Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Saab 9000 Aero 2.0HOT [Italy Edition]
Engine:
-2.3T [B234L]
-Mitsubishi TD04HL-15G turbocharger
-Stage2 270hp/425Nm
-Turbo Pressure 1,3bar
-JR Filter Open Air Kit
-Forge Blow-Off Valve
Exhaust:
3" custom made
Interior:
-Full Black Aero
-Speedparts Turbo Boost Gauge
-Original cup holder front and rear
-Bosch handsfree
-Original arm rest
Suspension system:
-KONI Sport Dampers x4
-Kilen lowering spring kit
Transmission:
-Aero Manual Transmission FM57101 i=3.61
Stereo:
-Factory audio system with CD & amplifier
Exterior:
-Super Aero Wheels R16
-Additional brake light
-Dark rear lights
-White turn indicators
To be continued...
Tālākie plāni:
1) Downpipe
2) Ražīgākas sprauslas
3) "Zirneklis"
4) APC vārsts no Saab 9-5
Par pašu auto:
Daudziem bieži vienir jautājums un nesaprašana par to, kas tas tas par Aero ar 2.0HOT motoru? Jautājumi sākumā bija arī man, galvā tika apspēlēts, ka tas ir Aero, kurā iekrāmēts 2.0HOT motors vai 2.0HOT, kurā salikts viss no Aero, visbeidzot, lai noskaidrotu patiesību talkā nāca VIN decoder, foruma biedri un beigās galvas saliekot atrisinājām šo jautājumu:
Specification for Saab 9000 VIN: YS3CH65N7S1004260
Model year 1995
Model series Aero
Body style 5-door CS
Airbags Driver and passenger
Engine B204 (2.0l full-pressure turbo with balance shafts)
Transmission 5-speed manual
Built at Line A, Trollhattan, Sweden
Izrādījās, ka Itālijas tirgum paredzētos Aero kaut kādu nodokļu atvieglojumu dēļ no rūpnīcas laiduši ar 2.0HOT motoru un 185hp.
Auto ir nebeidzamā procesā, tas patstāvīgi tiek uzlabots un papildināts ar lietām, kas no rūpnīcas tam netika iedalītas.
Viss, kas ir minēts augstākminētajā sarakstā uz auto pirms tam nav bijis, no motora, līdz melnam panelim.
Pašreiz šo auto ar itāli vairs nekas nesaista, tas ir ticis pie visām komponentēm, lai pilnvērtīgi sauktos par īstu Aero.
Engine:
-2.3T [B234L]
-Mitsubishi TD04HL-15G turbocharger
-Stage2 270hp/425Nm
-Turbo Pressure 1,3bar
-JR Filter Open Air Kit
-Forge Blow-Off Valve
Exhaust:
3" custom made
Interior:
-Full Black Aero
-Speedparts Turbo Boost Gauge
-Original cup holder front and rear
-Bosch handsfree
-Original arm rest
Suspension system:
-KONI Sport Dampers x4
-Kilen lowering spring kit
Transmission:
-Aero Manual Transmission FM57101 i=3.61
Stereo:
-Factory audio system with CD & amplifier
Exterior:
-Super Aero Wheels R16
-Additional brake light
-Dark rear lights
-White turn indicators
To be continued...
Tālākie plāni:
1) Downpipe
2) Ražīgākas sprauslas
3) "Zirneklis"
4) APC vārsts no Saab 9-5
Par pašu auto:
Daudziem bieži vienir jautājums un nesaprašana par to, kas tas tas par Aero ar 2.0HOT motoru? Jautājumi sākumā bija arī man, galvā tika apspēlēts, ka tas ir Aero, kurā iekrāmēts 2.0HOT motors vai 2.0HOT, kurā salikts viss no Aero, visbeidzot, lai noskaidrotu patiesību talkā nāca VIN decoder, foruma biedri un beigās galvas saliekot atrisinājām šo jautājumu:
Specification for Saab 9000 VIN: YS3CH65N7S1004260
Model year 1995
Model series Aero
Body style 5-door CS
Airbags Driver and passenger
Engine B204 (2.0l full-pressure turbo with balance shafts)
Transmission 5-speed manual
Built at Line A, Trollhattan, Sweden
Izrādījās, ka Itālijas tirgum paredzētos Aero kaut kādu nodokļu atvieglojumu dēļ no rūpnīcas laiduši ar 2.0HOT motoru un 185hp.
