Es jau sāktu ar kārbas eļļas līmeņa nočekošanu...tomaats wrote: ↑Sat Nov 11, 2017 11:42 pm Vai šeit ir kāds , kas izbrauc pie klientiem uz diagnostiku? Ir aizdomas par hidrotransformātoru, auto nav braucams , atrodas Lielvārdē. Un vēl vai hidrotransformātori visiem ir vienādi? Benzīnniekiem un dīzeļiem.
Auto ir 9-5 2004.gada 2.2tid.
PS Panelī deg oranžs zobrats
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Daudz prātīgāk ir auto evakuēt uz servisu, kur kaut ko saprot. Pagalmā var tikai nolasīt kļūdu, kas visticamāk rezultēsies ar vajadzību ņemt nost kārbu. Un nav uzreiz jāvaino hidrotransformators. Vēl var būt neskaitāmi citi iemesli.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Līmenis kārbā ir. Es jau iepriekš šajā topikā biju izklāstījis problēmu. Toreiz nevienam pat nebija variantu. Ar servisiem slikta pieredze. Tas pats arteh uz kuru braucu , kad jau sākās problēmas ar kārbu. Pie sitieniem kārbā vainoja egr vārstu. Braucot mājās tajā reizē auto nojuka pavisam un nu mētājās jau kādus 3men.
Man vienkārši ir svarīgi zināt vai tā ir kārbas vaina vai hidrotransformātora , lai zinu ko mainīt.
Man vienkārši ir svarīgi zināt vai tā ir kārbas vaina vai hidrotransformātora , lai zinu ko mainīt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un kā Tu to iedomājies noskaidrot? Diagnostika caur OBD ir tikai elektroniski fiksētu kļūdu nolasīšana, kurai nav nekādas saiknes ar mehāniskiem bojājumiem, kā vien - ja šāds mehānisks bojājums neizraisa kāda elektroniski vadāma bloka loģisku kļūdu. Tāpat, visticamākais, nāksies ņemt nost kārbu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbūt kāds ir saskāries vai zinātājs pateiks kas par vainu,
Saab 9-5 2.2 tid 2003g manuāl. Grūti pat paskaidrot problēmu bet nu ceru sapratīsiet,
Problēmas ir ar apgriezieniem, piem. dod mizā ar 5ātrumu apgriezieni nedabīgi ātri uzlec no 2.1-3.1 vai 2.5-3.5 tad takā uz kādu brīdi apstājas un tad ceļ tālāk vai tajā brīdī kad uzlec rpm atlaižot gāzi momentā nokrīt un tad tālāk lēnām slīd uz leju.
Ir arī bijis tā ka dodot gāzi vienmērīgi, apgriezieni kāpj, tad nokrīt par kādiem 0.7 un tad kāp tālāk, principā sajūta takā automāts robus pārslēgtu.
kādas idejas?
Saab 9-5 2.2 tid 2003g manuāl. Grūti pat paskaidrot problēmu bet nu ceru sapratīsiet,
Problēmas ir ar apgriezieniem, piem. dod mizā ar 5ātrumu apgriezieni nedabīgi ātri uzlec no 2.1-3.1 vai 2.5-3.5 tad takā uz kādu brīdi apstājas un tad ceļ tālāk vai tajā brīdī kad uzlec rpm atlaižot gāzi momentā nokrīt un tad tālāk lēnām slīd uz leju.
Ir arī bijis tā ka dodot gāzi vienmērīgi, apgriezieni kāpj, tad nokrīt par kādiem 0.7 un tad kāp tālāk, principā sajūta takā automāts robus pārslēgtu.
kādas idejas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kur notiek saķere, tuvāk grīdai, vai augstāk par pusgājienu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sajūgam būs tikai viens variants. Divi ir benzīnniekiem (Aero/neAero)
Sajūga komplekts kopā ar darbu varētu grozīties ap 300-400eur (Kā kur)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tad ir vienkārši fizisks sajūga diska nodilums. Jāmaina un viss.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Probleema - kondicionieris nepuush silto gaisu. Pluusma ir, bet tikai auksta-veesa. Tosols liimenii. Kaadi ieteikumi majas apstaakljos? Jeb tikai uz servisu...?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ehh...cik var malt vienu un to pashu???
1) kalibraciju/diagnostiku uztaisiji ACC???
Off+auto podzinas kopa.
2) cik un kadas kludas tur rada?
3) raksti te, tad talak var meklet vainigo. Savadak tur ir miljoniem iemeslu tam visam.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
iemesls 99% gadījumu ir viens
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jaa, atvainojiet. Es vnk no telefona rakstu (kompis nav pieejams) un telefonaa gruutaaak aatri atrast diskusijaas sho noteikti jau apspriesto jautaajumu.
Veicu mineeto darbiibu - Auto un Off pogas reizee.
Paraaraas 0. Kas vairs nepazuud, arii izsledzot un iesledzot aizdedzi vairakas reizes. Kaut kas shais mirklos uz 1-2 sekundeem saak puust un uzreiz apstajas. Aaraa no shii rezhiima arii kaut kaa netiku, lai ko spaidiitu.
Veicu mineeto darbiibu - Auto un Off pogas reizee.
Paraaraas 0. Kas vairs nepazuud, arii izsledzot un iesledzot aizdedzi vairakas reizes. Kaut kas shais mirklos uz 1-2 sekundeem saak puust un uzreiz apstajas. Aaraa no shii rezhiima arii kaut kaa netiku, lai ko spaidiitu.