Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Kārtējo reizi pienākot vēsākam laikam pazuda sajūgs:( pēc visiem secinājumiem rādas ka pie vainas galvenais darba cilindrs kas pie pedāli, jo atvienojot viņu no pedāļa un ar roku padarbinot viņš uz āru jāvelk ar spēku, bet iekšā ievelkas pats ar vakumu:blink: Galvenais ka gadu atpakaļ viņu nomainīju, pirku Vikingos jaunu...vrb ir vēl kādi citi iemesli cilindra īsajam mūžam, vrb eļļa sistēmā jāmaina, ja viņa nav mainīta 8 gadus?
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Kaut kā nesaprotami viss tas izklausās... Un - manuprāt vaina nav vis cilindrā pie pedāļa, bet drīzāk kārbā.
P.S. Šķidrums jāmaina ~ 1x divos gados, jo bremžu šķidrums ir higroskopisks un nederīgs ekspluatācijā (maināms) ir tad, kad ūdens saturs sastāda virs 3%.
P.P.S. Pie pedāļa skaitās galvenais cilindrs. Darba - pie kārbas.
P.S. Šķidrums jāmaina ~ 1x divos gados, jo bremžu šķidrums ir higroskopisks un nederīgs ekspluatācijā (maināms) ir tad, kad ūdens saturs sastāda virs 3%.
P.P.S. Pie pedāļa skaitās galvenais cilindrs. Darba - pie kārbas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Nu nezinu es jau sevi mierinu ar to kad tas ir cilindrs pie pedāļa, jo zinu kad viņam jāstrādā dviegli uz abām pusēm un vēl nezin kāpēc atskrūvējot gaisošanas nipeli pie kārbas eļļa uz pašteci tur ārā nenāk ne piliens, bet zinu kad ieprēkšējo reizi mainot to cilindru sajūgu atgaisoju tādā veidā, tas ir atskrūvēju nipeli un bez pedāļa spaidīšanas atgaisoju uz pašteci:unsure:
P.S.No sākuma sajūgs bija, bet pašvaks, bet kad pieķēramies gaisošanas nipelim tad tas pazuda vispār un nekādā rakā viņu vairs nevar uzdabūt, tā man arī bija ieprēkšējo reizi kad cilindrs nobira, bet kad nomainīju cilindru tad atgaisot ar nebija problēma.
P.S.No sākuma sajūgs bija, bet pašvaks, bet kad pieķēramies gaisošanas nipelim tad tas pazuda vispār un nekādā rakā viņu vairs nevar uzdabūt, tā man arī bija ieprēkšējo reizi kad cilindrs nobira, bet kad nomainīju cilindru tad atgaisot ar nebija problēma.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
sandruss wrote:Nu nezinu es jau sevi mierinu ar to kad tas ir cilindrs pie pedāļa, jo zinu kad viņam jāstrādā dviegli uz abām pusēm un vēl nezin kāpēc atskrūvējot gaisošanas nipeli pie kārbas eļļa uz pašteci tur ārā nenāk ne piliens, bet zinu kad ieprēkšējo reizi mainot to cilindru sajūgu atgaisoju tādā veidā, tas ir atskrūvēju nipeli un bez pedāļa spaidīšanas atgaisoju uz pašteci:unsure:
P.S.No sākuma sajūgs bija, bet pašvaks, bet kad pieķēramies gaisošanas nipelim tad tas pazuda vispār un nekādā rakā viņu vairs nevar uzdabūt, tā man arī bija ieprēkšējo reizi kad cilindrs nobira, bet kad nomainīju cilindru tad atgaisot ar nebija problēma.
Es savam 9K ar sito problemu saskaros 3 reizes gada:dry: Pirmo reizi uzliku lietotu visu cilindriti.Tas nobeidzas pec kadiem 2-3 menesiem.Pectam nomainiju manzeti un parejas mainamas gumijas.Pirku Scantech razojumu.Jo Vikingos man pateica,ka originalo remkomplektu nemaz nevarot nopirkt:S .Tas man turejas kadu pus gadu.Te nesen atkal aizgaja pa pieskari.
