Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
by-pass vārsts: atmetot gāzi, aizcērtot droseli, inercē esošajama, šusē nākošajam, zem spiediena esošajam gaisam nav kur likties - attiecīgi, pa mazo šlauciņu no droseles bodija šis pārspiediens atsit vaļā by-pass un zem spiediena esošais ieplūdes gaiss tiek "atmests" atpakaļ ieplūdes traktā PIRMS turbīnas.
man šķiet, ka tā ...
mazajā šlauciņā brīvi vajadzētu varēt iepūst virzienā uz droseli. virzienā uz vārstu diafragmai vajadzētu turēt pretim, ja vien tā nav caura ...
man šķiet, ka tā ...
mazajā šlauciņā brīvi vajadzētu varēt iepūst virzienā uz droseli. virzienā uz vārstu diafragmai vajadzētu turēt pretim, ja vien tā nav caura ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tad vēl jo vairāk.chippy wrote:Tā taču vakuuma trubiņa- vakuums trubas rauj klāt nevis spiež nost :Penvoy wrote:Man jau šķiet, ka pie šitās vienvirziena vārsts nebija. Tad tās caurules stiprinājuma vietā prasītos klemme, lai ar spiedienu nenorauj. Nu tā pēc loģikas ņemot. Bet varbūt, ka kļūdos.
Es gan neesmu speciālists un nezinu kāds vakuums tais caurulēs valda, bet, ja tur viss tā vilktos kopā, tad jau savilktos arī pati caurule, jo nekādas cietās viņas nav. Cik zinu, tad tieši otrādi, tās tiek ražotas diezgan elastīgas (silikons taču). :P
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu peec siis izskataas ka gaisam jaaiet turp un atpakal jo bultinas ir uz abaam puseem:blink:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bet loti intresanti tai augseejai trubinai arii ir bultas uz abaam puseem bet iepuust nevar ne uz vienu ne otru pusi Tai kura iet uz droseli no augspusesviesturs wrote:Nu peec siis izskataas ka gaisam jaaiet turp un atpakal jo bultinas ir uz abaam puseem:blink:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sai trubai pie iedarbinaata motora mazliet iedodot gaazi taa saak raut gaisu ieksaa pie tuksiem apgriezieniem nekas nenotiekviesturs wrote:Kaads var pateikt vai sai trubinai, ko turu rokaas var iepuust un izpuust gaisu - vai uz vienu pusi var iepuust un uz otru ne?
Ja nav gruuti kaads varbuut var savam 9-5 atvienot to un iepuust tajaa gaisu uz abaam puseem:dry: :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu karoč, garām ejot pamēģināju uz savējā. Ievilkt varēju brīvi, iepūst īsti ne. Pieņemot, ka tā jābūt, Tev tur tomēr kkas nav kā nākas.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Laika sis te nestraadaa - varbuut kaads var pakomenteet kaa taam trubinaam jaapuus
Taa kas naak no droseles atteelaa pa kreisi nevar ne iepuust ne izpuust taa kas naak taisni var iepuust un izpuust.
Taa kas naak no droseles atteelaa pa kreisi nevar ne iepuust ne izpuust taa kas naak taisni var iepuust un izpuust.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un saj arii var iepuust un izpuust
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es savējam tiko pārbaudīju , var iepūst un izpūst vienādi :laugh: ;)Un kapēc Tev tas interesē ?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jo likaas, ka ievelkot gaisu un pieliekot meeli vaidzeeja buut vakumam.alpins wrote:Es savējam tiko pārbaudīju , var iepūst un izpūst vienādi :laugh: ;)Un kapēc Tev tas interesē ?
Paldies visiem pa puusanas atsauciibu;) - gaidam arii citu komentaarus:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nezinu ko vēlies panākt ar pūšanu un sūkšanu,jo pie noslāpēta motora tur nekas īpaši nemainīsies.viesturs wrote:Jo likaas, ka ievelkot gaisu un pieliekot meeli vaidzeeja buut vakumam.alpins wrote:Es savējam tiko pārbaudīju , var iepūst un izpūst vienādi :laugh: ;)Un kapēc Tev tas interesē ?
Paldies visiem pa puusanas atsauciibu;) - gaidam arii citu komentaarus:)
Ja tiešām vēlies darboties un kautko pārbaudīt,tad pieliec pie pārplūdes vārsta trubiņu un pasūc,tur nevajadzētu būt sūcei.
Ja gribi pārbaudīt vadības vārstu,tad pūt vai sūc(vienalga),vidējā trubiņā un gaiss nāks laukā par 1nu no malējām,tad uz vārsta kontaktiem padod strāvu un atkal iepūt,gaisam būtu jānāk no otras trubiņas...
Bet šos experimentus vari veikt,ja nu pilnīgi nav ko darīt,jo ar bojājums šajā ķēdē,vai vakuuma sistēmā,tad kompis parasti iepriecina ar CE lampiņu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai sintētiskā motoreļļa „Aral Longlife3” 5W-30 der manam Sābam? Tagad notiek akcija
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paaaaaldies!
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Dodies uz Rumblu tur ir veikals kurš specializets tieši uz auto,moto eļļam un citiem auto šķidrumiem tur dabusi labu sintetiku Rapsol 5W-40 pa apmeram tadu cenu bez atlaidem,paprasi atlaidi un bus vel letak .:)Smith wrote:Vai sintētiskā motoreļļa „Aral Longlife3” 5W-30 der manam Sābam? Tagad notiek akcija
Neesu baigais spečuks ,bet vai eļļa var palielinat JAUDU :blink: :laugh:
http://www.zizu.lv/deal/bassemotors?utm ... nerProgram
Kvalitatīva motoreļļa nodrošina motora darbību un palielina tā darbspējīgumu un jaudu, un, protams, uz ilgu laiku palielina tā „dzīves ilgumu”
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
aral, Rapsol.... izklausaas daudzsološi....
:silly:
:silly:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...