neleks, brauks nebrauks.
Secinājums no manas puses, kaut kas ar degvielu, bet varbūt ar degvielas padevi, uzsildīšanu...
kādi jums varianti?
p.s. tikko veikta lielā apkope arteha.
saab 9-3, 2007 gads 1,9 tdi manuālā kārba
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es zinu kas par vainu - tev mašīna saplīsa!
Bet ja nopietni, tad jāslēdz pie kompja, jāskatās, kas par desām!
Bet ja nopietni, tad jāslēdz pie kompja, jāskatās, kas par desām!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Neapgalvošu, ka tā ir patiesā vaina, bet dīzeli, it īpaši ziemā, bākā vajadzētu turēt tuvu maksimumam. Es parasti zem pusbākas mazāk neturu.
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
PIlnigas mulkibas,tad jau no rupnicas butu naklene uz bakas vacina.