Simptomi ka tev.Pedalis paliek puscela un tad pats piesucas pie gridas:woohoo: Visu laiku javelk ar kaju atpakal.
Nu tagad es nomainiju to manzeti un bremzu skidrumu,jo ta manzete reali uzburbusi.Varbut no vecas ellas.Vai ari del sliktas kvalitates gumijas.To redzes pec kada laicinja.
Jauns cilinritis maxa ap 90Ls.To nevareju atlauties.Un atgaisot nereizi nevareju ar pasteci.Tas laikam ka kuram.
Es to remkomplektu pirku Maskavas iela,pie tiem veciem.Vari uzzvanit(267703303),gan jau ka prieks 9-5 ari viniem bus.Maksaja 5 Ls.
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Nu vot par to eļļu arī domāju kad tā varētu paātrināt tā cilindra beigšanos:unsure: Kā jau teicu pirku to cilindru Vikingos par kādiem 30ls, bet vot īsti neiečekoju kas tas par ražojumu jo iepakojumā viņš nebija, zinu kad Scantech šamos cep un ja tā tad tiem tas mūžs varētu būt točna diezgan īss B)
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Tad , iespējams, ka arī ir Scantech. OE maksā ap 50Ls.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
A tur vēl ir kādi varianti, vai arī tikai OE un Skantech?
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Domāju, ka nav.sandruss wrote:A tur vēl ir kādi varianti, vai arī tikai OE un Skantech?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Nu ta, varu palielities kad sajugs ir sariktets un viss notiek. Scenarijs sekojos, tika iepirkts Vikingos jauns OE cilindrs 46Ls, ka ari tika nomainita sistema visa ella un tagat sajugs ka jaunsB)Karoce nebija miers un izardiju veco cilindru, gribejas redzet kas lacitim vedera...taisniba bija 1janim, mandzetas sabriedusas un tur kur japieplust ellai tur vina nepienak un sajugs leenam zud(it seviski auksta laika,jo man ellai bija jutama udens klatbutne)a kad paravu vala nipeli tad ella kas vel tur bija izpluda vispar un jauna klat nenaca tapec ari pedalis gridaa un cuss:unsure: vot tads luk spriedums!
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
kas pie vainas nepareizs shkjidrums bija ieliets ?sandruss wrote: mandzetas sabriedusas un tur kur japieplust ellai tur vina nepienak un sajugs leenam zud!
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Driizaak jau Scantech gumija pie vainasalpins wrote:kas pie vainas nepareizs shkjidrums bija ieliets ?sandruss wrote: mandzetas sabriedusas un tur kur japieplust ellai tur vina nepienak un sajugs leenam zud!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Arnijs wrote:Driizaak jau Scantech gumija pie vainasalpins wrote:kas pie vainas nepareizs shkjidrums bija ieliets ?sandruss wrote: mandzetas sabriedusas un tur kur japieplust ellai tur vina nepienak un sajugs leenam zud!
Ceresim,ka Tev soreiz NAV taisniba:D Citadi es driz atkal dzirdesu sudzibas par sava SAAB sajugu...
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Nu to jau redz, kad pagaiso pēc kāda laika (kādiem dažiem mēnešiem). Ja nāk tumšs duļķains šķidrums, tad būs gan! Ir bijuši gadījumi...Viensjaanis wrote:Arnijs wrote:Driizaak jau Scantech gumija pie vainasalpins wrote:kas pie vainas nepareizs shkjidrums bija ieliets ?
Ceresim,ka Tev soreiz NAV taisniba:D Citadi es driz atkal dzirdesu sudzibas par sava SAAB sajugu...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5
Nu grūti saprast kas īsti bija pie vainas, galvenais izrādās kad vecais cilindrs bijis OE :unsure: ...šķidrums gan man bija kā jau Arnijs teica tumšs un gaisojot nāca ārā duļķains, tagat izdzinu visai sistēmai cauri jaunu šķidrumu.