Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tik 9-5 pa gadiem tie paklājiņi neatšķiras. Es nezinu kādi stāv man, bet caurumi īsti nepas uz tapām, kaut pašu pakļājiņu piegriezums der ideāli. Varbūt tie ir no 9-3, nav nojausmas.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tur ir dažādi kodi, kas pa gadiem atšķirās:
27310 Petex gumijas tepiķi Saab 9,3 9/2002-
27110 Petex gumijas tepiķi Saab 9,3 -8/2002
27210 Petex gumijas tepiķi Saab 9,5 1998-
27310 Petex gumijas tepiķi Saab 9,3 9/2002-
27110 Petex gumijas tepiķi Saab 9,3 -8/2002
27210 Petex gumijas tepiķi Saab 9,5 1998-
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Padoms needed...
Dots: SAAB 9-5 2.3LPT AUT 2001
Jau 2 reizes autiņš ir izrādījis niķus...
Vnk nelec. Griežu aizdedzes atslēgu, bet nekas nenotiek. Klusums. Starteris negriež. Radio+klima palaižās, aķis ir labs.
Abas reizes niķi tika "izārstēti" izraustot ātrumkloķi pa visiem ganģiem (P-R-N-D-3-2-1 turp/šurp vairākas reizes).
Iespējams, ka tas palīdzēja vai arī citi brīnumi notika... bet auto piešķīlās kak v ņičom ņebivalo...
Pagājušā gadā bija līdzīgi simptomi, bet tad autiņš pēc pielaišanās slāpa un toreiz tika nomainīts apgriezienu devējs. Kopš tā laika nebija problēmu... bet nu tagad atkal līdzīgi simptomi.
Kas varētu būt par vainu?
1. AUT kontakti pie ātrumkloķa? Varbūt jāpatīra?
2. DI kasete?
Dots: SAAB 9-5 2.3LPT AUT 2001
Jau 2 reizes autiņš ir izrādījis niķus...
Vnk nelec. Griežu aizdedzes atslēgu, bet nekas nenotiek. Klusums. Starteris negriež. Radio+klima palaižās, aķis ir labs.
Abas reizes niķi tika "izārstēti" izraustot ātrumkloķi pa visiem ganģiem (P-R-N-D-3-2-1 turp/šurp vairākas reizes).
Iespējams, ka tas palīdzēja vai arī citi brīnumi notika... bet auto piešķīlās kak v ņičom ņebivalo...
Pagājušā gadā bija līdzīgi simptomi, bet tad autiņš pēc pielaišanās slāpa un toreiz tika nomainīts apgriezienu devējs. Kopš tā laika nebija problēmu... bet nu tagad atkal līdzīgi simptomi.
Kas varētu būt par vainu?
1. AUT kontakti pie ātrumkloķa? Varbūt jāpatīra?
2. DI kasete?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbūt jau būt, ka tas pats kloķenes pozīcijas sensors. Bija man pirms tam bez nosaukuma jauns likts un pēc gada izbeidzās. Tagad uzliku Bosch.
Varbūt ir no kā aizņemties un uzlikt pamēģināt.
Varbūt ir no kā aizņemties un uzlikt pamēģināt.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai ir verts restauret benzinsukni SAABam 9-5 2002 gads ,vienu reiz jau mainiju bet tik lietotu,tagad jutu ka atkal iet uz beigam jo bija tadi paši simptomi.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un kādi simptomi?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
No rita kad pieškil pirmoz reizi tad dzinejs ta negribigi uzsak darboties ta ka degvielas butu pa maz.Man jau ta bija kadu 1.8 gadu atpakaļ toreiz vel Arnijs lidzeja un viņam atradas lietotais suknis,diemžel tas ari pateica čau pec kadime 4 menešiem un tad atkals sestdiena diena nacas steidzami meklet lietoto jo viss bija ciet.Tagad tas lietotajs mirs sava lena nave.B) Ja kadam ta gadas tad variants ir dauzit pa baku autiņam no apakšas un meiģinat piedarbinat,labi ka Arnijs to man paradija tagad vismaz zinu ka kadu dienu no rita suknis pateiks čau bus japieņem ekstra pasakumi:laugh: .KoreFun wrote:Un kādi simptomi?
