Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
man ar 225/45 ziemeneem striikjee priekshaa uz ieplakaam.
bet man nav origjinalie diski. iznesums ir par 10mm uz āru.
šovasar brauksu ļoti maz. tapec man ipashi nesatrauc taas riepas. galvenais lai nav vecas un plikas
bet man nav origjinalie diski. iznesums ir par 10mm uz āru.
šovasar brauksu ļoti maz. tapec man ipashi nesatrauc taas riepas. galvenais lai nav vecas un plikas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tu jau bieži nebrauc parkrauts taču ;)elmo wrote:Tātad sanāk par 6,25 mm augstāk. To jau nu točna nejustu uz sava Griffina, bet kā tas ir uz sēdināta AERO, to gan nezinu! :)Ainars wrote:es likšu 215/50 r17
augstākas par 225/45 R17
Kad uzliksi, varbūt iemet bildes salīdzināšanai. Man jau ar šķiet, ka ar 225/45 R17 braukšana ir pārāk drebelīga priekš Latvijas kvalitatīvajiem ceļiem un gribas tuč-tuč mīkstāku braukšanu. Bet pagājušogad, kad biju riepu servisā, mani atrunāja, teica, ka labāk nelikt 215/50 R17, jo nebūšot kā rūpnīca paredzējusi, līkumos nebūšot tik stabili, ar pārkrautu auto varaot kaut kur strīķēt utt.:laugh:
Šodien papetiju it ka nevajadzetu but problemam ar 225/50 uzlikšanu uz stock Aero 9-5 .Bet ja tehniskie dati nosaka maksimalo 225/45 ,tad neiznu likt vai ne :dry: Kaut ari vairakas lietas mes mainam no stock un dažreiz tie rezultati ir labaki B)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šodien interesants piedzīvojums!Saēdos Jūrmalā ķīniešus un braucu atpakaļ uz Rīgu, te pēkšņi skatos, ka nestrādā krīza kontrole! Nu nekas, kaut kad sen atpakaļ tā bija, atceros, ka noslāpēju, pielaidu un viss atkal strādāja, domāju, tikšu līdz nākamajam luksaforam, noslāpēšu un tad atkal pielaidīšu!Bišku sanāk pamainīt joslas, tāpēc slēdzu pagriezienu, bet nulle emocijas, pagrieziena rādītāji nestrādā!Nu labi, domāju, gan jau kaut kā līdz mājām tikšu, rādot pagriezienus ar roku! Skatos, priekšā sarkanais, apstājos, ielieku N jau domāju slāpēt nost, bet ka tavu māti, ieliekot N režīmā dzirdu kā starteris griež!Nu jau nodomāju, kas tie pa suņa murgiem, ielieku D, tad P, starteris negriež. Noslāpēju, laižu klāt, it kā nedzird, ka starteris grieztu, bet kā liek N tā starteris griež. Sieva vēl uz mani tā jocīgi skatās, sak, ko tu tur dari, kāpēc tu lauz mašīnu. Nu mājās kaut kā tak jātiek, tad nu es bez pagrieziena rādītājiem un kruzīza kontroles tieku līdz Spicei, kad mani kā no skaidrām debesīm "osiņila". Papētu kārtīgāk atslēgu, nu kā tad, stāv start pozīcijā, bikucīt pagriezu uz ON, parādījās gan pagriezieni, gan kruīza kontole.
No visa iepriekš minētā radās pārdomas:
1. Cik izmaksā šitāds atslēgas remonts, kas tur jāmaina, kontaktgrupa, jeb kāda atsperīte, kas atslēgu atspiež atpakaļ no start pozīcijas ON pozīcijā. Un cik daudz laika tas prasa?
2. Vai es šitā braucot (starters griež, kad motors rūc) neesmu nodarījis pāri savam SAABUcim un vai nebūs vēl nezin kas tur jāmaina, jāremontē. Un jocīgi kaut kā, kapēc N režīmā to starteri dzird, bet D režīmā nefiga nedzird!?
No visa iepriekš minētā radās pārdomas:
1. Cik izmaksā šitāds atslēgas remonts, kas tur jāmaina, kontaktgrupa, jeb kāda atsperīte, kas atslēgu atspiež atpakaļ no start pozīcijas ON pozīcijā. Un cik daudz laika tas prasa?
2. Vai es šitā braucot (starters griež, kad motors rūc) neesmu nodarījis pāri savam SAABUcim un vai nebūs vēl nezin kas tur jāmaina, jāremontē. Un jocīgi kaut kā, kapēc N režīmā to starteri dzird, bet D režīmā nefiga nedzird!?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
jamaina kontaktgrupa.
man savulaik Zinitis nomainija pa nepilnu stundu. izmaksas prasi viņam bet kosmoss nebija
N režīmaa vnk var pielaist auto, bet D režīmā gan nevar :D, tapec ari starters negriež uz D un R
pagaidam braukt var, tik katrreiz ka darbini jagriezh atpakaļ atslega pašam
man savulaik Zinitis nomainija pa nepilnu stundu. izmaksas prasi viņam bet kosmoss nebija
N režīmaa vnk var pielaist auto, bet D režīmā gan nevar :D, tapec ari starters negriež uz D un R
pagaidam braukt var, tik katrreiz ka darbini jagriezh atpakaļ atslega pašam
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Priecājies, ka tev automāts, citā starteris jau būtu pateicis čau
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Slava automātam!:laugh: :woohoo:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kautkas nelimejas,tad jau P ari butu jagriezh starterim!