Auto ir nebeidzamā procesā, tas patstāvīgi tiek uzlabots un papildināts ar lietām, kas no rūpnīcas tam netika iedalītas.
Viss, kas ir minēts augstākminētajā sarakstā uz auto pirms tam nav bijis, no motora, līdz melnam panelim.
Pašreiz šo auto ar itāli vairs nekas nesaista, tas ir ticis pie visām komponentēm, lai pilnvērtīgi sauktos par īstu Aero.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Tātad, pēc parunāšanas ar Zinīti esmu nolēmis tā kārtīgi tikt ar šito lietu galā.
Auto, Saab 9000 Aero, 2.0HOT, StageX ~230hp, ~1.4bar.
Fakts: Paātrinoties pēdējā laikā novērots spiediena zudums un jaudas nevienmērība, ar katru dienu izskatās arvien trakāk, šodien tas jau bija zem 1bar. Normālā stāvoklī iespiežot pedāli, stabiņš aiziet līdz ~1.4 un momentā atlec atpakaļ uz ~1bar-0.7bar, novērotas arī svārstības šajās robežās. Reizēm uzkāpj uz sekundi mazliet vairāk, bet ieregulēto pusotru baru netur.
Pirmais, čekojam trubiņas un ieplūdes trubas, viss ok.
Tālāk, iztīram gaisa filtru, viss ok.
Noņemam W turbiņu no APC vārsta.
Pēc šīs darbības teorētiski vajadzētu būt pārspiedienam un pie liela spiediena motoram ir jānorīstas, bet mana aina ir sekojoša:
Spiediens uzkāpj līdz 1.6bar un pēc sekundes lec lejā, bet nostājas pie ~1.1bar [labāk, nekā ar W trubiņu, kad staigā un svārstās zem 1bar].
Bet paātrinoties ar piekto, spiediens uzkāpj līdz tiem pašiem 1.6 un mazliet pat turās, reizēm turās sekundes piecas, reizēm pat vairāk [Zinīt, vai pēc šiem faktiem varam izsvītrot versiju par to, ka turbīna nespēj sapumpēt?]
No šī visa es pats pieņemu, ka vaina varētu būt arī APC vārstā vai wastgate, kaut kas viņam nedod strādāt lielākos spiedienos, kad W truba ir klāt.
APC es vēl no kāda paņemšu patestēt, varbūt no Edija vai Gustava kkad drīzumā un, ja ne APC, tad būs vēl rūpīgāk jāpapēta wastgate.
Lai vai kā, bet ar šīm lietām tāpat nekas nebeidzās, jo vajadzīgo 1.4-1.6bar spiedienu viņš negrib normāli turēt tāpat un pārspiediena atvienojot W trubiņu arī nav.
Tātad, versijas, kas pa vienai tiks čekotas:
1.Izplūde. Varbūt nespēj izpūst to ko turbīna dod, ir iespēja, ka piemetušies aizcietējumi pirmspēdējam bundulim, jo līdz viņam reāli ir taisna truba?
Pati izplūde ir stock un par šo jau Ārnijs mani ir brīdinājis, ka labi pie tādiem spiedieniem tas nav.
Katalizatora nav.
Šis variants pēc braukšanas izjūtām man pašam liekas viens no reālākajiem, jo ieberam, izplūdē ir brīva vieta, kur saspiesties tam gaisam, ko paātrinoties sapumē [1.6bar], bet tad tas viss tur sakrājās un netiek ārā, līdz ar to gaisam nav kur palikt un viņš iet atpakaļ un bremzē turbīnu, līdz ar to spiediens nokrīt un tur tikai tik, cik izplūde laiž cauri.
