Rescue C900

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Rescue C900

Post by KurBads »

Ir uzsākta c900 glābšanas misija.
Bez neejošas kārbas ir jāatdzīvina motors.
Auto stāvējis dažus gadus. Var iedarbināt, bet pēc kādām 5 - 10 sekundēm noslāpst, lai arī akseleratora pedālis nospiests.
Bet, nedziest eļļas spiediena kontrollampiņa. Ščupa vietā šitam motoram ir korķis ar iekšējo 17 mm seškanti - nesaprotu - pēc skata izskatās diezgan oriģināli. Paskrūvējot vaļā eļļa gāžas laikā, tātad eļļa vismaz kaut cik karterī ir.

Mašīnai ir virsū pa pusei dzīva signalizācija.

Jautājums par eļļas spiedienu - ja lampiņa tajās 10 sek nenodziest, kaut kāda eļļa iekšā ir, vai varētu būt tā, ka eļļa netiek dzenāta, virzuļi netiek apeļļoti un motors vienkārši ķīlē nost?

Vai šādā veidā pēc 10 minūšu rūkšanas noslāpstot varētu izpausties ķīlēšana?

Vienkārši aizdomīgi par degošo eļļas lampiņu.

Vai arī neapeļļots motors tā uzreiz neķīlē nost, bet rūc ilgāk?

Kur skatīties? Kā pārliecināties, ka eļļa tiek dzenāta?

Paldies jau iepriekš!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Rescue C900

Post by alnislacis »

Kamēr gaidi uz Nīgro un Arni.. varbūt parādi kādu bildi, ar ko Tu tagad nodarbojies.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Rescue C900

Post by Arnijs »

Diezgan nesaprotami uzrakstīts...
Gads un dzinēja vadības sistēma?
Kurā ščupa vietā seškantis?
Kur tieši līst ārā?
Ja varētu visu šo ilustrēt, varētu varbūt arī kko secināt.
Eļļas devēju mēģināji mainīt?
Sveši trokšņi ir?
Kas notiek, ja neaiztiek gāzes pedāli?
Tad rūc 10sek, vai 10 min?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

`92.
Lucas
Nu tajā vietā, kur parasti ir lielais garais eļļas tausts/eļļas pieliešanas caurule, tagad kārbas korpusa sānā tik vien kā "zagluška".
Līst eļļa, kad atgriež šo "zaglušku" - tātad eļļa ir vismaz tajā līmenī.
Eļļas devējs mainīts nav.
Trokšņi nav - tik vien kā skaļš motors, nu tā, kā skan kamēr uzkačā eļļu kompensatoros.
Ja gāzi neaiztiek, slāps vēl ātrāk.
Varbūt vienkārši bāka tukša. Varbūt signalizācija slāpē.

Galvenā bažā - kā izklausās/izskatās, kad motors darbojas bez eļļošanas un sāk ķīlēt ... Varat aprakstīt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Rescue C900

Post by Nauris_t16 »

Es sāktu ar degvielas nomaiņu (vecās noliešanu no bākas), eļļas un filtra maiņu un signalizācijas pilnīgu izravēšanu. Un ščupa uzinstalēšanu :D Tad jau var mēģināt spriest kaut ko tālāk ;)
900aero clubsport #8
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Rescue C900

Post by chippy »

Tad kad tur ir zģec un viss pa sauso sarīvējies, tā skaņa ir neaizmirstama. Nesalīdzināma ar šujmašīnu (96) ir bijis tas gods savulaik autiņu nobeigt. Sajūtas neaizmirstamas. Katru reizi, kā dīvaina skaņa no motora nāk, tā trīsas izskrien cauri, tiek nogriezta mūzika, izslēgts klimats un skaitīta lūgšanās..:blush: :( :laugh:
Image
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

ziedoniz - protams, tas jāizdara - tomēr gribās kaut ko saprast jau šobrīd

chippy - kāda ir tā skaņa?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Rescue C900

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:ziedoniz - protams, tas jāizdara - tomēr gribās kaut ko saprast jau šobrīd

chippy - kāda ir tā skaņa?
Vai tu zini kas ir "dzenis"?
Tā ne tuvu nav līdzīga kompensatoru graboņai ;)
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Rescue C900

Post by Arnijs »

KurBads....
varbūt esi sajaucis ar kārbas ščupu? Jo tas šiem gadiem tiešām nav.
Un tā vietā ir aizgrieznis ar seškanti.
Motora ščupam jābūt kopā ar vāciņu un jāieiet tai garajā plastmasas
caurulē, kuras gals stiprinās pie ieplūdes kolektora
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

Arnijs wrote:KurBads....
varbūt esi sajaucis ar kārbas ščupu? Jo tas šiem gadiem tiešām nav.
Un tā vietā ir aizgrieznis ar seškanti.
Motora ščupam jābūt kopā ar vāciņu un jāieiet tai garajā plastmasas
caurulē, kuras gals stiprinās pie ieplūdes kolektora
neesmu sajaucis.
Tas ir automāts, ATF tausts ir priekšā, motoreļļas tausta vietā tik tiešām ir aizgrieznis.

Ceru, ka eļļošana notiek un šī nav motora ķīlēšana.
Vai varētu būt tā, ka ilgi nostāvējušam motoram eļļas lampa nodzisīs tikai pēc ilgāka laika, ka eļļa izdzenāta pa visu sistēmu ... ? varbūt viņa tagad vienkārši visa satecējusi lejā un tāpēc lampa deg.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Rescue C900

Post by alnislacis »

Pasaki, ka šis ir Tavs ceutrtais SAAB?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Pasaki, ka šis ir Tavs ceutrtais SAAB?
labāk palīdzi atrisināt mīklu ;) !
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Rescue C900

Post by alnislacis »

nē, man skila un knowhow trūkst, tādēļ aturos no komentāriem.

Liekas diezgan loģiski pa priekšu sakārtot visu kas kārtojams un tad mēģināt pielaist. Nevis randomā startēt, secināt ka neiet un pēc tam minēt, kāpēc.

Anyway, cieši glīts kabris. Atkal iemainīji pret sviestmaizi?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

jaa - vispirms vajag motoreļļas taustu ar visu cauruli (protams, no AL iegūtā stāv plauktā Latvijā), jātiek vaļā no signalizācijas ...

gribētos kaut kā nomērīt eļļas spiedienu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply