Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

zinitis wrote:
chippy wrote:
elmo wrote:Vajag no korķa koka,vai kādu vannas korķi iemudrīt vietā!:laugh:
Vai eļļas tausta slaukāmo lupatu iestumt.:laugh:
P.s. Es savam speciāli nolauzu lai netraucē, jo motoras pārsegu veru vaļā tikai loga šķidruma uzpildei. Par divām darbībām- atvērt, aizvērt, mazāk:laugh:
Izurb kapotā caurumu(pretī bačoka rīklei),un atkritīs vēl pāris liekas darbības... :laugh: :laugh: :laugh:
Vēl vajag iestrādāt tādu platāku trekterīti, lai savāc lietus ūdeni, tad vispār nevajadzēs ne kapotu virināt, ne arī kaut ko liet iekšā, viss notiks automātiski.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
ambulacets
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 21
Joined: Sun Aug 19, 2012 7:44 pm
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by ambulacets »

Kas pie vainas varētu būt, ka ar lielu plīsumu pārplīsa motora dzesēšanas sistēmas gumijas šļauka? Motors uzkarsis nebija, normāla darba temperatūra. Laime nelaimē, tas notika pie servisa /kravenieku/ vārtiem, kuri sestdienas vēla vakarā vēl rosījās cilvēki.
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by fimbars »

Vecums.
alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by alpins »

fimbars wrote:Vecums.
+1, veca šļauka . Man ar kādi pieci gadi atpakaļ ,ziemā -25 grādos pārsprāga ,balts tvaika mākonis pa gaisu , biju šokā :ohmy:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nils »

Image

Kāds var lūdzu palīdzēt sadabūt šīs detaļas? Māsīca Austrālijā nopirka Saab un šīs esot beigtas, problēmas ar klimu. Servisā teikuši, lai paši meklē...
Saab 900 Turbo '81
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by envoy »

Nezinu, kas tas dzeltenais par pipuku, bet to balto var nopirkt Vikingos. Nav gan no lētajiem, cik atceros. Vai tik nebija ap 16 Ls.

Problēma: http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Iceman »

16 Ls vēl ir lēti. Es reiz sūtīju no ASV pa daudz lielākiem cipariem. Dzeltenais varētu būt kāda atlieka no asītes, uz kuras uzmauc to balto. Ja tas tā ir, tad sūdi lieli, jo asīte nāk ārā no klimas bloka un mainīt ir jau ļoti sarežģīti.
BE CE DE
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Iceman »

DI kasetes apakšā plaisa. Hermetizēt (silikonizēt) vai neaiztikt?
BE CE DE
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Iceman wrote:DI kasetes apakšā plaisa. Hermetizēt (silikonizēt) vai neaiztikt?
Korpuss ir maināms (var pārlikt no citas (nodegušas) kasetes.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Iceman »

Skaidrs. Ja tik drīz nesanāk braukt uz Rīgu? Aiztikt vai neaiztikt? Ārā mitrais laiks kāreiz sācies. :unsure:
BE CE DE
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nīgrais wrote:Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.
Aiz plastmasas ta jā (elektroniskā daļa), bet pašas sveču micītes nav pasargātas. Plaisa pati par sevi ļaunumu nenodarīs, ja vien tur nenokļūs mitrums vai eļļas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

Arnijs wrote:
Nīgrais wrote:Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.
Aiz plastmasas ta jā (elektroniskā daļa), bet pašas sveču micītes nav pasargātas. Plaisa pati par sevi ļaunumu nenodarīs, ja vien tur nenokļūs mitrums vai eļļas.
No kā jāsargā micītes, kuras pašas sargā drāti no mitruma? :dry:
Tas ir tipa - lai nenodilst grīda klājam tepiķi un lai nenodilst tepiķis klājam avīzi? :laugh:
Eļļa ir izolators, no tās visp nav ko baidīties. ;)
rompe
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 50
Joined: Thu Jan 27, 2011 6:57 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by rompe »

rompe wrote:
envoy wrote:Tāds padumjš jautājums, uz kuru atbilde laikam jau ir skaidra, bet nu tomēr. Ir kāds veids, kā var noteikt, vai pie vainas tam, ka ventilācija nekalibrējas, ir tieši motoriņš? Runa ir par to motoriņu, kas virinā klapītes. Ir aizdomas, ka tajā brīdī, kad šim kalibrējoties būtu jāapstājas un jāgriežas atpakaļ, tas vienkārši nestājas un cenšas griezties vēl tālāk.
Tas salūzušais plastmasas štrunts ir uzlikts jauns.

Mana SAABam bija noslīdējis zobratiņš no paša motoriņa nost par kaut kādiem pāris milimetriem un tādēļ nekalibrējās acc, bet manā gadījumā no sazobes nāca gurkstoša skaņa (lielais zobrats (klapīte) aizgriests līdz galam, bet motorītis turpina griesties, sazobe nav pietiekama (lai izturētu griezes momentu pie kāda acc saprot, ka klape ir gala stāvoklī) un mazais zobrat(liekas ka misiņa)(nav misiņa ir (iespējasms) tērauda) maļ lielo(plastmasas).
Atkal gurkstoša skaņa no klapītes soļu motora, pēc acc kalibrācijas 08 kļūda, noņēmu klapītes virinātāju (motorītis + kārba), atskrūvēju motorīti:
Bojājums - motorīša rotors ir noslīdējis pa assi! un ass turas tikai statora vienā gālā, līdz ar to motorīša zobrata sazobe ar nākamo zobratu ir nepietiekama, vienkārši apskatot zobratus, tā malas nav nomaltas!
Risinājums - ar skrūvjspīļu palīdzību uzspiedu rotoru savā vietā!!
Salieku kopā, kalibrācija bez kļūdām un gurkstēšana pazudusi.

Kādēļ rotors pārvietojas pa savu assi?!?
Post Reply