Rokasgrāmata turbīnās
Rokasgrāmata turbīnās
Man pamazām kļūst aktuāls jautājums par turbīnas upgrade.
Nemaz tik viegli nav izprast, kādu gliemezi lai liek. Mans mērķis būtu palīst zem 7s līdz 100.
Vai varat pastāstīt kādas ir iespējas, pēc kā skatīties, no kā izvairīties? Visus ieteikumus par turbīnas izvēli. Atvainojos, ja šāds topic jau ir bijis. Pameklēju un īsti nesekmējās atrast.
Nemaz tik viegli nav izprast, kādu gliemezi lai liek. Mans mērķis būtu palīst zem 7s līdz 100.
Vai varat pastāstīt kādas ir iespējas, pēc kā skatīties, no kā izvairīties? Visus ieteikumus par turbīnas izvēli. Atvainojos, ja šāds topic jau ir bijis. Pameklēju un īsti nesekmējās atrast.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Ņemot vērā auto specifiku un vēlmes ko grib just pakaļa, tad domāju ka td04 15t būtu optimāli. Bet tas ir subjektīvi. Elmo bij t19 vs 11blade comp.wheel un arī tomāts(protams airis). Teicās ka super. Man bij t19 vs 6 blade. Bija forši - kā Foxtrots teica - tas ir viss, paga paga, 3200rpm un āāāā wau! Bet nu man apnika un uztaisīju t16. Ar atmo sadalenēm ir ļoti labs efekts
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Apzinoties, ka riskēju izklausīties pēc idiota, ko tie cipari apzīmē? 15/16/19/25?hofmaks wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 9:34 pm Ņemot vērā auto specifiku un vēlmes ko grib just pakaļa, tad domāju ka td04 15t būtu optimāli. Bet tas ir subjektīvi. Elmo bij t19 vs 11blade comp.wheel un arī tomāts(protams airis). Teicās ka super. Man bij t19 vs 6 blade. Bija forši - kā Foxtrots teica - tas ir viss, paga paga, 3200rpm un āāāā wau! Bet nu man apnika un uztaisīju t16. Ar atmo sadalenēm ir ļoti labs efekts
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Turbinas veiktspēju. Bet pa Google, par tām turbinam nebūs tik daudz jautājumu.
Re: Rokasgrāmata turbīnās
tas ir aukstas daļas izmērs kaut kādās vienībās.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Ja mērķis ir uzlabot 0-100 laiku, tad jāsāk ar LSD, jo ar vienriteni nav aršana!
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Domāju, ka ar labām riepām, arī bez LSD var dabūt laiku zem 7s.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Ja Tu ar automātu gribi zem 7s palīst, tad jātaisa nopietns projekts uz 300hp un tur jamaina gandrīz viss kas motorā un ap motoru
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Nav tik traki.
Es ar savu 250 + čipsis (rūpnīcas limiteri nebija atslēgti) varēju ielīst 7 sekundēs (tiesa, startā pieturot bremzi un uzpumpējot 2krpm un tad sperot bremzi vaļā)
Pa lielam pati pirmā sekunde automātam arī visu izsaka. Ja to apmāna, tad stiepiens ir tāds pats kā manuālim.
Es ar savu 250 + čipsis (rūpnīcas limiteri nebija atslēgti) varēju ielīst 7 sekundēs (tiesa, startā pieturot bremzi un uzpumpējot 2krpm un tad sperot bremzi vaļā)
Pa lielam pati pirmā sekunde automātam arī visu izsaka. Ja to apmāna, tad stiepiens ir tāds pats kā manuālim.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Tomāta mocīšana vien ir - bet pats saimnieks , sava dzelža kalējs
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Domāju iesākumā vajadzētu nopietnāku izplūdi un ieplūdi, tad softiski var panākt sev vēlamo efektu bez turbo maiņas. Man otrajam audim turbo pūta 1.6 bar standarta vietā kur bija 0.8 (standarta ic sprāga kā baloni). Protams tas apzinoties, ka motors ilgi neelpos- tā motors tika mainīts 1x 2 gados. Bet tās sajūtas!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Rokasgrāmata turbīnās
Jā un nē. Ne jau no katra krustojuma startējot tā jādara...
9-5 Aero AT stage sleeper