Vēl vajag iestrādāt tādu platāku trekterīti, lai savāc lietus ūdeni, tad vispār nevajadzēs ne kapotu virināt, ne arī kaut ko liet iekšā, viss notiks automātiski.zinitis wrote:Izurb kapotā caurumu(pretī bačoka rīklei),un atkritīs vēl pāris liekas darbības... :laugh: :laugh: :laugh:chippy wrote:Vai eļļas tausta slaukāmo lupatu iestumt.:laugh:elmo wrote:Vajag no korķa koka,vai kādu vannas korķi iemudrīt vietā!:laugh:
P.s. Es savam speciāli nolauzu lai netraucē, jo motoras pārsegu veru vaļā tikai loga šķidruma uzpildei. Par divām darbībām- atvērt, aizvērt, mazāk:laugh:
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 21
- Joined: Sun Aug 19, 2012 7:44 pm
- Location: Sigulda
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kas pie vainas varētu būt, ka ar lielu plīsumu pārplīsa motora dzesēšanas sistēmas gumijas šļauka? Motors uzkarsis nebija, normāla darba temperatūra. Laime nelaimē, tas notika pie servisa /kravenieku/ vārtiem, kuri sestdienas vēla vakarā vēl rosījās cilvēki.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
+1, veca šļauka . Man ar kādi pieci gadi atpakaļ ,ziemā -25 grādos pārsprāga ,balts tvaika mākonis pa gaisu , biju šokā :ohmy:fimbars wrote:Vecums.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kāds var lūdzu palīdzēt sadabūt šīs detaļas? Māsīca Austrālijā nopirka Saab un šīs esot beigtas, problēmas ar klimu. Servisā teikuši, lai paši meklē...
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nezinu, kas tas dzeltenais par pipuku, bet to balto var nopirkt Vikingos. Nav gan no lētajiem, cik atceros. Vai tik nebija ap 16 Ls.
Problēma: http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/
Problēma: http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
16 Ls vēl ir lēti. Es reiz sūtīju no ASV pa daudz lielākiem cipariem. Dzeltenais varētu būt kāda atlieka no asītes, uz kuras uzmauc to balto. Ja tas tā ir, tad sūdi lieli, jo asīte nāk ārā no klimas bloka un mainīt ir jau ļoti sarežģīti.
BE CE DE
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
DI kasetes apakšā plaisa. Hermetizēt (silikonizēt) vai neaiztikt?
BE CE DE
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Korpuss ir maināms (var pārlikt no citas (nodegušas) kasetes.Iceman wrote:DI kasetes apakšā plaisa. Hermetizēt (silikonizēt) vai neaiztikt?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Skaidrs. Ja tik drīz nesanāk braukt uz Rīgu? Aiztikt vai neaiztikt? Ārā mitrais laiks kāreiz sācies. :unsure:
BE CE DE
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aiz plastmasas ta jā (elektroniskā daļa), bet pašas sveču micītes nav pasargātas. Plaisa pati par sevi ļaunumu nenodarīs, ja vien tur nenokļūs mitrums vai eļļas.Nīgrais wrote:Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
No kā jāsargā micītes, kuras pašas sargā drāti no mitruma? :dry:Arnijs wrote:Aiz plastmasas ta jā (elektroniskā daļa), bet pašas sveču micītes nav pasargātas. Plaisa pati par sevi ļaunumu nenodarīs, ja vien tur nenokļūs mitrums vai eļļas.Nīgrais wrote:Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.
Tas ir tipa - lai nenodilst grīda klājam tepiķi un lai nenodilst tepiķis klājam avīzi? :laugh:
Eļļa ir izolators, no tās visp nav ko baidīties. ;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Atkal gurkstoša skaņa no klapītes soļu motora, pēc acc kalibrācijas 08 kļūda, noņēmu klapītes virinātāju (motorītis + kārba), atskrūvēju motorīti:rompe wrote:envoy wrote:Tāds padumjš jautājums, uz kuru atbilde laikam jau ir skaidra, bet nu tomēr. Ir kāds veids, kā var noteikt, vai pie vainas tam, ka ventilācija nekalibrējas, ir tieši motoriņš? Runa ir par to motoriņu, kas virinā klapītes. Ir aizdomas, ka tajā brīdī, kad šim kalibrējoties būtu jāapstājas un jāgriežas atpakaļ, tas vienkārši nestājas un cenšas griezties vēl tālāk.
Tas salūzušais plastmasas štrunts ir uzlikts jauns.
Mana SAABam bija noslīdējis zobratiņš no paša motoriņa nost par kaut kādiem pāris milimetriem un tādēļ nekalibrējās acc, bet manā gadījumā no sazobes nāca gurkstoša skaņa (lielais zobrats (klapīte) aizgriests līdz galam, bet motorītis turpina griesties, sazobe nav pietiekama (lai izturētu griezes momentu pie kāda acc saprot, ka klape ir gala stāvoklī) un mazais zobrat(liekas ka misiņa)(nav misiņa ir (iespējasms) tērauda) maļ lielo(plastmasas).
Bojājums - motorīša rotors ir noslīdējis pa assi! un ass turas tikai statora vienā gālā, līdz ar to motorīša zobrata sazobe ar nākamo zobratu ir nepietiekama, vienkārši apskatot zobratus, tā malas nav nomaltas!
Risinājums - ar skrūvjspīļu palīdzību uzspiedu rotoru savā vietā!!
Salieku kopā, kalibrācija bez kļūdām un gurkstēšana pazudusi.
Kādēļ rotors pārvietojas pa savu assi?!?