Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pirmā daļa apskatāma šeit: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 7&catid=13
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
zdravstvujte, mozno li samostojateljno proveritj kakoj iz datcikov parkovki ( parctronic ) ne rabotaet esli mozno to kak???
p.s. stavis " R " na toblo gorit osibka - teoreticeski odin iz datcikov ne rabotaet.
za ranie spasibo
p.s. stavis " R " na toblo gorit osibka - teoreticeski odin iz datcikov ne rabotaet.
za ranie spasibo
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Dostanj datchik (lishnij), kotorij rabotaet, i poocheredno menjai, poka oshibka propadaet.ivanusi wrote:zdravstvujte, mozno li samostojateljno proveritj kakoj iz datcikov parkovki ( parctronic ) ne rabotaet esli mozno to kak???
p.s. stavis " R " na toblo gorit osibka - teoreticeski odin iz datcikov ne rabotaet.
za ranie spasibo
No ja domaju - legche podkljucitj TECH2 i opredeljitj vinovnij.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gatavo +/- 75Ls un brauc uz Vikingiem.
Pats nesen tur atrisināju identisku problēmu.
Pats nesen tur atrisināju identisku problēmu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
eto v smisle diagnostika budet stoitj 75ls?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
TECH2 eto kompjuter? skoljko stoit?Arnijs wrote:Dostanj datchik (lishnij), kotorij rabotaet, i poocheredno menjai, poka oshibka propadaet.ivanusi wrote:zdravstvujte, mozno li samostojateljno proveritj kakoj iz datcikov parkovki ( parctronic ) ne rabotaet esli mozno to kak???
p.s. stavis " R " na toblo gorit osibka - teoreticeski odin iz datcikov ne rabotaet.
za ranie spasibo
No ja domaju - legche podkljucitj TECH2 i opredeljitj vinovnij.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pozvonji 67149679 (Viking Motors) i sprosi!ivanusi wrote:
TECH2 eto kompjuter? skoljko stoit?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nu da vpolne logicnij otvet, spasibo.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
mersiem un bmw parbauda taa ka ieliek atpakaļgaitaa un pieiet pie parkingiem ar pirkstu pieskaras katram. dačiki kas strādā, nedaudz tikšķ.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
spasibo, interesno, zavtro poprobuju.Ainars wrote:mersiem un bmw parbauda taa ka ieliek atpakaļgaitaa un pieiet pie parkingiem ar pirkstu pieskaras katram. dačiki kas strādā, nedaudz tikšķ.
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Diagnostika + jauns sensors + nomaiņa.ivanusi wrote:eto v smisle diagnostika budet stoitj 75ls?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ponjatnenjkoPan Shtitz wrote:Diagnostika + jauns sensors + nomaiņa.ivanusi wrote:eto v smisle diagnostika budet stoitj 75ls?
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ponatņeņko to čto eto možno vsjo deševļe sdelat;) Obzvoni šroti i uznai skolko stoit sensor,končno pered etim prover provodku.Naidoš sensor ezžai i probui menat mestami esli vso zarabotaet to good,sensori legko snimajutsja.Nu i stoit eto budet okolo 20 ls plus tvojo vremja i doroga.B)ivanusi wrote:ponjatnenjkoPan Shtitz wrote:Diagnostika + jauns sensors + nomaiņa.ivanusi wrote:eto v smisle diagnostika budet stoitj 75ls?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labdien,
stāsts par
SAAB un aukstumu
Elektrību
Automātisko kārbu
Tātad, šodien devos atpakaļ uz Rīgu. Valmierā -20, pa ceļam -18. Braucu braucu līdz parādās zīme ABS. Domāju, nu ok, saukstumiņš un mazliet paraustītā rocene, tas ir ok. Pēc 5 min iedegās AIR BAG zīme un /!\ zīme. Sāku jau mazliet aizdomāties, ka laikam tablete atkal stūrē nojukusi. Tad iedegas vēl check engine, check gearbox, līdz beigās spīd viss panelis. uzreiz meklēju vietu, kur nobraukt malā. Kamēr meklēju vietu, pamanu, ka pēkšņi viss ir izrubījies, izņemot motoru. Gaismu nav, pat spidometra rādījumi nav, nestrādā apkure, nu praktiski kā jau minēju, strādā tik motors. Tā nu es nometu malā. Un cenšos auto restartēt. Kā jau aizdomas krita, piestartēt vairs nevar jo viss ir tukšs. Aizgāju no tuvajām mājām dabūt auto lai varētu piepīpēt, kas arī izdevās. Tad pazuda arī vissas lampiņas , izņemot gearbox. Šāds joks gandrīz atkārtojās otreiz, bet iedegās tik ABS zīmīte, bet pēc tam atkal strāvas padeve atjaunojās un viss atkal atsāka strādāt.
