Zoom wrote:Bet vai tad AERO motoriem nav īsāks mūžs? Ar 2.3 motoru 250 zirgus dabūt. Nedaudz jau ir uzforsēts. Un ar AERO jau nebrauc kā mācītājs.
Tu grasies pirkt SAAB nevis vacieti vai japāni, 250 no 2.3 saab izpildijumā ir norma, par resursu jāsak domāt ja Aero ir uzčipots līdz kādiem 300, 2.3 ar 250 hp mierīgi noripinas 500-600k km, ja nežņaudzās ar eļļu kvalitati, filtriem un svecēm, ja ievēro elementāras turbo motoru prasības.
Pie normālas attieksmes pat 2.0T ar saviem laikam 230 hp miljonu var noskriet. Tiešām nevajag salīdzināt ar vacu viendienītēm, šeit ir runa par citu uzticamības pakāpi.
Bet nodzīts saabs klūst par īstu SAApi, i mean ĪSTU.
Pa dzinējiem, manas subjektīvas domas, konkrēto dzinēju īpašnieki papildinās cerams vai palabos ja ko piemirsīšu:
2.0t ne šis ne tas, bet labaks par vairumu, lieliski vadās, jo viegls.
2.0T Ātrs, viegls, bet rijīgs salīdzinot ar jaudīgākajiem 2.3 un 3.0 brāļiem.
2.3t interesants pirkums racionālam, mierīgam cilvekam, kuram svarīgakais ir uzticamība un ekonomiskums, visi 2.3 ziemā pat pie mīnus 30 uzsilst dažās minūtēs pēc iedarbināšanas, vis ekonomiskākais no saimes.
2.3T jau jautrāk, bet jāskatas kāda komplektacija, mēdz būt ļoti pliki(saab izpratnē :) dalītā klima, siltie beņķi, elektro spoguļi un stikli ir pliks)
2.3 Aero fun, fun, fun!!! :laugh:
3.0t Klusāks, vispār nav jūtama vibrācija, nav ķēdes, ziemā funkcionālāks par brāļiem 2.3 un 2.0, parasti ļoti bagāta komplektācijā, neizsmeļams resurss, ziemā bišku ilgak silst, divas Di kasetes(tas tads plakans bubulis motortelpā ar kuru var biedēt saabistus un kuru varda nedrīkst skaļi saukt lai nepiesauktu viņa nāvi :laugh: ), patēriņs šoseja 7,... ja nepārsniedz 120, augstāk līdz 8,... īpaši ārdoties un lidojot 9,...pilsēta manam jau kādu laiku 11,... 12,.... bet domāju vislaik baudot smuko V6 rūcienu būs ne mazāk par 14,15. V6 ir viskomfortablākie piekares ziņā uzreiz pēc 2.0t