defektivais wrote:Par diskobumbu man ar šad un tad ienāk domās prātā, bet nepatīk, ka braucot kaut kas šūpojas gar degunu.
Stūre ir ādas, ar zilu vidu, ieturēta kopējā stilā :)
Nevajag jau viņu kārt pie spoguļa, man patīk karināt kaut ko pie aizmugurējiem griestu rokturiem ;)
Korefun - protams, ka nederēs, mehāniskā un elektroniskā šprice kā nekā.
defektivais wrote:varbūt ir kādas idejas, kur meklēt ~50 cm, 2.25" diametra trubu? Materiāls nav tik svarīgs der gan plastmasas gan metāla.
Tev vajag TIK precīzu un tieši collās?
Ir 60mm plānsienu truba ( metāla)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Tad jau labāk (un vienkāršāk) būs uzlikt silikona. ADparts (Čiekurkalna 1. šķērslīnija 47) ir dažādu diametru ar dažādiem līkumiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
šodien tika veikta degvielas sistēmas tīrīšana un atgāzu saregulēšana. Tagad strādā kā zvērs :)
Atklājās gan, ka dzesēšanas ventilators ir nobeidzies, vismaz tagad zinu, ka temperatūras rādītājs un devējs strādā korekti.
Vel uzzināju, ka degvielas filtru būtu ieteicam mainīt biežāk nekā es biju iedomājies (30k km). Jo tas ir vienīgais, kas aizsargā sadalītāju. Pašus sadalītājus vairs jaunus neražo, bet esot iespēja Vācijā tos restaurēt, summas gan grozās ap 600 eiro. Pārējas komponentes esot daudz maz dabūjamas.
Tā meistars likās sakarīgs, apstāstīja daudzas lietas, bija tīri vērtīgi priekš pieredzes vien. Lēti gan šis prieks neizmaksāja, bet nu 4h tomēr pagāja. Ar karburatoriem ar ņēmoties.
šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.
Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.
Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
Renoksā vēl nesen dažādi šādi savienojumi bij.. dažada resnuma un garuma
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.
Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
Renoksā vēl nesen dažādi šādi savienojumi bij.. dažada resnuma un garuma
nezinu vai tas ir tas Renokss, bet Valmieras/Matiisa stuurii ir koka buuda. tur pilns ar tamliidziigaam lietaam :)
defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.
Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
Renoksā vēl nesen dažādi šādi savienojumi bij.. dažada resnuma un garuma
nezinu vai tas ir tas Renokss, bet Valmieras/Matiisa stuurii ir koka buuda. tur pilns ar tamliidziigaam lietaam :)
o, tas ir gandrīz pie pašām mājām, aiziešu apskatīties, paldies.
defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.
Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
klabēt var šarnīri, kā arī izdilušas/sasistas amortizatoru bukses.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.
Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
klabēt var šarnīri, kā arī izdilušas/sasistas amortizatoru bukses.
bukses ir nomainītas, būs jāapskata kārtīgāk šarnīri.
atceramies, ka, lai pārbaudītu šarnīrus, ir jāievieto distancers (~1,5-2 cm zem augšējā plaukta un tad jāceļ augšā. Lai noņemtu atsperes spiedienu no stupicas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7