Meklēju tiešās aizdedzes bloku

Post Reply
nberch
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 1
Joined: Wed Oct 06, 2010 4:20 pm

Meklēju tiešās aizdedzes bloku

Post by nberch »

Labsvakars Saabisti !

Varbūt kādam ir ieteikumi par labiem Saab šrotiem ? Situācija ir nedaudz komplicēta, jo nav 100% garantija, ka bloks ir nosvilis. Meistarts saka, ka 80%. Servisā patreiz nav ar ko pārbaudīt. Man vajadzētu tādu, lai zinātu tiešām, ka tur tā vaina. Ja ir skaidrs, tad esmu pircējs par saprātīgu naudu.
Daudzus gadus atpakaļ vienreiz jau mainīju to bloku. Maksāju toreiz 100 Ls vai 120 Ls, par jaunu. Tagad dzirdu, ka Viking jau prasot 200 Ls. Ļoti neinteresanta cena priekš veca autiņa.

Ar Cieņu
Nils Bērziņš
email: <nils.berzins@gmail.com>

P.S. Saab 9000CS, 1992 gada, 2.3 bez turbīnas, manuālā ātrumkārba.
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Meklēju tiešās aizdedzes bloku

Post by zinitis »

Paskaties PM! (Lapas kreisajā stūrī,zaļa aploksnīte)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Meklēju tiešās aizdedzes bloku

Post by Nils »

Iet runa par DI kaseti.
Man te tikko pačukstēja, ka šiem esot tirgošanā par 50ls:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... algle.html
Atrodas pārdaugavā, ja nemaldos, tad tā ir Mūkusalas iela.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:Meklēju tiešās aizdedzes bloku

Post by platais »

nez , esu dzirdējis,ka vēlāk ražotās kasetes (netā minēts datums pēc 02. gada) ir ar ļoti samazinātu miršanas %, un ja sābiņš ir kopts un mīlēts, kapēc lai nesaņemties un nepaņemt pa tiem 200 latiem , vienīgi ar cerību,ka nesanāks trāpīt nopirkt to nevisai labo, kopš dzimšanas :D
Alfa motorā viņiem bij jauna kasete ar ko pārbaudīt, cena škiet grozījās ap 200, arī.
Vēl interesanta lieta ir ko izlasīju 2 ārzemju forumos, ka citi apsmērē sveces dielektriķi ar silikona smēri , kā arī kasetes caurulīsu iekšpusi, lai samazinātu iespeju,ka dzirkstele pa sieniņam varētu ceļot uz leju, varbūt kāds grib šo ideju pakomentēt? tīri teorētiski pie kaut kāda mitruma, tas būtu iespējams
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Meklēju tiešās aizdedzes bloku

Post by edijs »

Esmu vairākas DI skrūvējis vaļā - tur visādi brīnumi gadās. Zaļumi, apsūbējumi, plaisas, kondensāts. Protams, ka tas viss var novest pie sviluma smakas un neejoša auto. Bet citādi - tā DI kasete jau nav tik sarežgīta savā uzbūvē, lai tā aiz gara laika sviltu nost, parasti ir kaut kādi cēloņi. Un, ja atskrūvē vaļā, izžāvē, notīra zaļumus, rūpīgi noizolē - ticu, ka ies vēl un vēl. Protams, sveces arī vajag mainīt.

Tas melnais Aero, uz kuru Nils iemeta sludinājumu, atrodās pie Riga Plaza - tur, kur brauc no apļa iekšā, pretim ir tāda neliela grantene, tur arī jāmeklē vārti.

Un, ja paņem lietotu DI, tad es noteikti izveiktu apkopes darbus saviem spēkiem, pirms likt to DI iekš auto. Ideālā gadījumā vispār uz vietas atrautu tās desmit skrūves (vai cik tur) vaļā un palūrētu, kā izskatās iekšā. Jo skaidrs, ka nekādas plaisas nedrīkst būt, tur ātri vien dzirksteles var sākt klejot apkārt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply