BIO power
Re:BIO power
Na BIO toplive rabotajut toljko dvigateli prednazna4ennie dlja BIO topliva. Prostoj benzinovij dvigatelj ubjoš BIO toplivom. Možno toljko podlivatj neboljšoe količestvo BIO topliva, čtobi kondensat ne obrazovivalsja.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:BIO power
Lūdzu ņemt vērā, ka šobrīd nopērkamais E95 jau ir ar 5% bioetanola piejaukumu! Tātad, jaucot klāt Biodegvielu esam uzmanīgi ar proporcijām un nepiejaucam par daudsz! Šķiet ka SAAB motors spēj sagremot maksimums 10-15% bioetanola piejaukuma (runa ir par parasto benzīna motoru)!
Zviedru šķūnētāji gan piedāvā pārbūvēt motorus tā, lai var braukt ar BIO.
Zviedru šķūnētāji gan piedāvā pārbūvēt motorus tā, lai var braukt ar BIO.
Re:BIO power
Ja vien no tā BIOPOWER iekš LV būtu kāda jēga... :dry: :blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:BIO power
Jēga ir!Ļoti zaļa jēga!Un ja vēl attīsta vietējo ražošanu, kas mūs spētu nodrošināt ar visu to BIO štelli, mēs nebūtu atkarīgi no naftas cenas biržā un visa nauda par saražoto BIO paliktu tepat Latvijā! Varbūt pat tas ir veids kā izlīst no krīzes!lawyer wrote:Ja vien no tā BIOPOWER iekš LV būtu kāda jēga... :dry: :blush:
Bet nu BIO pagaidām tikai Brazīlijā tā pa īstam rullē, citās valstīs viņš kaut kā vēl nav aizgājis!
Re:BIO power
Ieguvums, jauda?
Spriežot par mana 9k iespējamo detonāciju motorā, man ieteica atjaukt degvielu ar Bioetanolu un pavērot reakciju.
Tas gan tikai tad, ja pēc diodes ielikšanas tiks konstatēts, ka detonācija tiešām ir.
Ņemot vērā, ka vairumā gadījumu pildu 98, vajadzības gadījumā var špricēt klāt ~10% etanolu? Uz bāku tie būtu ~6-7l
Izmaiņas, sekas?
Spriežot par mana 9k iespējamo detonāciju motorā, man ieteica atjaukt degvielu ar Bioetanolu un pavērot reakciju.
Tas gan tikai tad, ja pēc diodes ielikšanas tiks konstatēts, ka detonācija tiešām ir.
Ņemot vērā, ka vairumā gadījumu pildu 98, vajadzības gadījumā var špricēt klāt ~10% etanolu? Uz bāku tie būtu ~6-7l
Izmaiņas, sekas?
Saab 900 Turbo '81
Re:BIO power
man pateica ka SAAB dzinejs ir speigs izturet bio degvielu un neko nevajag darit! vai ta ir taisniba?
Re:BIO power
Kāds grib Tevi pielauzt pāriet uz citas markas auto.. :(Axli wrote:man pateica ka SAAB dzinejs ir speigs izturet bio degvielu un neko nevajag darit! vai ta ir taisniba?
Cik zinu parasts dzinējs (lai gan SAABam jau viss ir neparasts) nav domāts tīrai bio degvielai, ja nu vienīgi tas teicējs bija domājis biodīzeli priekš SAABa TDI motora:laugh:
Re:BIO power
Vakar kolonnā man pa priekšu brauca 9-5 tīzelis ar LV Bio dīzeļa reklāmām,- secinu, ka ir izmantojams!B)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:BIO power
Tas biodīzelis spēcīgi oda pēc ceptas eļļas. Bet jā- viņi biodīzeli ražo jau labu laiku un esot pieredze ar saabiem. Notiek tas kaut kur netālu no Jelgavas.Yukki wrote:Vakar kolonnā man pa priekšu brauca 9-5 tīzelis ar LV Bio dīzeļa reklāmām,- secinu, ka ir izmantojams!B)
Re:BIO power
EPC jums palidziba, salidziniet e85 un parasto detalus.
Ir atskiriba degv magistrales un baka, dzineja dalas the same.
Braukshana ar e85 var atskidinat sudus no degv sist.
e95 ir daudz Corrosive pret degv sistemu.
Viens zinams cilveks brauca ar 2 bakiem ar e85 un tad ar 1 parasto.
Latvija vel naw izdevigi braukt e85, diemzhel.
