defektivais wrote:Jautājums par radio antenu. Tā ir normāla parādība, ka viņa nepilda savas funkcijas? Jo cik redzēts daudzi sev ir uzlikuši citu?
Kādēļ gan lai oriģinālā antena nepildītu funkciju, ja vien ir vesela?
Abiem maniem c900 ir oriģinālās elektriskās rūpnīcas antenas un abas strādā labi.
Meklē nekontaktu vai arī problēmu radiouztvērējā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
To var likt pie sadaļas - smiekli caur asarām.
Zviedzu, pat vairs ne smējos!
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
+1 :D
-> lawyer
Kombinācija konpresors + turbīna bija uz lancia delta S4 b grupas rallija mašīnas 1986. gadā. Nestabila konstrukcija, itāļi spēja ņemt pirmās vietas tikai rallijos ar šauru un līkumotu trases konfigurāciju. Bet tas arī tāpēc, ka S4 bija vieglākā mašīna B grupā.
The S4 took full advantage of the Group B regulations, and featured a midship-mounted engine and all wheel drive for superior traction and handling. The car's 1759 cc four cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low RPM. Officially the car produced 550 horsepower (410 kW). Independent figures show the S4 could accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) on gravel in just 2.3 seconds.[citation needed] An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1759 cc put the S4 in the under 2500 cc class which allowed a min weight of 890 kg (1,962 lb). The combined super/turbocharger system was a development of the 037 engine that produced 350 hp (261 kW) with a supercharger only. This was competitive with the Audi Quattro in 1984 which also had 350 hp (261 kW), but by the 1985 season Audi's S1 was homologated with 600 hp (450 kW). Consequently, a turbo had to be added to the S4 engine design to remain competitive.
Iegāju azartā - lancia topošajai S grupai (homologācijas prasības bija uzbūvēt tikai 10 vienādus prototipus) bija sagatavojusi ECV1 un ECV2 (experimental composite vehicle) ar unikālu triflex dzinēja sistēmu. 1,8 litru twin turbo, kur tikai viena turbīna strādā zemos apgriezienos un otra, apgriezieniem palielinoties, pieslēdzas. Kā tas iespējams? DIVI! paralēli izplūdes kolektori rindas 4 cilindru motoram. Kā? Unikāls galvas dizains, kur ieplūdes un izplūdes vārsti (4 kopā) cilindrā novietoti pa diagonāli, kā rezultātā katrā galvas pusē ir pa izplūdes kolektram un turbīnai! Rocket science :woohoo:
Ok, tas plastmasa elektriskais superčārdžers ir viena "ha" vērts. +Vēl čalis ir piemērs 6k apšaubāmai izlietošanai.
UN tas par to lancia delta- iespaidīgi.
1.Turbo+ supercharger- kā tur sanāk, ka superchargers dabū vel vilkt gaisu caur turbīnu, kas negriežās..
2.Tas biturbo- bloks zīmējuma augšā ir Lancias "APC"? Gan jau, ka kaut kā viņu var saprogrammēt kā tos wastegatus kurai turbīnai vērt vaļā un ciet.
Tā jau idejas nevājas. Galu galā Ferrari joprojām turpina kacināt turbo ideju itāļu auto, bet joprojām inženieri meklē labāku risinājumu tubo bedres pārvarēšanai.
After all, manuprāt šiem visiem vecajiem auto šarmu piedot tās interesantās lietas, kas tos atšķir no citiem- Saabs un Turbo, Audi un Quattro u.c. piemēri. Protams auto nav jauni un to prieks ar laiku kļūst par to bēdām. Bet tikai patisi cienot savu auto- pieņems to tādu kā viņš ir. Un nedomās kā vecā saabā ielikt v8 utt. Nevelti pret vecākām mašņā izturās ar cieņu un tās nepārvērš par tuninga projektiem. Protams, c900 vēl jānostāvās, bet pamazām tas top par modern classic.
2. Jā,tas ir elektronisks turbīnas vadības bloks, tikai, manuprāt, tas nestrādā kā apc, jo nedomāju, ka viņam rūp detonācija - respektīvi, primitīvāka, taču uzticamāka sistēma, jo rallija mašīnai nav jāpielāgojas dažādām degvielām, tās ir pielāgotas vienai konkrētai. Kreisie divi cilindriskie veidojumi (solenoīdi) atbild par sekundārās turbīnas pieslēgšanu, bet labie divi - par abu turbīnu wastegetiem.
Nu jūs te piedrazojuši ar Lanciām topiku :ohmy:
Bet man jautājums par 900to :laugh: Kādam nav aizķēries viens motorītis, kas tīra lukturi? Manējais nodega, bet pa to laiku kamēr darbojās tiku secinājis ka ērta štelle :) Ja nu ir kāds piedāvājams, droši PM!
zudushais wrote:Nu jūs te piedrazojuši ar Lanciām topiku :ohmy:
Bet man jautājums par 900to :laugh: Kādam nav aizķēries viens motorītis, kas tīra lukturi? Manējais nodega, bet pa to laiku kamēr darbojās tiku secinājis ka ērta štelle :) Ja nu ir kāds piedāvājams, droši PM!
Ha! Jautājums atkrīt! Nopirku tajā šrotā, kur man glabājas donors, kuru AlnisLacis jau apskrūvēja :P Kreisā puse vēl palika, ja nu kas...