Hmm, kādu? Kaut kādu divvietīgo mazmotoru varbūt, bet vai tiešām kāds normāla izmēra universālis par 160 euro mēnesī sanāk (da kaut uz 7 gadiem)? Neesmu iedziļinājies cenās, bet ir aizdoma ka kaut kas līdzvērtīgs tomēr vilks uz visiem 300 mēnesī, kaut kāda oktāvija rs, insignija opc, vai kas tamlīdzīgs (ok, ok, varam atmest rs/opc/u.c. pakas, tas jau ģimenes auto nav vajadzīgs, bet tas dramatiski cenu nemainīs).
Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nu parādat man to jauno auto pa 160EUR mēnesī, kas aizvietos SAAB, E39 vai kādu citu šeit pieminētu auto!?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Piemēram Avensi vagonu šobrīd var dabūt pa 163 € mēnesī. Lai arī tikai standarta kpmplektācijā, bet vienalga tas ir labāk un galvenais prognozējamāk kā desmitgadīgs BMW vai piecpadsmitgadīgs Saabs.
SAAB un SUBARU
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ko nozīmē "dabūt"? Vispirms iemaksājot 30% no auto pārdošanas cenas, kas būtu aptuveni 6-8k EUR? Tas būtu ļoti neizdevīgs darījums.
KoreFun - nekādu skaņu īpašu nebija
turboporka - salīdzinu tikai ar jaunu, jo 5 gadīgam auto, kuram beigusies garantija, remonti arī noteikti būs, un ņemot vērā moderno auto (it īpaši dīzeļu) sarežģītību, izmaksas var būt n-reizes lielākas par tām, kuras ir vecam e39
saule - man nepieciešamā minimālā komplektācija, ja runā tieši par Avensi, ir Active universālis ar 1.8 benzīnu + AT, kas ar tagadējām "atlaidēm" sanāk 210 EUR mēnesī + KASKO, kas kopā ir - pirmā iemaksa ap 3000 EUR (15%), 12x210 EUR = 2520 EUR + KASKO gadam ap 500 EUR vismaz. Kopā pirmajā gadā ir jānoloka tātad ap 6000 EUR, turklāt tie 2520 EUR + KASKO vēl četrus gadus ik gadu. Ar bembi man nav nekādu saistību, tik vien kā jāremontē ik pa laikam, bet remontu izmaksas pagaidām ir tālu no līzinga maksājuma vien.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Par šo "bezsaistību" izjāto bembi Tu startā samaksāji 4800 EURlawyer wrote: ↑Wed Mar 14, 2018 11:34 amKo nozīmē "dabūt"? Vispirms iemaksājot 30% no auto pārdošanas cenas, kas būtu aptuveni 6-8k EUR? Tas būtu ļoti neizdevīgs darījums.
KoreFun - nekādu skaņu īpašu nebija
turboporka - salīdzinu tikai ar jaunu, jo 5 gadīgam auto, kuram beigusies garantija, remonti arī noteikti būs, un ņemot vērā moderno auto (it īpaši dīzeļu) sarežģītību, izmaksas var būt n-reizes lielākas par tām, kuras ir vecam e39
saule - man nepieciešamā minimālā komplektācija, ja runā tieši par Avensi, ir Active universālis ar 1.8 benzīnu + AT, kas ar tagadējām "atlaidēm" sanāk 210 EUR mēnesī + KASKO, kas kopā ir - pirmā iemaksa ap 3000 EUR (15%), 12x210 EUR = 2520 EUR + KASKO gadam ap 500 EUR vismaz. Kopā pirmajā gadā ir jānoloka tātad ap 6000 EUR, turklāt tie 2520 EUR + KASKO vēl četrus gadus ik gadu. Ar bembi man nav nekādu saistību, tik vien kā jāremontē ik pa laikam, bet remontu izmaksas pagaidām ir tālu no līzinga maksājuma vien.
EST reģistrācija 60EUR
10 dienu octa 54 EUR
pirmā apkope 280EUR
riepu montēšana 120 EUR
PIRKUMS KOPĀ: 5314 EUR
- disku centru virpošana 70 EUR
- piekares remonts 262 EUR
- reģistrācija 243 EUR
- TA 33 EUR
- flanči 160 EUR
- ziemas riepas 267 EUR
- rocenes loki 70 EUR
- Krown 150 EUR
- rokas bremzes loki aftermarket 70 EUR
- radio bloks restaurēts 170 EUR
- svira priekšā aftermarket 70 EUR
- kvēlsveču relejs OE 122 EUR
- abi termostati aftermarket 80 EUR
- parkošanās sensors vācu aftermarket 40 EUR
- Lietots aizmugurējā loga tīrītāja motors 30 EUR
- paspārņi priekšējie jau kopā laikam kādi 6, katrs 10 EUR gab.
- Ārējās t sensors Bosch - 18 EUR
- eļļas maiņa AT un filtrs - 140 EUR
- jauns AKB Bosch 128 EUR
- kvēlsveces 100 EUR
- kvēlsveču izdabūšana ārā ap 400 EUR
REMONTOS KOPĀ :2683 EUR
PIRMAJĀ GADĀ KOPĀ esi iztērējis: 7997 EUR
Plus Octa, Kasko (ja tādu esi paņēmis), bet par jaunu mašīnu uz pirmo gadu (gadu!!!) samaksāt 6000 ir žēl lai brauktu ar mazākām galvas sāpēm? Apkopi uz 19k neskaitīju, jo jaunam auto tā maksās tikpat. Nākamajos gados remonti šim auto mazāk nepaliks, bet tuvākajā laikā sāksi cīņu ar vējdzirnavām (rūsa) ko esi darījis arī iepriekšējam auto, tikai e39 kā burbuli dabūs tā process notiks straujāk kā saabiem.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Iztērēto laiku (latvietis parastais gan savu laiku neskaita) un nervus spēsi pats vislabāk pie izdevumiem piekalkulēt lai būtu objektīvāks rezultāts.
Degvielas izmaksas braucot uz EST pakaļ auto kā arī šrotu un servisu apmeklējumiem šeit arī nav ierēķinātas.
Degvielas izmaksas braucot uz EST pakaļ auto kā arī šrotu un servisu apmeklējumiem šeit arī nav ierēķinātas.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Jauna mašīna ir jauna pirmos 3 gadus, bet tām šodien bieži arī mēdz būt gļuki, nav domatas ilglaicīgai lietošanai un pašas apkopes pie dīleriem par kosmosa cenām! Dēls tikko gāja divgadīgam bencīna golfam apkopi un nolocīja 700 euro, sveces un visas pārējas reglamentā paredzētās darbības! Pirmo košļenes garšu esmu izbaudījis, jo bijušas 3 dažādas "nullītes" ar visiem sekojošiem izdevumiem pēc pilnas programmas. Šobrīd manuprāt ekonomiski izdevīgāk ir pirkt un remontēt premium klases, labas konstrukcijas aparātu, it sevišķi, ja paredzamais gada nobraukums ir līdz 30K. Protams, daļēji tā ir piedalīšanās loterijā, var arī neveikties. Ja gada nobraukums ir lielāks, neapšaubāmi jāskatās uz jaunu.
SAAB og900S Aero Convertible
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Jaunam auto tā 700€ apkope ir prognozējama un zināma jau pirkšanas brīdī, bet vecam drandalim nekad nezini kurā brīdī uz to uzrausies un vai tie būs 700 vai 1700€ arī nav zināms.
Man personīgi ir apriebies krāmēties ap to veco lūzni ar visām no tā izrietošajām sekām un nākamo auto dmāju, ka pirkšu jaunu. Nevajag man vecu "premium" loteriju. Un visa tā filozofēšana par braukšanas baudu ar "premium" ir kaķim zem astes brīdī, kad auto krāmē uz treilera un štuko kurā servisā remontēt. Jauna nepremiuma gadījumā tā ir dīlera problēma.