Man paterinsh palielinas uz 20% uz 0.61Ls\L e85 preti 0.72Ls\L benz.
!!oi, un vinjam ir mainits originalais software uz modded
un man ari :cheer:
Ir atskiriba degv magistrales un baka, dzineja dalas the same.
Braukshana ar e85 var atskidinat sudus no degv sist.
e95 ir daudz Corrosive pret degv sistemu.
Viens zinams cilveks brauca ar 2 bakiem ar e85 un tad ar 1 parasto.
Tas naw ka manual, only for info. Katrs doma ar savo galvu.I'm running with E85 now and can report again when anything happens. After 2000km with E85 all fuel lines and injectors still look good!
Latvija vel naw izdevigi braukt e85, diemzhel.
Man paterinsh palielinas uz 20% uz 0.61Ls\L e85 preti 0.72Ls\L benz.
!!oi, un vinjam ir mainits originalais software uz modded
un man ari :cheer:
e85 ready
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:BIO power
Dienesta auto ir 9-5 2.0 BioPower.chippy wrote:Kāds grib Tevi pielauzt pāriet uz citas markas auto.. :(Axli wrote:man pateica ka SAAB dzinejs ir speigs izturet bio degvielu un neko nevajag darit! vai ta ir taisniba?
Cik zinu parasts dzinējs (lai gan SAABam jau viss ir neparasts) nav domāts tīrai bio degvielai, ja nu vienīgi tas teicējs bija domājis biodīzeli priekš SAABa TDI motora:laugh:
Pats neesmu ar to Bio braukājis, bet ar identisku auto šefs bija mēģinājis. Patēriņš no ~ 11L/100km palielinās uz 15L/100km, respektīvi - degvielas cenu starpība pie mums nav tik liela (maza) kā patēriņa starpība un ir izdevīgāk braukāt ar parasto bendžu.
... OK, ir jaudas pieaugums, bet 1Ls uz 100km - padārgi par tiem ~ 10 zirgiem.;)
Re:BIO power
zaz.... Nu 10Zs ir pieticiigi teikts. Jaudas pieaugums var buut liidz 30%, bet taa visaadi citaadaak price/perfomance degvielas cenas izteiksmee, lietojot bioetanolu, nav taa labaakaa.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:BIO power
Nu, labi... cik atradu, tad ir tā;Arnijs wrote:zaz.... Nu 10Zs ir pieticiigi teikts. Jaudas pieaugums var buut liidz 30%, bet taa visaadi citaadaak price/perfomance degvielas cenas izteiksmee, lietojot bioetanolu, nav taa labaakaa.
150 bhp and 240 Nm, 0 - 100km/h -> 9.8 sec, ar bendzīnu
180 bhp and 280 Nm, 0 - 100km/h -> 8.5 sec, ar bioetanolu
Sanāk + 20% bhp, + 17% Nm. :laugh:
P.S. Pēc izjūtām man galīgi neliekas, ka tas auto līdz 100km/h ieskrienas zem 10sec.
Re:BIO power
Jēgas pagaidām nav, jo neviens autobraucējs - arī es ne - iekš LV netaisās no personīgajiem līdzekļiem subsidēt vietējos bioetanola ražotājus... ar bioetanolu patēriņš palielinās tik ļoti, ka tas kļūst ekonomiski neizdevīgi pie esošajām cenām... Liels pluss būtu, ja pašvaldības savās stāvvietās ļautu šos zaļos auto parkot par brīvu - tas noteikti motivētu daudzus apdomāt šādu alternatīvu, kā tas ir Stokholmā (pašvaldības stāvvietas par brīvu), Londonā (nav jāmaksā nodoklis par iebraukšanu centrā) un varbūt vēl kaut kur citur...elmo wrote:Jēga ir!Ļoti zaļa jēga!Un ja vēl attīsta vietējo ražošanu, kas mūs spētu nodrošināt ar visu to BIO štelli, mēs nebūtu atkarīgi no naftas cenas biržā un visa nauda par saražoto BIO paliktu tepat Latvijā! Varbūt pat tas ir veids kā izlīst no krīzes!lawyer wrote:Ja vien no tā BIOPOWER iekš LV būtu kāda jēga... :dry: :blush:
Bet nu BIO pagaidām tikai Brazīlijā tā pa īstam rullē, citās valstīs viņš kaut kā vēl nav aizgājis!
Varbūt tas būtu jāierosina mūsu pilsētas domei - atbrīvot no maksas par stāvvietu auto, kuru izmeši nepārsniedz noteiktu līmeni :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever