mans SAABs gurst...
mans SAABs gurst...
shodien braucu no riigas uz saldu, mans 900 saabs 2.0t saaka gurt- spiedu pedaali griidaa bet vienalga staajaas- apgriezieni ir normaali,un neslaapst nost arii, bet vnk saak staaties nost, peec tam arii uzmeta check engine, kaadu laiku pastaaveeju un aizgaaja, peec kaada laika atkal tas pats!?:( kas vareetu buut par vainu? kkas no karstuma vrb nojuudzaas?:S
Re:mans SAABs gurst...
Visdrošāk būs, ja noziedosi 12 latus un aizdosies uz Vikingmotors uztaisīt diagnostiku, nolasīt kļūdas. Līdzīgas situācijas ir bijušas, un tā īsti arī nav nākusi apskaidrība, kāpēc tā. Tā kā sprāgst, bet īsti nesprāgst, ne sūda vairs neiet, utt - un tad pēkšņi atkal iet un ilgi, it kā nekas nebūtu bijis.
Pag, bet kā izpaužās, ka "sāk stāties nost", bet tai pat laikā neslāpst?
Pag, bet kā izpaužās, ka "sāk stāties nost", bet tai pat laikā neslāpst?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:mans SAABs gurst...
..ir bijis gadiens kad nepietiekas gaiss bākā tieši karstā laikā un līdz ar to degviela, vāciņa problēma, kad neiet apstāties un pamēģināt atvērt bāku -ja ir baigais gaisa iesūciens bākā pie atvēršanas -tad kādu laiku atkal ies bet tas viena iespējamā problēma no daudzām.
..un kodzinējs? nesāk darbotās kā uz 2 -3 cilindriem? varbūt DI sāk lēnām mirt
...un kad filtrus (degvielas, gaisa) minīji? kad eļļas mainīji, turbīna arī pārkarstot var sākt ķīlēties/
..un kodzinējs? nesāk darbotās kā uz 2 -3 cilindriem? varbūt DI sāk lēnām mirt
...un kad filtrus (degvielas, gaisa) minīji? kad eļļas mainīji, turbīna arī pārkarstot var sākt ķīlēties/
Re:mans SAABs gurst...
vnk braucu un noraustaas un saak aatrums kristies- met kuraa robaa gribi nereagjee, bet motors darbojas -neslaapst nost!
Re:mans SAABs gurst...
nu par to degvielas baakas vaacinju diezvai buus iistaa probleema, jo tas vaacinjsh man taapat ir tas universaalais un domaaju, ka gaiss tiek tur klaat!:)
nee motors straadaa kaa bitiite un neizklausaas ka buutu taa ka uz trim stobriem tik ietu!
Kas ir DI?B)
filtrus neesmu mainiijis, jo tiko vinju tik dabuuju! bet paskatiijos gaisa filtru un tas ir ok!
ellja mainiita pirms 6000km
vareetu buut arii ka turbiina paarkarst, bet vai tad tas neliecina, ka vinja iet uz beigaam!?
veel man teica, ka iespeejams degvielas suuknis paarkarst...?:dry:
katraa zinjaa likshu uz diagnostiku naakamnedeelj un tad maniis kas un kaa!B)
nee motors straadaa kaa bitiite un neizklausaas ka buutu taa ka uz trim stobriem tik ietu!
Kas ir DI?B)
filtrus neesmu mainiijis, jo tiko vinju tik dabuuju! bet paskatiijos gaisa filtru un tas ir ok!
ellja mainiita pirms 6000km
vareetu buut arii ka turbiina paarkarst, bet vai tad tas neliecina, ka vinja iet uz beigaam!?
veel man teica, ka iespeejams degvielas suuknis paarkarst...?:dry:
katraa zinjaa likshu uz diagnostiku naakamnedeelj un tad maniis kas un kaa!B)
Re:mans SAABs gurst...
Karstā laikā jau visādi brīnumi piemetās, galvenais, lai nebūtu TB(droseļvārsts) tā jokdare! Manam 9-5 arī šodien atkal kāds aiz astes mēģināja noturēt...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:mans SAABs gurst...
a kas ar to droseljvaarstu var buut?
Re:mans SAABs gurst...
Beidzot es arī uzzinu, kā TB saucas latviski :DBārda wrote:Karstā laikā jau visādi brīnumi piemetās, galvenais, lai nebūtu TB(droseļvārsts) tā jokdare! Manam 9-5 arī šodien atkal kāds aiz astes mēģināja noturēt...
Bet kāpēc "galvenais", lai pie vainas nebūtu TB? Tīri cenas dēļ? Man arī siltā laikā jokus taisa. Bet ne vienmēr. Nav īsti skaidrs, kā lai nodiagnosticē :dry:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:mans SAABs gurst...
Tev viņa nemaz nav (elektroniskajā izpratnē)Lauriits wrote:a kas ar to droseljvaarstu var buut?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:mans SAABs gurst...
nu taa, biju uz diagnostiku un izraadijaas, ka gjenerators kkur iet uz iiso un sleedz kompi aaraa, tgd tiks remonteets gjeneretors un cereeshu,ka taa būs taa iistaa vaina! B)
Re:mans SAABs gurst...
Sveicināti cienītie 9000 īpašnieki un pārējie spečuki. Radusies problēma ar 9000 bez turbo, tātad, braucot sākusi raustīties jauda, it sevišķi kad motors uzsilis. Apgriezieni stāv normāli, arī tukšgaitā viss ok, uzgāzējot arī viss ok. Vnk tad kad vajag braucot mazliet iespiest pedāli šis sāk raustīties un tā negribīgi aiziet. Vakar tie simptomi bija mazāk jūtami, bet šodien jau vairāk. Tā kā līdz Rīgai uz diagnostiku grūti aizbraukt, prasu padomu Jums. Sveces (mainītas pirms gada)? Gaisa filtrs (mainīts pirms gada)? DI bloks?
Re:mans SAABs gurst...
Sāktu ar sūkni un DI... :dry:berzaine wrote:Sveicināti cienītie 9000 īpašnieki un pārējie spečuki. Radusies problēma ar 9000 bez turbo, tātad, braucot sākusi raustīties jauda, it sevišķi kad motors uzsilis. Apgriezieni stāv normāli, arī tukšgaitā viss ok, uzgāzējot arī viss ok. Vnk tad kad vajag braucot mazliet iespiest pedāli šis sāk raustīties un tā negribīgi aiziet. Vakar tie simptomi bija mazāk jūtami, bet šodien jau vairāk. Tā kā līdz Rīgai uz diagnostiku grūti aizbraukt, prasu padomu Jums. Sveces (mainītas pirms gada)? Gaisa filtrs (mainīts pirms gada)? DI bloks?
Saab 900 Turbo '81
Re:mans SAABs gurst...
Pirms gada, tas ir pirms 50000km, vai kā? Mūsdienās attālumu jau sen vairs nemēra dienās:) Degvielas filtrs arī ir mainīts, kaut gan es tādu savam ne reizi nemainīju.
Re:mans SAABs gurst...
Vai tad atmosfēriskajiem dzinējiem arī bija DI? :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:mans SAABs gurst...
Dzirksteļkastes atmosfērniekiem nav, bet sveču vadus gan vajadzētu pamainīt! Tagad ārā mitrums un ja dzirkstele aiziet vadam pa ārpusi, nekāda dižā braukšana var nesanākt. Un ne vienmēr tas izpaužas kā kāda cilindra nedarbošanās. Tas būtu lētākais variants. Tad jāskata sūknis...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO