Diagnostika mājās.
Diagnostika mājās.
Vai ir kāda iespēja dabūt diagnostiku mājās? Problēma tāda, ka garāžā stāv nosprāgusi mašīna. No sākuma iedegās visas bremžu lampiņas, Airbag, utt, tad ātrumkārbas ikona, tad pazuda avārijas gaismas, tad tuvās gaismas un beigās bonusā noslāpa. Ja griež atslēgu, tad ir tāda skaņa tā kā ar automātu šautu. Salona apgaismes lampiņas mirgo. Vienu brīdi pat bagāžnieku nevarēja attaisīt. Īsi sakot zupā. Ar autoevakuatoru mašīnu no šosejas malas aiztransportēja uz garāžu. Tagad jādomā kā labāk darīt. Būtu ideāli, ja kāds kuram ir visi pričeņdāļi (laikam jau Arnijs) varētu atbraukt uz garāžu un noteikt kas par vainu. Jo mašīnu transportēt iznāk gan dārgi, gan laiku aizņem, gan baigais čakars. Ja uzzinātu kas par vainu, tad varētu domāt tālāk. Ja vnk kutkas jāapmaina, tad garāžās strādā uzticams meistars, ja kompis, tad domās tālāk.
Re:Diagnostika mājās.
Nu a tev slinkums uzzvanīt Arnijam pa tiešo!?;)
Re:Diagnostika mājās.
Icemanam taisnība! Tie ir nelādēšanas simptomi.
Ņem lādētāju, uzlādē AKB un brauc pie meistara! Un pie viena novēli viņam labu veselību ģeneratora noņemšanā no auto ;)
Un - ja maini "tableti", vēlams apskatīties, kas ir ar ģeneratora gultņiem. (80% tie būs jāmaina)
Ņem lādētāju, uzlādē AKB un brauc pie meistara! Un pie viena novēli viņam labu veselību ģeneratora noņemšanā no auto ;)
Un - ja maini "tableti", vēlams apskatīties, kas ir ar ģeneratora gultņiem. (80% tie būs jāmaina)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Diagnostika mājās.
Man te šodien bija ari majas diagnostika :laugh:
Labi ka ir tada lieta ka internets un Arnijs ;) B)
Nolasija kļudu P1110 ka ari braucot pie noteiktas slozdzes bija tada ka dukoņa ,izradijas nomaucas trubiņa ,bet es jau saku domat par bypass valve u.c.c. Ta trubiņa diezgan vaji turas tur virsu ,vajadzes viņu nostiprinat .
Te bus links ar problemas aprakstu ,iespjemas kadam kadrezi noderes :)
http://www.saabclub.su/forum/showthread.php?p=467975
Labi ka ir tada lieta ka internets un Arnijs ;) B)
Nolasija kļudu P1110 ka ari braucot pie noteiktas slozdzes bija tada ka dukoņa ,izradijas nomaucas trubiņa ,bet es jau saku domat par bypass valve u.c.c. Ta trubiņa diezgan vaji turas tur virsu ,vajadzes viņu nostiprinat .
Te bus links ar problemas aprakstu ,iespjemas kadam kadrezi noderes :)
http://www.saabclub.su/forum/showthread.php?p=467975
Re:Diagnostika mājās.
Ja pa tiešo, tad forumā neuzkrātos informācijas bāze. Nākamo reizi, ja kādam būs līdzīga problēma, tad varēs pasūtīt viņu uz search logu!!! :side:elmo wrote:Nu a tev slinkums uzzvanīt Arnijam pa tiešo!?;)
Re:Diagnostika mājās.
Man arī nesen gadījās tas pats :))
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Diagnostika mājās.
+1Zoom wrote:Ja pa tiešo, tad forumā neuzkrātos informācijas bāze. Nākamo reizi, ja kādam būs līdzīga problēma, tad varēs pasūtīt viņu uz search logu!!! :side:elmo wrote:Nu a tev slinkums uzzvanīt Arnijam pa tiešo!?;)
Re:Diagnostika mājās.
Tā, esmu ticis tālāk. Sākumā es ,mēģināju uzlādēt mašīnas aķi. Pievienoju lādētāju, bet lēdeklis atteica lādēt. 2x mēģināju un nekā. Tad es pieliku rezerves aķi un šis mierīgi lādē. Ieliku rezerves aķi mašīnā un piešķīlās. Tagad jautājums. Varbūt esošais aķis ir nosprādzis un ģenerators vairs nevar uzlādēt. Un ja ģenerators būtu sprāgonis, tad teorētiski vajadzētu degt aķa sarkanajai ikonai, kura man nedeg. Varbūt vaina bija tik aķī?