Piektais varētu turēt, jo viņš izplūdes gāzes dod attiecīgi mazāk, nekā pirmie robi.
Kaut cik sakarīgi uzrakstīju vai šitais viss ir reāla pufaika? :laugh:
Ok, par izplūdi, reāli varam nočekot paraujot nost kādu izplūdes trubu. Nekādi tikai nesanāk kaut kur uzbraukt un palaist vaļā.
2. Līdzīgs pufaikas variantam, tikai kaut kas ar degvielas spiedieniem, Ārnij, pie tevis var pamērīt šitai lietai spiedienu?
Ar sūkni jau ir bijis ČP, tas tika nomainīts, lai gan pats lietotais sūknis ir no Edija šķiltā aira un korpusu es saliku no diviem vienu. Nezinu vai tas varētu būt pie vainas, jo kādu laiku gāja. Varbūt nabags vienkārši lēnām mirst? :dry:
Kas vēl? :dry:
p.s. Kompis mums nekādus tādus gļukus neuzrādīja...
Auto, Saab 9000 Aero, 2.0HOT, StageX ~230hp, ~1.4bar.
Fakts: Paātrinoties pēdējā laikā novērots spiediena zudums un jaudas nevienmērība, ar katru dienu izskatās arvien trakāk, šodien tas jau bija zem 1bar. Normālā stāvoklī iespiežot pedāli, stabiņš aiziet līdz ~1.4 un momentā atlec atpakaļ uz ~1bar-0.7bar, novērotas arī svārstības šajās robežās. Reizēm uzkāpj uz sekundi mazliet vairāk, bet ieregulēto pusotru baru netur.
Pirmais, čekojam trubiņas un ieplūdes trubas, viss ok.
Tālāk, iztīram gaisa filtru, viss ok.
Noņemam W turbiņu no APC vārsta.
Pēc šīs darbības teorētiski vajadzētu būt pārspiedienam un pie liela spiediena motoram ir jānorīstas, bet mana aina ir sekojoša:
Spiediens uzkāpj līdz 1.6bar un pēc sekundes lec lejā, bet nostājas pie ~1.1bar [labāk, nekā ar W trubiņu, kad staigā un svārstās zem 1bar].
Bet paātrinoties ar piekto, spiediens uzkāpj līdz tiem pašiem 1.6 un mazliet pat turās, reizēm turās sekundes piecas, reizēm pat vairāk [Zinīt, vai pēc šiem faktiem varam izsvītrot versiju par to, ka turbīna nespēj sapumpēt?]
No šī visa es pats pieņemu, ka vaina varētu būt arī APC vārstā vai wastgate, kaut kas viņam nedod strādāt lielākos spiedienos, kad W truba ir klāt.
APC es vēl no kāda paņemšu patestēt, varbūt no Edija vai Gustava kkad drīzumā un, ja ne APC, tad būs vēl rūpīgāk jāpapēta wastgate.
Lai vai kā, bet ar šīm lietām tāpat nekas nebeidzās, jo vajadzīgo 1.4-1.6bar spiedienu viņš negrib normāli turēt tāpat un pārspiediena atvienojot W trubiņu arī nav.
Tātad, versijas, kas pa vienai tiks čekotas:
1.Izplūde. Varbūt nespēj izpūst to ko turbīna dod, ir iespēja, ka piemetušies aizcietējumi pirmspēdējam bundulim, jo līdz viņam reāli ir taisna truba?
Pati izplūde ir stock un par šo jau Ārnijs mani ir brīdinājis, ka labi pie tādiem spiedieniem tas nav.
Katalizatora nav.
