Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir problēma:
Nomainīju āra temperatūras devēju (iepriekš rādīja +50 grādi)
Tagad ar jauno detektoru vairs +50 grādus nerāda, bet temperatūras starpība tik un tā ir kautkādi +8 +10 grādi.
Kur varētu būt vaina, ka nerāda korektu āra temperatūru?
Nomainīju āra temperatūras devēju (iepriekš rādīja +50 grādi)
Tagad ar jauno detektoru vairs +50 grādus nerāda, bet temperatūras starpība tik un tā ir kautkādi +8 +10 grādi.
Kur varētu būt vaina, ka nerāda korektu āra temperatūru?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Konkrēts piemērs no mana SAABa vēstures. Nopirku (2007. gadā) un braucu bēdu nezinādams, tad pamanīju, ka veicot assāku pagriezinu ,klakšķ kāda no labās puses miroņgalvām. Palīdu apakšā un ieraudzīju saplaisājušu iekšējās miroņgalvas putekļu gumiju. Ar tādu nobraucu vēl 2 gadus (apm. 50 000km) tad brīžiem sāka parādīties vibrācija (mierīgi braucot vibrācijas nebija, bet ieminot grīda parādījās izteikta vibrācija).makreys wrote:Uculs un anrij
šodien atkal testeju ar spečuku riepas atkal visi atmeta braucu uz 70 ar aukstu motoru pekšnji saka neželigi vibret kolidz izspiež sajugu momentāli pazud vibracija..... taka riepas atkrit;)
Tad nu aizbraucu uz servi pie pazinjam uzbraucu uz bedres un shie petit saka un isti nezin ko lai saka atrada kustibu labaja iekšeja mironi ieteica izjaukt un saeļot bet ari negalvoja pa visiem 100 ka vaina taja..... tad nu aizbraucu uz bodi un painteresejos cik maksa iekšejais mironis:( a šie saka ka vinjsh nak kopa ar pussasi un maksa ap 150LS smiekligi bet nu domaju ka diezgan parsaliti tas nu ir japaskata citur ;)
Ceru ka sapratat par ko es runaju jo shis ir pirmais auto man un neesu tehniķis:( bet nu paldies par atsaucību;)
Nomainīju (pats (viegli izdarāms)) visu labo pusasi (lietots komplekts (abas miroņgalvas, pusass, pusass gultnis (neizjaukts)) maksāja Ls40. Un protams, ka manā gadījumā vibrācija pazuda!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Rompe!!!
Klausies tas vis ko tu teici ir tikpat ka mana varianta. tikai man griežot sturi problemu nau tas vis notiek taisna kustība. pac ar biju palidis apakša vis itka ir ok bet labaja puse atradu to pašu ko servi minimalu kustību pusassi ... Cik noprotu vinja dallas 3 daļas ja es pareizi izskatiju kreisala mala ir viena un labaja ir divas ja?:D bet nu tas nu ta.
Pats esmu valmierietis. visa bodes izskreju un cenas ir astronomiskas. džeki saka ta ka atsevišķi iekšejo mironi nopirkt nevar :( un tas maksa labs ap 260LS un sudigaks ap 160,200 un tamlidzigi.
Bet ja esot gultnis pie vainas tad japerkot esot viss pilnais komplekts jo atsevišķi te netirgo un nedabujot :( un par cenam neruna saka ka es nemaz nevelešos zinat:D
Ka tad teu rompe gaja ? Tu iesakuma ar jaunu skatiji vai tikai litotu mekleji? Kur pirki kada liela Zinama šrota vai no rokas ? UN ja atpazistama vieta tad kur?
Un vel kas ieteica man restauret ... ir to verts?
Klausies tas vis ko tu teici ir tikpat ka mana varianta. tikai man griežot sturi problemu nau tas vis notiek taisna kustība. pac ar biju palidis apakša vis itka ir ok bet labaja puse atradu to pašu ko servi minimalu kustību pusassi ... Cik noprotu vinja dallas 3 daļas ja es pareizi izskatiju kreisala mala ir viena un labaja ir divas ja?:D bet nu tas nu ta.
Pats esmu valmierietis. visa bodes izskreju un cenas ir astronomiskas. džeki saka ta ka atsevišķi iekšejo mironi nopirkt nevar :( un tas maksa labs ap 260LS un sudigaks ap 160,200 un tamlidzigi.
Bet ja esot gultnis pie vainas tad japerkot esot viss pilnais komplekts jo atsevišķi te netirgo un nedabujot :( un par cenam neruna saka ka es nemaz nevelešos zinat:D
Ka tad teu rompe gaja ? Tu iesakuma ar jaunu skatiji vai tikai litotu mekleji? Kur pirki kada liela Zinama šrota vai no rokas ? UN ja atpazistama vieta tad kur?
Un vel kas ieteica man restauret ... ir to verts?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man liekas, ka pat atbraucot no Valmieras ar visiem benzīna izdevumiem, problēmas risinājums varētu ierakstīties ~80-150Ls (atkarībā, kas jāmaina)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Arnij
Cik nopratu ka tu esi mehaniķis?