Sapratu ka dēļ šiem sūdiem būs kaut kāda kļūda kārbai. Izslēdzu skaņas un braucot klausījos bet it kā nepamanīju neko. Smuki pārslēdzās uz augšu, bez sitieniem, etc. Bet tad ievēroju, ka apdzenot, nestrādā kickdowns. Paliku atkal jau aizdomīgs. Un izdomāju krasi samazināt ātrumu, protams, ātrumkārba vairs nepārslēdzas uz zemākiem ātrumiem. Paslēgāju N,D, N D, bet neka snemianījās. Slāpēt pa ceļam uz Rīgu un Rīgā negribēju sakarā ar jociņiem ar strāvu. Palikt uz vietas nekur nevēlējos. Tā nu atbruacu līdz mājai ar 4 ātrumu visu laiku. Tagad pie mājas sāku slēgāt un restartēt auto. Viss strādā atkal, bet zīme neizdeg.
Ok šī bija informatīvā daļa, un tagad jautājumi:
* vai 9-5 ir novēroti šādi strāvas zuduma gļuki kā kaut kas regulārs? Vai to izraisiīja tikai lielais sals vai arī ģenerators sāk lēnām iet pensijā?!
*Vai strāvas pilnīga pazušana un tai mirklī braukšana (2-3 min) varēja atstāt ietekmi uz ātrumkārbas ECU? Vaki arī jau jāsāk meklēt vaina būs uz Valve body?! Jo tehniski tur kārbai viss ir gandrīz TIP TOP.
*Vai caur OPCOM (tā laikam bija) Arnis būs spējīgs nolasīt kļūdu un ja izrādās strāvas zuduma izraisīts gļuks nodzēst?
*Vai kādam ir bijusi līdzīga pieredze un ir jau ieteicami risinājumi, kam pievērst uzmanību vai arī kurās lietās varu litkies mierā?
stāsts par
SAAB un aukstumu
Elektrību
Automātisko kārbu
Tātad, šodien devos atpakaļ uz Rīgu. Valmierā -20, pa ceļam -18. Braucu braucu līdz parādās zīme ABS. Domāju, nu ok, saukstumiņš un mazliet paraustītā rocene, tas ir ok. Pēc 5 min iedegās AIR BAG zīme un /!\ zīme. Sāku jau mazliet aizdomāties, ka laikam tablete atkal stūrē nojukusi. Tad iedegas vēl check engine, check gearbox, līdz beigās spīd viss panelis. uzreiz meklēju vietu, kur nobraukt malā. Kamēr meklēju vietu, pamanu, ka pēkšņi viss ir izrubījies, izņemot motoru. Gaismu nav, pat spidometra rādījumi nav, nestrādā apkure, nu praktiski kā jau minēju, strādā tik motors. Tā nu es nometu malā. Un cenšos auto restartēt. Kā jau aizdomas krita, piestartēt vairs nevar jo viss ir tukšs. Aizgāju no tuvajām mājām dabūt auto lai varētu piepīpēt, kas arī izdevās. Tad pazuda arī vissas lampiņas , izņemot gearbox. Šāds joks gandrīz atkārtojās otreiz, bet iedegās tik ABS zīmīte, bet pēc tam atkal strāvas padeve atjaunojās un viss atkal atsāka strādāt.
Sapratu ka dēļ šiem sūdiem būs kaut kāda kļūda kārbai. Izslēdzu skaņas un braucot klausījos bet it kā nepamanīju neko. Smuki pārslēdzās uz augšu, bez sitieniem, etc. Bet tad ievēroju, ka apdzenot, nestrādā kickdowns. Paliku atkal jau aizdomīgs. Un izdomāju krasi samazināt ātrumu, protams, ātrumkārba vairs nepārslēdzas uz zemākiem ātrumiem. Paslēgāju N,D, N D, bet neka snemianījās. Slāpēt pa ceļam uz Rīgu un Rīgā negribēju sakarā ar jociņiem ar strāvu. Palikt uz vietas nekur nevēlējos. Tā nu atbruacu līdz mājai ar 4 ātrumu visu laiku. Tagad pie mājas sāku slēgāt un restartēt auto. Viss strādā atkal, bet zīme neizdeg.
Ok šī bija informatīvā daļa, un tagad jautājumi:
* vai 9-5 ir novēroti šādi strāvas zuduma gļuki kā kaut kas regulārs? Vai to izraisiīja tikai lielais sals vai arī ģenerators sāk lēnām iet pensijā?!
*Vai strāvas pilnīga pazušana un tai mirklī braukšana (2-3 min) varēja atstāt ietekmi uz ātrumkārbas ECU? Vaki arī jau jāsāk meklēt vaina būs uz Valve body?! Jo tehniski tur kārbai viss ir gandrīz TIP TOP.
*Vai caur OPCOM (tā laikam bija) Arnis būs spējīgs nolasīt kļūdu un ja izrādās strāvas zuduma izraisīts gļuks nodzēst?
*Vai kādam ir bijusi līdzīga pieredze un ir jau ieteicami risinājumi, kam pievērst uzmanību vai arī kurās lietās varu litkies mierā?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vidvud!
Pēc neta diagnozes es teiktu,ka problēmu cēlonis ir ģenerators.
Un ja nebija iedegusies lādēšanas lampiņa,tad visticamāk ir nodilušas oglītes...
Pēc neta diagnozes es teiktu,ka problēmu cēlonis ir ģenerators.
Un ja nebija iedegusies lādēšanas lampiņa,tad visticamāk ir nodilušas oglītes...