Dažādi jautājumi par 900


Locked
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

defektivais wrote:Jautājums par radio antenu. Tā ir normāla parādība, ka viņa nepilda savas funkcijas? Jo cik redzēts daudzi sev ir uzlikuši citu?
Kādēļ gan lai oriģinālā antena nepildītu funkciju, ja vien ir vesela?
Abiem maniem c900 ir oriģinālās elektriskās rūpnīcas antenas un abas strādā labi.
Meklē nekontaktu vai arī problēmu radiouztvērējā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nīgrais »

alnislacis wrote: http://www.cardomain.com/ride/725994 te ir viens gm900 ar elektrisku.
To var likt pie sadaļas - smiekli caur asarām.
Zviedzu, pat vairs ne smējos!
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Nīgrais wrote:
alnislacis wrote: http://www.cardomain.com/ride/725994 te ir viens gm900 ar elektrisku.
To var likt pie sadaļas - smiekli caur asarām.
Zviedzu, pat vairs ne smējos!
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
+1 :D

-> lawyer

Kombinācija konpresors + turbīna bija uz lancia delta S4 b grupas rallija mašīnas 1986. gadā. Nestabila konstrukcija, itāļi spēja ņemt pirmās vietas tikai rallijos ar šauru un līkumotu trases konfigurāciju. Bet tas arī tāpēc, ka S4 bija vieglākā mašīna B grupā.

The S4 took full advantage of the Group B regulations, and featured a midship-mounted engine and all wheel drive for superior traction and handling. The car's 1759 cc four cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low RPM. Officially the car produced 550 horsepower (410 kW). Independent figures show the S4 could accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) on gravel in just 2.3 seconds.[citation needed] An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1759 cc put the S4 in the under 2500 cc class which allowed a min weight of 890 kg (1,962 lb). The combined super/turbocharger system was a development of the 037 engine that produced 350 hp (261 kW) with a supercharger only. This was competitive with the Audi Quattro in 1984 which also had 350 hp (261 kW), but by the 1985 season Audi's S1 was homologated with 600 hp (450 kW). Consequently, a turbo had to be added to the S4 engine design to remain competitive.

arī

http://www.carsfromitaly.net/lancia/index.html


Image

P.S. Diagrammas bilde nedaudz nestrādā, tāpēc:
http://www.carsfromitaly.net/lancia/pop ... ystem.html
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Iegāju azartā - lancia topošajai S grupai (homologācijas prasības bija uzbūvēt tikai 10 vienādus prototipus) bija sagatavojusi ECV1 un ECV2 (experimental composite vehicle) ar unikālu triflex dzinēja sistēmu. 1,8 litru twin turbo, kur tikai viena turbīna strādā zemos apgriezienos un otra, apgriezieniem palielinoties, pieslēdzas. Kā tas iespējams? DIVI! paralēli izplūdes kolektori rindas 4 cilindru motoram. Kā? Unikāls galvas dizains, kur ieplūdes un izplūdes vārsti (4 kopā) cilindrā novietoti pa diagonāli, kā rezultātā katrā galvas pusē ir pa izplūdes kolektram un turbīnai! Rocket science :woohoo:

http://www.rallybuzz.com/lancia-ecv-group-s/

http://www.carsfromitaly.net/lancia/index.html ->models->ECV1&2

Image

P.S. Galu galā visas tūninga mantiņas, lielākā daļa jaunievedumi jaunajās mašīnās - tas viss jau kādreiz ir bijis, vajag tikai parakt :)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ok, tas plastmasa elektriskais superčārdžers ir viena "ha" vērts. +Vēl čalis ir piemērs 6k apšaubāmai izlietošanai.

UN tas par to lancia delta- iespaidīgi.

1.Turbo+ supercharger- kā tur sanāk, ka superchargers dabū vel vilkt gaisu caur turbīnu, kas negriežās..

2.Tas biturbo- bloks zīmējuma augšā ir Lancias "APC"? Gan jau, ka kaut kā viņu var saprogrammēt kā tos wastegatus kurai turbīnai vērt vaļā un ciet.



Tā jau idejas nevājas. Galu galā Ferrari joprojām turpina kacināt turbo ideju itāļu auto, bet joprojām inženieri meklē labāku risinājumu tubo bedres pārvarēšanai.

After all, manuprāt šiem visiem vecajiem auto šarmu piedot tās interesantās lietas, kas tos atšķir no citiem- Saabs un Turbo, Audi un Quattro u.c. piemēri. Protams auto nav jauni un to prieks ar laiku kļūst par to bēdām. Bet tikai patisi cienot savu auto- pieņems to tādu kā viņš ir. Un nedomās kā vecā saabā ielikt v8 utt. Nevelti pret vecākām mašņā izturās ar cieņu un tās nepārvērš par tuninga projektiem. Protams, c900 vēl jānostāvās, bet pamazām tas top par modern classic.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

2. Jā,tas ir elektronisks turbīnas vadības bloks, tikai, manuprāt, tas nestrādā kā apc, jo nedomāju, ka viņam rūp detonācija - respektīvi, primitīvāka, taču uzticamāka sistēma, jo rallija mašīnai nav jāpielāgojas dažādām degvielām, tās ir pielāgotas vienai konkrētai. Kreisie divi cilindriskie veidojumi (solenoīdi) atbild par sekundārās turbīnas pieslēgšanu, bet labie divi - par abu turbīnu wastegetiem.

P.S. Turbīna kreisajā pusē ir sekundārā.
900aero clubsport #8
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by zudushais »

Nu jūs te piedrazojuši ar Lanciām topiku :ohmy:
Bet man jautājums par 900to :laugh:
Kādam nav aizķēries viens motorītis, kas tīra lukturi? Manējais nodega, bet pa to laiku kamēr darbojās tiku secinājis ka ērta štelle :) Ja nu ir kāds piedāvājams, droši PM!
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Rezumējot:

divi ceļi kā cīnīties ar turbo lag:
1. visādi papildus kompresori
2. saraksts ar lietām, ko var izdarīt ar vienu turbīnu
edmunds
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 14
Joined: Sun Aug 30, 2009 11:45 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by edmunds »

saabiem diskiem skrūvju attālums ir 4x100????????
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Gregers »

alnislacis wrote:Rezumējot:

divi ceļi kā cīnīties ar turbo lag:
1. visādi papildus kompresori
2. saraksts ar lietām, ko var izdarīt ar vienu turbīnu
Šobrīd laikam labakais risinājums ir divas turbas, viena kā Griffinam mazītiņa, bet viegla, otra kā airim liela, jaudīga, bet smaga
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

edmunds wrote:saabiem diskiem skrūvju attālums ir 4x100????????
Noup, 4x114,3 un 4x108
900aero clubsport #8
edmunds
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 14
Joined: Sun Aug 30, 2009 11:45 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by edmunds »

ziedoniz wrote:
edmunds wrote:saabiem diskiem skrūvju attālums ir 4x100????????
Noup, 4x114,3 un 4x108
paldies,žēl... :(
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by zudushais »

zudushais wrote:Nu jūs te piedrazojuši ar Lanciām topiku :ohmy:
Bet man jautājums par 900to :laugh:
Kādam nav aizķēries viens motorītis, kas tīra lukturi? Manējais nodega, bet pa to laiku kamēr darbojās tiku secinājis ka ērta štelle :) Ja nu ir kāds piedāvājams, droši PM!
Ha! Jautājums atkrīt! Nopirku tajā šrotā, kur man glabājas donors, kuru AlnisLacis jau apskrūvēja :P Kreisā puse vēl palika, ja nu kas...
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Pasaki vēl, ka tas motorīts pēc 10 gadu rūsēšanas un nekustēšanās strādā..
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by zudushais »

alnislacis wrote:Pasaki vēl, ka tas motorīts pēc 10 gadu rūsēšanas un nekustēšanās strādā..
Saku, ka strādā! To jau uzreiz uz vietas nosecināju, pieliekot pie strāvas :)
Locked