Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-3 OG, 2002 gads, 2.0T, gāze.
Problēma:
Pēc ilgstošākas stāvēšanas (vakarā noliec, no rīta iekāp mašīnā) nelec ar pirmo griezienu, bieži vien ne arī ar otro.
Starteris griež, bet nav nekādas "atsauksmes" no dzinēja. Parasti pagriežu pāris sekundes, pārstāju, tad otrreiz vai trešo reizi un tad dzinējs mokoties pielec. Mokoties = tā kā gribētu pielekt, bet tajā pašā brīdī mēģina noslāpt. Sajūta, ka visi cilindri negrib vienlaicīgi startēties...
Nianses:
problēma novērojama tikai siltā laikā. Kā ir zem 10 grādiem, tā lec ar pirmo griezienu un nerīstās.
Izmēģināts:
ArTeh'a ieteikums pieliet benzīna sprauslu tīrītāju nav devis nekādus panākumus.
Ir idejas?
Problēma:
Pēc ilgstošākas stāvēšanas (vakarā noliec, no rīta iekāp mašīnā) nelec ar pirmo griezienu, bieži vien ne arī ar otro.
Starteris griež, bet nav nekādas "atsauksmes" no dzinēja. Parasti pagriežu pāris sekundes, pārstāju, tad otrreiz vai trešo reizi un tad dzinējs mokoties pielec. Mokoties = tā kā gribētu pielekt, bet tajā pašā brīdī mēģina noslāpt. Sajūta, ka visi cilindri negrib vienlaicīgi startēties...
Nianses:
problēma novērojama tikai siltā laikā. Kā ir zem 10 grādiem, tā lec ar pirmo griezienu un nerīstās.
Izmēģināts:
ArTeh'a ieteikums pieliet benzīna sprauslu tīrītāju nav devis nekādus panākumus.
Ir idejas?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jums savos Saabos mobilais telefons caur bluetooth darbojas??? Man visu laiku atvienojas pats no sevis... It kā izlasīju, ka izteikta problēma ar jaunajiem telefoniem. Slēdzu gan Samsungu, gan Hujaveju. Abiem identiski - pēc kāda laika atvienojas. Ir kāds risinājums?
Last edited by Milicis on Thu Oct 05, 2017 2:03 pm, edited 1 time in total.
V70 un Saab 9-3
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man ta vienubriid bija. Pargaja pats no sevis.martinnos wrote: ↑Thu Oct 05, 2017 1:35 pm 9-3 OG, 2002 gads, 2.0T, gāze.
Problēma:
Pēc ilgstošākas stāvēšanas (vakarā noliec, no rīta iekāp mašīnā) nelec ar pirmo griezienu, bieži vien ne arī ar otro.
Starteris griež, bet nav nekādas "atsauksmes" no dzinēja. Parasti pagriežu pāris sekundes, pārstāju, tad otrreiz vai trešo reizi un tad dzinējs mokoties pielec. Mokoties = tā kā gribētu pielekt, bet tajā pašā brīdī mēģina noslāpt. Sajūta, ka visi cilindri negrib vienlaicīgi startēties...
Nianses:
problēma novērojama tikai siltā laikā. Kā ir zem 10 grādiem, tā lec ar pirmo griezienu un nerīstās.
Izmēģināts:
ArTeh'a ieteikums pieliet benzīna sprauslu tīrītāju nav devis nekādus panākumus.
Ir idejas?
Nav baakaa benzins uz minimumu?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nē, vairāk par 1/4... Kādiem padsmit litriem vajadzētu būt.Ainars wrote: ↑Thu Oct 05, 2017 1:54 pmMan ta vienubriid bija. Pargaja pats no sevis.martinnos wrote: ↑Thu Oct 05, 2017 1:35 pm 9-3 OG, 2002 gads, 2.0T, gāze.
Problēma:
Pēc ilgstošākas stāvēšanas (vakarā noliec, no rīta iekāp mašīnā) nelec ar pirmo griezienu, bieži vien ne arī ar otro.
