Search found 104 matches

by johnc
Tue Aug 23, 2011 5:43 pm
Forum: Sadzīviskie jautājumi
Topic: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Replies: 1569
Views: 488769

Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa

Diez vai sanāks; sveķi var nesacietēt, viss ķēpāsies, smērēsies un kopā neturēsies.
by johnc
Tue Aug 23, 2011 3:09 pm
Forum: Sadzīviskie jautājumi
Topic: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Replies: 1569
Views: 488769

Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa

Tieši tā, sveķiem jālej klāt plastifikators; tas masu pēc izžūšanas padara elastīgu.
P.S. Vaitspirtu attaukošanai labāk nelietot: dikti eļļains.
by johnc
Tue Aug 02, 2011 4:40 pm
Forum: SAAB projektu auto
Topic: classic 900 clubsport #8
Replies: 461
Views: 217809

Re:900 T16S #8

Vispār šis slēdzis (ja nav galīgs ķīnietis - bildē, liekas, ir "Sparco" izstrādājums) ir īstais; man līdzīgs stāv uz bezceļnieka un ir veiksmīgi pārcietis visādas purvu šausmas. Pie šamā pieslēgti visi parētāji, izņemot vinču, un nekas nekarst. Vienīgā šaize varētu būt tad, ja klemmes pie ...
by johnc
Fri Jul 29, 2011 9:24 am
Forum: SAAB 900, 9000
Topic: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Replies: 1125
Views: 347983

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Jo lielāks riteņu diametrs, jo vairāk motors tiek slogots pie paātrinājuma, un man liekas, ka attiecīgi mainīsies turbīnas kontroles PID parametri. Bet par šo galvu ķīlā nelikšu - neesmu pārāk par to interesējies un negribas sabraukt auzās :D
by johnc
Thu Jul 28, 2011 10:15 am
Forum: SAAB 900, 9000
Topic: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Replies: 1125
Views: 347983

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Bet tas taču iespaido tikai ātruma (noskrējiena) mērīšanu, ne? Ja pareizi atceros, tad tieši spidometru tas neietekmē nekā; to izmanto motora noslodzes aprēķinam. Mūs gan tas absolūti neinteresē, jo galvenā doma šādiem konfigurācijas parametriem ir Trionic unifikācija: galu galā viens un tas pats d...
by johnc
Wed Jul 27, 2011 11:32 am
Forum: SAAB 900, 9000
Topic: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Replies: 1125
Views: 347983

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Ir jau taisnība, ka nepareizi pārnesumskaitļi softā teorētiski "čakarē prātu" motora vadībai. Skaidrs, ka pirmajos divos robos būs spēkā nepareizie limiteri, bet tam, domājams, būs negatīvas sekas tikai tad, ja mīs grīdā. Bet kāpēc kādam vajadzētu mīt grīdā ar pirmo/otro - nezinu :D Starp ...
by johnc
Tue Jul 26, 2011 9:50 pm
Forum: SAAB 900, 9000
Topic: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Replies: 1125
Views: 347983

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Autiņam taču jāzin kurā robā ir cik RPM Manuālajām kārbām pārnesumskaitļi ir ierakstīti softā. To, vai ir automātiskā kārba, ECU nosaka pēc viena vada esamības/neesamības (neatceros, kura), un tad stājas spēkā cits algoritms un kartes. kad tevi vajag (kā reiz jautājumos par softiem), tu parādies Pr...
by johnc
Tue Jul 26, 2011 8:40 pm
Forum: SAAB 900, 9000
Topic: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Replies: 1125
Views: 347983

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Automāta un manuālā ECU ne ar ko neatšķiras. Galvenais, lai abām mašīnām sader programmas (t.i., ECU tiek pārlikts no LPT uz LPT, no FPT uz FPT utt.) un jāatceras par VSS esamību.
by johnc
Thu Jun 09, 2011 1:06 pm
Forum: SAAB 9-3, 9-5
Topic: 9-5 audiosistēma
Replies: 204
Views: 64204

Re:9-5 audiosistēma

Grippen minētā iekārta ir gatava un tūlīt būs dabūjama. Cena nav 5$ tāpēc, ka tas nav vienkāršs vads ar štepseļiem.
by johnc
Tue May 31, 2011 2:57 pm
Forum: Sadzīviskie jautājumi
Topic: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Replies: 1436
Views: 385068

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Te būs (personām ar vājiem nerviem neiesaku, bet Yukki jau būs norūdījies :D): http://www.saabclub.su/forum/showthread.php?t=2898
Tikai neaizmirsti pastāstīt, kā gāja un par cik!
by johnc
Tue May 31, 2011 1:39 pm
Forum: Sadzīviskie jautājumi
Topic: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Replies: 1436
Views: 385068

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Stikls tak līmētais, tur nekāda ūberprecizitāte nav vajadzīga (vai arī es kaut ko nezinu); tāpat tas sēž uz līmes kārtas. Plaisas rodas galvenokārt tāpēc, ka apakšā veidojas rūsa un spiež uz kādu lokālu stikla daļu. Vispār šī vaina ir vairumam 9K, tā ka arī man ir interesanti, ar ko Yukki epopeja be...
by johnc
Wed May 18, 2011 9:51 pm
Forum: SAAB 900, 9000
Topic: Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Replies: 436
Views: 107279

Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]

tad tu gribi teikt ka Maptuns neko nejēdz ja ...
Nē, to es negribu teikt. Gribu sacīt tikai to, ka Maptunam, kā lielai daļai komersantu, ir vēlēšanās komplektos iekļaut arī ne pārāk nepieciešamas lietas.
by johnc
Wed May 18, 2011 8:14 am
Forum: SAAB 900, 9000
Topic: Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Replies: 436
Views: 107279

Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]

Neesmu dzirdējis ka kāds muhļītu 3" downpaipu ar 2,5 pārējo izplūdi Tieši tā arī dara, ja mērķis ir performance, nevis "sportiska" (khe-khe) skaņa. 2.5" collas no 3" DP uz pakaļgalu priekš stg3 būs pašā laikā. Ja tēmē uz 300+ zirgiem, tikai tad ir jēga likt ko resnāku. Ir t...
by johnc
Sat May 07, 2011 10:19 pm
Forum: SAAB 900, 9000
Topic: Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Replies: 436
Views: 107279

Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]

Neviens jau neteica, ka izmaiņu nebūs. Tagad tikai vajadzētu uzmanīties no detonācijas, jo gaisa masa pieaugusi, nepalielinot degvielas daudzumu (ja paliek iepriekšējais softs).
by johnc
Mon May 02, 2011 7:59 pm
Forum: SAAB 9-3, 9-5
Topic: Saab 9-3 1998g. Spilgti zils ar tunning.. :)
Replies: 8
Views: 2307

Re:Saab 9-3 1998g. Spilgti zils ar tunning.. :)

garret t28rs turbo bet nekas nav regulets originalaja kompii
Tad nav nekāda pamata izbrīnam. Bez programmatūras izmaiņām neiztikt; gan jau ka degvielas sistēmu arī nāksies pamainīt. Gatavu recepti neviens te nepateiks.