9-3
Re:9-3
1. Par Opeli ar Saab emblēmu - tā nu gan būtu dumi teikts - vai redzi kādu līdzību starp Saab 9-3 SS un Opel Vectra C? :D Tie ir būvēti uz kopējas platformas un tiem ir kopīgas daudzas detaļas, piemēram, logu pacēlāju un sānu spoguļu motoriņi utml. lietiņas...
Turklāt Opel Vectra C nav nekāds "opelis" mums pierastajā nozīmē...
2. Nezinu par apkopju izmaksām Volvo, bet Saab nevajadzētu būt dārgāk...
3. Tevis minētajos gados benzīna dzinēji bija šādi:
- 1.8i 122zs
- 1.8t 150zs (LPT)
- 2.0t 175zs (LPT)
- 2.0T 209zs (HOT) cik zinu, šis motors bija tikai Aero komplektācijā pieejams tajos gados...
Protams, no benzīna dzinējiem, es pats izvēlētos 2.0T... Par to, kāda dinamika tādam auto ir, nezinu - neesmu braucis...
Turklāt Opel Vectra C nav nekāds "opelis" mums pierastajā nozīmē...
2. Nezinu par apkopju izmaksām Volvo, bet Saab nevajadzētu būt dārgāk...
3. Tevis minētajos gados benzīna dzinēji bija šādi:
- 1.8i 122zs
- 1.8t 150zs (LPT)
- 2.0t 175zs (LPT)
- 2.0T 209zs (HOT) cik zinu, šis motors bija tikai Aero komplektācijā pieejams tajos gados...
Protams, no benzīna dzinējiem, es pats izvēlētos 2.0T... Par to, kāda dinamika tādam auto ir, nezinu - neesmu braucis...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:9-3
Tagad jā, toties pirmajos gados, kamēr vēl nebija V6, 2.0T bija pieejams tikai AERO :PKoreFun wrote:2.0T ir bez AERO komplektācijas;)
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:9-3
Man ir pārliecība, ka turbīnas stāvoklis ir atkarīgs no eļļu korektas maiņas, nevis no pārvietošanās ātruma.user wrote:un kaa ir ar to turbinu.. man nav bijis auto ar šaadu ģenitaliju:blush: vai seit LV var iegadaaties ar nenokautu tadam saab? kaut gan naivi laikam cereet, jo tadu areo neviens nepirks lai brauktu 2km leenak par atlauto atrumu:dry:
kaa ar automatiem.. labi/slikti?:)
Aero ir cits "+", parasti tā nav bijusi darba mašīna, kura tiek noslāpēta tikai uz nakti.;)
Par automātiem pateikt neko nevarēšu... izņemot to, ka man tie nepatīk (principā):laugh:
Re:9-3
Sākot no 2005. vai 2006.gada 2.0T bija pieejams arī ne kā Aero - tad, kad Aero sāka nākt kopā ar 2.8t V6...ziedoniz wrote:Tagad jā, toties pirmajos gados, kamēr vēl nebija V6, 2.0T bija pieejams tikai AERO :PKoreFun wrote:2.0T ir bez AERO komplektācijas;)
Un par turbīnu - protams, kā jau zaz minēja - viss ir atkarīgs no tā, cik regulāri tika mainīta konkrētajam motoram eļļa un vai tās motorā vienmēr ir bijis pietiekami - bet no Vācijas motori parasti nāk vairāk nodzīti - kā nekā viņiem tur ir legāla iespēja vilkt, cik autiņš iet...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-3
Ir dabonams veca kaluma 9-3 no 2002.g. jubilejas komplektacija 2.0T ar automatu, tumsi zila krasa ar smilsu krasas 2 veidu adas salonu + auto ka jau jubilejnieks ir apkarinats ar slieksnisiem, spoilerisiem. Vardu sakot smuks.
Re:9-3
Nu , tīri no savas pieredzes B)
Auto nav nekādas vainas , tikai :
1. ļoti maz vietas aizmugurē
2. ļoti cieta piekare ( neiesaku Aero - pilnīgi nebaudāms pa mūsu ceļiem :( )
3. visi 2 litrīgie motori ( arī 1,8t :P ) ir pinīgi vienādi - atšķirās tikai "smadzenes"
4. par tehnisko uzticamību - atšķirībā no 9-5 un vecajiem 9-3 praktiski nav mehānisku defektu ( ir dažas bērnu slimības , bet nekas briesmīgs B) ), toties elektronika mīl jokot :blush:
5. automāts - viennozīmīgi labāks kā citiem SAABiem ( 9-5 nu galīgi neder :( ), bet jāpierod :angry: ( tas automāts pierod pie tava braukšanas stila - pirmajā dienā Tev nepatiks , bet pēc tam patiks aizvien labāk !!!:) ) Tikai , benzīna patēriņs ar to automātu pilsētā - lielie padsmiti :(
6. kā lielu plusu var minēt to , ka tā īsti nepadodas spidometra korekcijām ;)
Tākā , ja pieņem visu augstāk minēto , tad uz priekšu :P
p.S. runājot par remontu un detaļu dārdzību - ja ko vajag , pameklē caur Opel vai vienkārši GM - cenu starpība tai pašai detaļai dažādos iepakojumos var būt ...:silly:
Auto nav nekādas vainas , tikai :
1. ļoti maz vietas aizmugurē
2. ļoti cieta piekare ( neiesaku Aero - pilnīgi nebaudāms pa mūsu ceļiem :( )
3. visi 2 litrīgie motori ( arī 1,8t :P ) ir pinīgi vienādi - atšķirās tikai "smadzenes"
4. par tehnisko uzticamību - atšķirībā no 9-5 un vecajiem 9-3 praktiski nav mehānisku defektu ( ir dažas bērnu slimības , bet nekas briesmīgs B) ), toties elektronika mīl jokot :blush:
5. automāts - viennozīmīgi labāks kā citiem SAABiem ( 9-5 nu galīgi neder :( ), bet jāpierod :angry: ( tas automāts pierod pie tava braukšanas stila - pirmajā dienā Tev nepatiks , bet pēc tam patiks aizvien labāk !!!:) ) Tikai , benzīna patēriņs ar to automātu pilsētā - lielie padsmiti :(
6. kā lielu plusu var minēt to , ka tā īsti nepadodas spidometra korekcijām ;)
Tākā , ja pieņem visu augstāk minēto , tad uz priekšu :P
p.S. runājot par remontu un detaļu dārdzību - ja ko vajag , pameklē caur Opel vai vienkārši GM - cenu starpība tai pašai detaļai dažādos iepakojumos var būt ...:silly:
Re:9-3
maris...
