• Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.
Page 1 of 2

Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Sun Nov 29, 2009 6:27 pm
by Agdams
Ja kāds var ,palīdziet lūdzu ar padomu.:(
Tieši 2 nedēļas atpakaļ,braucot no laukiem,sāka raustīties,krist motora apgriezieni,pie tam iedegās paziņojums,ka jāpārbauda dzinējs.Nospiežot gāzes pedāli,tas sāka slāpt vēl vairāk.Beigu beigās tas arī notika.Uz to brīdi bākā bija ap 20L benzīna.
Ar čoma palīdzību nogādāju to uz Gross autoservisu,kurā man nākamās dienas laikā par 15Ls uzlādēja akumulātoru,pateica,ka viss kārtībā un palaida ganos.:SNobrīnījos tikai ,kā viņi to pielaida.
Tagad pēc 2 nedēļu laimīgas braukāšanas atkal tā pati problēma.
Benzīns ir,ar aķi arī viss kārtībā,tikai motors negrib riktīgi lekt un slāpst nost.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Sun Nov 29, 2009 6:35 pm
by Arnijs
Visticamaakais, ka skaties vien jauna suuknja virzienaa.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Sun Nov 29, 2009 6:43 pm
by Agdams
Liels paldies,jāsāk krāt naudiņu.Bet vai lietotu ir jēga likt .

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Sun Nov 29, 2009 7:05 pm
by Arnijs
Agdams wrote:Liels paldies,jāsāk krāt naudiņu.Bet vai lietotu ir jēga likt .
Nu - no saakuma tieshaam jaapaarliecinaas, vai tas ir suuknis. Ja jaunu, tad tikai WALBRO, jo Scantech iet ~ gadu, savukaart WALBRO Latvijaa dabuut ir problemaatiski un vinjsh vareetu maksaat Ls 70-80.
Lietots - ir jau laimes speele, bet par ~25Ls var arii riskeet, jo nomainja nav iipashi sarezgiita

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Mon Nov 30, 2009 1:52 am
by edijs
Toč tik maz tas Scantech iet? :( Manējais kad nomira, tieši Scantechu uz ātru roku iebāzu vietā. Toreiz baigi daudz neinteresējos, kurš tur labāks, tādu nosaukumu "Scantech" vispār pirmo reizi dzirdēju (jo sūknis bija mana pirmā nomirusī detaļa Saabam). Tagad ar to sūkni kādi 10k nobraukti, jāsāk satraukties, ka nepalieku uz ceļu nākamā gada vidū.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Mon Nov 30, 2009 8:18 am
by Arnijs
edijs wrote:Toč tik maz tas Scantech iet? :( Manējais kad nomira, tieši Scantechu uz ātru roku iebāzu vietā. Toreiz baigi daudz neinteresējos, kurš tur labāks, tādu nosaukumu "Scantech" vispār pirmo reizi dzirdēju (jo sūknis bija mana pirmā nomirusī detaļa Saabam). Tagad ar to sūkni kādi 10k nobraukti, jāsāk satraukties, ka nepalieku uz ceļu nākamā gada vidū.
Domaaju, ka nobraukuma zinjaa tie vareetu buut kaadi ~50tk... katraa zinjaa stipri mazaak, nekaa iet Walbro.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Mon Nov 30, 2009 11:13 am
by alnislacis
Arnijs wrote:
edijs wrote:Toč tik maz tas Scantech iet? :( Manējais kad nomira, tieši Scantechu uz ātru roku iebāzu vietā. Toreiz baigi daudz neinteresējos, kurš tur labāks, tādu nosaukumu "Scantech" vispār pirmo reizi dzirdēju (jo sūknis bija mana pirmā nomirusī detaļa Saabam). Tagad ar to sūkni kādi 10k nobraukti, jāsāk satraukties, ka nepalieku uz ceļu nākamā gada vidū.
Domaaju, ka nobraukuma zinjaa tie vareetu buut kaadi ~50tk... katraa zinjaa stipri mazaak, nekaa iet Walbro.
A kas tur pa problēmām ar Walbro? Es arī atlieku sūknim, kad tas beidzot saņemsies un mirs, nevis reizi 2 mēnešos pačakarēs. Ape/ grossauto vajadzētu būt.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Mon Nov 30, 2009 4:45 pm
by edijs
Ā, nu 50k jau nav tik traki. Man tas ir divi gadi pavisam noteikti, drīzāk pat trīs.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Tue Dec 01, 2009 3:07 pm
by Agdams
Sveiki!
Atkal par to pašu degvielas sūkni-kaut kā ar dievpalīgu dabūju viņu nost,pieliku pa taisno pie akumulatora-griež.Ja tas ir samaitājies vai tad tam vispār bija jādarbojas vai arī viņam jādod laukā kāds noteikts spiediens?
Jau iepriekš tencinu par padomu.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Tue Dec 01, 2009 3:18 pm
by ZingZeng
Klau, bet tev tacu bij automatiska karaba un mineji, ka problema ir ar P un iespejams ka kaut kadu sledzi. Man automati nav bijusi.
;)

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Tue Dec 01, 2009 3:32 pm
by ZingZeng
Arnij, vienreiz es tev agri no rita zvaniju ar lidzigu problemu, teici ka problema ar "trotilu bodiju", ari man toreiz iedegas "check engine" un masinu nevareja vairs pielaist. Pagaidiju paris minutes un masinu iedrabinaju, bet Vikingi nonema kludu. Sads joks atkartojas vel divas reizes, bet tad neizleca "check engine", jau kadu pusgadu nekadi joki no SAABina puses nav noveroti, lai gan esmu iztirijis droselvarstu 2x (www.thesaabsite.com saka ka ta varetu but problema slapsanai).

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Tue Dec 01, 2009 3:32 pm
by KurBads
sūknis, kad iet uz galu, atsaka šad un tad - t.i., braucot raustās vai noslāpst (sūknis stājas vai apstājas pavisam) vai arī vienkārši nevari iedarbināt, lai arī pirms pāris minūtēm viss rūca un notikās. Motoriņā zūd kontakts konkrētā rotora pozīcijā pret sukām. Šādam gadījumam noder koka pagale, ar ko uzsist pa bāku no apakšas vai bagāžnieka grīdu no augšas.

Un WALBRO - NeWalbro. Man, tieši Scantech sagādāts sūknis (Scantech kastītē) izrādījās tas pats WALBRO. Man liekas, ka Scantech paši sūkni neražo, bet ņem WALBRO. Varbūt viss mainās laikā, viena partija WALBRO, cita atkal kaut kur Ķīnā pasūtīta ģenēriska sūkņa ar Scantech uzlīmi variantā.
Pirku AutoGros pirms gadiem 3.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Tue Dec 01, 2009 5:30 pm
by edijs
Agdams: man tā pat bija - ar lielām pūlēm izravēju to sūkni ārā, lieku pie akumulatora pa taisno - grrrr, strādā, pa velti ņēmu ārā! Bet nē - ja pagroza viņu, tad var atrast pozīciju, kurā neiedarbojās. T.i. kā KurBads teica - kontakts nav tikai konkrētā pozīcijā. Pārējās ir, tāpēc griežoties lec pāri nestrādājošai vietai. Pietiek apstāties neīstajā pozīcijā un var sanākt vairs nepielaist. Un droši vien var gadīties, ka kārtīgi padauzot ar kaut ko pa bāku, rotors nedaudz pagriežās, nonāk strādājošā pozīcijā un aiziet. Otrkārt, ar vienu nestrādājošu pozīciju teorētiski varētu būt nepietiekoša sūkņa ražība - attiecīgi pie lielākas gāzēšanas kaut kas mēdz ieķerties.

Mjā, bet tas neizskaidro manu vakardienas situāciju.. (Aprakstīta 9000`o saabu jautājumu topikā.) Vai tiešām sūknis varētu tik nopietni niķoties un tad tomēr atkal aiziet. Hmm. Būs to throttli jāizjauc un jāpaskatās.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīnas.

Posted: Tue Dec 01, 2009 6:34 pm
by Arnijs
KurBads wrote: Un WALBRO - NeWalbro. Man, tieši Scantech sagādāts sūknis (Scantech kastītē) izrādījās tas pats WALBRO. Man liekas, ka Scantech paši sūkni neražo, bet ņem WALBRO. Varbūt viss mainās laikā, viena partija WALBRO, cita atkal kaut kur Ķīnā pasūtīta ģenēriska sūkņa ar Scantech uzlīmi variantā.
Pirku AutoGros pirms gadiem 3.
Pareizi teici... Pirms gadiem 3. Tad tieshaam veel naaca WALBRO, bet nu - Scantech atrada leetaaku (un suudiigaaku) galu un WALBRO no iepakojumiem pazuda.
Tiesa gan - Scantech esot mainiijushies iipashnieki un jaunie gribot atguut labu detalju tirgotaaju slavu. Cereesim uz labaam paarmainjaam, bet tas gan laikam tikai sagaidaams, kad atbriivosies vecie kraajumi.

Re:Slāpst autiņš.SAAB 9000 CD,1992.gads.Bez turbīn

Posted: Tue Dec 01, 2009 7:16 pm
by KurBads
ScanTech tagad ir iepludināts kaut kādā lielā autoindustrijs "spēlētājā".
Arnijs wrote:
KurBads wrote: Un WALBRO - NeWalbro. Man, tieši Scantech sagādāts sūknis (Scantech kastītē) izrādījās tas pats WALBRO. Man liekas, ka Scantech paši sūkni neražo, bet ņem WALBRO. Varbūt viss mainās laikā, viena partija WALBRO, cita atkal kaut kur Ķīnā pasūtīta ģenēriska sūkņa ar Scantech uzlīmi variantā.
Pirku AutoGros pirms gadiem 3.
Pareizi teici... Pirms gadiem 3. Tad tieshaam veel naaca WALBRO, bet nu - Scantech atrada leetaaku (un suudiigaaku) galu un WALBRO no iepakojumiem pazuda.
Tiesa gan - Scantech esot mainiijushies iipashnieki un jaunie gribot atguut labu detalju tirgotaaju slavu. Cereesim uz labaam paarmainjaam, bet tas gan laikam tikai sagaidaams, kad atbriivosies vecie kraajumi.