Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Bērniem arī pietiek, tev tādi paši sroti sēta
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nu bet pareizi Vilks prasa, kam vajadzīga tāda aplikācija, vai tad no tā tas auto mazāk patērēs naudas/degvielas? Tāpēc jau manuprāt ir izgudroti borta kompji kur parādās patēriņš, ar kuru tev +/- jārēķinās, ja tu ar to auto brauc.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Man tagad ir ari pusautomaats, motora izcelajs, driz bus kompresors utt... nu tu jai saprati...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Auto izdevumi neaprobežojas tikai ar degvielas izdevumiem. Konkrētais auto tiek ņemts ekonomijas nolūkā, tāpēc arī vajag uzskaitīt visu. Kamdēļ uzskaitīt? Priekš paša analizēšanai lai saprastu.saab21 wrote: ↑Fri Mar 09, 2018 9:53 pm
Nu bet pareizi Vilks prasa, kam vajadzīga tāda aplikācija, vai tad no tā tas auto mazāk patērēs naudas/degvielas? Tāpēc jau manuprāt ir izgudroti borta kompji kur parādās patēriņš, ar kuru tev +/- jārēķinās, ja tu ar to auto brauc.
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Atceros vienu 2005.gada A3 2.0TDI.Ļoti ekonomisks tajos brīžos kad kustējās..Tikai tad kad stāvēja uz remontu servisā cipari griezās uz otru pusi.Atceros arī vienu A8 2.5 TDI īpašnieku kurš pats bija parēķinājis izdevumus.Secinājums bija, ka ja būtu paņēmis ar lielāko benzīna motoru vienalga būtu ekonomiskāk. Pēc viņa vārdiem: "bija brīnums, ja no rīta iekāpjot un piedarbinot auto panelī nodziest visas lampiņas".
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nedaudz par veca BMW tēmu! Šodien izgāju TA 10 gadīgam E83 bez aizķeršanās! Un pats foršākais ka pirms TA nebraucu ne uz kādu TA sagatavošanu, vai eļļas apslaucīšanu!
Vienīgais ieguldījums 2eur, lai apskalotu lielos netīrumus carvašā!
Vienīgais ieguldījums 2eur, lai apskalotu lielos netīrumus carvašā!
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Vakar, mēģinot pievārēt vietējos bezceļus (Rīgas pilsētā, pie MOGO ledus halles!), nobeidzu vienu aizmugurējo pneimospilvenu (viens auto stūris lejā konkrēti un attiecīgs paziņojums par to, ka auto līmeņošanas sistēma nestrādā). Pēc pārbaudes atklājās, ka arī otrs ir pamatīgi saplaisājis Aftermarket spilvens jauns EUR 160 gabalā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Viens spilvens=mēneša maksājums par jaunu auto, kuram var plānot izdevumus līdz pat 5 gadi uz priekšu...
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tikai plānojot neaizmirsti pieplānot papildus izmaksas - Kasko ( kas reāli aug šobrīd ) , apkopes un remontus ( eļļas , zobsiksnas , bremžu uzlikas utt . - tas viss pa ''draudzīgajām dīleru cenām ).
Nu octu un transporta nodokli jau jāmaksā arī vecam auto ( riepas ar ... )
Nu octu un transporta nodokli jau jāmaksā arī vecam auto ( riepas ar ... )
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Bullshit, kā jau minēju augstāk, mēneša maksājums par ģimenes auto ir vismaz 300 EUR + KASKO + apkopes obligātās Turklāt, tos 160 EUR/mēnesī iegūst parasti, ierēķinot 30% (idiotiski) pirmo iemaksu un līzi uz 5-7 gadiem par pamatkomplektācijas auto
Par spilveniem nepatīkami, protams, bet nu, redzēsim, cik šamējie jauni nokalpos pa LV bedrogradu braucot
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Kā skaņa, labi ieblieza?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Patiesībā, lasot Lawyer pieredzi ar jebkuru auto, automātiski negribas to pirkt
Nezinu, vai nu man ir pārāk zemas prasības pret mašīnu, bet man vecs un pajāts dīzeļbmw tik daudz neizmaksā, nupat bija dārgākais remonts pa 70k nobrauktajiem km - sajūgs + spararats - bet ja sadala uz 5 gadiem, nekas tas nav. Un es jau tā esmu ietaupījis, jo mainīt vajadzēja jau pirms 40k km E46, laikam, plastmasas tik zemu netorčī, jo nekur neko neesmu uzrāvis. Pagājušogad uzliku amortizatorus un atsperes no M pakas un beidzot tas auto palika vadāms un patīkams. Pie apmalēm neparkojos līdz atsitienam un pāri tramvaja sliedēm neeju neatmetoties. Piekarē pa 70k samainīts viens priekšējais plaukts un 2 aizmugures peldošās bukses. Motoram eļļas un filtri, nupat vēl kvēlsveces. Jā, 2 nolūza, bet ko darīt. Un, starp citu, dīvaini, ka e39 sveču relejs ir tik dārgs, jo priekš kolēģa pirmās paaudzes x5 3,0d tas maksāja ~40e.
Nezinu, vai nu man ir pārāk zemas prasības pret mašīnu, bet man vecs un pajāts dīzeļbmw tik daudz neizmaksā, nupat bija dārgākais remonts pa 70k nobrauktajiem km - sajūgs + spararats - bet ja sadala uz 5 gadiem, nekas tas nav. Un es jau tā esmu ietaupījis, jo mainīt vajadzēja jau pirms 40k km E46, laikam, plastmasas tik zemu netorčī, jo nekur neko neesmu uzrāvis. Pagājušogad uzliku amortizatorus un atsperes no M pakas un beidzot tas auto palika vadāms un patīkams. Pie apmalēm neparkojos līdz atsitienam un pāri tramvaja sliedēm neeju neatmetoties. Piekarē pa 70k samainīts viens priekšējais plaukts un 2 aizmugures peldošās bukses. Motoram eļļas un filtri, nupat vēl kvēlsveces. Jā, 2 nolūza, bet ko darīt. Un, starp citu, dīvaini, ka e39 sveču relejs ir tik dārgs, jo priekš kolēģa pirmās paaudzes x5 3,0d tas maksāja ~40e.
900aero clubsport #8
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 31
- Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Varbūt dumjš jautājums, bet kā Tev sanāk 300 eur maksājums mēnesī? Ja, piemēram, ņemtu šādu pārvietotāju, tad maksājums sanāktu 130-150 eur mēnesī:lawyer wrote: ↑Tue Mar 13, 2018 4:26 pmBullshit, kā jau minēju augstāk, mēneša maksājums par ģimenes auto ir vismaz 300 EUR + KASKO + apkopes obligātās Turklāt, tos 160 EUR/mēnesī iegūst parasti, ierēķinot 30% (idiotiski) pirmo iemaksu un līzi uz 5-7 gadiem par pamatkomplektācijas auto
Par spilveniem nepatīkami, protams, bet nu, redzēsim, cik šamējie jauni nokalpos pa LV bedrogradu braucot
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... kdcpi.html
kasko manuprāt vispār ir must have. Kasko ņēmu pat 2500 eur vērtam auto. Kopējās Kasko izmaksas, t.i. ap 250 eur ir sīkums, ja ņem vērā drošības sajūtu ko tas dod.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Runa bij par JAUNU.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...