Jauna masina Saab 1.9 tid
Jauna masina Saab 1.9 tid
Labdien,
Es planoju iegadaties dizeli 1.9tid, bet jautajums ir par to cik uzticams, ekonomisks un jaudigs tas bus. Standarta nakot 150 zirgi, konkreti Saab 9-3, bet kur vinam var palielinat mazliet jaudu, ja tas ir drosi?
Mani kaimina dels pavizinaja ar Volvo D5 dizeli, bet tur laikam bija pieslegts pie kompjutera un kautkas samainits.
Paldies
Es planoju iegadaties dizeli 1.9tid, bet jautajums ir par to cik uzticams, ekonomisks un jaudigs tas bus. Standarta nakot 150 zirgi, konkreti Saab 9-3, bet kur vinam var palielinat mazliet jaudu, ja tas ir drosi?
Mani kaimina dels pavizinaja ar Volvo D5 dizeli, bet tur laikam bija pieslegts pie kompjutera un kautkas samainits.
Paldies
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Motors uzticams, izplatīts, Fiat ražojums.
Ekonomija tīri neko, vidējais 6-7, šad tad, protams, prasīs mīlestību, un spekulējot par pērkamā auto vecumu, egr un dpf, visticamāk, nāksies piedzīvot.
Viss pārējais, kā jau katram auto.
Jaudu var pacelt, ir droši (runājot par dzelžiem)
Tepat forumā ir 1.9 9-3 ar potenciālu uz 250zs, Foxtrot Kilo lietotājam.
Ekonomija tīri neko, vidējais 6-7, šad tad, protams, prasīs mīlestību, un spekulējot par pērkamā auto vecumu, egr un dpf, visticamāk, nāksies piedzīvot.
Viss pārējais, kā jau katram auto.
Jaudu var pacelt, ir droši (runājot par dzelžiem)
Tepat forumā ir 1.9 9-3 ar potenciālu uz 250zs, Foxtrot Kilo lietotājam.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
6-7 l paterins ir labs raditajs
Es baidos par Latvijas klimatu un sprauslam, sukni u.c dzirdetam dizelu problemam.
Vai tos 250 zs var dabut viegli? Man laikam tik daudz nevajag un pat neiedomajos ka tas iespejams no tada dizela.
Man ir konkrets budzets auto iegadei un gribu pec iespejas jaunaku gadu.
Es baidos par Latvijas klimatu un sprauslam, sukni u.c dzirdetam dizelu problemam.
Vai tos 250 zs var dabut viegli? Man laikam tik daudz nevajag un pat neiedomajos ka tas iespejams no tada dizela.
Man ir konkrets budzets auto iegadei un gribu pec iespejas jaunaku gadu.
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Viegli, 3 lidz 5 k iegrūdis un bus tev 250hp 1.9 dizelis
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Tad tu gribi mašīnu vai izlaiduma gadu tehpasē?PeterisZ wrote: ↑Tue Sep 19, 2017 10:30 pm 6-7 l paterins ir labs raditajs
Es baidos par Latvijas klimatu un sprauslam, sukni u.c dzirdetam dizelu problemam.
Vai tos 250 zs var dabut viegli? Man laikam tik daudz nevajag un pat neiedomajos ka tas iespejams no tada dizela.
Man ir konkrets budzets auto iegadei un gribu pec iespejas jaunaku gadu.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Sūkņi un sprauslas būs laimes spēle jebkuram lietotam dīzelim.
Ja gribās jaudu par salīdzinoši mazām izmaksām, D5 būs labāks variants. Tiem iespaidīgi jaudas guvumi ir iespējami ar pliku čipu. Nīderlandē ir ļauži, vārdā Rica Chiptuning, tirgo plug and play risinājumu par sakarīgām naudām.
Ja gribās jaudu par salīdzinoši mazām izmaksām, D5 būs labāks variants. Tiem iespaidīgi jaudas guvumi ir iespējami ar pliku čipu. Nīderlandē ir ļauži, vārdā Rica Chiptuning, tirgo plug and play risinājumu par sakarīgām naudām.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
PeterisZ wrote: ↑Tue Sep 19, 2017 7:56 pm Labdien,
Es planoju iegadaties dizeli 1.9tid, bet jautajums ir par to cik uzticams, ekonomisks un jaudigs tas bus. Standarta nakot 150 zirgi, konkreti Saab 9-3, bet kur vinam var palielinat mazliet jaudu, ja tas ir drosi?
Mani kaimina dels pavizinaja ar Volvo D5 dizeli, bet tur laikam bija pieslegts pie kompjutera un kautkas samainits.
Paldies
Droši var ņemt. uzticams un labs motors (kā vai nekā pirmais comon rail motors, ko sāka likt vieglajos auto , tātad no ražošanas laika (1997. gadā tos sāka likt FIATos ar abreviatūru JTD) visi lielie trūkumi ir novērsti, ja tādi protams bija, jo nezinu, vecs FIATs nekad nav bijis, bet iekš 9-3 kalpo ļoti labi. Ja runā par 9-5 tad tantes saka, ka 9-5 tomēr nedaudz par smagu priekš tā motora) Galvenais veikt Diesel power starter paku. t.i. izravēt swirl flap klapes (tās ~10 gadīgiem dīzeļiem no nolietojuma sāk lūzt nost, un ja nolūzīs, sadragās visu moturu. E39 3.0d īpašnieki to gan jau var pakomentēt labāk ), atslēgt EGR vārstu un Izsgriezt/atprogrammēt DPF filtru. Tas viss dzinējām ļaus strādāt daudz tīrāk un vieglāk. Ja uztraucies ka pēc tā visa ļoti dūmos, tad uztraukumam nav pamata, parasti baigi nedūmo, bet ja tomēr dūmo, tad ja pareizie cilvēki nočipos, ko pārsvarā arī visi dara, tad arī kvēpi pēc tevis nekādi lielie, kā no Ceškas TDEškas Audi, nebūs.
Nu un ja gribās to motoru dzīvelīgāku, tad nočipo un ar Stage1 tev pilnībā pietikts Ikdienā. Protams ja nav kur naudu likt vari vīlēt arī līdz 250 zs (tas motors tur), bet nu tas izmaksās vēl viena tāda auto vērtībā un ja nav vēlme izkost čipotus 3.0 litrīgus dīzeļus un pierādīt maziņajām un pacaniem ka par 1.9. tid nekā labāka pasaulē nav, tad to tev nevajag. Un vēl jau ir arī TTID (ar divām turbīnām) versijas ar 180zs sākumā, un ja to sačiposi tad būs arī tuvu 250 zs.
runājot par patēriņu 6-7 litri ir kombinētais, kruīzā pa šoseju iekļaujas arī visos 4.5-5 litros.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Es savu bijušo nočipoju tepat Karosā par 300 euro... jauda pieauga par apm. 30 zs, patēriņš samazinājās par apm. litru.rzmzr wrote: ↑Wed Sep 20, 2017 12:14 pm Sūkņi un sprauslas būs laimes spēle jebkuram lietotam dīzelim.
Ja gribās jaudu par salīdzinoši mazām izmaksām, D5 būs labāks variants. Tiem iespaidīgi jaudas guvumi ir iespējami ar pliku čipu. Nīderlandē ir ļauži, vārdā Rica Chiptuning, tirgo plug and play risinājumu par sakarīgām naudām.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Uzmanīgi!PeterisZ wrote: ↑Tue Sep 19, 2017 7:56 pm Labdien,
Es planoju iegadaties dizeli 1.9tid, bet jautajums ir par to cik uzticams, ekonomisks un jaudigs tas bus. Standarta nakot 150 zirgi, konkreti Saab 9-3, bet kur vinam var palielinat mazliet jaudu, ja tas ir drosi?
Mani kaimina dels pavizinaja ar Volvo D5 dizeli, bet tur laikam bija pieslegts pie kompjutera un kautkas samainits.
Paldies
Mēdz būt arī 9-3 ar 1.9TID, bet tikai ar 120Zs !!!
Tā ļoti primitīvi, ja nespēj vizuāli atšķirt 150Zs motoru no 120Zs (vienam ir 16 vārsti, otram , tad uz 150Zs norādīs bļemba uz auto pakaļas, kur uzrakstā "TID" T burts būs sarkanā krāsā
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
120Zs ir 8 vārsti. Iepriekšējā postā 8 PĀRVĒRTĀS PAR ĢĪMI
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
1,9 dīzelis labi ripo arī bez čipa... Pats braucu ar savējo kopš februāra. 20k km noripināti. Patēriņš vidēji 5l/100km...
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Ripot tad viņš ripo, bet ne vairāk
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Nu jūs te sarakstījāt šausmas visādas
Atšķirt Z19DT no Z19DTH var elementāri - augša pavisam savādāk izkatās. Ja ir budžets var ņemt TTiD, ja pliks čips stage2 būs ap 220-230ZS. 250HP neceri pat ar TTiD bez hard modiem nedabūsi. Es ja ņemtu tad vai nu DTH vai DTR. Jāskatās kas tev ar budžetu. Tik jebkuram dīzelim kas nobraucis pāri par 150K jāskatās uz sprauslām, sūkni, turbīnu, katalizatoru, dpf, egr, droseļklapēm.... Jebkas var pārsteigt ar ļoti dārgu remontu. Par jaudām, var neuztraukties ja gribi sapimpot. Čomam no UK ir sapimpota Astra 1.9 CDTi (tas pats DTH) uz 305 ZS!!! Pie tam gan bloks, gan apakša un augša pilnīgais stock, tikai degvielas, sajūga, turbo, ieplūdes, izplūdes sistēmas ir stipri modificētas. Ja iet vēl tālāk var dabūt ap 340-350zs ar metanolu un portētu galvu no A20DTR... Ja ir interese pirkt tādu 1.9 vari uzrakstīt man PM.
Atšķirt Z19DT no Z19DTH var elementāri - augša pavisam savādāk izkatās. Ja ir budžets var ņemt TTiD, ja pliks čips stage2 būs ap 220-230ZS. 250HP neceri pat ar TTiD bez hard modiem nedabūsi. Es ja ņemtu tad vai nu DTH vai DTR. Jāskatās kas tev ar budžetu. Tik jebkuram dīzelim kas nobraucis pāri par 150K jāskatās uz sprauslām, sūkni, turbīnu, katalizatoru, dpf, egr, droseļklapēm.... Jebkas var pārsteigt ar ļoti dārgu remontu. Par jaudām, var neuztraukties ja gribi sapimpot. Čomam no UK ir sapimpota Astra 1.9 CDTi (tas pats DTH) uz 305 ZS!!! Pie tam gan bloks, gan apakša un augša pilnīgais stock, tikai degvielas, sajūga, turbo, ieplūdes, izplūdes sistēmas ir stipri modificētas. Ja iet vēl tālāk var dabūt ap 340-350zs ar metanolu un portētu galvu no A20DTR... Ja ir interese pirkt tādu 1.9 vari uzrakstīt man PM.
Re: Jauna masina Saab 1.9 tid
Jus laikam esiet dizelu fanati, ka tik daudz sarakstijat, esmu nekludijies prasot padomu te. Paldies Kungi!
Velos nopirkt pec iespejas jaunaku masinu laba stavokli, skatos uz 2010g.
Es laikam esmu par vecu, bet fizikas likumus vel saprotu, kamdel uz prieksejo asi 250 zirgus...tas auto tacu nav pilnpiedzina, kas vel notiek ar 305 zs, tad zud visa jega no 1.9.
Varbut kadam ir labs auto piedavajuma? Ieguldit papildus naudu uzlabojumos laikam daudz neesmu gatavs. Skatos uz Igaunu piedavajumiem, Latvija visi ir nobraukta stavokli.
Velos nopirkt pec iespejas jaunaku masinu laba stavokli, skatos uz 2010g.
Es laikam esmu par vecu, bet fizikas likumus vel saprotu, kamdel uz prieksejo asi 250 zirgus...tas auto tacu nav pilnpiedzina, kas vel notiek ar 305 zs, tad zud visa jega no 1.9.
Varbut kadam ir labs auto piedavajuma? Ieguldit papildus naudu uzlabojumos laikam daudz neesmu gatavs. Skatos uz Igaunu piedavajumiem, Latvija visi ir nobraukta stavokli.