Page 1 of 2
BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 2:54 pm
by Axli
var but kas lietoja bio degvielu savam saabam?ka brauc? ir kadas problemas ar dzineju?
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 5:16 pm
by KoreFun
Na BIO toplive rabotajut toljko dvigateli prednazna4ennie dlja BIO topliva. Prostoj benzinovij dvigatelj ubjoš BIO toplivom. Možno toljko podlivatj neboljšoe količestvo BIO topliva, čtobi kondensat ne obrazovivalsja.
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 5:26 pm
by elmo
Lūdzu ņemt vērā, ka šobrīd nopērkamais E95 jau ir ar 5% bioetanola piejaukumu! Tātad, jaucot klāt Biodegvielu esam uzmanīgi ar proporcijām un nepiejaucam par daudsz! Šķiet ka SAAB motors spēj sagremot maksimums 10-15% bioetanola piejaukuma (runa ir par parasto benzīna motoru)!
Zviedru šķūnētāji gan piedāvā pārbūvēt motorus tā, lai var braukt ar BIO.
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 5:31 pm
by lawyer
Ja vien no tā BIOPOWER iekš LV būtu kāda jēga... :dry: :blush:
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 5:36 pm
by elmo
lawyer wrote:Ja vien no tā BIOPOWER iekš LV būtu kāda jēga... :dry: :blush:
Jēga ir!Ļoti zaļa jēga!Un ja vēl attīsta vietējo ražošanu, kas mūs spētu nodrošināt ar visu to BIO štelli, mēs nebūtu atkarīgi no naftas cenas biržā un visa nauda par saražoto BIO paliktu tepat Latvijā! Varbūt pat tas ir veids kā izlīst no krīzes!
Bet nu BIO pagaidām tikai Brazīlijā tā pa īstam rullē, citās valstīs viņš kaut kā vēl nav aizgājis!
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 5:36 pm
by Nils
Ieguvums, jauda?
Spriežot par mana 9k iespējamo detonāciju motorā, man ieteica atjaukt degvielu ar Bioetanolu un pavērot reakciju.
Tas gan tikai tad, ja pēc diodes ielikšanas tiks konstatēts, ka detonācija tiešām ir.
Ņemot vērā, ka vairumā gadījumu pildu 98, vajadzības gadījumā var špricēt klāt ~10% etanolu? Uz bāku tie būtu ~6-7l
Izmaiņas, sekas?
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 5:46 pm
by Axli
man pateica ka SAAB dzinejs ir speigs izturet bio degvielu un neko nevajag darit! vai ta ir taisniba?
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 5:51 pm
by chippy
Axli wrote:man pateica ka SAAB dzinejs ir speigs izturet bio degvielu un neko nevajag darit! vai ta ir taisniba?
Kāds grib Tevi pielauzt pāriet uz citas markas auto.. :(
Cik zinu parasts dzinējs (lai gan SAABam jau viss ir neparasts) nav domāts tīrai bio degvielai, ja nu vienīgi tas teicējs bija domājis biodīzeli priekš SAABa TDI motora:laugh:
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 6:20 pm
by Yukki
Vakar kolonnā man pa priekšu brauca 9-5 tīzelis ar LV Bio dīzeļa reklāmām,- secinu, ka ir izmantojams!B)
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 7:30 pm
by alnislacis
Yukki wrote:Vakar kolonnā man pa priekšu brauca 9-5 tīzelis ar LV Bio dīzeļa reklāmām,- secinu, ka ir izmantojams!B)
Tas biodīzelis spēcīgi oda pēc ceptas eļļas. Bet jā- viņi biodīzeli ražo jau labu laiku un esot pieredze ar saabiem. Notiek tas kaut kur netālu no Jelgavas.
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 10:54 pm
by urquattro
EPC jums palidziba, salidziniet e85 un parasto detalus.
Ir atskiriba degv magistrales un baka, dzineja dalas the same.
Braukshana ar e85 var atskidinat sudus no degv sist.
e95 ir daudz Corrosive pret degv sistemu.
Viens zinams cilveks brauca ar 2 bakiem ar e85 un tad ar 1 parasto.
I'm running with E85 now and can report again when anything happens. After 2000km with E85 all fuel lines and injectors still look good!
