Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

It kā ARTEH esot vienu 2.2TiD kaut kad sačipojuši - jautā Arnijam ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fimbars »

Arnijs wrote:Ir dokumentāls, pusstundu garš video
Paldies!Atradu,bet skaidraks nekluva. :)

No Saab tai masinai palicis tikai nosaukums. :D
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

fimbars wrote:
Paldies!Atradu,bet skaidraks nekluva. :)

No Saab tai masinai palicis tikai nosaukums. :D
Domāji, ka kāds to monstru iespringa būvēt uz SAAB bāzes? labi, ka vēl Viggen bleķus apvilka apkārt :D Pilnīgs "home made" eksemplārs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrejsb »

mk2marekz wrote:Vaitad tiešām neviens nav čipojis? ;)
mk2marekz wrote:Vai kāds no 2.2Tid lietotājiem ir mēģinājis viņu čipot? :twisted: Un kādas atsauksmes par rezultātu un pie kura speciālista process labāk veicams? Cik tas izmaksā?
Pieņemu ka dīzeļa čipošana SAAB lietotāju vidu ir liela eksotika. Jautā čipotājiem vai/un Opeļ forumā, dzīnējs ir pietiekoši izplatīts, lai būtu arī pieredze ar tā lietošanu un čipošanu.
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fimbars »

INC Jelgava vai sazinies ar Karosu no VWMotion.
User avatar
sapnis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Wed Aug 22, 2012 4:41 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by sapnis »

šodien iebraucu vēl citā servisā , saku gultnis klauvē un jamaina , čalis saka gultnis tas nevar būt jo gultņi neklauvē bet gaudo . izbrauca un saka tas nav gultnis , uz pacēlaja augšā paļurkā ratu , saka tas ir gultnis , noskrūvē riepu pievelk gultni , un vairs nekur nekas neklauvē un negaudo , un neks nav tagad uz svētkiem jāmaina ( lai paliek nauda dāvanām) . stātsu par atbalsta maiņu un ABS , ātri uzmet aci , dačiks vietā , bet gredzena vispār nav :think: , es ok paldies 3ls atstāju par laika tērēšanu un gultņa pievilkšanu ( maiņa izmaksātu 15 ls +gultnis 30 ls) braucu pie MEISTARA kurš mainija atbalstu saku gredzena nav , viņs ā jā aizmirsu tev pateikt :clap: izvelk no bleķu kastes gredzenu , redzu pārplīsis bet kopā turās apaļš , saka jāmaina , jo beigts esot , pats tacu redzu . ok pasūtju jaunu cerams par likšanu neprasīs naudu , bet gan jau viss darbotos ar to pašu saplēsto , jo līdz sim taču strādaja . traks var palikt ar visiem MEISTARIEM :doh:
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mk2marekz »

Nesapratu, kāpēc eksotika? :roll: Vai tad ir tik maz traktoru cienītāji :D
andrejsb wrote:
mk2marekz wrote:Vaitad tiešām neviens nav čipojis? ;)
mk2marekz wrote:Vai kāds no 2.2Tid lietotājiem ir mēģinājis viņu čipot? :twisted: Un kādas atsauksmes par rezultātu un pie kura speciālista process labāk veicams? Cik tas izmaksā?
Pieņemu ka dīzeļa čipošana SAAB lietotāju vidu ir liela eksotika. Jautā čipotājiem vai/un Opeļ forumā, dzīnējs ir pietiekoši izplatīts, lai būtu arī pieredze ar tā lietošanu un čipošanu.
Last edited by mk2marekz on Mon Dec 17, 2012 5:47 pm, edited 1 time in total.
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mk2marekz »

Nesapratu, kāpēc eksotika? :roll: Vai tad ir tik maz traktoru cienītāji :D
andrejsb wrote:
mk2marekz wrote:Vaitad tiešām neviens nav čipojis? ;)
mk2marekz wrote:Vai kāds no 2.2Tid lietotājiem ir mēģinājis viņu čipot? :twisted: Un kādas atsauksmes par rezultātu un pie kura speciālista process labāk veicams? Cik tas izmaksā?
Pieņemu ka dīzeļa čipošana SAAB lietotāju vidu ir liela eksotika. Jautā čipotājiem vai/un Opeļ forumā, dzīnējs ir pietiekoši izplatīts, lai būtu arī pieredze ar tā lietošanu un čipošanu.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Traktoru šeit nav daudz, lai neteiktu, ka ir maz ;)

Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu :oops:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mk2marekz »

Jā par tiem blakus efektiem jau es arī tā štukoju, vai tik nesanāk defekts nevis efekts :shock:
Bet visur kur kas ir rakstīts- saka, ka patēriņš jau pie čipa nemainās, vai paliek pat mazāks. Tikai domāju, ka tik un tā pēc čipošanas iespiest vēlme paliek lielāka un ar to patēriņu tad ir kā ir :twisted:
lawyer wrote:Traktoru šeit nav daudz, lai neteiktu, ka ir maz ;)

Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu :oops:
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by chippy »

lawyer wrote:Traktoru šeit nav daudz, lai neteiktu, ka ir maz ;)

Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu :oops:
:violin::violin::violin:
Paskaties uz savu izdevumu tabulu :mrgreen:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Dīzeļauto ir mazākumā. Kaut gan būtu interesanti paklausīties reālu pieredzi, kā tas 2.2 uzvedas ar 145 lopeļiem, 120 vietā.
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mk2marekz »

125 un varot pat 155 :snooty:
andrejsb wrote:Dīzeļauto ir mazākumā. Kaut gan būtu interesanti paklausīties reālu pieredzi, kā tas 2.2 uzvedas ar 145 lopeļiem, 120 vietā.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mixeris »

No sākuma nočipojiet un tad runājiet :)
Ar dīzeļsaaba čipošanu nav nemaz tik vienkārši kā no sākuma varētu šķist :)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

chippy wrote:
lawyer wrote:Traktoru šeit nav daudz, lai neteiktu, ka ir maz ;)

Turklāt, tie ir ikdienas auto, kuriem no "cipošanas" nav diez ko liela jēga, jo traktorus jau izmanto, lai būtu kāds ekonomisks efekts - gan no degvielas ekonomijas, gan uzturēšanas/remontu viedokļa. Pie tam, kā rāda citu auto marku lietotāju pieredze, traktoru "čipošana" parasti beidzas ar turbīnas remontu :oops:
:violin::violin::violin:
Paskaties uz savu izdevumu tabulu :mrgreen:
Paskatījos - uzturēšana/remonti ir vismaz par 50% zemāki nekā 9-5 ar benzīna dzinēju (pieņemot, ka par abien rūpējos vienādi labi) :P
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply