Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Mans SAABs rūc atkal. Paldies Nilam par DI!
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kādas būs sekas, ja ECU, kas ņemts no auto ar manuālo kārbu, tiks uzlikts uz AT?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Automāta un manuālā ECU ne ar ko neatšķiras. Galvenais, lai abām mašīnām sader programmas (t.i., ECU tiek pārlikts no LPT uz LPT, no FPT uz FPT utt.) un jāatceras par VSS esamību.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tātad var likt arī no cita modeļa ar to pašu motoru un vadības sistēmu?
Bet kā tad tiek ierobežota grieze pirmajā un otrajā robā? Autiņam taču jāzin kurā robā ir cik RPM, lai var atšķirt ar kuro robu pašlaik virzās autiņš, un ja kārbas ir dažādas, tad tā attiecība nesaglabājās..:huh:
Bet kā tad tiek ierobežota grieze pirmajā un otrajā robā? Autiņam taču jāzin kurā robā ir cik RPM, lai var atšķirt ar kuro robu pašlaik virzās autiņš, un ja kārbas ir dažādas, tad tā attiecība nesaglabājās..:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Paldies, Jāni, patiešām, tu it kā šeit neesi, bet, kad tevi vajag (kā reiz jautājumos par softiem), tu parādies un par to arī paldies. :)johnc wrote:Automāta un manuālā ECU ne ar ko neatšķiras. Galvenais, lai abām mašīnām sader programmas (t.i., ECU tiek pārlikts no LPT uz LPT, no FPT uz FPT utt.) un jāatceras par VSS esamību.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Manuālajām kārbām pārnesumskaitļi ir ierakstīti softā. To, vai ir automātiskā kārba, ECU nosaka pēc viena vada esamības/neesamības (neatceros, kura), un tad stājas spēkā cits algoritms un kartes.Autiņam taču jāzin kurā robā ir cik RPM
Prieks censties :)kad tevi vajag (kā reiz jautājumos par softiem), tu parādies
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tātad ja pārlikt ECU no cita autiņa ar citu kārbu būs nekorekts spiediens pirmajos pāris robos un tālāk jābūt ok?johnc wrote: Manuālajām kārbām pārnesumskaitļi ir ierakstīti softā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nē, johnc tak rakstīja, ka to, kurus iestatījumus no ECU auto izmantos, noteiks tas viens vads. Iekš ECU ir gan AT, gan M softs. :)KoreFun wrote:Tātad ja pārlikt ECU no cita autiņa ar citu kārbu būs nekorekts spiediens pirmajos pāris robos un tālāk jābūt ok?johnc wrote: Manuālajām kārbām pārnesumskaitļi ir ierakstīti softā.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es biju domājis, ka abi autiņi ir ar manuālām, bet dažāda "garuma" kārbām.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Un ko tas maina? Tak ne jau mainot kārbu, jārediģē arī softu? Nu, labi, īsajai kārbai es varbūt bišķi vairāk ierobežotu jaudu pirmajā vai pirmajos divos robos. Bet tikai tāpēc, ka man pirmais robs īsajām liekas diezgan nežēlīgs, lai ar viņu pārvietotos.KoreFun wrote:Es biju domājis, ka abi autiņi ir ar manuālām, bet dažāda "garuma" kārbām.
Atkāpei par kārbām, es tagad ar Džetroniku vizinoties ļoti labi to redzu, pirmais ir pilnīgi kropls, nekam citam kā knapai uzsākšanai tas neder.
Tam pirmajam vilkmes nav nekādas, pirmkārt jau nenormāli spolē, bet, kad beidz spolēt, vienkārši nevelk un robs ir tik īss, ka tāds čik vien no viņa tur ir. Par patēriņu, štrāsē ar piekto uz 100km/h man ir aptuveni 2.8-2.9rmp, attiecīgi es izjūtu patēriņa pieaugumu par 1-1.5l/100km. Vienīgais, ka šis pats par sevi ir spriganāks pilsētā un uz šosejas mazāk jāpārslēdzās, lai apdzītu, jo, kad airim ir 2.1rmp, DŽ jau sen ir pārsniedzis turbas griešanās līniju un patstāvīgi to tur (te arī ir tas litrs pie patēriņa).
Bet to, ka pa štrāsi ar viņu ir mazliet diskomforts, to pat mana draudzene pateica. Viņa pat pamanīja, ka tahometrs piektajā uz simta rāda vairāk, nekā parasti. :woohoo:
Katrā ziņā pat ar vidēja garuma kārbu (i-4.05) uz itāļa es nebiju izjutis tādu diskomfortu, drusku sajūtos kā brālēna japāņu šujmašīnā.
Tagad varbūt kādam būs skaidrs, kapēc par tām garajām kārbām tā tiek raudāts, pie kam edija garā kārba vispār ir kaut kas ekskluzīvs un saudzējams, tā ir vēl grūtāk dabonama par 93- FM garajām kārbām.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ir jau taisnība, ka nepareizi pārnesumskaitļi softā teorētiski "čakarē prātu" motora vadībai. Skaidrs, ka pirmajos divos robos būs spēkā nepareizie limiteri, bet tam, domājams, būs negatīvas sekas tikai tad, ja mīs grīdā. Bet kāpēc kādam vajadzētu mīt grīdā ar pirmo/otro - nezinu :D
Starp citu, softā "iešūts" arī riteņu diametrs, tā ka arī tam ir nozīme ;)
Starp citu, softā "iešūts" arī riteņu diametrs, tā ka arī tam ir nozīme ;)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Un garās kārbas trūkums ir ārkārtīgi vienkārši kompensējams ar riepu augstumu uz 65 vai 70 ;) :Djohnc wrote:Ir jau taisnība, ka nepareizi pārnesumskaitļi softā teorētiski "čakarē prātu" motora vadībai. Skaidrs, ka pirmajos divos robos būs spēkā nepareizie limiteri, bet tam, domājams, būs negatīvas sekas tikai tad, ja mīs grīdā. Bet kāpēc kādam vajadzētu mīt grīdā ar pirmo/otro - nezinu :D
Starp citu, softā "iešūts" arī riteņu diametrs, tā ka arī tam ir nozīme ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Bet tas taču iespaido tikai ātruma (noskrējiena) mērīšanu, ne?johnc wrote: Starp citu, softā "iešūts" arī riteņu diametrs, tā ka arī tam ir nozīme ;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ja pareizi atceros, tad tieši spidometru tas neietekmē nekā; to izmanto motora noslodzes aprēķinam.Bet tas taču iespaido tikai ātruma (noskrējiena) mērīšanu, ne?
Mūs gan tas absolūti neinteresē, jo galvenā doma šādiem konfigurācijas parametriem ir Trionic unifikācija: galu galā viens un tas pats dzelzis + softa kodols darbojas gan uz 9000, gan 900/9-3.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Var pa šito kkā sīkāk? Kam tad tieši tas ir vajadzīgs?:huh:johnc wrote:to izmanto motora noslodzes aprēķinam.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible