Help!!!!!! TCS CTRL
Help!!!!!! TCS CTRL
Sveiciens zinošajiem!
Manam 9k 92 2,3t automāts radusies šaize- ja braucot straujāk nospiež gāzes pedāli liekas ka to kaut kas spiež atpakaļ un iedegas lampiņa TCS CTRL, atlaižot pedāli motora apgriezieni nokrīt uz 500 apgr/min un pēc tam noslāpst. Pielažot viss ok līdz nākamam straujākam uzrāvienam.
Varbūt kāds zin kas par vainu un kā to novērst.
p.s TCS nav atslēdzamais un līdz šim strādā ( pārbaudīts uz smiltīm).
Manam 9k 92 2,3t automāts radusies šaize- ja braucot straujāk nospiež gāzes pedāli liekas ka to kaut kas spiež atpakaļ un iedegas lampiņa TCS CTRL, atlaižot pedāli motora apgriezieni nokrīt uz 500 apgr/min un pēc tam noslāpst. Pielažot viss ok līdz nākamam straujākam uzrāvienam.
Varbūt kāds zin kas par vainu un kā to novērst.
p.s TCS nav atslēdzamais un līdz šim strādā ( pārbaudīts uz smiltīm).
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:TCS CTRL
diskusijās jau ir bijis - kautk as ar gaisa ieplūdes sistēmu - nu nošļukušas vai sadrupušas gumijas trubiņas līdz krietni smagākām un dārgākām bleķa detaļām.
Jebkurā gadījumā - nepatīkama diagnoze :(
Jebkurā gadījumā - nepatīkama diagnoze :(
Re:TCS CTRL
Varbūt varētu ko konkrētāku, jo topikos neatradu ( vai arī nemāku atrast).:(
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:TCS CTRL
kad man tas TCS sāka gļukot, pie vainas bija ieplūdes vārsts (pārpadsmit Ls), kad pēc kāda laika "cietais pedālis" atkārtojās, nomainīju Trottle body (nekā nevaru iemācīties pareizu nosaukumu), bet trešajā reizē - šauras gumijas trubiņas bija sadrupušas no vecuma. Tā visa sistēma atrodas zem haubes virspusē starp sarkano bloku un priekšējo stiklu. Trubiņas var pārbaudīt pats, bet tos vārstus un bleķa ķermeni gan pārbaudīja un mainīja servisā.
Tā kā, ja uz aci nekur nekas nav saskatāms vai sataustāms, visdrôšāk būtu braukt uz servisu. Vienlīdz labi ar to tiks galā gan Alfa motors, gan Vikingi.. Alfā man atrada lietotu detaļu, tā kā tur remontēt bija izdevīgāk.
Tā kā, ja uz aci nekur nekas nav saskatāms vai sataustāms, visdrôšāk būtu braukt uz servisu. Vienlīdz labi ar to tiks galā gan Alfa motors, gan Vikingi.. Alfā man atrada lietotu detaļu, tā kā tur remontēt bija izdevīgāk.
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
es vienkārši esmu šokā jau kuro reizi - pieprasu Zintas avatarā ierakstīt, ka viņa ir Experts, Tehniskais B) ! Es nekad neatceros, ko man servisos auto sadara, bet Zinta atceras visus nosaukumus un detaļu atrašanos motortelpā! Respect!:kiss:
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
Cool babe! :silly:
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
Paldies par padomu. Šodien bija laiks kārtīgi apskatīt gaisa pievadus un viena no trubiņām bija jau pārakmeņojusies. Nomainīju un viss aizgāja.
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
Nezinītei medālis un visa cieņa!
Labais!
:woohoo:
Labais!
:woohoo:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
Prieks, ka kādam līdzēja :)
man vienubrīd bija doma samainīt visas novecojušās gumijas,lai nebūtu pārsteigumu uz ceļa, bet neviens serviss man neieteica (vai varbūt negribēja) to darīt - pārāk daudz viņu..
man vienubrīd bija doma samainīt visas novecojušās gumijas,lai nebūtu pārsteigumu uz ceļa, bet neviens serviss man neieteica (vai varbūt negribēja) to darīt - pārāk daudz viņu..
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
Nezinite 9000 wrote:Prieks, ka kādam līdzēja :)
man vienubrīd bija doma samainīt visas novecojušās gumijas,lai nebūtu pārsteigumu uz ceļa, bet neviens serviss man neieteica (vai varbūt negribēja) to darīt - pārāk daudz viņu..
Parak daudz servisu,vai parak daudz trubinu???:) :) :) :)
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
Man ir probleemas strauji paatrinoties(gaazi griidaa). diivaini, bet ar otro aatrumu viss ir ok , bet kas iemet 3ajaa ,tad gaazi griidaa iemetot mashiinu kaartiigi nokrata.Citreiz braucot aiz fuures un dzenot ar piekto , vairaak iespiezhu gaazi un arii nokrata. kaut kur citos topikos lasiiju, ka pirmais, kas ir jaaskataas ir trubinja, kas pienaak wastegate vaarstam turbiinai.paskatiijos un vinja pie hamuta bija caura. nomainiiju, bet viss pa vecam. vai ir vainiigs tas vaarsts, vai arii taas daudzaas trubinjas virs inzhektora?:huh:
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
tev spiediens turbo rādās arī pa lielu kad spied grīda??
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
:D +1Zinitis wrote:Nezinite 9000 wrote:Prieks, ka kādam līdzēja :)
man vienubrīd bija doma samainīt visas novecojušās gumijas,lai nebūtu pārsteigumu uz ceļa, bet neviens serviss man neieteica (vai varbūt negribēja) to darīt - pārāk daudz viņu..
Parak daudz servisu,vai parak daudz trubinu???:) :) :) :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
man ir LPT versija, bez turbo datcjika panelii.
Re:Help!!!!!! TCS CTRL
Simptomi līdzīgi pārspiedienam.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible