Rokasgrāmata turbīnās


Post Reply
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Rokasgrāmata turbīnās

Post by ZaZZ99 »

Man pamazām kļūst aktuāls jautājums par turbīnas upgrade.
Nemaz tik viegli nav izprast, kādu gliemezi lai liek. Mans mērķis būtu palīst zem 7s līdz 100.
Vai varat pastāstīt kādas ir iespējas, pēc kā skatīties, no kā izvairīties? Visus ieteikumus par turbīnas izvēli. Atvainojos, ja šāds topic jau ir bijis. Pameklēju un īsti nesekmējās atrast.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by hofmaks »

Ņemot vērā auto specifiku un vēlmes ko grib just pakaļa, tad domāju ka td04 15t būtu optimāli. Bet tas ir subjektīvi. Elmo bij t19 vs 11blade comp.wheel un arī tomāts(protams airis). Teicās ka super. Man bij t19 vs 6 blade. Bija forši - kā Foxtrots teica - tas ir viss, paga paga, 3200rpm un āāāā wau! Bet nu man apnika un uztaisīju t16. Ar atmo sadalenēm ir ļoti labs efekts
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by ZaZZ99 »

hofmaks wrote: Fri Feb 23, 2018 9:34 pm Ņemot vērā auto specifiku un vēlmes ko grib just pakaļa, tad domāju ka td04 15t būtu optimāli. Bet tas ir subjektīvi. Elmo bij t19 vs 11blade comp.wheel un arī tomāts(protams airis). Teicās ka super. Man bij t19 vs 6 blade. Bija forši - kā Foxtrots teica - tas ir viss, paga paga, 3200rpm un āāāā wau! Bet nu man apnika un uztaisīju t16. Ar atmo sadalenēm ir ļoti labs efekts
Apzinoties, ka riskēju izklausīties pēc idiota, ko tie cipari apzīmē? 15/16/19/25?
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by Vilcins »

Turbinas veiktspēju. Bet pa Google, par tām turbinam nebūs tik daudz jautājumu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by KoreFun »

ZaZZ99 wrote: Fri Feb 23, 2018 9:52 pm
Apzinoties, ka riskēju izklausīties pēc idiota, ko tie cipari apzīmē? 15/16/19/25?
tas ir aukstas daļas izmērs kaut kādās vienībās.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by elmo »

Ja mērķis ir uzlabot 0-100 laiku, tad jāsāk ar LSD, jo ar vienriteni nav aršana!
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by ZaZZ99 »

elmo wrote: Sat Feb 24, 2018 8:56 am Ja mērķis ir uzlabot 0-100 laiku, tad jāsāk ar LSD, jo ar vienriteni nav aršana!
Domāju, ka ar labām riepām, arī bez LSD var dabūt laiku zem 7s.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by maa »

Ja Tu ar automātu gribi zem 7s palīst, tad jātaisa nopietns projekts uz 300hp un tur jamaina gandrīz viss kas motorā un ap motoru :whistle:
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by Jurģis »

Nav tik traki.
Es ar savu 250 + čipsis (rūpnīcas limiteri nebija atslēgti) varēju ielīst 7 sekundēs (tiesa, startā pieturot bremzi un uzpumpējot 2krpm un tad sperot bremzi vaļā)

Pa lielam pati pirmā sekunde automātam arī visu izsaka. Ja to apmāna, tad stiepiens ir tāds pats kā manuālim.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by hofmaks »

Tomāta mocīšana vien ir - bet pats saimnieks , sava dzelža kalējs
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by elmo »

hofmaks wrote: Sat Feb 24, 2018 5:28 pm Tomāta mocīšana vien ir - bet pats saimnieks , sava dzelža kalējs
Šitā eļļa ātri paliek tumša un smirdīga! :)
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by hofmaks »

Domāju iesākumā vajadzētu nopietnāku izplūdi un ieplūdi, tad softiski var panākt sev vēlamo efektu bez turbo maiņas. Man otrajam audim turbo pūta 1.6 bar standarta vietā kur bija 0.8 (standarta ic sprāga kā baloni). Protams tas apzinoties, ka motors ilgi neelpos- tā motors tika mainīts 1x 2 gados. Bet tās sajūtas!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Rokasgrāmata turbīnās

Post by Jurģis »

elmo wrote: Sat Feb 24, 2018 6:55 pm
hofmaks wrote: Sat Feb 24, 2018 5:28 pm Tomāta mocīšana vien ir - bet pats saimnieks , sava dzelža kalējs
Šitā eļļa ātri paliek tumša un smirdīga! :)
Jā un nē. Ne jau no katra krustojuma startējot tā jādara... :)
9-5 Aero AT stage sleeper
Post Reply