kas jāzin pērkot SAAB


Post Reply
chirkainais
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 25, 2009 9:14 am

kas jāzin pērkot SAAB

Post by chirkainais »

Sveiki,
ir interese iegadaaties saab 9-5 unversaalu
2000 liidz 2004 gada izlaidums
benziinu vai diizeli neesmu izlemis
vairaak sliecos par automatu

varbuut vareetu luudzu dot padomus uz kaadaam detalam pieverst uzmaniibu un kaadas ir slimiibas 9-5 saabiem?

ceriibaa uz atsaucibu

Paldies
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by elmo »

chirkainais wrote:Sveiki,
ir interese iegadaaties saab 9-5 unversaalu
2000 liidz 2004 gada izlaidums
benziinu vai diizeli neesmu izlemis
vairaak sliecos par automatu

varbuut vareetu luudzu dot padomus uz kaadaam detalam pieverst uzmaniibu un kaadas ir slimiibas 9-5 saabiem?

ceriibaa uz atsaucibu

Paldies

Jāņem tikai un vienīgi 2,3 T (AERO), ieteicams pēc 2002.gada. Pirms pirkšanas obligātai (ļoti ļoti obligāti) jāaizdzen uz Vikingiem uz diagnostiku, citādi vari nopirkt nojātu mēslu, kurā būs jāiegulda daudzi tūkstoši. Ja nopirksi bez diagnostikas, tad nebļausties ka SAABS ir štruntīga mašīna, pats būsi vainīgs.
chirkainais
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 25, 2009 9:14 am

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by chirkainais »

cik izmaksaa diagnostika?

un kādas tās leilākas problēmas varētu būt ko atklāj diagnostikā?
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by Iceman »

chirkainais wrote:cik izmaksaa diagnostika?

un kādas tās leilākas problēmas varētu būt ko atklāj diagnostikā?
ķēde, turbīna, klimata kontroles darbība u.c.
BE CE DE
User avatar
Zoom
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 176
Joined: Sun Nov 09, 2008 11:16 am

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by Zoom »

Bet vai tad AERO motoriem nav īsāks mūžs? Ar 2.3 motoru 250 zirgus dabūt. Nedaudz jau ir uzforsēts. Un ar AERO jau nebrauc kā mācītājs.
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by Bārda »

http://www.saab.lv/serviss/

visa info par diagnostiku šeit!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by Gregers »

elmo wrote:
chirkainais wrote:Sveiki,
ir interese iegadaaties saab 9-5 unversaalu
2000 liidz 2004 gada izlaidums
benziinu vai diizeli neesmu izlemis
vairaak sliecos par automatu

varbuut vareetu luudzu dot padomus uz kaadaam detalam pieverst uzmaniibu un kaadas ir slimiibas 9-5 saabiem?

ceriibaa uz atsaucibu

Paldies

Jāņem tikai un vienīgi 2,3 T (AERO), ieteicams pēc 2002.gada. Pirms pirkšanas obligātai (ļoti ļoti obligāti) jāaizdzen uz Vikingiem uz diagnostiku, citādi vari nopirkt nojātu mēslu, kurā būs jāiegulda daudzi tūkstoši. Ja nopirksi bez diagnostikas, tad nebļausties ka SAABS ir štruntīga mašīna, pats būsi vainīgs.
obligati Aero? :blink:
Kādēļ pats brauc ar Griffinu?
A kā ar 2.3t ekonomiju?
chirkainais
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 25, 2009 9:14 am

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by chirkainais »

Bārda wrote:http://www.saab.lv/serviss/

visa info par diagnostiku šeit!
katru reizi pārbaudot kādu citu saab`u maksāt 27 ls negribas :(
chirkainais
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 25, 2009 9:14 am

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by chirkainais »

cik tāds 2,3 T aero standartā apēd pa rīgu rbaucot?
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by Gregers »