Otrs. Kad mašīna sāka sprāgt nost uzleca transmisijas ikona (automāts). Tad sāka jocīgi kārba strādāt. Uzsākot braukt apgriezieni lieli, bet mašīna knapi kustas. It kā ar kādu 3 ātrumu uzsāktu, bet kad ir ieskrējusies, tad viss ok tik uzsākot. Vai šie abi gadījumi varbūt savstarpēji saitīti? Varbūt kārbai elektronika nojuka.
Otrs. Kad mašīna sāka sprāgt nost uzleca transmisijas ikona (automāts). Tad sāka jocīgi kārba strādāt. Uzsākot braukt apgriezieni lieli, bet mašīna knapi kustas. It kā ar kādu 3 ātrumu uzsāktu, bet kad ir ieskrējusies, tad viss ok tik uzsākot. Vai šie abi gadījumi varbūt savstarpēji saitīti? Varbūt kārbai elektronika nojuka.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Diagnostika mājās.
Zoom wrote:Vai ir kāda iespēja dabūt diagnostiku mājās? Problēma tāda, ka garāžā stāv nosprāgusi mašīna. No sākuma iedegās visas bremžu lampiņas, Airbag, utt, tad ātrumkārbas ikona, tad pazuda avārijas gaismas, tad tuvās gaismas un beigās bonusā noslāpa. Ja griež atslēgu, tad ir tāda skaņa tā kā ar automātu šautu. Salona apgaismes lampiņas mirgo. Vienu brīdi pat bagāžnieku nevarēja attaisīt. Īsi sakot zupā. Ar autoevakuatoru mašīnu no šosejas malas aiztransportēja uz garāžu. Tagad jādomā kā labāk darīt. Būtu ideāli, ja kāds kuram ir visi pričeņdāļi (laikam jau Arnijs) varētu atbraukt uz garāžu un noteikt kas par vainu. Jo mašīnu transportēt iznāk gan dārgi, gan laiku aizņem, gan baigais čakars. Ja uzzinātu kas par vainu, tad varētu domāt tālāk. Ja vnk kutkas jāapmaina, tad garāžās strādā uzticams meistars, ja kompis, tad domās tālāk.
Heh man šodien notika ši pati šaize :angry: KA parasti istaja laika un istaja vieta :angry:
Tik man ir ta ka pastavot 5 stundas uz vietas vareja piedarbinat un aizbraukt kadu 1 km lidz majam tad uz paneļa iedegas "ziemassvetku eglite" :) Bet vakar atvadoties no Nila ,izdomaju ka vajag ari iespeist gazi un tad riktigio atvelkot jau iedegas aķa lampiņa un uztraukuma zime,nodomaju ka gļuks :S
Ritdien sarunats draugs elektriķis ,cerams ka vaina bus vai nu "tablete" vai nu kads cits sikums .
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Diagnostika mājās.
Pieliec pie aķa testeru un paskaties ladejas vai ne.Zoom wrote:Tā, esmu ticis tālāk. Sākumā es ,mēģināju uzlādēt mašīnas aķi. Pievienoju lādētāju, bet lēdeklis atteica lādēt. 2x mēģināju un nekā. Tad es pieliku rezerves aķi un šis mierīgi lādē. Ieliku rezerves aķi mašīnā un piešķīlās. Tagad jautājums. Varbūt esošais aķis ir nosprādzis un ģenerators vairs nevar uzlādēt. Un ja ģenerators būtu sprāgonis, tad teorētiski vajadzētu degt aķa sarkanajai ikonai, kura man nedeg. Varbūt vaina bija tik aķī?
Otrs. Kad mašīna sāka sprāgt nost uzleca transmisijas ikona (automāts). Tad sāka jocīgi kārba strādāt. Uzsākot braukt apgriezieni lieli, bet mašīna knapi kustas. It kā ar kādu 3 ātrumu uzsāktu, bet kad ir ieskrējusies, tad viss ok tik uzsākot. Vai šie abi gadījumi varbūt savstarpēji saitīti? Varbūt kārbai elektronika nojuka.
Re:Diagnostika mājās.
Vēl fiksais jautājums. Pagriežot atslēgu parasti iedegās visas indikatora lampiņas un tad izdziest. Manā gadījumā pagriežot atslēgu neiedegas aķa ikona. Tā ir ģeneratora vaina?
Re:Diagnostika mājās.
Var būt arī akumulatora vaina. Čomam tā bija, kad aķim iekšā sagāja kautkāds īsais un ģenerators nejaudāja pieražot tik daudz, cik aķa iekšējais īsais prasa :D Nomainīja aķi un problēma risināta :)
edit: tas nav par lampiņu pie pagrieztas atslēgas.
edit: tas nav par lampiņu pie pagrieztas atslēgas.
BE CE DE