Ir divi varianti vai nu retauret kadi 25 ls bet vai tas ir ta verts :dry:
Vai nu vieglak nomainit pret jauno pie Arnja jo kopejas izmaksas cik es sapratu ap 50 ls.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varu painformēt, ka Petex gumijas paklājiņu komplekts ir iegādāts un ielikts auto. Der vnk perfekti, visas caurumu vietas un forma ir ideāla! Pati gumija arī izskatās, ka ir kvalitatīva. Nostrādāts arī imho ir ļoti labi! Sānu maliņas ir ~ 1cm augstas. Zolīds, elegants produkts. Pēc 1 dienas lietošanas nedaudz (bet pavisam nedaudz) ir jūtama gumijas smaka. Domāju, ka pēc nedēļas pazudīs. (atceros, ka darba jaunajai Mazdai6 oriģinālie paklājiņi "nesa" vismaz 1-2 mēnešus). Petexam tā nebūs!
Tā kā varu ieteikt un rekomendēt... pie tam septembrī vēl ir 15% atlaide (http://www.cartex.lv).
Kā arī operativitāte ir vnk zibenīga... 5dien ap plkst. 15:00 samaksāju un pirmdien plkst. 11:00 jau liku jaunos paklājiņus iekšā savā autiņā (Ventspilī!!!) :)
Tā kā varu ieteikt un rekomendēt... pie tam septembrī vēl ir 15% atlaide (http://www.cartex.lv).
Kā arī operativitāte ir vnk zibenīga... 5dien ap plkst. 15:00 samaksāju un pirmdien plkst. 11:00 jau liku jaunos paklājiņus iekšā savā autiņā (Ventspilī!!!) :)
rzv wrote:Tur ir dažādi kodi, kas pa gadiem atšķirās:
27310 Petex gumijas tepiķi Saab 9,3 9/2002-
27110 Petex gumijas tepiķi Saab 9,3 -8/2002
27210 Petex gumijas tepiķi Saab 9,5 1998-
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
A bēšīgas krāsa paklājiņi ir pieejami!?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gan jau ka nē , mums laikam netikt pie viņiem :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/servi ... mocki.html
Man ir bēšas krāsas paklājiņi, kā šajā sludinājuma pirmajā bildē. Pērkot autiņu tie bija tiko ielikti. Saimnieks vēl žēlojās, ka 40Ls par tiem izmetis. Sen nav likti iekšā, bet uz ziemu vajadzēs un cik atceros iegūlās ļoti labi.
Man ir bēšas krāsas paklājiņi, kā šajā sludinājuma pirmajā bildē. Pērkot autiņu tie bija tiko ielikti. Saimnieks vēl žēlojās, ka 40Ls par tiem izmetis. Sen nav likti iekšā, bet uz ziemu vajadzēs un cik atceros iegūlās ļoti labi.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiciens!
Vai kādam nav uz testu ejošs "Crankshaft Position Sensor" (Hola devējs)
Der no 900NG, 9-3OG un 9-5.
Cīnos ar auksta dzinēja pielaišanu (drosele un gaisa masas mērītājs jau testēti)
9-5 Aero '01
Vai kādam nav uz testu ejošs "Crankshaft Position Sensor" (Hola devējs)
Der no 900NG, 9-3OG un 9-5.
Cīnos ar auksta dzinēja pielaišanu (drosele un gaisa masas mērītājs jau testēti)
9-5 Aero '01
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Interesanti, ka tev auksts nelec. Man bija tieši otrādi. Kad CKP sensors noklājās, tā siltu nevarēju pielaist ne lūgdamies! Atstāju uz kādu pusotru stundu atdzist un tad leca kā prieks.;)eeKa wrote:Sveiciens!
Vai kādam nav uz testu ejošs "Crankshaft Position Sensor" (Hola devējs)
Der no 900NG, 9-3OG un 9-5.
Cīnos ar auksta dzinēja pielaišanu (drosele un gaisa masas mērītājs jau testēti)
9-5 Aero '01
Turklāt, cik daudz tu notērē degvielā, braukājot pēc droselēm un gaisa masas mērītājiem? Pa to naudu jau sen būtu Vikingos nodiagnosticēts un zinātu 100% kas par vainu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Drosele mājās stāv!
Gaisa masas mērītājs, pa ceļam uz mājām!
Izmaksas = 0
sports paliek sports ;)
Gaisa masas mērītājs, pa ceļam uz mājām!
Izmaksas = 0
sports paliek sports ;)
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tad sporta pēc tik vēl ķēde jānomaina!:laugh: :laugh: :woohoo:
Nē nu protams, ja detaļas kā Nilam pilns pagalms un daudz brīvā laika, tad jau tiešām var eksperimentēt.
Nē nu protams, ja detaļas kā Nilam pilns pagalms un daudz brīvā laika, tad jau tiešām var eksperimentēt.