Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Ja kāds var ,palīdziet lūdzu ar padomu.
Tieši 2 nedēļas atpakaļ,braucot no laukiem,sāka raustīties,krist motora apgriezieni,pie tam iedegās paziņojums,ka jāpārbauda dzinējs.Nospiežot gāzes pedāli,tas sāka slāpt vēl vairāk.Beigu beigās tas arī notika.Uz to brīdi bākā bija ap 20L benzīna.
Ar čoma palīdzību nogādāju to uz Gross autoservisu,kurā man nākamās dienas laikā par 15Ls uzlādēja akumulātoru,pateica,ka viss kārtībā un palaida ganos.:SNobrīnījos tikai ,kā viņi to pielaida.
Tagad pēc 2 nedēļu laimīgas braukāšanas atkal tā pati problēma.
Benzīns ir,ar aķi arī viss kārtībā,tikai motors negrib riktīgi lekt un slāpst nost.
Tieši 2 nedēļas atpakaļ,braucot no laukiem,sāka raustīties,krist motora apgriezieni,pie tam iedegās paziņojums,ka jāpārbauda dzinējs.Nospiežot gāzes pedāli,tas sāka slāpt vēl vairāk.Beigu beigās tas arī notika.Uz to brīdi bākā bija ap 20L benzīna.
Ar čoma palīdzību nogādāju to uz Gross autoservisu,kurā man nākamās dienas laikā par 15Ls uzlādēja akumulātoru,pateica,ka viss kārtībā un palaida ganos.:SNobrīnījos tikai ,kā viņi to pielaida.
Tagad pēc 2 nedēļu laimīgas braukāšanas atkal tā pati problēma.
Benzīns ir,ar aķi arī viss kārtībā,tikai motors negrib riktīgi lekt un slāpst nost.
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Visticamaakais, ka skaties vien jauna suuknja virzienaa.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Liels paldies,jāsāk krāt naudiņu.Bet vai lietotu ir jēga likt .
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Nu - no saakuma tieshaam jaapaarliecinaas, vai tas ir suuknis. Ja jaunu, tad tikai WALBRO, jo Scantech iet ~ gadu, savukaart WALBRO Latvijaa dabuut ir problemaatiski un vinjsh vareetu maksaat Ls 70-80.Agdams wrote:Liels paldies,jāsāk krāt naudiņu.Bet vai lietotu ir jēga likt .
Lietots - ir jau laimes speele, bet par ~25Ls var arii riskeet, jo nomainja nav iipashi sarezgiita
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Toč tik maz tas Scantech iet? :( Manējais kad nomira, tieši Scantechu uz ātru roku iebāzu vietā. Toreiz baigi daudz neinteresējos, kurš tur labāks, tādu nosaukumu "Scantech" vispār pirmo reizi dzirdēju (jo sūknis bija mana pirmā nomirusī detaļa Saabam). Tagad ar to sūkni kādi 10k nobraukti, jāsāk satraukties, ka nepalieku uz ceļu nākamā gada vidū.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Domaaju, ka nobraukuma zinjaa tie vareetu buut kaadi ~50tk... katraa zinjaa stipri mazaak, nekaa iet Walbro.edijs wrote:Toč tik maz tas Scantech iet? :( Manējais kad nomira, tieši Scantechu uz ātru roku iebāzu vietā. Toreiz baigi daudz neinteresējos, kurš tur labāks, tādu nosaukumu "Scantech" vispār pirmo reizi dzirdēju (jo sūknis bija mana pirmā nomirusī detaļa Saabam). Tagad ar to sūkni kādi 10k nobraukti, jāsāk satraukties, ka nepalieku uz ceļu nākamā gada vidū.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
A kas tur pa problēmām ar Walbro? Es arī atlieku sūknim, kad tas beidzot saņemsies un mirs, nevis reizi 2 mēnešos pačakarēs. Ape/ grossauto vajadzētu būt.Arnijs wrote:Domaaju, ka nobraukuma zinjaa tie vareetu buut kaadi ~50tk... katraa zinjaa stipri mazaak, nekaa iet Walbro.edijs wrote:Toč tik maz tas Scantech iet? :( Manējais kad nomira, tieši Scantechu uz ātru roku iebāzu vietā. Toreiz baigi daudz neinteresējos, kurš tur labāks, tādu nosaukumu "Scantech" vispār pirmo reizi dzirdēju (jo sūknis bija mana pirmā nomirusī detaļa Saabam). Tagad ar to sūkni kādi 10k nobraukti, jāsāk satraukties, ka nepalieku uz ceļu nākamā gada vidū.
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Ā, nu 50k jau nav tik traki. Man tas ir divi gadi pavisam noteikti, drīzāk pat trīs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Sveiki!
Atkal par to pašu degvielas sūkni-kaut kā ar dievpalīgu dabūju viņu nost,pieliku pa taisno pie akumulatora-griež.Ja tas ir samaitājies vai tad tam vispār bija jādarbojas vai arī viņam jādod laukā kāds noteikts spiediens?
Jau iepriekš tencinu par padomu.
Atkal par to pašu degvielas sūkni-kaut kā ar dievpalīgu dabūju viņu nost,pieliku pa taisno pie akumulatora-griež.Ja tas ir samaitājies vai tad tam vispār bija jādarbojas vai arī viņam jādod laukā kāds noteikts spiediens?
Jau iepriekš tencinu par padomu.
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Klau, bet tev tacu bij automatiska karaba un mineji, ka problema ir ar P un iespejams ka kaut kadu sledzi. Man automati nav bijusi.
;)
;)
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Arnij, vienreiz es tev agri no rita zvaniju ar lidzigu problemu, teici ka problema ar "trotilu bodiju", ari man toreiz iedegas "check engine" un masinu nevareja vairs pielaist. Pagaidiju paris minutes un masinu iedrabinaju, bet Vikingi nonema kludu. Sads joks atkartojas vel divas reizes, bet tad neizleca "check engine", jau kadu pusgadu nekadi joki no SAABina puses nav noveroti, lai gan esmu iztirijis droselvarstu 2x (www.thesaabsite.com saka ka ta varetu but problema slapsanai).
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
sūknis, kad iet uz galu, atsaka šad un tad - t.i., braucot raustās vai noslāpst (sūknis stājas vai apstājas pavisam) vai arī vienkārši nevari iedarbināt, lai arī pirms pāris minūtēm viss rūca un notikās. Motoriņā zūd kontakts konkrētā rotora pozīcijā pret sukām. Šādam gadījumam noder koka pagale, ar ko uzsist pa bāku no apakšas vai bagāžnieka grīdu no augšas.
Un WALBRO - NeWalbro. Man, tieši Scantech sagādāts sūknis (Scantech kastītē) izrādījās tas pats WALBRO. Man liekas, ka Scantech paši sūkni neražo, bet ņem WALBRO. Varbūt viss mainās laikā, viena partija WALBRO, cita atkal kaut kur Ķīnā pasūtīta ģenēriska sūkņa ar Scantech uzlīmi variantā.
Pirku AutoGros pirms gadiem 3.
Un WALBRO - NeWalbro. Man, tieši Scantech sagādāts sūknis (Scantech kastītē) izrādījās tas pats WALBRO. Man liekas, ka Scantech paši sūkni neražo, bet ņem WALBRO. Varbūt viss mainās laikā, viena partija WALBRO, cita atkal kaut kur Ķīnā pasūtīta ģenēriska sūkņa ar Scantech uzlīmi variantā.
Pirku AutoGros pirms gadiem 3.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Agdams: man tā pat bija - ar lielām pūlēm izravēju to sūkni ārā, lieku pie akumulatora pa taisno - grrrr, strādā, pa velti ņēmu ārā! Bet nē - ja pagroza viņu, tad var atrast pozīciju, kurā neiedarbojās. T.i. kā KurBads teica - kontakts nav tikai konkrētā pozīcijā. Pārējās ir, tāpēc griežoties lec pāri nestrādājošai vietai. Pietiek apstāties neīstajā pozīcijā un var sanākt vairs nepielaist. Un droši vien var gadīties, ka kārtīgi padauzot ar kaut ko pa bāku, rotors nedaudz pagriežās, nonāk strādājošā pozīcijā un aiziet. Otrkārt, ar vienu nestrādājošu pozīciju teorētiski varētu būt nepietiekoša sūkņa ražība - attiecīgi pie lielākas gāzēšanas kaut kas mēdz ieķerties.
Mjā, bet tas neizskaidro manu vakardienas situāciju.. (Aprakstīta 9000`o saabu jautājumu topikā.) Vai tiešām sūknis varētu tik nopietni niķoties un tad tomēr atkal aiziet. Hmm. Būs to throttli jāizjauc un jāpaskatās.
Mjā, bet tas neizskaidro manu vakardienas situāciju.. (Aprakstīta 9000`o saabu jautājumu topikā.) Vai tiešām sūknis varētu tik nopietni niķoties un tad tomēr atkal aiziet. Hmm. Būs to throttli jāizjauc un jāpaskatās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Pareizi teici... Pirms gadiem 3. Tad tieshaam veel naaca WALBRO, bet nu - Scantech atrada leetaaku (un suudiigaaku) galu un WALBRO no iepakojumiem pazuda.KurBads wrote: Un WALBRO - NeWalbro. Man, tieši Scantech sagādāts sūknis (Scantech kastītē) izrādījās tas pats WALBRO. Man liekas, ka Scantech paši sūkni neražo, bet ņem WALBRO. Varbūt viss mainās laikā, viena partija WALBRO, cita atkal kaut kur Ķīnā pasūtīta ģenēriska sūkņa ar Scantech uzlīmi variantā.
Pirku AutoGros pirms gadiem 3.
Tiesa gan - Scantech esot mainiijushies iipashnieki un jaunie gribot atguut labu detalju tirgotaaju slavu. Cereesim uz labaam paarmainjaam, bet tas gan laikam tikai sagaidaams, kad atbriivosies vecie kraajumi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīn
ScanTech tagad ir iepludināts kaut kādā lielā autoindustrijs "spēlētājā".
Arnijs wrote:Pareizi teici... Pirms gadiem 3. Tad tieshaam veel naaca WALBRO, bet nu - Scantech atrada leetaaku (un suudiigaaku) galu un WALBRO no iepakojumiem pazuda.KurBads wrote: Un WALBRO - NeWalbro. Man, tieši Scantech sagādāts sūknis (Scantech kastītē) izrādījās tas pats WALBRO. Man liekas, ka Scantech paši sūkni neražo, bet ņem WALBRO. Varbūt viss mainās laikā, viena partija WALBRO, cita atkal kaut kur Ķīnā pasūtīta ģenēriska sūkņa ar Scantech uzlīmi variantā.
Pirku AutoGros pirms gadiem 3.
Tiesa gan - Scantech esot mainiijushies iipashnieki un jaunie gribot atguut labu detalju tirgotaaju slavu. Cereesim uz labaam paarmainjaam, bet tas gan laikam tikai sagaidaams, kad atbriivosies vecie kraajumi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7