Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Pirmā postā izmaiņas, lawyer deva iedvesmu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Iepirkts donors, no kura tiks noņemtas dažas detaļas.
Pirmkārt jau turbīna, saimnieks teica, ka kādu laiku atpakaļ esot uzlikta jauna un ar šo braukts nav daudz. Nredzu pamatu neticēt, pirms jaukšanas izbraucu, viss kārtībā. Lufte nav praktiski nemaz. Protams, nav info kas bijis ar eļļām, gāšanām aukstam utt, bet to nevienai lietotai detaļai nevar zināt.
Vel tiks savākti pāris sīkumi priekš salona, stoikas starp durvīm, jo pašreizējās padilušas utt. Tā teikt, visu, kas manam bēdīgākā stāvoklī, krāmēsim pāri.
Uzliku arī resti ar turbo uzrakstu, cik zinu airiem gan tādas nenāca standartā, bet šī bija labākā stāvoklī. B) :P
Mēģināšu pārkrāmēt arī Blaupunkt navigāciju un Bosh telefonu. :laugh:
Pēdējās divas lietas gan jāpēta tuvāk, navigācija ir atslēgta un noteikti vajadzēs meklēt disku, bet galvenais, lai viņa strādā un viņa strādā.
Tāda diezgan interesanta sistēma, kkrāns ir lielajā paneļa kabatā, pie viņa nāk pults ar vadu, bagažniekā pats vadības bloks un uz loga pats uztvērējs.
Tikpat interesanti ir ar tel, intereses pēc mēģināju atdzīvināt, uz 112 pazvanīt varēja. Ilgi nevarēju atrast kur ielikt sim karti, beigās izrādījās, ka bagažniekā šitai uzpariktei ir vesels bloks un iekšā liekās lielā sim karte [čips ar visu rāmi]
Tāpat salonā ir skaļrunis un mikrafons pie šofera stoikas, var izmantot kā brīvroku sistēmu ikdienā, zvanus pāradresējot.
Bet... šodien ieliku karti, prasa PIN, ievadīju, bet neatradu ar ko apstiprināt, viss vāciski. Mēģināju izspaidīt visas pogas, pie vairuma nav reakcijas, bet pie divām, telefons izslēdzas. Ok, izdomāju kā viņu piečakarēt, ieliku sim savā tel, noņēmu iestatījumos SIM pieprasīšanu un bāžu atpakaļ blokā. Slēdzu iekšā, PIN neprasa, bet pēc pāris sec.izslēdzas. Tā arī gudrs nepaliku.
Vienīgā ideja, ka bloķēts uz kaut kādiem tīkliem? :dry: Mēģināju okarti.
Auto vilkts no vācijas, nez vai tur šitādas sistēmas nāca mazcenniekos pa lēto un bloķēti uz LMT. :laugh:
Kādam ir idejas?
Pirmkārt jau turbīna, saimnieks teica, ka kādu laiku atpakaļ esot uzlikta jauna un ar šo braukts nav daudz. Nredzu pamatu neticēt, pirms jaukšanas izbraucu, viss kārtībā. Lufte nav praktiski nemaz. Protams, nav info kas bijis ar eļļām, gāšanām aukstam utt, bet to nevienai lietotai detaļai nevar zināt.
Vel tiks savākti pāris sīkumi priekš salona, stoikas starp durvīm, jo pašreizējās padilušas utt. Tā teikt, visu, kas manam bēdīgākā stāvoklī, krāmēsim pāri.
Uzliku arī resti ar turbo uzrakstu, cik zinu airiem gan tādas nenāca standartā, bet šī bija labākā stāvoklī. B) :P
Mēģināšu pārkrāmēt arī Blaupunkt navigāciju un Bosh telefonu. :laugh:
Pēdējās divas lietas gan jāpēta tuvāk, navigācija ir atslēgta un noteikti vajadzēs meklēt disku, bet galvenais, lai viņa strādā un viņa strādā.
Tāda diezgan interesanta sistēma, kkrāns ir lielajā paneļa kabatā, pie viņa nāk pults ar vadu, bagažniekā pats vadības bloks un uz loga pats uztvērējs.
Tikpat interesanti ir ar tel, intereses pēc mēģināju atdzīvināt, uz 112 pazvanīt varēja. Ilgi nevarēju atrast kur ielikt sim karti, beigās izrādījās, ka bagažniekā šitai uzpariktei ir vesels bloks un iekšā liekās lielā sim karte [čips ar visu rāmi]
Tāpat salonā ir skaļrunis un mikrafons pie šofera stoikas, var izmantot kā brīvroku sistēmu ikdienā, zvanus pāradresējot.
Bet... šodien ieliku karti, prasa PIN, ievadīju, bet neatradu ar ko apstiprināt, viss vāciski. Mēģināju izspaidīt visas pogas, pie vairuma nav reakcijas, bet pie divām, telefons izslēdzas. Ok, izdomāju kā viņu piečakarēt, ieliku sim savā tel, noņēmu iestatījumos SIM pieprasīšanu un bāžu atpakaļ blokā. Slēdzu iekšā, PIN neprasa, bet pēc pāris sec.izslēdzas. Tā arī gudrs nepaliku.
Vienīgā ideja, ka bloķēts uz kaut kādiem tīkliem? :dry: Mēģināju okarti.
Auto vilkts no vācijas, nez vai tur šitādas sistēmas nāca mazcenniekos pa lēto un bloķēti uz LMT. :laugh:
Kādam ir idejas?
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Ideja ir: meklē manuāli;)
Vai labo pr. spārnu salaboji? Tur apakšā.
Vai labo pr. spārnu salaboji? Tur apakšā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Ar iebūvēto telefonu ir tā, ka vecie modeļi ņem tikai vecā tipa SIM čipus pretī, pamēģini kkādas zelta zives vecās un citus tamlīdzīgus, vajadzētu iet, man būmeram arī tas pats prikols- gan vecajam kuram bija telefons un šitam jaunajam arī neiet piem bifri, utt jaunās paaudzes SIMi.. :)Nils wrote:Iepirkts donors, no kura tiks noņemtas dažas detaļas.
Pirmkārt jau turbīna, saimnieks teica, ka kādu laiku atpakaļ esot uzlikta jauna un ar šo braukts nav daudz. Nredzu pamatu neticēt, pirms jaukšanas izbraucu, viss kārtībā. Lufte nav praktiski nemaz. Protams, nav info kas bijis ar eļļām, gāšanām aukstam utt, bet to nevienai lietotai detaļai nevar zināt.
Vel tiks savākti pāris sīkumi priekš salona, stoikas starp durvīm, jo pašreizējās padilušas utt. Tā teikt, visu, kas manam bēdīgākā stāvoklī, krāmēsim pāri.
Uzliku arī resti ar turbo uzrakstu, cik zinu airiem gan tādas nenāca standartā, bet šī bija labākā stāvoklī. B) :P
Mēģināšu pārkrāmēt arī Blaupunkt navigāciju un Bosh telefonu. :laugh:
Pēdējās divas lietas gan jāpēta tuvāk, navigācija ir atslēgta un noteikti vajadzēs meklēt disku, bet galvenais, lai viņa strādā un viņa strādā.
Tāda diezgan interesanta sistēma, kkrāns ir lielajā paneļa kabatā, pie viņa nāk pults ar vadu, bagažniekā pats vadības bloks un uz loga pats uztvērējs.
Tikpat interesanti ir ar tel, intereses pēc mēģināju atdzīvināt, uz 112 pazvanīt varēja. Ilgi nevarēju atrast kur ielikt sim karti, beigās izrādījās, ka bagažniekā šitai uzpariktei ir vesels bloks un iekšā liekās lielā sim karte [čips ar visu rāmi]
Tāpat salonā ir skaļrunis un mikrafons pie šofera stoikas, var izmantot kā brīvroku sistēmu ikdienā, zvanus pāradresējot.
Bet... šodien ieliku karti, prasa PIN, ievadīju, bet neatradu ar ko apstiprināt, viss vāciski. Mēģināju izspaidīt visas pogas, pie vairuma nav reakcijas, bet pie divām, telefons izslēdzas. Ok, izdomāju kā viņu piečakarēt, ieliku sim savā tel, noņēmu iestatījumos SIM pieprasīšanu un bāžu atpakaļ blokā. Slēdzu iekšā, PIN neprasa, bet pēc pāris sec.izslēdzas. Tā arī gudrs nepaliku.
Vienīgā ideja, ka bloķēts uz kaut kādiem tīkliem? :dry: Mēģināju okarti.
Auto vilkts no vācijas, nez vai tur šitādas sistēmas nāca mazcenniekos pa lēto un bloķēti uz LMT. :laugh:
Kādam ir idejas?
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Pretī ta ņem, tur jau tā lieta, vismaz nolasīt nolasa. Bet jautājums, kāpēc slēdzas ārā?
Tā izpaužas pretī neņemšana?
p.s.Linard, kad varu pieskriet pie tevis? :)
Tā izpaužas pretī neņemšana?
p.s.Linard, kad varu pieskriet pie tevis? :)
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Nu visām simkartēm būtu jābūt savā starpā savietojamām. Protams, pilnā izmēra tu nevari ielikt mazā izmēra ligzdā.LINIS wrote: Ar iebūvēto telefonu ir tā, ka vecie modeļi ņem tikai vecā tipa SIM čipus pretī, pamēģini kkādas zelta zives vecās un citus tamlīdzīgus, vajadzētu iet, man būmeram arī tas pats prikols- gan vecajam kuram bija telefons un šitam jaunajam arī neiet piem bifri, utt jaunās paaudzes SIMi.. :)
Bet Nil, tu labi zini, ka tas telefons atbalsta GSM?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Nil, nečakarē prātu, pārdosi kkādas detaļas no donora un nopērc tak sev Zilzoba Handsfree:laugh: Priekš kam Tev tā 90-to gadu extra?:laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
varam sarunāt, ka pieskrien nākamnedēļ, svētdienā uz dienas vidu būtu ideāli.Nils wrote:Pretī ta ņem, tur jau tā lieta, vismaz nolasīt nolasa. Bet jautājums, kāpēc slēdzas ārā?
Tā izpaužas pretī neņemšana?
p.s.Linard, kad varu pieskriet pie tevis? :)
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Tur jau pazūd viss čakarēšanās kaifs un gandarījums galā. :laugh:KoreFun wrote:Nil, nečakarē prātu, pārdosi kkādas detaļas no donora un nopērc tak sev Zilzoba Handsfree:laugh: Priekš kam Tev tā 90-to gadu extra?:laugh: :laugh:
Pie kam tas tel izskatās stilīgi pie tā paneli. :)
Par GSM, neesmu drošs...
Mēģināšu nočekot modeli.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Nočekoju modeli, aparāts ar visām komponentēm izskatās šādi:
Modelis tel. CARTEL HA C G2
Sim smadzeņu bloka info:
CARTEL MC/TC 8G3.0
CEPT GSM
Pieņemu, ka GSM? :)
Modelis tel. CARTEL HA C G2
Sim smadzeņu bloka info:
CARTEL MC/TC 8G3.0
CEPT GSM
Pieņemu, ka GSM? :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Tele2 tīklā viss darbojas un brīvroku sistēma strādā. :)
Next step, jāsalabo cruise control! B)
Next step, jāsalabo cruise control! B)
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Turbīna eļļu ēd kā maizi, tik forši skatīties kā gaisā izkūp kārtējie pielietie lati. :laugh:
Ceru, ka līdz nedēļas beigām izdosies nomainīt.
Jautājums par tēmu - to, ka izpūtējs ir pilns ar eļļu var redzēt pat paskatoties uz aizmugurējo bamperi, bet kas ir ar intercooler'i? Dzirdēju, ka arī viņā pie turbīnas gala tuvošanās var saiet eļļa? Ir vēl kāda vieta, kurai būtu jāpievērš uzmanība pēc turbīnas maiņas?
Cik nopratu arī iztīrīt tur nav nemaz tik viegli, tāpēc laicīgi zinot, intercooleri varētu atstāt no donora.
p.s. cruise control strādā, vienīgi kāds, kuram ir 9k uz jaukšanu°ar mehānisko kārbu, varētu pieteikties, jo vajag stiprinājumu no sajūga pedāļā, tam dačikam lāgā nav pret ko atspiesties, jo ir pliks pedālis.
Ceru, ka līdz nedēļas beigām izdosies nomainīt.
Jautājums par tēmu - to, ka izpūtējs ir pilns ar eļļu var redzēt pat paskatoties uz aizmugurējo bamperi, bet kas ir ar intercooler'i? Dzirdēju, ka arī viņā pie turbīnas gala tuvošanās var saiet eļļa? Ir vēl kāda vieta, kurai būtu jāpievērš uzmanība pēc turbīnas maiņas?
Cik nopratu arī iztīrīt tur nav nemaz tik viegli, tāpēc laicīgi zinot, intercooleri varētu atstāt no donora.
p.s. cruise control strādā, vienīgi kāds, kuram ir 9k uz jaukšanu°ar mehānisko kārbu, varētu pieteikties, jo vajag stiprinājumu no sajūga pedāļā, tam dačikam lāgā nav pret ko atspiesties, jo ir pliks pedālis.
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Nezinu, kuru IC tu taisies likt virsū, bet pirms uzlikšanas pavisam noteikti izmazgā to ar benzīnu, šķidinātāju vai ko tamlīdzīgu, kā vismazāk žēl un uztaisi spiediena testu, vai nelaiž šis gaisu kaut kur garām :)Nils wrote:Turbīna eļļu ēd kā maizi, tik forši skatīties kā gaisā izkūp kārtējie pielietie lati. :laugh:
Ceru, ka līdz nedēļas beigām izdosies nomainīt.
Jautājums par tēmu - to, ka izpūtējs ir pilns ar eļļu var redzēt pat paskatoties uz aizmugurējo bamperi, bet kas ir ar intercooler'i? Dzirdēju, ka arī viņā pie turbīnas gala tuvošanās var saiet eļļa? Ir vēl kāda vieta, kurai būtu jāpievērš uzmanība pēc turbīnas maiņas?
Mazgā pielejot to apmēram līdz pusei ar kaut ko eļļu šķīdinošu, aizlīmē galus un sāc kratīt uz nebēdu :D Iespējams, ka procedūru vajadzēs atkārtot vēlreiz ar tīru benzīnu.
Un iesaku arī vismaz ar benzīnainu lupatu izslaucīt visas trubas, jo pašas par sevi viņas īpaši nemāk iztīrīties :)
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 9000 Aero [Italy Edition]
Lūdzu :)Nils wrote:Paldies par padomu! ;)
Es tikai vēljoprojām brīnos, kāpēc šis topiks nav attiecīgajā sadaļā? :D
900aero clubsport #8