Kāpēc man vecais 9-3 liekas uzticams auto? Galu galā vesela kaudze ar uzlabojumiem salīdzinot ar 900NG... Forumā arī nedzird bļaustamies cilvēkus, ka dikti plīst...
Jāatzīst gan, ka 9-5 uz ielām ir krietni vairāk nekā 9-3...
Kāpēc man vecais 9-3 liekas uzticams auto? Galu galā vesela kaudze ar uzlabojumiem salīdzinot ar 900NG... Forumā arī nedzird bļaustamies cilvēkus, ka dikti plīst...
Jāatzīst gan, ka 9-5 uz ielām ir krietni vairāk nekā 9-3...
Re:9-3
Par punktu "4" nu negribas īsti piekrist. Ja manējiem 9-3 pārlasa ritošo, tad pāris gadus par to var aizmirst! Par 9-3SS - regulāri atgādinās amortiņu atb. gultņi, stabilizatora bukses un aizm. "bumerangi".
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:9-3
Nu katram savs B)
es tikai rakstu no pieredzes , jo bijuši man viņi ir visi :P
Nu ritošā tiešām vecajam 9-3 ir arhaiska un , ja pārlasa ar pareizām detaļām ( KONI utt ) tad viss ir Ok :)
Es te vairāk biju domājis motorus + kārbas B)
Kautgan , es , protams , neesmu servisa speciālsts :laugh:
Bet , īstenībā , mēs te ne par tēmu - es tikai atbildēju par savu pieredzi 1,5 gadi unap 60000 km ar 9-3 SS ( automāts :P )
es tikai rakstu no pieredzes , jo bijuši man viņi ir visi :P
Nu ritošā tiešām vecajam 9-3 ir arhaiska un , ja pārlasa ar pareizām detaļām ( KONI utt ) tad viss ir Ok :)
Es te vairāk biju domājis motorus + kārbas B)
Kautgan , es , protams , neesmu servisa speciālsts :laugh:
Bet , īstenībā , mēs te ne par tēmu - es tikai atbildēju par savu pieredzi 1,5 gadi unap 60000 km ar 9-3 SS ( automāts :P )
Re:9-3
Ha hā! :laugh: ,- Ādolfs nupat (šonedēļ) kļuva par slimības lapas īpašnieku ar skaisto sarkano zīmogu GARANTIJA.Arnijs wrote: Par 9-3SS - regulāri atgādinās amortiņu atb. gultņi, ... ".
Visjaukākais, ka dienā, kad aizbraucu uz VM :) (Viking Motors, protams!), lai šo garantijas (ne)gadījumu diagnosticētu, izrādījās, ka krava ar nepieciešamo jau ir ceļā uz servisu :silly: Kā noprotams, rūpnīcā labi zin LV ceļu stāvokli un manu braukšanas stilu/ daudzumu. Vai citu marku īpašniekiem tā kaut reizi gadās, ka detaļa apsteidz garantijas gadījumu? (Protams, nav runa par kādu sēriju, kura masveidā tiek atsaukta) ;)
Re:9-3
Tie atbalsta gultnīši iet kā maize! Un - tiek uzsūtīti kā minimums 5 komplekti vienā reizē. Problēma - viņā tiek iekšā smiltis un GM gudrie prāti vēl 5 gadu laikā nav sapratuši, kā tas novēršams. Bija vārgi mēģinājumi pagarināt blīvējumu, bet tas nepalīdzēja...:woohoo:
Secinājums - ka ir lietas, kas sēžot aiz konstruktorgalda ir neproduktīvas. Rezultātā arī tā ir pilīte GM miljardu zaudējumos...
P.S. Cerams, ka amīši man tagad nepiešūs 194. panta kaut kādu tur punktu :P
Secinājums - ka ir lietas, kas sēžot aiz konstruktorgalda ir neproduktīvas. Rezultātā arī tā ir pilīte GM miljardu zaudējumos...
P.S. Cerams, ka amīši man tagad nepiešūs 194. panta kaut kādu tur punktu :P
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629