Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Tiko pamanīju uz viena sava paziņas 9-5 pēcpuses bļambu "Hirsh Ruckstuhl". Tas ir aļa tas pasts kas Hirsh Performance, jeb tikai kādi Hirsh dizaina elementi? Vārdu sakot vai tāds Hirsh Ruckstuhl ir kaut kas niknāks par parastu 9-5, jeb tam tikai no vācu valodas tulkojot ir krutāki pakaļējie beņķi no Hirša!? :D
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by jastr »

elmo wrote:Tiko pamanīju uz viena sava paziņas 9-5 pēcpuses bļambu "Hirsh Ruckstuhl". Tas ir aļa tas pasts kas Hirsh Performance, jeb tikai kādi Hirsh dizaina elementi? Vārdu sakot vai tāds Hirsh Ruckstuhl ir kaut kas niknāks par parastu 9-5, jeb tam tikai no vācu valodas tulkojot ir krutāki pakaļējie beņķi no Hirša!? :D
Elmo, nu googlee tak :P http://www.hirsch-ruckstuhl.ch/
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Nu un tik tālu es saprotu, ka tas ir šveiciešu dīleris! A tālāk!? A kas zem haubes 2000 gada 9-5, viss tas pats kas parastam 2,3 litru 9-5, jeb tomēr kaut kas vairāk!?
User avatar
Zoom
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 176
Joined: Sun Nov 09, 2008 11:16 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Zoom »

Pan Shtitz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 236
Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
Location: Tome

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Pan Shtitz »

Sedana pakaļējā plauktā iemeties kaut kāds grabeklis. Gribētos brīvdienās paārdīt vaļā un tikt skaidrībā.
Kāda ir plaukta jaukšanas secība un ar ko sākt? Kas vispār tur var grabēt (lai nolādēti tēvzemes gludie lielceļi)? Skaļruņi?
alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by alpins »

Jautājums speciālistam :ohmy: Vai šāda atzīmju nobīde (apmēram 1mm)varētu ietekmēt motora nevienmērigu gaitu brīvgaitā ,tjipa burbuļošanu ? Servisā saka , ka jums ir ķēde par vienu robu nepareizi uzlikta , bet ja pārlikšu par robu ,tad būs ohoho nobīde !? , saka ka citas vainas neesot :( Var būt Arnijs varētu ko pakomentēt šajā lietā ? Vispār braucu uz servisu kondišku pārbaudīt , un izrādās trubas valcējums atnācis vaļā, var būt var kāds ieteikt ,kur pārvalcēt to , jo jauna maksājot ap 100 ls :ohmy: ImageImage
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by fimbars »

Nu nebus pie vainas ta kede..Kadu ellu tu lej?Uz priekseja vaka izskatas baigais piedegums..

Bet vispar man ir mezsaimnieka izglitiba.:lol:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Izskatās, ka izplūde varētu būt par 1 zobu par agru (vai ieplūde par vēlu, jo AMP es neredzu :D). (ja abas fotkas ir vienlaicīgi) Nestabilai tukšgaitai tas, protams, ka var būt par iemeslu. Par piedegumu. Viņš neglābjami rodas, jo turbomotoru temperatūra + benzīna sadegšanas galaprodukti ir tas,ko nemīl pat visaugstākās kvalitātes eļļas.
Par trubu - vari mēģināt Hansaflex, tikai vēlams sēdināt uz laba hermētiķa.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by alpins »

Bet ja pārliek par vienu robu ,tad vispār būs garām :( AMP ir domāts kloķenes stāvokļa punkts ? p.s. abas bildes vienlaicīgi. Par to hermētiķi ,tas ir domāts pie sūkņa, kad likšu atpakaļ? Un paldies par atbildi ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ja tieši valcējums ir nost, tad ņem līdzīgu trubu (ar tādu pašu diametru un valcējumu) un vnk pārmetinito galu uz savu trubu.
Man kkādi trubu valcēti gali vēl palika pēc trubu remonta, bet nezinu cik ilig glabāsies..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

alpins wrote:Bet ja pārliek par vienu robu ,tad vispār būs garām :( AMP ir domāts kloķenes stāvokļa punkts ? p.s. abas bildes vienlaicīgi. Par to hermētiķi ,tas ir domāts pie sūkņa, kad likšu atpakaļ? Un paldies par atbildi ;)
Bet Tev metkas stāv nesinhroni! Tātad - viena zoba kļūda tur starpā ir! Tikai uz kuru pusi...
jā AMP- augšējais maiņas punkts
Hermētiķis domāts starp trubu un gumiju pie valcēšanas. Ļoti bieži ir bijis, ka pēc valcēšanas ir noplūde, bet auto figņām viņi garantiju nedod.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by fimbars »

Nobide par zobu vajadzetu but vairak.Intereses pec velak uzmetisu aci ka tas izskatas daba,man stav viens eksperimentalais dzinejs.:)
Par piedegumu-ir jaukti turbo motori kuri stradajusi tiesam ekstremalos apstaklos,bet ar kvalitativu ellu un piedeguma nav.

Un ja ir ta zoba kluda,tad ta ir izpludei,ieplude piespriegojoties mazliet kedei bus vieta.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

fimbars wrote: Par piedegumu-ir jaukti turbo motori kuri stradajusi tiesam ekstremalos apstaklos,bet ar kvalitativu ellu un piedeguma nav.
bet tie noteikti nebija SAAB motori ;) ne tikai eļļā ir sāls, bet arī motora ventilācijā un atsevišķu detaļu temperatūrā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by fimbars »

9000 motori ar Mobil 5W40 bija bez piedeguma.Ford Cosworth un Evo ari ar Mobil 5W50 un Castrol 10W60.
Labi aizlaidisu pamest aci uz tiem zobiem.:laugh:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

fimbars wrote:9000 motori ar Mobil 5W40 bija bez piedeguma.Ford Cosworth un Evo ari ar Mobil 5W50 un Castrol 10W60.
Labi aizlaidisu pamest aci uz tiem zobiem.:laugh:
:D Labi - precizēšu. Tie nebija B2x5 motori...
Pie kam - atmosfēriskie ar tām pašām eļļām izskatās kā izlaizīti.
Runājot par eļļām - man daudz vairāk izsaka visi šie API SJ/SL/SM/CF; ACEA A3/B3/B4;GM-LL-B-025, nekā brends + viskozitāte
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply