Rescue C900
kāds nevēlas pārņemt "Rescue C900" kabri
tīri teorētiski sāku štukot par melnā kabra nākotni ... nav kādam neapslāpējama vēlme tikt pie c900 kabra? pašlaik stāv un ceļu satiksmē nepiedalās, nav vēl reģistrēts Latvijā. Par stāvokli var spriest palasot šo topiku ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:kāds nevēlas pārņemt "Rescue C900" kabri
Kurbads tā it kā pirmo reizi tirgotos, visa interese atduras pret kaut kādu aptuveno cenu.
Gribētāji ir.
Gribētāji ir.
Saab 900 Turbo '81
Re:kāds nevēlas pārņemt "Rescue C900" kabri
ir reāli gribētāji?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:kāds nevēlas pārņemt "Rescue C900" kabri
Nezinot pat aptuvenu cenu man tev grūti atbildēt. Tu pats zini, ja kaut kas uzpeld par labu cenu, visu ko var sadomāt un arī cilvēki sarosās un sāk štukot. Aplinkus runājot tas viss tā arī paliks, ideju līmenī,tā taču neviens pārdevējs nepārdod savu preci.
Saprotams, ka varbūt negribas uzreiz ss'ā lādēt sludinājumu, lai apjaustu vietējā tirgus skarbo realitāti uz 900og un izvairītos no iespējamiem tūristiem, bet iesākumā un sarp vietējiem jau nevajadzētu turēt noslēpumā.
Katram personīgi jāsūta tev PM? Tu nezini cenu, tur tā sāls?
Ja paprasīsi par daudz, domā, ka smiesies, bet, ja par maz, negribēsies pārdot.
Es zinu kā tas ir. :laugh: Bet nav variantu, ja nav cenas, nav intereses, jo es uzreiz galā iedomājos kosmosa ciparu, ko Kurbads par savu kabri gribēs un atmetu ar roku nemaz nemēģinājis.
Nesaku uzreiz, ka esmu ņēmējs, bet ne viens vien auto PAR LABU CENU pie manis ir atnācis spontāni, pieliekot lielus pūliņus un neatlaidību, lai kāroto iegūtu, tāpēc es šeit vairāk izteicos no klientu viedokļa.
Starpcitu tā konkrētāk, cik man zināms, kabri meklē Vidvuds.
Saprotams, ka varbūt negribas uzreiz ss'ā lādēt sludinājumu, lai apjaustu vietējā tirgus skarbo realitāti uz 900og un izvairītos no iespējamiem tūristiem, bet iesākumā un sarp vietējiem jau nevajadzētu turēt noslēpumā.
Katram personīgi jāsūta tev PM? Tu nezini cenu, tur tā sāls?
Ja paprasīsi par daudz, domā, ka smiesies, bet, ja par maz, negribēsies pārdot.
Es zinu kā tas ir. :laugh: Bet nav variantu, ja nav cenas, nav intereses, jo es uzreiz galā iedomājos kosmosa ciparu, ko Kurbads par savu kabri gribēs un atmetu ar roku nemaz nemēģinājis.
Nesaku uzreiz, ka esmu ņēmējs, bet ne viens vien auto PAR LABU CENU pie manis ir atnācis spontāni, pieliekot lielus pūliņus un neatlaidību, lai kāroto iegūtu, tāpēc es šeit vairāk izteicos no klientu viedokļa.
Starpcitu tā konkrētāk, cik man zināms, kabri meklē Vidvuds.
Saab 900 Turbo '81
Re:Rescue C900
Ir interese... un gribētos! :blink: Bet piekrītu Nilam - vajadzētu publiskot kaut kādu orientējošu ciparu!
9-5
Re:Rescue C900
Kurbad,
kā tagad ir ar to Cabri?
Bija neejošs motors bez eļļas spiediena + neejoša kārba,
cik saprotu motors tika uz budžeta savests kārtībā + pielikta jauna kārba (manualis? automāts) ja manualis, vai viss sanāca?
Kā beidzās ar labās puses pusass tuneli?
Vai vēl joprojām mistikā ir tīta ir zilpeleko dūmu problēma? Ta mazo mm lufte ir jūtama problēma uz doto momentu?
Vadītaja puses logs ir atrasts vai vēl joprojām tiek izbaudīts caur to pusi Beļģijas svaigais gaiss?
Kā ir ar jumtu, tā mehanismu - stāvokli?
Vai krasojums tiešām ir "šausmīgs" ka ar koroziju?
Salona stāvoklis un vispār kopeja estētika?
Kas ir tuvākie pirmie darbi sarakstā lai auto nokļūtu legāli satiksmē un aptuvenās izmaksas (pats neko nedarīšu, jo esmu daunis).
Kāds ir cipars kuru vēlies par šo?
Es zinu, par daudz jautājumu, bet nu interesē.
Ja izdomātu, būtu jāņem garāža un jāliek uz ziemu priekš darbošanās.
un vispār varbūt nekārīgi lašīju, bet:
gads, motors, aprīkojums? :)
kā tagad ir ar to Cabri?
Bija neejošs motors bez eļļas spiediena + neejoša kārba,
cik saprotu motors tika uz budžeta savests kārtībā + pielikta jauna kārba (manualis? automāts) ja manualis, vai viss sanāca?
Kā beidzās ar labās puses pusass tuneli?
Vai vēl joprojām mistikā ir tīta ir zilpeleko dūmu problēma? Ta mazo mm lufte ir jūtama problēma uz doto momentu?
Vadītaja puses logs ir atrasts vai vēl joprojām tiek izbaudīts caur to pusi Beļģijas svaigais gaiss?
Kā ir ar jumtu, tā mehanismu - stāvokli?
Vai krasojums tiešām ir "šausmīgs" ka ar koroziju?
Salona stāvoklis un vispār kopeja estētika?
Kas ir tuvākie pirmie darbi sarakstā lai auto nokļūtu legāli satiksmē un aptuvenās izmaksas (pats neko nedarīšu, jo esmu daunis).
Kāds ir cipars kuru vēlies par šo?
Es zinu, par daudz jautājumu, bet nu interesē.
Ja izdomātu, būtu jāņem garāža un jāliek uz ziemu priekš darbošanās.
un vispār varbūt nekārīgi lašīju, bet:
gads, motors, aprīkojums? :)
Re:Rescue C900
1. motors ejošs. kāds gudrītis nebija piekrūvējis eļļas uztvērēju ar skrūvēm un tas bija izkritis, attiecīgi eļļas sūknis netika pie eļļas. kārba ejoša, bet 1.robs šad tad izsit.
manuālis.
2. par zilpelēkajiem dūmiem neesmu tālāk meklējis.
3. tunelis - apakšas ir izrūsējušas, bet vertikālie bleķi nē.
4.[quote="vidvuds"]Kurbad,
5. logs ir. nav ielikts. un caur to pagaidām tiek elpots LATVIJAS gaiss.
6. jumts - pirms auto nolikšanas siltā garāžā pirms vairākiem gadiem uzlikts jauns jumts. mehānisms strādā.
7. krāsojums - principā var braukt, bet ideālā gadījumā būtu jāpārkrāso vai jāpiekrāso.
8. salons OK, pat paklājus tiku izmazgājis, kad notika "atdzīvināšana"
9. Darbi: zilie dūmi, droši vien tās tuneļu apakšas, vēl pāris rūsas vietas nenesošās un strukturāli mazsvarīgās vietās. Tam vajadzētu atgriezt mašīnu uz ceļa. Tas pirmais ātrums netraucē pārvietoties.
REZUMĒ: es šo auto gribētu "celt"pamatīgāk, t.i., izjaukt, salabot tās atsevišķās rūsas skartās vietas, laikam tomēr pārkrāsot pilnībā un tad likt kopā, pa ceļam atrisinot zilo dūmu jautājumu un kārbas 1.robu. Resaurācijas izmaksas ir atklāts jautājums - viss atkarīgs no tā vai tiek likts kopā no esošajām detaļām vai daudz kas mainīts jauns.
Par došanu tālāk - principā man viņš nemaisa un tiku pircis ar domu saremontēt/atrestaurēt un paturēt. Bet tagad sāku "ostīties" uz kaut ko citu un, iespējams, šis cabris tādā gadījumā varētu paātrināt "cita" atnākšanu ... uz
doto brīdi nekā reāla nav, nav cenas un laikam jau piedāvājums arī ir tikai intereses apzināšana ...
gads: 1992., lpt, ādas salons utt. atrestaurētā variantā būs pilnībā nokomplektēts FPT, aero kits, cietais jumta vāks etc. Manās acīs stāv Monte Carlo.
manuālis.
2. par zilpelēkajiem dūmiem neesmu tālāk meklējis.
3. tunelis - apakšas ir izrūsējušas, bet vertikālie bleķi nē.
4.[quote="vidvuds"]Kurbad,
5. logs ir. nav ielikts. un caur to pagaidām tiek elpots LATVIJAS gaiss.
6. jumts - pirms auto nolikšanas siltā garāžā pirms vairākiem gadiem uzlikts jauns jumts. mehānisms strādā.
7. krāsojums - principā var braukt, bet ideālā gadījumā būtu jāpārkrāso vai jāpiekrāso.
8. salons OK, pat paklājus tiku izmazgājis, kad notika "atdzīvināšana"
9. Darbi: zilie dūmi, droši vien tās tuneļu apakšas, vēl pāris rūsas vietas nenesošās un strukturāli mazsvarīgās vietās. Tam vajadzētu atgriezt mašīnu uz ceļa. Tas pirmais ātrums netraucē pārvietoties.
REZUMĒ: es šo auto gribētu "celt"pamatīgāk, t.i., izjaukt, salabot tās atsevišķās rūsas skartās vietas, laikam tomēr pārkrāsot pilnībā un tad likt kopā, pa ceļam atrisinot zilo dūmu jautājumu un kārbas 1.robu. Resaurācijas izmaksas ir atklāts jautājums - viss atkarīgs no tā vai tiek likts kopā no esošajām detaļām vai daudz kas mainīts jauns.
Par došanu tālāk - principā man viņš nemaisa un tiku pircis ar domu saremontēt/atrestaurēt un paturēt. Bet tagad sāku "ostīties" uz kaut ko citu un, iespējams, šis cabris tādā gadījumā varētu paātrināt "cita" atnākšanu ... uz
doto brīdi nekā reāla nav, nav cenas un laikam jau piedāvājums arī ir tikai intereses apzināšana ...
gads: 1992., lpt, ādas salons utt. atrestaurētā variantā būs pilnībā nokomplektēts FPT, aero kits, cietais jumta vāks etc. Manās acīs stāv Monte Carlo.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Rescue C900
Ko saprast ar došanu tālāk?
Re:Rescue C900
... šķiršanos no šīs mašīnasvidvuds wrote:Ko saprast ar došanu tālāk?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Rescue C900
Pārdošanu vai došanu talāk? :)KurBads wrote:... šķiršanos no šīs mašīnasvidvuds wrote:Ko saprast ar došanu tālāk?
Re:Rescue C900
padošanu tālāk pārdošanas ceļā ... vai tiešām domāji, ka kabris man tikai maisās pa kājām un gribu atbrīvot fiziski vietu??? viņš pilnīgi noteikti nav man nokritis no gaisa + trelēts no BE.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7