Un ka tevi atrast un kur esi, tu privati majas apstakļos vai servisa darbojies.
Redz šonedēļ man izjauks vel kartīgi un iedos sledzienu kas man isti butu japerk.. Bet redz jau es mineju valmiera es neko nedabuju saprata robežas.
Ari srota saabu vel nau neviena manīta.
Par tiem izcenojumiem ko tu mineji. Ja ir jamaina piem iekšejais mironis labaja malla tad man vinju jaunu nepiedava tas ir viss komplekts ko es varu dabut...UN ko tu piedavatu?
Cik nopratu ka tu esi mehaniķis?
Un ka tevi atrast un kur esi, tu privati majas apstakļos vai servisa darbojies.
Redz šonedēļ man izjauks vel kartīgi un iedos sledzienu kas man isti butu japerk.. Bet redz jau es mineju valmiera es neko nedabuju saprata robežas.
Ari srota saabu vel nau neviena manīta.
Par tiem izcenojumiem ko tu mineji. Ja ir jamaina piem iekšejais mironis labaja malla tad man vinju jaunu nepiedava tas ir viss komplekts ko es varu dabut...UN ko tu piedavatu?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Visi vajadzīgie kontakti zem mana avatara.
Ja oficiāli, tad SIA "Arteh", SAAB remonts un apkope.
Domāju, ka Tev nav nekādas vajadzības neko jaukt ārā un diagnosticēt. Viss ir izdarāms pie mums uz vietas. Arī detaļas (jaunas vai lietotas - pēc vajadzības) Un cenas nebūs simtos, ja vien negribēsi mainīt visu pusasi komplektā. (laba OE kvalitātes maksā 210Ls) Ārējie gali ir zem 60Ls, iekšējos atradīsim labus lietotus.
Ja oficiāli, tad SIA "Arteh", SAAB remonts un apkope.
Domāju, ka Tev nav nekādas vajadzības neko jaukt ārā un diagnosticēt. Viss ir izdarāms pie mums uz vietas. Arī detaļas (jaunas vai lietotas - pēc vajadzības) Un cenas nebūs simtos, ja vien negribēsi mainīt visu pusasi komplektā. (laba OE kvalitātes maksā 210Ls) Ārējie gali ir zem 60Ls, iekšējos atradīsim labus lietotus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
hmm, man izmeta brake light failure, pārskrēju citiem ierakstiem, neredzēju risinājumu. problēma sekojoša- aizmugurē labajā lukturī visu laiku deg tā, it kā visu laiku būtu nospiesta bremze.
pēc darba iečekošu vai kko dod lampiņas maiņa...
varbūt kādam ir šādi gadījies? :blink:
lampiņas maiņa palīdzēja...
pēc darba iečekošu vai kko dod lampiņas maiņa...
varbūt kādam ir šādi gadījies? :blink:
lampiņas maiņa palīdzēja...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
aizmugurējā migla nav ieslēgta gadījumā?mĀrcis wrote:hmm, man izmeta brake light failure, pārskrēju citiem ierakstiem, neredzēju risinājumu. problēma sekojoša- aizmugurē labajā lukturī visu laiku deg tā, it kā visu laiku būtu nospiesta bremze.
pēc darba iečekošu vai kko dod lampiņas maiņa...
varbūt kādam ir šādi gadījies? :blink:
edit: ai nē, bet tad nebūtu light failure...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Braucot pa štrāsi un apdzenot kādu auto ir dīvaina lieta-boost ir līdz sarkanam,bet nedaudz palaižot vaļā gāzes pedāli jūtas ka autiņš ņiprāk paraujas uz priekšu. Turbīnas mazspēja???
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tad nevienam nav nemazākās idejas??
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
manam ex-airim arī šitais šķiet, ka bija, vismaz reizēm, jo tam pastiprināti nepievērsu uzmanību, ka paātrinoties un tad atmetoties, reizēm tāds kā papildus paātrinājums... nezinu, kāpēc, bet bija... kad sanāks ar to mašīnu atkal izbraukt, pavērošu, vai tas joprojām tā ir, bet liekas, ka tas nav nekas traģisks, lai arī tai mašīnai turba nav nekāda jaunā...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tur nevajag idejas. Tas ir tikai normāli, ka tā ir.hofmann wrote:Vai tad nevienam nav nemazākās idejas??
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu atzīstās, kurš šito māk/var pieprogrammēt? :)http://www.saabsunited.com/2012/04/are- ... p-you.html
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Programmatori ir un viens pat ir lieks, ja kādam ir interese iegādāties. Galvenais vienam nopirkt to softu, pēctam var nolasīt, ielikt savu VIN un imobilaizera kodu un raksta iekšā citā ECU.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pie mums tak nekāda ekonomija no e85 nesanāk, tik vien, ka lido ātrāk, vismaz biopower versijai, ļoti jūtami palielinās jauda. Es gan nezinu cik pašlaik maksā e85, bet patēriņš arī ir ogogo