Starteris griež, bet nav nekādas "atsauksmes" no dzinēja. Parasti pagriežu pāris sekundes, pārstāju, tad otrreiz vai trešo reizi un tad dzinējs mokoties pielec. Mokoties = tā kā gribētu pielekt, bet tajā pašā brīdī mēģina noslāpt. Sajūta, ka visi cilindri negrib vienlaicīgi startēties...
Nianses:
problēma novērojama tikai siltā laikā. Kā ir zem 10 grādiem, tā lec ar pirmo griezienu un nerīstās.
Izmēģināts:
ArTeh'a ieteikums pieliet benzīna sprauslu tīrītāju nav devis nekādus panākumus.
Ir idejas?
Nav baakaa benzins uz minimumu?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pamēģini pirms noslāpēšanas pārslēgt uz benzīnu. Man arī tā bija. Par cik pie gāznieka aizbraukt "rokas neaiziet" (gaidu, kad būs uz apkopi jābrauc ), tad tagad visu laiku tā arī daru - pirms noslāpēšanas pārslēdzu uz benzīnu, kad piešķiļu, uzreiz pārslēdzu uz gāzi!martinnos wrote: ↑Thu Oct 05, 2017 1:35 pm 9-3 OG, 2002 gads, 2.0T, gāze.
Problēma:
Pēc ilgstošākas stāvēšanas (vakarā noliec, no rīta iekāp mašīnā) nelec ar pirmo griezienu, bieži vien ne arī ar otro.
Starteris griež, bet nav nekādas "atsauksmes" no dzinēja. Parasti pagriežu pāris sekundes, pārstāju, tad otrreiz vai trešo reizi un tad dzinējs mokoties pielec. Mokoties = tā kā gribētu pielekt, bet tajā pašā brīdī mēģina noslāpt. Sajūta, ka visi cilindri negrib vienlaicīgi startēties...
Nianses:
problēma novērojama tikai siltā laikā. Kā ir zem 10 grādiem, tā lec ar pirmo griezienu un nerīstās.
Izmēģināts:
ArTeh'a ieteikums pieliet benzīna sprauslu tīrītāju nav devis nekādus panākumus.
Ir idejas?
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šis neiet cauri... Vienu brīdi speciāli braucu tikai ar benzīnu - nekas nemainījās.Mahmuds wrote: ↑Thu Oct 05, 2017 7:51 pmPamēģini pirms noslāpēšanas pārslēgt uz benzīnu. Man arī tā bija. Par cik pie gāznieka aizbraukt "rokas neaiziet" (gaidu, kad būs uz apkopi jābrauc ), tad tagad visu laiku tā arī daru - pirms noslāpēšanas pārslēdzu uz benzīnu, kad piešķiļu, uzreiz pārslēdzu uz gāzi!martinnos wrote: ↑Thu Oct 05, 2017 1:35 pm 9-3 OG, 2002 gads, 2.0T, gāze.
Problēma:
Pēc ilgstošākas stāvēšanas (vakarā noliec, no rīta iekāp mašīnā) nelec ar pirmo griezienu, bieži vien ne arī ar otro.
Starteris griež, bet nav nekādas "atsauksmes" no dzinēja. Parasti pagriežu pāris sekundes, pārstāju, tad otrreiz vai trešo reizi un tad dzinējs mokoties pielec. Mokoties = tā kā gribētu pielekt, bet tajā pašā brīdī mēģina noslāpt. Sajūta, ka visi cilindri negrib vienlaicīgi startēties...
Nianses:
problēma novērojama tikai siltā laikā. Kā ir zem 10 grādiem, tā lec ar pirmo griezienu un nerīstās.
Izmēģināts:
ArTeh'a ieteikums pieliet benzīna sprauslu tīrītāju nav devis nekādus panākumus.
Ir idejas?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man bija diezgan lidziiga problemaa,peec ilgaakas staaveeshanas dzineejs pieleca uzreiz no pus apgrieziena,tikpat aatri arii noslaapa,ar otro reizi viss kaa vajag.A peec neilgas pastaaveeshanas reizeem bija ilgaak jaagriezh un dzineejs piedarbinaajas tip takaa pakaapeniski,no pavisam zemiem rpm uzkaapa liidz normaaliem.
Nobraucu vienu baaku ar to sprauslu tiiritaaju un iilgu laiku viss bija chotka.
Nobraucu vienu baaku ar to sprauslu tiiritaaju un iilgu laiku viss bija chotka.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es liktu uz sudigu benziinu.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nestes 98'ais. Un problēma jau ir diezgan labu laiku... Iespējams, jāpamaina benzīntanks...
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Cēloņi tam var būt dažādi.
Slikts benzīns būtu pirmā likme, tam seko sveces/dic un beigās pats degvielas sūknis. Kaut ko citu grūti iedomāties, ja nu vienīgi podos kompresijas nav tik-tāl izzudusi, ka virzuļi jau klab cilindros
Kāpēc sveces/dic - Šķiļot, Trionics izmanto ion-sense un CPS sensoru lai noteiktu, kurš pods šauj, jo Saab'iem nav sadaleņu sensora.
Ion-Sense izmanto sveces, bet pats elektronikas modulis ir kasetē.
Mirstošs/neejošs CPS izpaustos kā slāpšana gaitā, ja tas nav piedzīvots, tam nevajadzētu būt pie vainas.
No gāzes kādu brīdi izvairies, lai izslēgtu to kā variantu - pilnībā.
Nomet adaptācijas (17 drošinātājs), pamaini benzīnu, tad sveces, ja nepalīdz, aizlienē no kāda zināmu-ejošu kaseti, pēdējais paliek sūknis.
Slikts benzīns būtu pirmā likme, tam seko sveces/dic un beigās pats degvielas sūknis. Kaut ko citu grūti iedomāties, ja nu vienīgi podos kompresijas nav tik-tāl izzudusi, ka virzuļi jau klab cilindros
Kāpēc sveces/dic - Šķiļot, Trionics izmanto ion-sense un CPS sensoru lai noteiktu, kurš pods šauj, jo Saab'iem nav sadaleņu sensora.
Ion-Sense izmanto sveces, bet pats elektronikas modulis ir kasetē.
Mirstošs/neejošs CPS izpaustos kā slāpšana gaitā, ja tas nav piedzīvots, tam nevajadzētu būt pie vainas.
No gāzes kādu brīdi izvairies, lai izslēgtu to kā variantu - pilnībā.
Nomet adaptācijas (17 drošinātājs), pamaini benzīnu, tad sveces, ja nepalīdz, aizlienē no kāda zināmu-ejošu kaseti, pēdējais paliek sūknis.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Degviela lieta dažādos tankos - šo izslēdzam.
Sveces problēmas laikā ir nomainītas vismaz 3x. - šo izslēdzam.
Neslāpst gaitā - šo izslēdzam.
Sūknis - ja būtu ar to problēma, vai tam nevajadzētu izpausties vienmēr?
DIC - versija.
Aizdirstas benzīna sprauslas - kā vēl viena versija.
Bet, problēma, ka šobrīd vairs nav iespēju notestēt, jo, kā jau minēju, vēsākā laikā lec kā pienākas.
Sveces problēmas laikā ir nomainītas vismaz 3x. - šo izslēdzam.
Neslāpst gaitā - šo izslēdzam.
Sūknis - ja būtu ar to problēma, vai tam nevajadzētu izpausties vienmēr?
DIC - versija.
Aizdirstas benzīna sprauslas - kā vēl viena versija.
Bet, problēma, ka šobrīd vairs nav iespēju notestēt, jo, kā jau minēju, vēsākā laikā lec kā pienākas.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
degvielas filtrs mainīts?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Cik zinu, tad manā laikā nav aiztikts...
Ok, ar šo varētu sākt.
Ok, ar šo varētu sākt.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
es to pašu gribēju teikt. Vai nav pie vainas filtri. Tā ir gadījies dažiem
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Milicis wrote: ↑Thu Oct 05, 2017 1:50 pm Jums savos Saabos mobilais telefons caur bluetooth darbojas??? Man visu laiku atvienojas pats no sevis... It kā izlasīju, ka izteikta problēma ar jaunajiem telefoniem. Slēdzu gan Samsungu, gan Hujaveju. Abiem identiski - pēc kāda laika atvienojas. Ir kāds risinājums?
V70 un Saab 9-3