Šis variants pēc braukšanas izjūtām man pašam liekas viens no reālākajiem, jo ieberam, izplūdē ir brīva vieta, kur saspiesties tam gaisam, ko paātrinoties sapumē [1.6bar], bet tad tas viss tur sakrājās un netiek ārā, līdz ar to gaisam nav kur palikt un viņš iet atpakaļ un bremzē turbīnu, līdz ar to spiediens nokrīt un tur tikai tik, cik izplūde laiž cauri.
Piektais varētu turēt, jo viņš izplūdes gāzes dod attiecīgi mazāk, nekā pirmie robi.
Kaut cik sakarīgi uzrakstīju vai šitais viss ir reāla pufaika? :laugh:
Ok, par izplūdi, reāli varam nočekot paraujot nost kādu izplūdes trubu. Nekādi tikai nesanāk kaut kur uzbraukt un palaist vaļā.
2. Līdzīgs pufaikas variantam, tikai kaut kas ar degvielas spiedieniem, Ārnij, pie tevis var pamērīt šitai lietai spiedienu?
Ar sūkni jau ir bijis ČP, tas tika nomainīts, lai gan pats lietotais sūknis ir no Edija šķiltā aira un korpusu es saliku no diviem vienu. Nezinu vai tas varētu būt pie vainas, jo kādu laiku gāja. Varbūt nabags vienkārši lēnām mirst? :dry:
Kas vēl? :dry:
p.s. Kompis mums nekādus tādus gļukus neuzrādīja...
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Par to "pufaiku" - tas ir labs! :woohoo:
Izbraukt iedosi?
;)
Izbraukt iedosi?
;)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Un kā ar benzīna filtru?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Es domāju, ka mums visiem vajadzētu savākties un pēc kārtas izgāzt ar to aparātu, lai ar konsīlija lēmumu noteiktu, kur kas pietrūkst un kur kas ir par daudz! :woohoo:Nīgrais wrote:Par to "pufaiku" - tas ir labs! :woohoo:
Izbraukt iedosi?
;)
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Iedošu, iedošu! B)
Bet prieki ir tikai sākušies...
Šķiet, ka turbīna pēc visām šitām izvirtībām un mocībām ir pateikusi čau. Ceru vēl līdz mājām šovakar tikt.
Zili dūmi, brīžam bija neliels dzelžains tikšķis no ļurbas puses un paverot kapotu nelieli garaņi ap turbīnu.
Tā... Kāds nemeklē kompāniju rītdienai? :laugh:
Bet prieki ir tikai sākušies...
Šķiet, ka turbīna pēc visām šitām izvirtībām un mocībām ir pateikusi čau. Ceru vēl līdz mājām šovakar tikt.
Zili dūmi, brīžam bija neliels dzelžains tikšķis no ļurbas puses un paverot kapotu nelieli garaņi ap turbīnu.
Tā... Kāds nemeklē kompāniju rītdienai? :laugh:
Degvielas filtrs mainīts salīdzinoši nesen...defektivais wrote:Un kā ar benzīna filtru?
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
http://www.saabperformanceparts.com/Nils wrote:Iedošu, iedošu! B)
Bet prieki ir tikai sākušies...
Šķiet, ka turbīna pēc visām šitām izvirtībām un mocībām ir pateikusi čau. Ceru vēl līdz mājām šovakar tikt.
Zili dūmi, brīžam bija neliels dzelžains tikšķis no ļurbas puses un paverot kapotu nelieli garaņi ap turbīnu.
Tā... Kāds nemeklē kompāniju rītdienai? :laugh:Degvielas filtrs mainīts salīdzinoši nesen...defektivais wrote:Un kā ar benzīna filtru?
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Nu re, tad varbūt vnk Turba izbeidzās un kopā ar viņu visas problēmas?;) Kāda Turba stāv virsū?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Nils varētu apsvērt mitsu turbas iegādi, ne ? :) Tomēr drošāk.
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Turba Standarta garrett, ciparus nezinu, šovakar uzzināšu, braucu skrūvēties, ceru ap rīta pusi pabeigt, lai sagaidītu Jūs pie Tukuma. :laugh:
Ja neesmu, tad zinat, kaut kas nogāja šķībi. :P
Dīvainākais tas, ka visu dienu satraucos kā tikšu mājās, bet braucot mājās pārsteigums liels, gandrīz nekādu dūmu, tikai pie lielas slodzes...
Bet Ārnijs mani nomierināja, tā var gadīties, bet, kad atsāks, tad var klāties plāni. :laugh:
Eh, turat īkšķi, ibio, ja viss sanāks, došu rīt Nīgrajam testēt, starpcitu, ceru, ka būsi, vēljoprojām nav bijis tas gods paspiest Tev roku! :)
Gustav, mitsu par treknu liesajiem gadiem un piedāvājumā nevienas pa kabatai tāpat nav... bet varētu, oj kā varētu. :)
Viena lieka un piebeigta mitsu ir Tukuma melnajam airim, varbūt pa alus kasti pārņemšu un kaut kad atrestaurēšu, uj, bet līdz tam vēl jāpadzīvo un pāris kubi ar āboliem jāsalasa. :woohoo:
Ja neesmu, tad zinat, kaut kas nogāja šķībi. :P
Dīvainākais tas, ka visu dienu satraucos kā tikšu mājās, bet braucot mājās pārsteigums liels, gandrīz nekādu dūmu, tikai pie lielas slodzes...
Bet Ārnijs mani nomierināja, tā var gadīties, bet, kad atsāks, tad var klāties plāni. :laugh:
Eh, turat īkšķi, ibio, ja viss sanāks, došu rīt Nīgrajam testēt, starpcitu, ceru, ka būsi, vēljoprojām nav bijis tas gods paspiest Tev roku! :)
Gustav, mitsu par treknu liesajiem gadiem un piedāvājumā nevienas pa kabatai tāpat nav... bet varētu, oj kā varētu. :)
Viena lieka un piebeigta mitsu ir Tukuma melnajam airim, varbūt pa alus kasti pārņemšu un kaut kad atrestaurēšu, uj, bet līdz tam vēl jāpadzīvo un pāris kubi ar āboliem jāsalasa. :woohoo:
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Pulkstenis ir pieci no rīta un es ar eļļainām rokām klabinu taustiņus un smaidu sejā saku, ka turbīna ir veiksmīgi nomainīta. :woohoo:
Par novērojumiem rīt, es eju nosnausties divas stundiņas!
P.S. Milzīgs paldies manam meistaram, kas piekrita šitam visam piektdienas vakarā vai drīzāk naktī.
Par novērojumiem rīt, es eju nosnausties divas stundiņas!
P.S. Milzīgs paldies manam meistaram, kas piekrita šitam visam piektdienas vakarā vai drīzāk naktī.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Plkst 7.43, Nils "uz Līnijas" atkal:laugh: :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Es pagulēju tā tīri simboliski. :laugh:KoreFun wrote:Plkst 7.43, Nils "uz Līnijas" atkal:laugh: :P
Es ļoti centīšos līdz pus 12 izbraukt līdz Tukuma lidlaukam, tur no Tukuma puses braucot pa Ventspils šoseju ir brīdinājuma zīme, ļoti līdzīga šai:
Gribu pie tās zīmes noķert kolonnu! B)
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Nil, kad devies prom no Zviedru Cepures, tad dūmu vispār nebija.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Bet pa celam uz majam gan bija, kartejo riezi Volvo 9000 ekipaza dabuja ciest. :laugh:KoreFun wrote:Nil, kad devies prom no Zviedru Cepures, tad dūmu vispār nebija.
Lai gan sorit no rita, kamer motors bija auksts ~15km ari nekadu dumu nebija, ne uz sosejas, ne pilseta.
Bet, nu, tas ir skaidrs, ka liela dumosana ir motora temp. paaugstinoties.
Saab 900 Turbo '81