• Diagnostika mājās.
Page 1 of 1

Diagnostika mājās.

Posted: Tue May 24, 2011 1:47 pm
by Zoom
Vai ir kāda iespēja dabūt diagnostiku mājās? Problēma tāda, ka garāžā stāv nosprāgusi mašīna. No sākuma iedegās visas bremžu lampiņas, Airbag, utt, tad ātrumkārbas ikona, tad pazuda avārijas gaismas, tad tuvās gaismas un beigās bonusā noslāpa. Ja griež atslēgu, tad ir tāda skaņa tā kā ar automātu šautu. Salona apgaismes lampiņas mirgo. Vienu brīdi pat bagāžnieku nevarēja attaisīt. Īsi sakot zupā. Ar autoevakuatoru mašīnu no šosejas malas aiztransportēja uz garāžu. Tagad jādomā kā labāk darīt. Būtu ideāli, ja kāds kuram ir visi pričeņdāļi (laikam jau Arnijs) varētu atbraukt uz garāžu un noteikt kas par vainu. Jo mašīnu transportēt iznāk gan dārgi, gan laiku aizņem, gan baigais čakars. Ja uzzinātu kas par vainu, tad varētu domāt tālāk. Ja vnk kutkas jāapmaina, tad garāžās strādā uzticams meistars, ja kompis, tad domās tālāk.

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Tue May 24, 2011 2:10 pm
by elmo
Nu a tev slinkums uzzvanīt Arnijam pa tiešo!?;)

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Tue May 24, 2011 2:13 pm
by Iceman
Izskatās, ka izbeigusies lādēšana. Tā nav liela vaina tad.

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Tue May 24, 2011 2:30 pm
by Arnijs
Icemanam taisnība! Tie ir nelādēšanas simptomi.
Ņem lādētāju, uzlādē AKB un brauc pie meistara! Un pie viena novēli viņam labu veselību ģeneratora noņemšanā no auto ;)
Un - ja maini "tableti", vēlams apskatīties, kas ir ar ģeneratora gultņiem. (80% tie būs jāmaina)

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Tue May 24, 2011 2:40 pm
by SAABaeroist
Man te šodien bija ari majas diagnostika :laugh:
Labi ka ir tada lieta ka internets un Arnijs ;) B)
Nolasija kļudu P1110 ka ari braucot pie noteiktas slozdzes bija tada ka dukoņa ,izradijas nomaucas trubiņa ,bet es jau saku domat par bypass valve u.c.c. Ta trubiņa diezgan vaji turas tur virsu ,vajadzes viņu nostiprinat .

Te bus links ar problemas aprakstu ,iespjemas kadam kadrezi noderes :)

http://www.saabclub.su/forum/showthread.php?p=467975

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Tue May 24, 2011 3:06 pm
by Zoom
elmo wrote:Nu a tev slinkums uzzvanīt Arnijam pa tiešo!?;)
Ja pa tiešo, tad forumā neuzkrātos informācijas bāze. Nākamo reizi, ja kādam būs līdzīga problēma, tad varēs pasūtīt viņu uz search logu!!! :side:

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Tue May 24, 2011 3:09 pm
by Aigars
Man arī nesen gadījās tas pats :))

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Tue May 24, 2011 3:40 pm
by rompe
Zoom wrote:
elmo wrote:Nu a tev slinkums uzzvanīt Arnijam pa tiešo!?;)
Ja pa tiešo, tad forumā neuzkrātos informācijas bāze. Nākamo reizi, ja kādam būs līdzīga problēma, tad varēs pasūtīt viņu uz search logu!!! :side:
+1

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Wed May 25, 2011 9:27 pm
by Zoom
Tā, esmu ticis tālāk. Sākumā es ,mēģināju uzlādēt mašīnas aķi. Pievienoju lādētāju, bet lēdeklis atteica lādēt. 2x mēģināju un nekā. Tad es pieliku rezerves aķi un šis mierīgi lādē. Ieliku rezerves aķi mašīnā un piešķīlās. Tagad jautājums. Varbūt esošais aķis ir nosprādzis un ģenerators vairs nevar uzlādēt. Un ja ģenerators būtu sprāgonis, tad teorētiski vajadzētu degt aķa sarkanajai ikonai, kura man nedeg. Varbūt vaina bija tik aķī?

Otrs. Kad mašīna sāka sprāgt nost uzleca transmisijas ikona (automāts). Tad sāka jocīgi kārba strādāt. Uzsākot braukt apgriezieni lieli, bet mašīna knapi kustas. It kā ar kādu 3 ātrumu uzsāktu, bet kad ir ieskrējusies, tad viss ok tik uzsākot. Vai šie abi gadījumi varbūt savstarpēji saitīti? Varbūt kārbai elektronika nojuka.

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Sat May 28, 2011 4:36 pm
by SAABaeroist
Zoom wrote:Vai ir kāda iespēja dabūt diagnostiku mājās? Problēma tāda, ka garāžā stāv nosprāgusi mašīna. No sākuma iedegās visas bremžu lampiņas, Airbag, utt, tad ātrumkārbas ikona, tad pazuda avārijas gaismas, tad tuvās gaismas un beigās bonusā noslāpa. Ja griež atslēgu, tad ir tāda skaņa tā kā ar automātu šautu. Salona apgaismes lampiņas mirgo. Vienu brīdi pat bagāžnieku nevarēja attaisīt. Īsi sakot zupā. Ar autoevakuatoru mašīnu no šosejas malas aiztransportēja uz garāžu. Tagad jādomā kā labāk darīt. Būtu ideāli, ja kāds kuram ir visi pričeņdāļi (laikam jau Arnijs) varētu atbraukt uz garāžu un noteikt kas par vainu. Jo mašīnu transportēt iznāk gan dārgi, gan laiku aizņem, gan baigais čakars. Ja uzzinātu kas par vainu, tad varētu domāt tālāk. Ja vnk kutkas jāapmaina, tad garāžās strādā uzticams meistars, ja kompis, tad domās tālāk.


Heh man šodien notika ši pati šaize :angry: KA parasti istaja laika un istaja vieta :angry:

Tik man ir ta ka pastavot 5 stundas uz vietas vareja piedarbinat un aizbraukt kadu 1 km lidz majam tad uz paneļa iedegas "ziemassvetku eglite" :) Bet vakar atvadoties no Nila ,izdomaju ka vajag ari iespeist gazi un tad riktigio atvelkot jau iedegas aķa lampiņa un uztraukuma zime,nodomaju ka gļuks :S
Ritdien sarunats draugs elektriķis ,cerams ka vaina bus vai nu "tablete" vai nu kads cits sikums .

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Sat May 28, 2011 4:38 pm
by SAABaeroist
Zoom wrote:Tā, esmu ticis tālāk. Sākumā es ,mēģināju uzlādēt mašīnas aķi. Pievienoju lādētāju, bet lēdeklis atteica lādēt. 2x mēģināju un nekā. Tad es pieliku rezerves aķi un šis mierīgi lādē. Ieliku rezerves aķi mašīnā un piešķīlās. Tagad jautājums. Varbūt esošais aķis ir nosprādzis un ģenerators vairs nevar uzlādēt. Un ja ģenerators būtu sprāgonis, tad teorētiski vajadzētu degt aķa sarkanajai ikonai, kura man nedeg. Varbūt vaina bija tik aķī?

Otrs. Kad mašīna sāka sprāgt nost uzleca transmisijas ikona (automāts). Tad sāka jocīgi kārba strādāt. Uzsākot braukt apgriezieni lieli, bet mašīna knapi kustas. It kā ar kādu 3 ātrumu uzsāktu, bet kad ir ieskrējusies, tad viss ok tik uzsākot. Vai šie abi gadījumi varbūt savstarpēji saitīti? Varbūt kārbai elektronika nojuka.
Pieliec pie aķa testeru un paskaties ladejas vai ne.

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Sun Jun 05, 2011 11:40 pm
by Zoom
Vēl fiksais jautājums. Pagriežot atslēgu parasti iedegās visas indikatora lampiņas un tad izdziest. Manā gadījumā pagriežot atslēgu neiedegas aķa ikona. Tā ir ģeneratora vaina?

Re:Diagnostika mājās.

Posted: Wed Jun 08, 2011 11:01 am
by Iceman
Var būt arī akumulatora vaina. Čomam tā bija, kad aķim iekšā sagāja kautkāds īsais un ģenerators nejaudāja pieražot tik daudz, cik aķa iekšējais īsais prasa :D Nomainīja aķi un problēma risināta :)

edit: tas nav par lampiņu pie pagrieztas atslēgas.