Zoom wrote:Bet vai tad AERO motoriem nav īsāks mūžs? Ar 2.3 motoru 250 zirgus dabūt. Nedaudz jau ir uzforsēts. Un ar AERO jau nebrauc kā mācītājs.
Tu grasies pirkt SAAB nevis vacieti vai japāni, 250 no 2.3 saab izpildijumā ir norma, par resursu jāsak domāt ja Aero ir uzčipots līdz kādiem 300, 2.3 ar 250 hp mierīgi noripinas 500-600k km, ja nežņaudzās ar eļļu kvalitati, filtriem un svecēm, ja ievēro elementāras turbo motoru prasības.
Pie normālas attieksmes pat 2.0T ar saviem laikam 230 hp miljonu var noskriet. Tiešām nevajag salīdzināt ar vacu viendienītēm, šeit ir runa par citu uzticamības pakāpi.
Bet nodzīts saabs klūst par īstu SAApi, i mean ĪSTU.
Pa dzinējiem, manas subjektīvas domas, konkrēto dzinēju īpašnieki papildinās cerams vai palabos ja ko piemirsīšu:
2.0t ne šis ne tas, bet labaks par vairumu, lieliski vadās, jo viegls.
2.0T Ātrs, viegls, bet rijīgs salīdzinot ar jaudīgākajiem 2.3 un 3.0 brāļiem.
2.3t interesants pirkums racionālam, mierīgam cilvekam, kuram svarīgakais ir uzticamība un ekonomiskums, visi 2.3 ziemā pat pie mīnus 30 uzsilst dažās minūtēs pēc iedarbināšanas, vis ekonomiskākais no saimes.
2.3T jau jautrāk, bet jāskatas kāda komplektacija, mēdz būt ļoti pliki(saab izpratnē :) dalītā klima, siltie beņķi, elektro spoguļi un stikli ir pliks)
2.3 Aero fun, fun, fun!!! :laugh:
3.0t Klusāks, vispār nav jūtama vibrācija, nav ķēdes, ziemā funkcionālāks par brāļiem 2.3 un 2.0, parasti ļoti bagāta komplektācijā, neizsmeļams resurss, ziemā bišku ilgak silst, divas Di kasetes(tas tads plakans bubulis motortelpā ar kuru var biedēt saabistus un kuru varda nedrīkst skaļi saukt lai nepiesauktu viņa nāvi :laugh: ), patēriņs šoseja 7,... ja nepārsniedz 120, augstāk līdz 8,... īpaši ārdoties un lidojot 9,...pilsēta manam jau kādu laiku 11,... 12,.... bet domāju vislaik baudot smuko V6 rūcienu būs ne mazāk par 14,15. V6 ir viskomfortablākie piekares ziņā uzreiz pēc 2.0t
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by Gregers »

chirkainais wrote:
Bārda wrote:http://www.saab.lv/serviss/

visa info par diagnostiku šeit!
katru reizi pārbaudot kādu citu saab`u maksāt 27 ls negribas :(
Uzskati, ka iesipti 27 ls tev sniegs gndarijumu ja būsi iegādājies ar kādu smuki noslēptu lielu defektu?
Es protams saprotu, ka pie jap un Ger ir pieņemts paļauties uz veiksmi un tad sūkstīties, ka esi nopircis lūzni, bet ir daudz gudrāk izmantot patiešām labā dīlera diagnostikas pakalpojumus.
Tak galīgi glups neesi un visus nevilksi, galīgos draņķus atmet un 2-3 cerīgakos aizdzen uz diagnostiku.
Starpcitu vēl nesen Vikingu darbinieks tirgoja savu Aero, ļoti laba mašīnīte, padārgi gan, bet būs to vērts!
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by Gregers »

chirkainais, ļoti atvaino, tikai lūgums. Vai vari lūdzu aizvakt savu avataru? Riebj drusku
chirkainais
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 25, 2009 9:14 am

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by chirkainais »

tad meklēšu 2,3 T un arii aero paskatiishos
protams ka mazliet saprashana par autinjiem ir, katru lamatu uz diagnostiku nevediishu.

unversals no sedana tachu daudz neatshkjiras? es nedomaju izskataa un ietilpiibaa, bet gan defektos... utt
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by Gregers »

chirkainais wrote:tad meklēšu 2,3 T un arii aero paskatiishos
protams ka mazliet saprashana par autinjiem ir, katru lamatu uz diagnostiku nevediishu.

unversals no sedana tachu daudz neatshkjiras? es nedomaju izskataa un ietilpiibaa, bet gan defektos... utt
Jebkuras markas universālim var grabēt aizm. vāks, sedanam nevar :)
Nopietni, pačeko Vikingos to darbinieka melno Aero, jo kad sievas māsa meklēja Aero to auto izskatijām un nenopirkām tikai tādēļ, ka trāpijās labs 9-3 NG. Tas melnais kā jauns!
chirkainais
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 25, 2009 9:14 am

Re:kas jāzin pērkot SAAB

Post by chirkainais »

varbūt atceries kāds cipars viņam bija?
vai varbūt kkur ss.lv stāv reklāma?
Post Reply