T8 '84 disco

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:T8 '84 disco

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:Par diskobumbu man ar šad un tad ienāk domās prātā, bet nepatīk, ka braucot kaut kas šūpojas gar degunu.
Stūre ir ādas, ar zilu vidu, ieturēta kopējā stilā :)

Nevajag jau viņu kārt pie spoguļa, man patīk karināt kaut ko pie aizmugurējiem griestu rokturiem ;)


Korefun - protams, ka nederēs, mehāniskā un elektroniskā šprice kā nekā.
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:T8 '84 disco

Post by defektivais »

varbūt ir kādas idejas, kur meklēt ~50 cm, 2.25" diametra trubu? Materiāls nav tik svarīgs der gan plastmasas gan metāla.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:T8 '84 disco

Post by Arnijs »

defektivais wrote:varbūt ir kādas idejas, kur meklēt ~50 cm, 2.25" diametra trubu? Materiāls nav tik svarīgs der gan plastmasas gan metāla.
Tev vajag TIK precīzu un tieši collās?
Ir 60mm plānsienu truba ( metāla)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:T8 '84 disco

Post by defektivais »

Arnijs wrote:
defektivais wrote:varbūt ir kādas idejas, kur meklēt ~50 cm, 2.25" diametra trubu? Materiāls nav tik svarīgs der gan plastmasas gan metāla.
Tev vajag TIK precīzu un tieši collās?
Ir 60mm plānsienu truba ( metāla)
man vajag trubu ar ko var aiztāt posmu no turbīnas uz gaisafiltru. Visticamāk, ka šiem 3mm tur īpašu lomu nespēlē.

Image

kaut ko līdzīgu tai alumīnija, jo orģinālā (melnā plastmasas) vairs nederēs ja grib uzlikt IC standartā paredzētajā vietā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:T8 '84 disco

Post by Arnijs »

Tad jau labāk (un vienkāršāk) būs uzlikt silikona. ADparts (Čiekurkalna 1. šķērslīnija 47) ir dažādu diametru ar dažādiem līkumiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:T8 '84 disco

Post by KurBads »

ne tur ierakstīju ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:T8 '84 disco

Post by defektivais »

šodien tika veikta degvielas sistēmas tīrīšana un atgāzu saregulēšana. Tagad strādā kā zvērs :)
Atklājās gan, ka dzesēšanas ventilators ir nobeidzies, vismaz tagad zinu, ka temperatūras rādītājs un devējs strādā korekti.

Vel uzzināju, ka degvielas filtru būtu ieteicam mainīt biežāk nekā es biju iedomājies (30k km). Jo tas ir vienīgais, kas aizsargā sadalītāju. Pašus sadalītājus vairs jaunus neražo, bet esot iespēja Vācijā tos restaurēt, summas gan grozās ap 600 eiro. Pārējas komponentes esot daudz maz dabūjamas.

Tā meistars likās sakarīgs, apstāstīja daudzas lietas, bija tīri vērtīgi priekš pieredzes vien. Lēti gan šis prieks neizmaksāja, bet nu 4h tomēr pagāja. Ar karburatoriem ar ņēmoties.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:T8 '84 disco

Post by defektivais »

šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.

Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:T8 '84 disco

Post by Ainars »

defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.

Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
Renoksā vēl nesen dažādi šādi savienojumi bij.. dažada resnuma un garuma
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:T8 '84 disco

Post by Luciferz »

Ainars wrote:
defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.

Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
Renoksā vēl nesen dažādi šādi savienojumi bij.. dažada resnuma un garuma
nezinu vai tas ir tas Renokss, bet Valmieras/Matiisa stuurii ir koka buuda. tur pilns ar tamliidziigaam lietaam :)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:T8 '84 disco

Post by defektivais »

Luciferz wrote:
Ainars wrote:
defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.

Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
Renoksā vēl nesen dažādi šādi savienojumi bij.. dažada resnuma un garuma
nezinu vai tas ir tas Renokss, bet Valmieras/Matiisa stuurii ir koka buuda. tur pilns ar tamliidziigaam lietaam :)
o, tas ir gandrīz pie pašām mājām, aiziešu apskatīties, paldies.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:T8 '84 disco

Post by KurBads »

defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.

Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
klabēt var šarnīri, kā arī izdilušas/sasistas amortizatoru bukses.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:T8 '84 disco

Post by defektivais »

KurBads wrote:
defektivais wrote:šodien nomainīju dzesēšanas ventilatoru, izrādas apakšējie stiprinājumi mēdz būt dažādi.
Vai amortizatori var klabēt un tad nobeigties? Jo uz bedrēm pašlaik ir klaboņa pasažiera pusē. Un nevaru iedomāties kas tur vel varētu klabēt. Auto jau arī šūpojas kā laiva, bet nu atsperes ar ir ne tās zemākās, nemaz nerunājot par balonriepām.

Velviens jautājums, kur meklēt t-vieda savienojumu priekš logu smidzinātāja, tur varētu būt kādi 3-4 mm resnumā.
klabēt var šarnīri, kā arī izdilušas/sasistas amortizatoru bukses.
bukses ir nomainītas, būs jāapskata kārtīgāk šarnīri.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T8 '84 disco

Post by KoreFun »

Savulaik ilgu laiku mocījos un nevarēju atrast kas mam klab pasažiera pusē. Līdzēja Normunds. Mēdz klābēt haube, stiprinājumā pie vējstikla.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:T8 '84 disco

Post by KurBads »

atceramies, ka, lai pārbaudītu šarnīrus, ir jāievieto distancers (~1,5-2 cm zem augšējā plaukta un tad jāceļ augšā. Lai noņemtu atsperes spiedienu no stupicas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply