Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5


Post Reply
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by sandruss »

Kārtējo reizi pienākot vēsākam laikam pazuda sajūgs:( pēc visiem secinājumiem rādas ka pie vainas galvenais darba cilindrs kas pie pedāli, jo atvienojot viņu no pedāļa un ar roku padarbinot viņš uz āru jāvelk ar spēku, bet iekšā ievelkas pats ar vakumu:blink: Galvenais ka gadu atpakaļ viņu nomainīju, pirku Vikingos jaunu...vrb ir vēl kādi citi iemesli cilindra īsajam mūžam, vrb eļļa sistēmā jāmaina, ja viņa nav mainīta 8 gadus?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by Arnijs »

Kaut kā nesaprotami viss tas izklausās... Un - manuprāt vaina nav vis cilindrā pie pedāļa, bet drīzāk kārbā.
P.S. Šķidrums jāmaina ~ 1x divos gados, jo bremžu šķidrums ir higroskopisks un nederīgs ekspluatācijā (maināms) ir tad, kad ūdens saturs sastāda virs 3%.
P.P.S. Pie pedāļa skaitās galvenais cilindrs. Darba - pie kārbas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by sandruss »

Nu nezinu es jau sevi mierinu ar to kad tas ir cilindrs pie pedāļa, jo zinu kad viņam jāstrādā dviegli uz abām pusēm un vēl nezin kāpēc atskrūvējot gaisošanas nipeli pie kārbas eļļa uz pašteci tur ārā nenāk ne piliens, bet zinu kad ieprēkšējo reizi mainot to cilindru sajūgu atgaisoju tādā veidā, tas ir atskrūvēju nipeli un bez pedāļa spaidīšanas atgaisoju uz pašteci:unsure:
P.S.No sākuma sajūgs bija, bet pašvaks, bet kad pieķēramies gaisošanas nipelim tad tas pazuda vispār un nekādā rakā viņu vairs nevar uzdabūt, tā man arī bija ieprēkšējo reizi kad cilindrs nobira, bet kad nomainīju cilindru tad atgaisot ar nebija problēma.
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by Viensjaanis »

sandruss wrote:Nu nezinu es jau sevi mierinu ar to kad tas ir cilindrs pie pedāļa, jo zinu kad viņam jāstrādā dviegli uz abām pusēm un vēl nezin kāpēc atskrūvējot gaisošanas nipeli pie kārbas eļļa uz pašteci tur ārā nenāk ne piliens, bet zinu kad ieprēkšējo reizi mainot to cilindru sajūgu atgaisoju tādā veidā, tas ir atskrūvēju nipeli un bez pedāļa spaidīšanas atgaisoju uz pašteci:unsure:
P.S.No sākuma sajūgs bija, bet pašvaks, bet kad pieķēramies gaisošanas nipelim tad tas pazuda vispār un nekādā rakā viņu vairs nevar uzdabūt, tā man arī bija ieprēkšējo reizi kad cilindrs nobira, bet kad nomainīju cilindru tad atgaisot ar nebija problēma.

Es savam 9K ar sito problemu saskaros 3 reizes gada:dry: Pirmo reizi uzliku lietotu visu cilindriti.Tas nobeidzas pec kadiem 2-3 menesiem.Pectam nomainiju manzeti un parejas mainamas gumijas.Pirku Scantech razojumu.Jo Vikingos man pateica,ka originalo remkomplektu nemaz nevarot nopirkt:S .Tas man turejas kadu pus gadu.Te nesen atkal aizgaja pa pieskari.
Simptomi ka tev.Pedalis paliek puscela un tad pats piesucas pie gridas:woohoo: Visu laiku javelk ar kaju atpakal.
Nu tagad es nomainiju to manzeti un bremzu skidrumu,jo ta manzete reali uzburbusi.Varbut no vecas ellas.Vai ari del sliktas kvalitates gumijas.To redzes pec kada laicinja.

Jauns cilinritis maxa ap 90Ls.To nevareju atlauties.Un atgaisot nereizi nevareju ar pasteci.Tas laikam ka kuram.
Es to remkomplektu pirku Maskavas iela,pie tiem veciem.Vari uzzvanit(267703303),gan jau ka prieks 9-5 ari viniem bus.Maksaja 5 Ls.
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by sandruss »

Nu vot par to eļļu arī domāju kad tā varētu paātrināt tā cilindra beigšanos:unsure: Kā jau teicu pirku to cilindru Vikingos par kādiem 30ls, bet vot īsti neiečekoju kas tas par ražojumu jo iepakojumā viņš nebija, zinu kad Scantech šamos cep un ja tā tad tiem tas mūžs varētu būt točna diezgan īss B)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by Arnijs »

Tad , iespējams, ka arī ir Scantech. OE maksā ap 50Ls.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by sandruss »

A tur vēl ir kādi varianti, vai arī tikai OE un Skantech?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by Arnijs »

sandruss wrote:A tur vēl ir kādi varianti, vai arī tikai OE un Skantech?
Domāju, ka nav.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by sandruss »

Nu ta, varu palielities kad sajugs ir sariktets un viss notiek. Scenarijs sekojos, tika iepirkts Vikingos jauns OE cilindrs 46Ls, ka ari tika nomainita sistema visa ella un tagat sajugs ka jaunsB)Karoce nebija miers un izardiju veco cilindru, gribejas redzet kas lacitim vedera...taisniba bija 1janim, mandzetas sabriedusas un tur kur japieplust ellai tur vina nepienak un sajugs leenam zud(it seviski auksta laika,jo man ellai bija jutama udens klatbutne)a kad paravu vala nipeli tad ella kas vel tur bija izpluda vispar un jauna klat nenaca tapec ari pedalis gridaa un cuss:unsure: vot tads luk spriedums!
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by Viensjaanis »

B)
Tad tik atliek ripinat:)
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by alpins »

sandruss wrote: mandzetas sabriedusas un tur kur japieplust ellai tur vina nepienak un sajugs leenam zud!
kas pie vainas nepareizs shkjidrums bija ieliets ?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by Arnijs »

alpins wrote:
sandruss wrote: mandzetas sabriedusas un tur kur japieplust ellai tur vina nepienak un sajugs leenam zud!
kas pie vainas nepareizs shkjidrums bija ieliets ?
Driizaak jau Scantech gumija pie vainas
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by Viensjaanis »

Arnijs wrote:
alpins wrote:
sandruss wrote: mandzetas sabriedusas un tur kur japieplust ellai tur vina nepienak un sajugs leenam zud!
kas pie vainas nepareizs shkjidrums bija ieliets ?
Driizaak jau Scantech gumija pie vainas

Ceresim,ka Tev soreiz NAV taisniba:D Citadi es driz atkal dzirdesu sudzibas par sava SAAB sajugu...
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by Arnijs »

Viensjaanis wrote:
Arnijs wrote:
alpins wrote:kas pie vainas nepareizs shkjidrums bija ieliets ?
Driizaak jau Scantech gumija pie vainas

Ceresim,ka Tev soreiz NAV taisniba:D Citadi es driz atkal dzirdesu sudzibas par sava SAAB sajugu...
Nu to jau redz, kad pagaiso pēc kāda laika (kādiem dažiem mēnešiem). Ja nāk tumšs duļķains šķidrums, tad būs gan! Ir bijuši gadījumi...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:Sajūga galvenais darba cilindrs 9-5

Post by sandruss »

Nu grūti saprast kas īsti bija pie vainas, galvenais izrādās kad vecais cilindrs bijis OE :unsure: ...šķidrums gan man bija kā jau Arnijs teica tumšs un gaisojot nāca ārā duļķains, tagat izdzinu visai sistēmai cauri jaunu šķidrumu.
Post Reply