Starp citu Toyotas garantijā ietilpst pat benzīna atvešana loham, kurš ir izbraucis tukšu bāku un palicis uz ceļa. Jāmaksā tikai par atvesto benzīnu, neko vairāk.
Man personīgi ir apriebies krāmēties ap to veco lūzni ar visām no tā izrietošajām sekām un nākamo auto dmāju, ka pirkšu jaunu. Nevajag man vecu "premium" loteriju. Un visa tā filozofēšana par braukšanas baudu ar "premium" ir kaķim zem astes brīdī, kad auto krāmē uz treilera un štuko kurā servisā remontēt. Jauna nepremiuma gadījumā tā ir dīlera problēma.
Starp citu Toyotas garantijā ietilpst pat benzīna atvešana loham, kurš ir izbraucis tukšu bāku un palicis uz ceļa. Jāmaksā tikai par atvesto benzīnu, neko vairāk.
SAAB un SUBARU
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tie kas slavee jaunus auto pashi brauc ar veciem drandaljetiem un sēž shajaa forumaa, nevis toyotas forumaa postulee cik forshi ka panjeema jaunu auto nevis lietotu dveeselei. Vai nav paradokss
Bet visaa visumaa diskusija interesanta
Bet visaa visumaa diskusija interesanta
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Noteikti, pirmo košļenes garšu vismaz vienreiz vajag pamēģināt! It sevisķi, ja aparāts domāts tikai braukšanai no punkta A uz punktu B, un kā jau minēju, ar lielu prognozēto gada nobraukumu. Man pagājušā gadā ari bija nepieciešams mainīt braucamo, bet tā īsti no jaunajiem neviens neuzrunāja, manā cenu kategorijā. It kā izvēle ir plaša, tai pašā laikā, viens pārbāsts ar nevienam nevajadzīgām fīčām, otram dizains kropls un samocīts, īpaši izceļas šķībacainie, trešis tik bezpersonisks, ka no 20 m nevar atšķirt ražotāju, certurtam paskatos apakšā, visi stiprinājumi plastmasas, mašīna tieši piemērota mūsu ceļiem, un visos tāda totāla trausluma sajūta. Beigās nopirku lietotu, 8000 + 600 apkope. Esmu gadā nobraucis ~30k, viena eļļas un filtru maiņa par ~ 100 eirām un pats nomainīju pāris lampiņas +OCTA. Beigās vēl mūzika ar 12 skaļruņiem! Tādai īpašai svētdienas sajūtai man garažā stāv klasiskais SAABs, kuru pekoneni Somijā sakrūvējuši ar manuprāt pamatīgu rūpību.
SAAB og900S Aero Convertible
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
piedošanu par offtopic - Chippy - kādu jaunu mazauto beigās paņēmi?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Slavē , brauc kā zirņu bundžā, lej to pašu degvielu kā citi un katru mēnesi sažmiedzies un maksā ap 200€ līzingu. Nafiga tāda dzīve, ja jādzīvo- jāeksistē, zinot ka vēl 5 gadus būsi parādā?!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Citāts - Ko nozīmē "dabūt"? Vispirms iemaksājot 30% no auto pārdošanas cenas, kas būtu aptuveni 6-8k EUR? Tas būtu ļoti neizdevīgs darījums.
Pārdomām padalīšos ar savu info.
VW Passat Highline Variant 1.8l benzīns. Pirkuma cena kaulējoties - 28200 EUR. Pirmā iemaksa 15%, līze uz 4 gadi ar 250000 km nobraukuma limitu. mēneša maksājums 355 EUR + PVN. Izbraukts no Mollera 2016. gada oktobrī.
Nav tik traki.
Pārdomām padalīšos ar savu info.
VW Passat Highline Variant 1.8l benzīns. Pirkuma cena kaulējoties - 28200 EUR. Pirmā iemaksa 15%, līze uz 4 gadi ar 250000 km nobraukuma limitu. mēneša maksājums 355 EUR + PVN. Izbraukts no Mollera 2016. gada oktobrī.
Nav tik traki.