Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
es arī sataisiju 08 kļūdu - benķus ārā neņemot! Un abas detaļas savienoju ar custom made kapara trubiņu
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kas varētu būt par lietu. Pēc naktsmaiņas iekāpu savā auto, sāku paātrināties ,pie ātruma aptuveni 60km/h sāka lēkāk apgriezieni no 1500 uz 2000 apmērām, pāatrinājos vēl vairāk , un akseleratora pedālis pilnībā atteicās reaģēt. Apstājos malā , ieliku parkingā , un tad atkal draivā , auto pēc kādām 2 sekundēm ar sitienu izkustējās , bet pedālis joprojām nereaģēja, ripoja tukšgaitā. Noslāpēju , pielaidu , tad aizgāja kā nākas. Bet pēc 5km atkal tas pats. Atkal noslāpēju , tad tiku lidz mājām atlikušos 20km, bez apstāšanās. Šodien no rīta laidu klāt , viss itkā kārtībā , bail tikai ar viņu braukt , un nenokaut kautko līdz galam.
Kas varētu būt par lietu? Auto ir 9-5 2.2tid automāts 2004gada.
Kas varētu būt par lietu? Auto ir 9-5 2.2tid automāts 2004gada.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Hmmm... benzīnniekam uzreiz būtu noteikts virziens, kurā skatīties, bet 2.2 TiD... varbūt AT pozīcijas sensors gļuko?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Liekas ka tādas problēmas ir tikai ar aukstu dzinēju
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ja nu kādam antēnu vajag salabot:
https://www.youtube.com/watch?v=iXUaNqlNkCw
https://www.youtube.com/watch?v=fU06vDiOIGI
https://www.youtube.com/watch?v=iXUaNqlNkCw
https://www.youtube.com/watch?v=fU06vDiOIGI
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sodien, izjaucot paneli, lai nomainitu odometra ekraninu, tika konstatets, ka odometrs no 2003 9-5 neder manam 2002.gada traktoram
Man ir jau ielodets ieksa paneli un ir par gandris 1cm shauraks, ka 2003.gada odometram
Ari lampinas panelim nomainit nav tik viegli, jo man jau ir LED lampinas iekshaz kas ir ielodetas no rupnicas.
Jautajums sekojosh:
Uzliekot citu paneli no 2.2tid, cik Hofmaks teica, ka tur ieksha ir imobilaizers, tad vinu ar TECH2 ir gruti pieparot klat?
Ka ari:vai ar tech2 ir iespejams koriget nobraukumu? Jo iespejams, citam panelim nobraukums bus cits. Gribas lai uzstelle atpakal jau uz savu nobraukumu
Bilde priekstatam, kas jadara, lai nomainitu kaitkadu suda izpludushu odometru
Man ir jau ielodets ieksa paneli un ir par gandris 1cm shauraks, ka 2003.gada odometram
Ari lampinas panelim nomainit nav tik viegli, jo man jau ir LED lampinas iekshaz kas ir ielodetas no rupnicas.
Jautajums sekojosh:
Uzliekot citu paneli no 2.2tid, cik Hofmaks teica, ka tur ieksha ir imobilaizers, tad vinu ar TECH2 ir gruti pieparot klat?
Ka ari:vai ar tech2 ir iespejams koriget nobraukumu? Jo iespejams, citam panelim nobraukums bus cits. Gribas lai uzstelle atpakal jau uz savu nobraukumu
Bilde priekstatam, kas jadara, lai nomainitu kaitkadu suda izpludushu odometru
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es 100% zinu, ka bendzīniekam instrumentu panelis ir pieraxtīts pie auto , bet dīzelim ?!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ka lai to uzzin? Pec sodienas sapratu, ka manejais wagons vispar ir kautkads retais gadijums, kam gandriz viss var atshkirtieshofmaks wrote:Es 100% zinu, ka bendzīniekam instrumentu panelis ir pieraxtīts pie auto , bet dīzelim ?!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nomaini un tad uzzināsi!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labak butu sagatavoties un uzzinat pirms visa darba negribas pectam dabut sttadajosu paneli, bet neiedarbinamu auto un tad meklet kadu roka ar tech2hofmaks wrote:Nomaini un tad uzzināsi!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labdien visiem. Tātad salūza priekšējo durvju stikla pacēlāja zaļie rullīši, ok, atrāvu durvju apšuvi, un tur durvju iekšpusē apakšā mētājas profilgumija, sapratu, ka tā it kā novērš stikla vibrāciju, bet kur ir tās vieta, tā arī nesapratu, piedevām atšķiras tās profils, no abām pusēm nav vienāds, googles māte nepalīdzēja, katalogu ielādēt nesānaks , jo internets knaps 3g. padalieties info par šīs gumijas dislokāciju,virzienu un ar ko labāk pielīmēt, paldies.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā gumijas sliede ir domāta, lai logs nestaigā uz sāniem.
Nepateikšu, kurā pusē viņa atrodas, pats vēl neesmu tik tālu ticis, bet mēģini noskatīties šo te:
Links
Nepateikšu, kurā pusē viņa atrodas, pats vēl neesmu tik tālu ticis, bet mēģini noskatīties šo te:
Links
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tencinu, kaut kā tieši šo video biju palaidis garām, bet nu uzsmērēja to līmi baisi daudz...rzmzr wrote:Tā gumijas sliede ir domāta, lai logs nestaigā uz sāniem.
Nepateikšu, kurā pusē viņa atrodas, pats vēl neesmu tik tālu ticis, bet mēģini noskatīties šo te:
Links
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pāris postus atpakaļ izklāstīju savu problēmu ar kārbu. Biju arteh servisā uz diagnostiku. Tur man pateica , ka ar kārbu viss esot ok. Jātaisa vai jāmaina egr vārsts. Gudrāks nepalicis devos mājās. Jo tā ar nespēju atrast sakarību ar egr un sitieniem kārbā. Kā arī nesapratu to , kā var veikt diagnostiku , pat neatverot kapotu un vizuāli paskatoties . Varbūt es bez eļļas braucu .Lai nu kā , 3km pirms mājām panelī iemirdzējās mağiskais zobratiņš un auto kļuva gandrīz nebraucams. Ar lielām pūlēm piebeidzu atlikušos kilometrus , slāpējot nost un pielaižot par jaunu , tad auto bija spējīgs nobraukt aptuveni 500m vienā piegājiena , kamēr apstājās.Nākošajā dienā iedarbinot auto , un slēdzot pa ātrumiem , nebija nekādas reakcijas. Motors darbojas , bet nekāda kustība nenotiek.
Kārba metama?
Kārba metama?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
pēc tava iepriekšējā posta arī var noprast ka problēma nav kārba bet gan motorā - "pie ātruma aptuveni 60km/h sāka lēkāk apgriezieni no 1500 uz 2000 apmērām, pāatrinājos vēl vairāk , un akseleratora pedālis pilnībā atteicās reaģēt."tomaats wrote:Pāris postus atpakaļ izklāstīju savu problēmu ar kārbu. Biju arteh servisā uz diagnostiku. Tur man pateica , ka ar kārbu viss esot ok. Jātaisa vai jāmaina egr vārsts. Gudrāks nepalicis devos mājās. Jo tā ar nespēju atrast sakarību ar egr un sitieniem kārbā. Kā arī nesapratu to , kā var veikt diagnostiku , pat neatverot kapotu un vizuāli paskatoties . Varbūt es bez eļļas braucu .Lai nu kā , 3km pirms mājām panelī iemirdzējās mağiskais zobratiņš un auto kļuva gandrīz nebraucams. Ar lielām pūlēm piebeidzu atlikušos kilometrus , slāpējot nost un pielaižot par jaunu , tad auto bija spējīgs nobraukt aptuveni 500m vienā piegājiena , kamēr apstājās.Nākošajā dienā iedarbinot auto , un slēdzot pa ātrumiem , nebija nekādas reakcijas. Motors darbojas , bet nekāda kustība nenotiek.
Kārba metama?
Akseleratora darbība nekādi nav saistīta ar kārbu! Taka ja motors atsakās celt apgriezienus es ticētu arteham ka egr pie vainas
Bet ja Tev apgriezieni kāpj bet uz priekšu neiet, mosh eļļa kārbā nepareiza ielieta. šitās kārbas ir uz to cimperlīgas
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5