Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
A man zilzobis un telefonu turu kabatā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- JustReadInstructions
- Jauniņais
- Posts: 3
- Joined: Fri Jul 24, 2020 12:05 pm
- Location: Ventspils
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labdien! Ir SAAB 9-5 2.3 turbo. 2002 gads.Eļļa zūd daudz ( ārā netek) Gadās kad iedarbina tad smird pēc plastmasas un noslāpst. Misfire un vispār nav nekas patīkams. Un gadās kad strādā normāli. Kļūdas tikai misfire. Esmu salasījies gudrības bet pats vairāk par sveču apskati un DIC maiņu nedarīšu. Pie kā vērsties Ventspilī ar šo? Padalieties lūdzu ar kontaktiem. Uz Rīgu diemžēl nevaru aizbraukt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gan jau gredzeniem beigas!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Piebalsoju Hofmakam.
Ja slāpst nost, tas nozīmē, ka eļļa tek cilindrā - sulo vārstu blīvslēgi. It sevišķi novērojams pēc nakts, vai ne?
Atkarībā, cik ilgi tā ir braukts, visticamāk, atrāvušies ir arī virzuļu gredzeni, tamdēļ eļļa tiek dedzināta.
Cēlonis vienkāršs, nefukncionējoša kartera ventilācija un ilgi eļļas maiņas intervāli.
Papildus tam, ja katalizators vēl ir savā vietā, tas ir izmetams ārā.
Kap-remonts
Ja slāpst nost, tas nozīmē, ka eļļa tek cilindrā - sulo vārstu blīvslēgi. It sevišķi novērojams pēc nakts, vai ne?
Atkarībā, cik ilgi tā ir braukts, visticamāk, atrāvušies ir arī virzuļu gredzeni, tamdēļ eļļa tiek dedzināta.
Cēlonis vienkāršs, nefukncionējoša kartera ventilācija un ilgi eļļas maiņas intervāli.
Papildus tam, ja katalizators vēl ir savā vietā, tas ir izmetams ārā.
Kap-remonts
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
- JustReadInstructions
- Jauniņais
- Posts: 3
- Joined: Fri Jul 24, 2020 12:05 pm
- Location: Ventspils
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
rzmzr wrote: ↑Mon Jul 27, 2020 6:48 pm Piebalsoju Hofmakam.
Ja slāpst nost, tas nozīmē, ka eļļa tek cilindrā - sulo vārstu blīvslēgi. It sevišķi novērojams pēc nakts, vai ne?
Atkarībā, cik ilgi tā ir braukts, visticamāk, atrāvušies ir arī virzuļu gredzeni, tamdēļ eļļa tiek dedzināta.
Cēlonis vienkāršs, nefukncionējoša kartera ventilācija un ilgi eļļas maiņas intervāli.
Papildus tam, ja katalizators vēl ir savā vietā, tas ir izmetams ārā.
Kap-remonts
Blivsēgi mainīti 3 gadi atpakaļ.Tad arī dzinējs tika atzīts par labā stāvoklī esošu.
Eļļa ar filtru mainīta regulāri, un līmenis papildināts pēc vajadzības.5 gadi GM DEXOS un tagat Mobil.
Sveces,kasetes ir ok.(Saabperformance parts no Zviedrijas atsūtītas)
Katalizators ,kartera ventilācija, gredzeni varētu būt sačakarēti, šobrīd nav kontrole. Izpūtējs prasās uz nomaiņu.
Šodien paša spēkiem apmainīts degvielas filtrs, izrādās iepriekšējais vēl no Ulmaņlaikiem. (Degviela netika pietiekami ātri līdz dzinējam un tas arī iespējams bija iepriekš minēto problēmu cēlonis) Pagaidām strādā dzinējs klusāk.
Ja kap.remonts utml. tad kamdēļ auto var funkcionēt apmēram 99 procenti laikā ideāli?
Katru dienu tiek braukts un tikai šodien no rīta simptomi atkārtojās vienu reizi.
Kļūdu sistēmā nav.
Vēl citureizi iedarbinot slēdz radio iekšā pats vai disku uzliek.
Tātad vai kāds kompetents engineer Ventspilī uz viņu varētu paskatīties? Padalieties lūdzu ar kontaktiem.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tur diezvai kāds būs,kas saprot saab elektroniku. Tikai Rīga,tikai Arteh!
Ja tiek papildināts ar eļļu,tas jau norāda uz problēmām. Ideāli,ja intervāla laikā nav jāpielej ne grama!
Ja tiek papildināts ar eļļu,tas jau norāda uz problēmām. Ideāli,ja intervāla laikā nav jāpielej ne grama!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai arī YTC, vai Vilks
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vilks negrib redzēt saabus!!!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā jau gluži nav
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautajums par 9-5 aizmugurejo riteņu sagāzumu.Vias bukses samainītas,bet riteņi tapat uz aci pat liekas šķībi.Bijuši 2 gb.Saab 9-5 un abiem lidziga problema-īpaši kreisajam ritenim
Kāds ir mēginājis sūtīt un likt regulējamās atsaites?Ar TA nav problēmu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Noregulēt savirzi neesi iedomājies?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ar aizmugures ratiem tā ir. Ir varianti - uzlikt jaunas atsperes,vai taisīt/pirkt šķērssviras ar sagāzuma regulāciju. Savam taisīju pats - topikā ir bildes- tehniskajā nebija iebildumu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- JustReadInstructions
- Jauniņais
- Posts: 3
- Joined: Fri Jul 24, 2020 12:05 pm
- Location: Ventspils
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Degvielas filtrs neko neatrisināja, izņemot sveces atklājās ka otrā cilindra svece aizlieta, nestrādā.DIC rezerves un jaunas sveces iekšā un otrā diena bez pārsteigumiem.NGK PFR6H-10 6290
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tu gan pļūtī! Iepriekš rakstīji,ka sveces,kasetes ir ok- tip zviedru! Ar pirkstu debesīs nosaki ,ka ir ok!?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiciens Sabistiem.
Paradijusies nejauka problema-silts nelec,ja pastāv kadu laiku.Piemeram brivdienas uz jūru aizbraucu viss ok-pēc 2h nāku atpakaļ auto vairs nelec.Noņemu klemmes,izvelku no bagāžnieka rezerves kaseti,piestartēju un laimīgs braucu mājās.Vēlak taisos uz veikalu pēc aliņa aizbraukt,bet hujaks-atkal tas pats.Kemēr nenoņem klemmes uz kādu laiku var griezt kamēr aķis sauss..Ar aukstu startu problēmu nav.Arī siltu uzreiz pēc noslapēsanas var normali piestarteet
2006 gada 2.0t.
Varbūt kads saskāries pirms sāku visu pec kartas mainit.
Arzemju forumos spriez itkā ka kkada mistiska softa probleema..Nu nez..
Paradijusies nejauka problema-silts nelec,ja pastāv kadu laiku.Piemeram brivdienas uz jūru aizbraucu viss ok-pēc 2h nāku atpakaļ auto vairs nelec.Noņemu klemmes,izvelku no bagāžnieka rezerves kaseti,piestartēju un laimīgs braucu mājās.Vēlak taisos uz veikalu pēc aliņa aizbraukt,bet hujaks-atkal tas pats.Kemēr nenoņem klemmes uz kādu laiku var griezt kamēr aķis sauss..Ar aukstu startu problēmu nav.Arī siltu uzreiz pēc noslapēsanas var normali piestarteet
2006 gada 2.0t.
Varbūt kads saskāries pirms sāku visu pec kartas mainit.
Arzemju forumos spriez itkā ka kkada mistiska softa probleema..Nu nez..