Rescue C900
Rescue C900
Ir uzsākta c900 glābšanas misija.
Bez neejošas kārbas ir jāatdzīvina motors.
Auto stāvējis dažus gadus. Var iedarbināt, bet pēc kādām 5 - 10 sekundēm noslāpst, lai arī akseleratora pedālis nospiests.
Bet, nedziest eļļas spiediena kontrollampiņa. Ščupa vietā šitam motoram ir korķis ar iekšējo 17 mm seškanti - nesaprotu - pēc skata izskatās diezgan oriģināli. Paskrūvējot vaļā eļļa gāžas laikā, tātad eļļa vismaz kaut cik karterī ir.
Mašīnai ir virsū pa pusei dzīva signalizācija.
Jautājums par eļļas spiedienu - ja lampiņa tajās 10 sek nenodziest, kaut kāda eļļa iekšā ir, vai varētu būt tā, ka eļļa netiek dzenāta, virzuļi netiek apeļļoti un motors vienkārši ķīlē nost?
Vai šādā veidā pēc 10 minūšu rūkšanas noslāpstot varētu izpausties ķīlēšana?
Vienkārši aizdomīgi par degošo eļļas lampiņu.
Vai arī neapeļļots motors tā uzreiz neķīlē nost, bet rūc ilgāk?
Kur skatīties? Kā pārliecināties, ka eļļa tiek dzenāta?
Paldies jau iepriekš!
Bez neejošas kārbas ir jāatdzīvina motors.
Auto stāvējis dažus gadus. Var iedarbināt, bet pēc kādām 5 - 10 sekundēm noslāpst, lai arī akseleratora pedālis nospiests.
Bet, nedziest eļļas spiediena kontrollampiņa. Ščupa vietā šitam motoram ir korķis ar iekšējo 17 mm seškanti - nesaprotu - pēc skata izskatās diezgan oriģināli. Paskrūvējot vaļā eļļa gāžas laikā, tātad eļļa vismaz kaut cik karterī ir.
Mašīnai ir virsū pa pusei dzīva signalizācija.
Jautājums par eļļas spiedienu - ja lampiņa tajās 10 sek nenodziest, kaut kāda eļļa iekšā ir, vai varētu būt tā, ka eļļa netiek dzenāta, virzuļi netiek apeļļoti un motors vienkārši ķīlē nost?
Vai šādā veidā pēc 10 minūšu rūkšanas noslāpstot varētu izpausties ķīlēšana?
Vienkārši aizdomīgi par degošo eļļas lampiņu.
Vai arī neapeļļots motors tā uzreiz neķīlē nost, bet rūc ilgāk?
Kur skatīties? Kā pārliecināties, ka eļļa tiek dzenāta?
Paldies jau iepriekš!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Rescue C900
Kamēr gaidi uz Nīgro un Arni.. varbūt parādi kādu bildi, ar ko Tu tagad nodarbojies.
Re:Rescue C900
Diezgan nesaprotami uzrakstīts...
Gads un dzinēja vadības sistēma?
Kurā ščupa vietā seškantis?
Kur tieši līst ārā?
Ja varētu visu šo ilustrēt, varētu varbūt arī kko secināt.
Eļļas devēju mēģināji mainīt?
Sveši trokšņi ir?
Kas notiek, ja neaiztiek gāzes pedāli?
Tad rūc 10sek, vai 10 min?
Gads un dzinēja vadības sistēma?
Kurā ščupa vietā seškantis?
Kur tieši līst ārā?
Ja varētu visu šo ilustrēt, varētu varbūt arī kko secināt.
Eļļas devēju mēģināji mainīt?
Sveši trokšņi ir?
Kas notiek, ja neaiztiek gāzes pedāli?
Tad rūc 10sek, vai 10 min?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Rescue C900
`92.
Lucas
Nu tajā vietā, kur parasti ir lielais garais eļļas tausts/eļļas pieliešanas caurule, tagad kārbas korpusa sānā tik vien kā "zagluška".
Līst eļļa, kad atgriež šo "zaglušku" - tātad eļļa ir vismaz tajā līmenī.
Eļļas devējs mainīts nav.
Trokšņi nav - tik vien kā skaļš motors, nu tā, kā skan kamēr uzkačā eļļu kompensatoros.
Ja gāzi neaiztiek, slāps vēl ātrāk.
Varbūt vienkārši bāka tukša. Varbūt signalizācija slāpē.
Galvenā bažā - kā izklausās/izskatās, kad motors darbojas bez eļļošanas un sāk ķīlēt ... Varat aprakstīt.
Lucas
Nu tajā vietā, kur parasti ir lielais garais eļļas tausts/eļļas pieliešanas caurule, tagad kārbas korpusa sānā tik vien kā "zagluška".
Līst eļļa, kad atgriež šo "zaglušku" - tātad eļļa ir vismaz tajā līmenī.
Eļļas devējs mainīts nav.
Trokšņi nav - tik vien kā skaļš motors, nu tā, kā skan kamēr uzkačā eļļu kompensatoros.
Ja gāzi neaiztiek, slāps vēl ātrāk.
Varbūt vienkārši bāka tukša. Varbūt signalizācija slāpē.
Galvenā bažā - kā izklausās/izskatās, kad motors darbojas bez eļļošanas un sāk ķīlēt ... Varat aprakstīt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Rescue C900
Es sāktu ar degvielas nomaiņu (vecās noliešanu no bākas), eļļas un filtra maiņu un signalizācijas pilnīgu izravēšanu. Un ščupa uzinstalēšanu :D Tad jau var mēģināt spriest kaut ko tālāk ;)
900aero clubsport #8
Re:Rescue C900
Tad kad tur ir zģec un viss pa sauso sarīvējies, tā skaņa ir neaizmirstama. Nesalīdzināma ar šujmašīnu (96) ir bijis tas gods savulaik autiņu nobeigt. Sajūtas neaizmirstamas. Katru reizi, kā dīvaina skaņa no motora nāk, tā trīsas izskrien cauri, tiek nogriezta mūzika, izslēgts klimats un skaitīta lūgšanās..:blush: :( :laugh:
Re:Rescue C900
ziedoniz - protams, tas jāizdara - tomēr gribās kaut ko saprast jau šobrīd
chippy - kāda ir tā skaņa?
chippy - kāda ir tā skaņa?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Rescue C900
Vai tu zini kas ir "dzenis"?KurBads wrote:ziedoniz - protams, tas jāizdara - tomēr gribās kaut ko saprast jau šobrīd
chippy - kāda ir tā skaņa?
Tā ne tuvu nav līdzīga kompensatoru graboņai ;)
900aero clubsport #8
Re:Rescue C900
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Rescue C900
KurBads....
varbūt esi sajaucis ar kārbas ščupu? Jo tas šiem gadiem tiešām nav.
Un tā vietā ir aizgrieznis ar seškanti.
Motora ščupam jābūt kopā ar vāciņu un jāieiet tai garajā plastmasas
caurulē, kuras gals stiprinās pie ieplūdes kolektora
varbūt esi sajaucis ar kārbas ščupu? Jo tas šiem gadiem tiešām nav.
Un tā vietā ir aizgrieznis ar seškanti.
Motora ščupam jābūt kopā ar vāciņu un jāieiet tai garajā plastmasas
caurulē, kuras gals stiprinās pie ieplūdes kolektora
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Rescue C900
neesmu sajaucis.Arnijs wrote:KurBads....
varbūt esi sajaucis ar kārbas ščupu? Jo tas šiem gadiem tiešām nav.
Un tā vietā ir aizgrieznis ar seškanti.
Motora ščupam jābūt kopā ar vāciņu un jāieiet tai garajā plastmasas
caurulē, kuras gals stiprinās pie ieplūdes kolektora
Tas ir automāts, ATF tausts ir priekšā, motoreļļas tausta vietā tik tiešām ir aizgrieznis.
Ceru, ka eļļošana notiek un šī nav motora ķīlēšana.
Vai varētu būt tā, ka ilgi nostāvējušam motoram eļļas lampa nodzisīs tikai pēc ilgāka laika, ka eļļa izdzenāta pa visu sistēmu ... ? varbūt viņa tagad vienkārši visa satecējusi lejā un tāpēc lampa deg.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Rescue C900
Pasaki, ka šis ir Tavs ceutrtais SAAB?
Re:Rescue C900
labāk palīdzi atrisināt mīklu ;) !alnislacis wrote:Pasaki, ka šis ir Tavs ceutrtais SAAB?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Rescue C900
nē, man skila un knowhow trūkst, tādēļ aturos no komentāriem.
Liekas diezgan loģiski pa priekšu sakārtot visu kas kārtojams un tad mēģināt pielaist. Nevis randomā startēt, secināt ka neiet un pēc tam minēt, kāpēc.
Anyway, cieši glīts kabris. Atkal iemainīji pret sviestmaizi?
Liekas diezgan loģiski pa priekšu sakārtot visu kas kārtojams un tad mēģināt pielaist. Nevis randomā startēt, secināt ka neiet un pēc tam minēt, kāpēc.
Anyway, cieši glīts kabris. Atkal iemainīji pret sviestmaizi?
Re:Rescue C900
jaa - vispirms vajag motoreļļas taustu ar visu cauruli (protams, no AL iegūtā stāv plauktā Latvijā), jātiek vaļā no signalizācijas ...
gribētos kaut kā nomērīt eļļas spiedienu.
gribētos kaut kā nomērīt eļļas spiedienu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7