Un ka var pirms tam sakt braukt,nedzirdot,ka joprojaam griez starteris?
Man ziema 9-5 atslega iesala,nevareju pagriezt vispar,kamer neatkauseju,tagad saku domat vai ari nebija pirma pazime par atta pateikshanu
Un ka var pirms tam sakt braukt,nedzirdot,ka joprojaam griez starteris?
Man ziema 9-5 atslega iesala,nevareju pagriezt vispar,kamer neatkauseju,tagad saku domat vai ari nebija pirma pazime par atta pateikshanu
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
man bija skaidri juutams ka neatsit atpakaļ atslēgu... un starteris turpina griezt kamer nepagriez pats.
noluzt tads mazs puļķitis kas laikam ir no kautkāda čugunveidiga aluminija sakausejuma... :D
uz galu iet domaju nevar.. ja noluuzt ta noluuzt.
aukstā ziemā ir gadijies tā ka izņemot atsleegu sledzene nepasitas uz augšu un pec tam nevar aizslegt durvis, jo elektronika domaa ka atslega ir aizdedzē...
noluzt tads mazs puļķitis kas laikam ir no kautkāda čugunveidiga aluminija sakausejuma... :D
uz galu iet domaju nevar.. ja noluuzt ta noluuzt.
aukstā ziemā ir gadijies tā ka izņemot atsleegu sledzene nepasitas uz augšu un pec tam nevar aizslegt durvis, jo elektronika domaa ka atslega ir aizdedzē...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā var pavilkt ārā to releju turētāju (ķepiņu), kas atrodas zem kapota? Man netīšām pa dziļu iebīdījās, bet izbīdīt vairs neprotu. Paldies.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveicināti, tāda neliela problēmiņa, bagāžniekā sākušas krist ārā plastmasas skrūves (stiprinājumu), kas tur iekšā apšuvumu (vai kā to pareizi sauc) pie bagāžnieka. Laikam vienkārši plastmasa aiz vecuma palika trausla, skatos ka tām skrūvēm ķepiņas lūzt nost.
Sakiet kur tādus štruntiņus var nopirkt, vai vismaz kā pareizi tos sauc, lai varētu interneta plašumos sameklēt. Dažās bodēs kur biju ieskrējis, nekas tāds nebija.
A
Sakiet kur tādus štruntiņus var nopirkt, vai vismaz kā pareizi tos sauc, lai varētu interneta plašumos sameklēt. Dažās bodēs kur biju ieskrējis, nekas tāds nebija.
A
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Manuprāt vis pareizāk būtu aizbraukt uz Vikingiem, ja to negrib, tad ir bodīte Vienības gatves sākumā, centra pusē.andrejsb wrote:Sveicināti, tāda neliela problēmiņa, bagāžniekā sākušas krist ārā plastmasas skrūves (stiprinājumu), kas tur iekšā apšuvumu (vai kā to pareizi sauc) pie bagāžnieka. Laikam vienkārši plastmasa aiz vecuma palika trausla, skatos ka tām skrūvēm ķepiņas lūzt nost.
Sakiet kur tādus štruntiņus var nopirkt, vai vismaz kā pareizi tos sauc, lai varētu interneta plašumos sameklēt. Dažās bodēs kur biju ieskrējis, nekas tāds nebija.
A
Pēdejais variants ir samorezs no Depo.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Samorez from Depo? Var mēģināt, viens izkritušais man ir kabatā un Depo ar ir pa ceļam :)
Man vienk. likās ka tas ir kaut kāda standarta skrūvīte, ne jau SAAB specifiska, lai brauktu uz Vikingiem. Nav īsti pa ceļam.
Man vienk. likās ka tas ir kaut kāda standarta skrūvīte, ne jau SAAB specifiska, lai brauktu uz Vikingiem. Nav īsti pa ceļam.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vo, vo, es ar gribu zināt, kur tās tapas var iepirkt!?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir jābrauc uz Vikingiem pēc tām tapām.
Savādāk sanāks kā man AV Centrs durvīm apšuvumu ņemot nost nolauza tapiņai visas kājiņas un tad vnk pielīmēja tapat cepuri pie apšuvuma, jo uz vietas viņiem nekas tāds nebija pieejams. Tas pats attiecās arī uz apšuvuma skrūvēm.
Savādāk sanāks kā man AV Centrs durvīm apšuvumu ņemot nost nolauza tapiņai visas kājiņas un tad vnk pielīmēja tapat cepuri pie apšuvuma, jo uz vietas viņiem nekas tāds nebija pieejams. Tas pats attiecās arī uz apšuvuma skrūvēm.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jā Vikingos ir, ap latu gabalā :) Forši. Es uz Depo.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008