Tas naw ka manual, only for info. Katrs doma ar savo galvu.
Latvija vel naw izdevigi braukt e85, diemzhel.
Man paterinsh palielinas uz 20% uz 0.61Ls\L e85 preti 0.72Ls\L benz.
!!oi, un vinjam ir
mainits originalais software uz modded
un man ari :cheer:
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 11:17 pm
by zaz
chippy wrote:
Axli wrote:man pateica ka SAAB dzinejs ir speigs izturet bio degvielu un neko nevajag darit! vai ta ir taisniba?
Kāds grib Tevi pielauzt pāriet uz citas markas auto.. :(
Cik zinu parasts dzinējs (lai gan SAABam jau viss ir neparasts) nav domāts tīrai bio degvielai, ja nu vienīgi tas teicējs bija domājis biodīzeli priekš SAABa TDI motora:laugh:
Dienesta auto ir 9-5 2.0 BioPower.
Pats neesmu ar to Bio braukājis, bet ar identisku auto šefs bija mēģinājis. Patēriņš no ~ 11L/100km palielinās uz 15L/100km, respektīvi - degvielas cenu starpība pie mums nav tik liela (maza) kā patēriņa starpība un ir izdevīgāk braukāt ar parasto bendžu.
... OK, ir jaudas pieaugums, bet 1Ls uz 100km - padārgi par tiem ~ 10 zirgiem.;)
Re:BIO power
Posted: Mon Jan 18, 2010 11:34 pm
by Arnijs
zaz.... Nu 10Zs ir pieticiigi teikts. Jaudas pieaugums var buut liidz 30%, bet taa visaadi citaadaak price/perfomance degvielas cenas izteiksmee, lietojot bioetanolu, nav taa labaakaa.
Re:BIO power
Posted: Tue Jan 19, 2010 10:23 am
by zaz
Arnijs wrote:zaz.... Nu 10Zs ir pieticiigi teikts. Jaudas pieaugums var buut liidz 30%, bet taa visaadi citaadaak price/perfomance degvielas cenas izteiksmee, lietojot bioetanolu, nav taa labaakaa.
Nu, labi... cik atradu, tad ir tā;
150 bhp and 240 Nm, 0 - 100km/h -> 9.8 sec, ar bendzīnu
180 bhp and 280 Nm, 0 - 100km/h -> 8.5 sec, ar bioetanolu
Sanāk + 20% bhp, + 17% Nm. :laugh:
P.S. Pēc izjūtām man galīgi neliekas, ka tas auto līdz 100km/h ieskrienas zem 10sec.
Re:BIO power
Posted: Tue Jan 19, 2010 10:38 am
by lawyer
elmo wrote:
lawyer wrote:Ja vien no tā BIOPOWER iekš LV būtu kāda jēga... :dry: :blush:
Jēga ir!Ļoti zaļa jēga!Un ja vēl attīsta vietējo ražošanu, kas mūs spētu nodrošināt ar visu to BIO štelli, mēs nebūtu atkarīgi no naftas cenas biržā un visa nauda par saražoto BIO paliktu tepat Latvijā! Varbūt pat tas ir veids kā izlīst no krīzes!
Bet nu BIO pagaidām tikai Brazīlijā tā pa īstam rullē, citās valstīs viņš kaut kā vēl nav aizgājis!
Jēgas pagaidām nav, jo neviens autobraucējs - arī es ne - iekš LV netaisās no personīgajiem līdzekļiem subsidēt vietējos bioetanola ražotājus... ar bioetanolu patēriņš palielinās tik ļoti, ka tas kļūst ekonomiski neizdevīgi pie esošajām cenām... Liels pluss būtu, ja pašvaldības savās stāvvietās ļautu šos zaļos auto parkot par brīvu - tas noteikti motivētu daudzus apdomāt šādu alternatīvu, kā tas ir Stokholmā (pašvaldības stāvvietas par brīvu), Londonā (nav jāmaksā nodoklis par iebraukšanu centrā) un varbūt vēl kaut kur citur...
Varbūt tas būtu jāierosina mūsu pilsētas domei - atbrīvot no maksas par stāvvietu auto, kuru izmeši nepārsniedz noteiktu līmeni :huh: