Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
It kā ARTEH esot vienu 2.2TiD kaut kad sačipojuši - jautā Arnijam
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies!Atradu,bet skaidraks nekluva.Arnijs wrote:Ir dokumentāls, pusstundu garš video
No Saab tai masinai palicis tikai nosaukums.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Domāji, ka kāds to monstru iespringa būvēt uz SAAB bāzes? labi, ka vēl Viggen bleķus apvilka apkārt Pilnīgs "home made" eksemplārs.fimbars wrote:
Paldies!Atradu,bet skaidraks nekluva.
No Saab tai masinai palicis tikai nosaukums.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pieņemu ka dīzeļa čipošana SAAB lietotāju vidu ir liela eksotika. Jautā čipotājiem vai/un Opeļ forumā, dzīnējs ir pietiekoši izplatīts, lai būtu arī pieredze ar tā lietošanu un čipošanu.mk2marekz wrote:Vaitad tiešām neviens nav čipojis?mk2marekz wrote:Vai kāds no 2.2Tid lietotājiem ir mēģinājis viņu čipot? Un kādas atsauksmes par rezultātu un pie kura speciālista process labāk veicams? Cik tas izmaksā?
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
INC Jelgava vai sazinies ar Karosu no VWMotion.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
šodien iebraucu vēl citā servisā , saku gultnis klauvē un jamaina , čalis saka gultnis tas nevar būt jo gultņi neklauvē bet gaudo . izbrauca un saka tas nav gultnis , uz pacēlaja augšā paļurkā ratu , saka tas ir gultnis , noskrūvē riepu pievelk gultni , un vairs nekur nekas neklauvē un negaudo , un neks nav tagad uz svētkiem jāmaina ( lai paliek nauda dāvanām) . stātsu par atbalsta maiņu un ABS , ātri uzmet aci , dačiks vietā , bet gredzena vispār nav , es ok paldies 3ls atstāju par laika tērēšanu un gultņa pievilkšanu ( maiņa izmaksātu 15 ls +gultnis 30 ls) braucu pie MEISTARA kurš mainija atbalstu saku gredzena nav , viņs ā jā aizmirsu tev pateikt izvelk no bleķu kastes gredzenu , redzu pārplīsis bet kopā turās apaļš , saka jāmaina , jo beigts esot , pats tacu redzu . ok pasūtju jaunu cerams par likšanu neprasīs naudu , bet gan jau viss darbotos ar to pašu saplēsto , jo līdz sim taču strādaja . traks var palikt ar visiem MEISTARIEM
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nesapratu, kāpēc eksotika? Vai tad ir tik maz traktoru cienītāji
andrejsb wrote:Pieņemu ka dīzeļa čipošana SAAB lietotāju vidu ir liela eksotika. Jautā čipotājiem vai/un Opeļ forumā, dzīnējs ir pietiekoši izplatīts, lai būtu arī pieredze ar tā lietošanu un čipošanu.mk2marekz wrote:Vaitad tiešām neviens nav čipojis?mk2marekz wrote:Vai kāds no 2.2Tid lietotājiem ir mēģinājis viņu čipot? Un kādas atsauksmes par rezultātu un pie kura speciālista process labāk veicams? Cik tas izmaksā?
Last edited by mk2marekz on Mon Dec 17, 2012 5:47 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nesapratu, kāpēc eksotika? Vai tad ir tik maz traktoru cienītāji
andrejsb wrote:Pieņemu ka dīzeļa čipošana SAAB lietotāju vidu ir liela eksotika. Jautā čipotājiem vai/un Opeļ forumā, dzīnējs ir pietiekoši izplatīts, lai būtu arī pieredze ar tā lietošanu un čipošanu.mk2marekz wrote:Vaitad tiešām neviens nav čipojis?mk2marekz wrote:Vai kāds no 2.2Tid lietotājiem ir mēģinājis viņu čipot? Un kādas atsauksmes par rezultātu un pie kura speciālista process labāk veicams? Cik tas izmaksā?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Traktoru šeit nav daudz, lai neteiktu, ka ir maz
Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu
Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jā par tiem blakus efektiem jau es arī tā štukoju, vai tik nesanāk defekts nevis efekts
Bet visur kur kas ir rakstīts- saka, ka patēriņš jau pie čipa nemainās, vai paliek pat mazāks. Tikai domāju, ka tik un tā pēc čipošanas iespiest vēlme paliek lielāka un ar to patēriņu tad ir kā ir
Bet visur kur kas ir rakstīts- saka, ka patēriņš jau pie čipa nemainās, vai paliek pat mazāks. Tikai domāju, ka tik un tā pēc čipošanas iespiest vēlme paliek lielāka un ar to patēriņu tad ir kā ir
lawyer wrote:Traktoru šeit nav daudz, lai neteiktu, ka ir maz
Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
lawyer wrote:Traktoru šeit nav daudz, lai neteiktu, ka ir maz
Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu
Paskaties uz savu izdevumu tabulu
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Dīzeļauto ir mazākumā. Kaut gan būtu interesanti paklausīties reālu pieredzi, kā tas 2.2 uzvedas ar 145 lopeļiem, 120 vietā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
125 un varot pat 155
andrejsb wrote:Dīzeļauto ir mazākumā. Kaut gan būtu interesanti paklausīties reālu pieredzi, kā tas 2.2 uzvedas ar 145 lopeļiem, 120 vietā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
No sākuma nočipojiet un tad runājiet
Ar dīzeļsaaba čipošanu nav nemaz tik vienkārši kā no sākuma varētu šķist
Ar dīzeļsaaba čipošanu nav nemaz tik vienkārši kā no sākuma varētu šķist
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paskatījos - uzturēšana/remonti ir vismaz par 50% zemāki nekā 9-5 ar benzīna dzinēju (pieņemot, ka par abien rūpējos vienādi labi)chippy wrote:lawyer wrote:Traktoru šeit nav daudz, lai neteiktu, ka ir maz
Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu
Paskaties uz savu izdevumu tabulu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever