Nav vajadzīgs obligāto OEM - es uzliku laikam ERA un jau divi gadi viss štokos. Maksāja ap 25 eiro.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Epopeja turpinās. Tātad šodien samainīju kloķenes devēju , pie reizes nomainīju sveces un eļļu ar filtru. Aizbraucu līdz veikalam(25km).Viss bija ok. Izgāju no veikala un ieraudzīju , ka panelī deg check engine. Auto knapi pielec , ceļ līdz 2k , un ja palaiž pedāli tad uzreiz noslāpst. Kautkas ar to kaseti? Sveces bosch.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Taa jau detalju razotaaji vaaraas..
Neziniishi maina visu pec kaartas, pat nezinot iemeslu. Interneta diagnostika labakais veids kaa mekleet vainu
Neziniishi maina visu pec kaartas, pat nezinot iemeslu. Interneta diagnostika labakais veids kaa mekleet vainu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Maini droseli
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jamaina saabs
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izskatās, ka baigi bēdīgs gadījums iepircies.
Vēlreiz pierādās, ka laiks, kad Saab bija izcils transportlīdzeklis par cenu x, ir pagājis, jo visam tehniskajam reiz pienāk tas brīdis, kad roka jāpieliek, un jaudīgs/komfortabls auto par summu x, kas ir 2-3 reizes zemāka, kā līdzīga segmenta auto, ir pagājis.
Runājot par tēmu, drosele limp home modē.
Atrodi youtubē, kā noresetot droseli atpakaļ, ir vairāki video, tur viss izskaidrots, un kā var pateikt, ka viņa ir limpmodē.
Īsumā - atspied atsperes kājiņu, un "ierullē" plastmasas zobratiņu atpakaļ, līdz ir klišķis.
Kad tas izveikts, izņem 17 drošinātāju, pagaidi 4-5 minūtes. Tas nodzēsīs kļūdu.
Šķil vaļā, un neaiztiec pedāli, ja arī slāpst nost. Trionics noķers brīvgaitu pats. Ja checks pēc piešķilšanas nenodziest,
Var gadīties, ka droseles process būs jāatkārto vienu, divas reizes, tāpat arī 17 drošinātāja process.
Ja brīvgaitu noķer, čeka nav, kādu brīdi pabrauksi, bet ja šis ir sācies, tad vairs neko.
Arteh vīriņi zina metodi (ok, to var atrast netā) kā "atdzīvināt" droseli. Visnotaļ lētāk, un jēdzīgāk, kā meklēt šrotā, visticamāk, ar drīz pienākošu tādu pašu problēmu.
Vēlreiz pierādās, ka laiks, kad Saab bija izcils transportlīdzeklis par cenu x, ir pagājis, jo visam tehniskajam reiz pienāk tas brīdis, kad roka jāpieliek, un jaudīgs/komfortabls auto par summu x, kas ir 2-3 reizes zemāka, kā līdzīga segmenta auto, ir pagājis.
Runājot par tēmu, drosele limp home modē.
Atrodi youtubē, kā noresetot droseli atpakaļ, ir vairāki video, tur viss izskaidrots, un kā var pateikt, ka viņa ir limpmodē.
Īsumā - atspied atsperes kājiņu, un "ierullē" plastmasas zobratiņu atpakaļ, līdz ir klišķis.
Kad tas izveikts, izņem 17 drošinātāju, pagaidi 4-5 minūtes. Tas nodzēsīs kļūdu.
Šķil vaļā, un neaiztiec pedāli, ja arī slāpst nost. Trionics noķers brīvgaitu pats. Ja checks pēc piešķilšanas nenodziest,
Var gadīties, ka droseles process būs jāatkārto vienu, divas reizes, tāpat arī 17 drošinātāja process.
Ja brīvgaitu noķer, čeka nav, kādu brīdi pabrauksi, bet ja šis ir sācies, tad vairs neko.
Arteh vīriņi zina metodi (ok, to var atrast netā) kā "atdzīvināt" droseli. Visnotaļ lētāk, un jēdzīgāk, kā meklēt šrotā, visticamāk, ar drīz pienākošu tādu pašu problēmu.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies , par atbildēm. Jā to ka bēdīgs iepircies es sapratu jau īsu laiku pēc pirkuma, kautgan pirkšanas brīdī viss itkā strādāja un pārdevējs par defektiem klusēja.
Runājot par tēmu. Samainīju atpakaļ sveces uz vecajām ngk. Pazuda check engine un dzinējs darbojās normāli. Pēc brīža atkal izleca check engine , bet vismaz dzinējs neslāpa nost. Paskatīšos to droseli rītdien.
Runājot par tēmu. Samainīju atpakaļ sveces uz vecajām ngk. Pazuda check engine un dzinējs darbojās normāli. Pēc brīža atkal izleca check engine , bet vismaz dzinējs neslāpa nost. Paskatīšos to droseli rītdien.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir jau vēl variants - vecajām svecēm atstarpes piesistas mazākas un spole tiek galā,bet ar jaunām svecēm ir par īsu. Tas tik pieņēmums tāds!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
9-5 tikai NGK.
BCR8ES, ja jūties bagāts, par ļaunu nenāk arī PFR6H10, lai gan citi to uzskata par naudas izmešanu, kaut kāda naiva cerība tomēr sēž, ka tās ir labākas
Jāmaina ik pa 10k.
BCR8ES, ja jūties bagāts, par ļaunu nenāk arī PFR6H10, lai gan citi to uzskata par naudas izmešanu, kaut kāda naiva cerība tomēr sēž, ka tās ir labākas
Jāmaina ik pa 10k.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Eu nu, NGK BCR8ES ir ar vara serdeni, tādas jau galīgi neder! PFR6H10 vēl ok. Es savam 2.3 gāziniekam liku BOSCH 0 242 245 571.
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tisič izviņeņij, ne tas cipars, bet jebkurā gadījumā, šo te var pienaglot pie sienas.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir problēma ar tomātkārbu,ARTEHā var griezties?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav vairs spečuku?